Протокол №4 (інклюзія)

Про матеріал
Матеріал корисний секретарю команди ППС при роботі з дитиною з ООП. Необхідний при плануванні роботи закладу освіти, в якому відкриті класи з інклюзивним навчанням.
Перегляд файлу

 

ПРОТОКОЛ 

засідання команди психолого-педагогічного супроводу

дитини з  особливими освітніми потребами, учня 7 класу,

ПІП

 

                 № 4                                                                               від 16 червня 2023 року

 

Голова: ПІП – директор гімназії, голова команди ППС.

Секретарка: ПІП - соціальна педагогиня, асистентка вчителя.

 

 Присутні – 18 чоловік:

ПІП – директор гімназії, голова команди ППС.

ПІП - заступниця директора з навчально-виховної роботи.

ПІП - соціальна педагогиня, асистентка вчителя.      

ПІП – педагогиня - дефектологиня.      

ПІП - класна керівниця, вчителька математики. 

ПІП - вчителька української мови та літератури.

ПІП – вчителька зарубіжної літератури.

ПІП  -  вчителька англійської мови.

ПІП - вчителька інформатики.

ПІП - вчителька хімії, основ здоров’я.

ПІП - вчителька біології.

ПІП – вчителька географії.

ПІП - вчителька трудового навчання, образотворчого мистецтва.

ПІП - вчитель історії.

ПІП - вчителька музичного мистецтва.

ПІП – вчителька фізики.

ПІП - вчитель фізичної культури.

ПІП - мама дитини з ООП.

 

Порядок денний:

  1. Аналіз результатів навчальних досягнень дитини з особливими освітніми потребами, учня 7 класу, ПІ за ІІ семестр  2022-2023 н.р.
  2. Аналіз результативності  корекційно-розвиткових занять дитини з особливими освітніми потребами, учня 7 класу, ПІ за ІІ семестр  2022-2023 н.р.
  3. Взаємний обмін інформацією щодо ефективності навчання  дитини з особливими освітніми потребами, учня 7 класу, ПІ (звітування перед батьками)
  4. Моніторинг виконання ІПР дитини з особливими освітніми потребами, учня 7 класу, ПІ.
  5. Підсумки роботи команди ППС дитини з особливими освітніми потребами, учня 7 класу, ПІ  у 2022-2023 н.р.

 

        І. СЛУХАЛИ:

 

  Заступницю директора з НВР ПІП, яка зазначила, що  дитина з ООП, учень 7 класу, ПІ протягом 2022-2023 н.р. навчався за індивідуальним навчальним планом, складеним на основі Типової освітньої програми для ЗЗСО ІІ ступеня, з українською мовою навчання (таблиця 1), затвердженим наказом МОН України № 405 від 20.04.2018 року та проаналізувала результати навчальних досягнень учня за ІІ семестр 2022-2023 навчального року.

 

                    ВИСТУПИЛИ:

 

1.Класна керівниця 7 класу, вчителька алгебри і геометрії  ПІП повідомила присутнім про засвоєні вміння та здібності учня: уважно слухати, виявляти зацікавленість виконаною власною роботою або роботою однокласника. Зазначила, що учень вміло та доцільно використовує та найкраще йому вдаються засвоєні процеси порівняння та зіставлення. Завжди позитивний, оптимістичний. З однолітками відкритий, щирий. Вміє організовувати робоче місце.

  2.Асистентка вчителя ПІП вказала на відповідальну поведінку учня ПІ на уроках. Відмітила систематичну готовність до уроків, виконання домашніх завдань, забезпеченість необхідним навчальним приладдям. Вказала, що завдання на уроках учень виконує зосереджено. З ентузіазмом бере участь у групових роботах.

  3.Вчителька української мови та літератури ПІП розповіла, що учень на уроках української мови уважний, зосереджений, виконує усі завдання. Під час написання усіма учнями диктантів або виконання усних завдань, ПІ виконує запропоновані вчителем тести або складає власні тести із варіантами відповідей, або вправи з додатковими завданнями. Вчителька наголосила, що завдання з української літератури учень виконує за адаптованими матеріалами: тести, скорочений текст творів, вивчення творів за алгоритмом, відтворення тексту за ключовими словами, складання портрету літературних героїв за письмовими питаннями.

  

          ІІ. СЛУХАЛИ:

 

            Педагогиню - дефектологиню  ПІП, яка розповіла, що мовленнєві вади ПІ негативно впливають на можливість вільного спілкування учня з іншими дітьми. Ознайомила присутніх, що усе це поєднується з особливостями психічної діяльності, що значно утруднює спонтанний розвиток комунікативної поведінки.

         Педагогиня повідомила, що корекційно - розвивальна робота передбачає формування в учня умінь вправно, координовано володіти артикуляційним, дихальним і голосовим апаратами, чітко вимовляти та розрізняти звуки, відтворювати складову структуру слів, добирати відповідні слова і граматично правильно будувати речення та зв’язні висловлювання.  Також наголосила, що розвиток і перспективи мовленнєвого розвитку учня залежать від позитивної атмосфери у класному середовищі, та від правильно підібраних корекційних форм навчання.             

ПІП зазначила, що подолання мовленнєвих порушень надає дитині впевненості у власних силах, сприяє розвитку її пізнавальних здібностей. Педагогиня - дефектологиня повідомила присутнім, що результатом своїх занять задоволена, адже ПІ поступово стає емоційною, розвиненою дитиною. Змінюються його погляди на світ, ставлення до оточуючих. Він стає більш відкритим до встановлення контактів з іншими людьми, більш прийнятним до нових знань.

 

         ІІІ. СЛУХАЛИ:

 

         Заступницю директора з НВР ПІП, яка запропонувала членам команди ППС обмінятися інформацією щодо ефективності навчання  дитини з особливими освітніми потребами, учня 7 класу, ПІ (звітування перед батьками).

 

             ВИСТУПИЛИ:

 

1.Класна керівниця 7 класу, вчителька алгебри і геометрії  ПІП ознайомила присутніх з навчальними досягненнями учня з алгебри та геометрії за  ІІ семестр 2022 - 2023 н. р. Повідомила, що учень вміло та доцільно використовує усі математичні дії, розмірковує над розв’язуванням систем лінійних рівнянь графічним способом, способом підстановки та алгебраїчним додаванням. З геометрії для виконання завдань потребує більше часу. Складність викликали завдання на з’ясування рівності трикутників, знаходження невідомих кутів трикутника, знаходження невідомих елементів рівнобедреного трикутника. Але при правильній побудові малюнка учень знаходить відповідні кути та сторони. Виконує правильне письмове оформлення задач на знаходження невідомих елементів кола. Під час вивчення тем про коло вправно виконував креслення кола циркулем.

2.Вчителька інформатики ПІП довела до відома присутніх, що учень уміє працювати в команді й організовувати спільну роботу в онлайн – середовищах, швидко орієнтується в необхідному схематичному матеріалі та за покроковою інструкцією виконує практичну частину.

           3.Вчителька біології ПІП повідомила, що учень навчається за індивідуальним зошитом, де виконує завдання (тести, картки, опис частин тіла тварин за малюнками, схеми) за тематичним направленням вивчає необхідну кількість навчального матеріалу в схематичному вигляді.

 

             ІV. СЛУХАЛИ:

 

          Асистентку вчителя ПІП, яка ознайомила присутніх з моніторингом виконання ІПР дитини з особливими освітніми потребами, учня 7 класу, ПІ.

Зазначила, що за результатами закінчення 2022-2023 навчального року ПІ отримав достатній рівень навчання з усіх предметів. Протягом навчального року вчителі усіх предметів спостерігали систематичний поетапний розвиток учня з ООП ПІ.

              

 V. СЛУХАЛИ:

 

  ПІП, директора гімназії, який підсумував роботу команди ППС дитини з особливими освітніми потребами, учня  7 класу,  ПІ   у 2022-2023 навчальному році.

           ПІП Зазначив, що команда психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП, учня 7 класу, ПІ протягом 2022-2023 н.р. забезпечувала свою діяльність відповідно до Положення про команду ППС гімназії №00 м. Бердичева, затвердженого наказом  директора гімназії № 000-00 від  01.09.2020 року.

         Звернув увагу на просвітницьку роботу команди ППС з підвищення психологічної культури педагогів, батьків, учнів з метою попередження дискримінації дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання, формування толерантного відношення до них.

 

           УХВАЛИЛИ:

 

 1.Отриману інформацію взяти до уваги і використовувати для навчання, розвитку і виховання учня 7 класу ПІ.

 2. Корекційно-розвиткові заняття дитини з особливими освітніми потребами, учня 7 класу ПІ з огляду на їхню результативність продовжити в наступному навчальному році.

 3. Вчителям команди ППС продовжувати навчання учня з ООП ПІ за типовою освітньою програмою, адаптувати навчальний матеріал, зважаючи на його вікові та фізіологічні особливості.

 4. За моніторингом виконання ІПР дитини з особливими освітніми потребами, учня 7 класу, ПІ позитивною.

           5. Вважати підсумки роботи команди ППС дитини з особливими освітніми потребами успішними.

 

Рішення прийнято -  одноголосно

 

 

       Голова засідання                                           ПІП

                     

Секретарка засідання                                          ПІП

 

    

Члени команди психолого-педагогічного супроводу:


     


ПІ


 


 


 


 

docx
Додано
15 лютого
Переглядів
217
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку