17.10 ПОКАЗНИКОВІ НЕРІВНОСТІ

Додано: 17 жовтня 2023
Предмет: Алгебра, 11 клас
18 запитань
Запитання 1

Число 0,2 перетворити на число 5:

варіанти відповідей

2/10

1/5

5-1

Запитання 2

Число 25 перетворити на число 5 в степені:

варіанти відповідей

5-2

51/2

52

Запитання 3

Якщо a > 1, то нерівність af (x) > ag (x) рівносильна нерівності

варіанти відповідей

f (x) > g (x)

f (x) < g (x)

Запитання 4

Якщо 0 < a < 1, то нерівність af (x) > ag (x) рівносильна нерівності


варіанти відповідей

f (x) > g (x)

f (x) < g (x)

Запитання 5

8*23x −1 < 0,5−1 Наступний крок:

варіанти відповідей

23*23x −1 < (2−1)−1

23*23x −1 > (2−1)−1

Запитання 6

23*23x −1 < (2−1)−1 Наступний крок:

варіанти відповідей

3x + 2 > 1

3x + 2 < 1

Запитання 7

23*23x −1 > (2−1)−1 Наступний крок:

варіанти відповідей

3x + 2 > 1

3x + 2 < 1

Запитання 8

Оскільки основа степенів 23x + 2 і 21......................за одиницю, то нерівність рівносильна такій: 3x + 2 < 1.

варіанти відповідей

менша

більша

Запитання 9

3x < –1

варіанти відповідей

x < − ⅓

x > − ⅓

x >

x <

Запитання 10

– 3x < –1

варіанти відповідей

x < − ⅓

x > − ⅓

x >

x <

Запитання 11

– 3x < 1

варіанти відповідей

x < − ⅓

x > − ⅓

x >

x <

Запитання 12

x < − ⅛ Відповідь:

варіанти відповідей

( −∞; − ⅛)

( −∞; − ⅛]

[ −∞; − ⅛]

[ −∞; − ⅛)

Запитання 13

x ≤ − ⅛ Відповідь:

варіанти відповідей

( −∞; − ⅛)

( −∞; − ⅛]

[ −∞; − ⅛]

[ −∞; − ⅛)

Запитання 14

x ≥ − ⅛ Відповідь:

варіанти відповідей

( −∞; − ⅛)

( −∞; − ⅛]

[ − ⅛; + ∞]

[ − ⅛; + ∞)

Запитання 15

Розв’яжіть нерівність 22x *(3/20)x ≤ (9/25)x

варіанти відповідей

x ≤ 0

x > 0

x ≥ 0

Запитання 16

(3/4)x ≥ (4/3) −1

варіанти відповідей

x ≥ −1

x ≤ −1

x ≥ 1

x ≤ 1

Запитання 17

(3/4)x ≥ (4/3) −1

варіанти відповідей

(3/4)x ≥ (3/4) −1

(3/4)x ≥ (3/4) 1

Запитання 18

(3/4)x ≥ (4/3) −1

варіанти відповідей

x ≥ −1, оскільки основа степеня 3/4 ≥ −1

x ≤ −1, оскільки основа степеня 0 ≤ 3/4 ≤1

x ≥ 1, оскільки основа степеня 3/4 ≥ 1

x ≤ 1, оскільки основа степеня 0 ≤ 3/4 ≤1

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест