9 клас Урок 11. Редактор 3D-графіки Blender. Додавання тривимірних примітивів. Переміщення, масштабування, обертання об’єктів. Принципи тривимірної навігації.

Додано: 9 жовтня 2022
Предмет: Інформатика, 9 клас
Копія з тесту: 3D-графіка. Blender
Тест виконано: 759 разів
12 запитань
Запитання 1

3D-моделювання це

варіанти відповідей

Просторова графіка

Векторна графіка

Растрова графіка

Текстурування

Запитання 2

До графічних примітивів програми Blender відносяться

варіанти відповідей

Циліндр, тор, вектор

Куб, сфера, тор

Циліндр, конус, паралелограм

Куб, сфера, прямокутник

Запитання 3

Скільки осей координат використовується при побудові 3D-об'єкта?

варіанти відповідей

Три

Одна

Дві

Безліч

Запитання 4

3D-графіка - це

варіанти відповідей

розділ комп'ютерної графіки, сукупність прийомів та інструментів, призначених для зображення об'ємних об'єктів

галузь інформатики, що вивчає методи та прийоми обробки графічних зображень за допомогою комп'ютерної техніки

графіка, де базовим елементом є лінія, яка описується математичною формулою

модель експерименту з екранною візуалізацією на комп'ютері 

Запитання 5

Render (рендер, рендеринг) –це

варіанти відповідей

анімація об'єкта

прорахунок фінальної картинки, з точки, в якій розташована камера

термін комп'ютерної графіки, яким позначають процес візуалізації, або побудови зображення чи моделі за доромогою комп'ютерної програми

рух об'єкта

Запитання 6

Сцена (віртуальний простір моделювання) у програмі Blender включає в себе такі категорії об'єктів

варіанти відповідей

Матеріали

Джерела світла

Віртуальні камери 

Геометрія

Палітра

Фотоапарати

Запитання 7

Створення тривимірної математичної моделі сцени і об'єктів в ній називається

варіанти відповідей

Рендеринг

Виведення

Малювання

Моделювання

Запитання 8

Щоб видалити об'єкт в проекті Blender натискаємо клавішу

варіанти відповідей

Delete

Ctrl

Shift

Запитання 9

Об'єкти сцени в Blender

варіанти відповідей

Квадрат, лупа, курсор

Куб, куля, циліндр

Куб, лампа, камера

Вікно, лампа, камера

Запитання 10

Оберіть сфери застосування 3D-графіки

варіанти відповідей

Реклама

Промисловість

Кіно

Медицина

Архітектура

Запитання 11

Завдання тривимірного моделювання —

варіанти відповідей

описати предмети і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення

описати геометричні фігури і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення

описати об'єкти і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення

описати моделі і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення

Запитання 12

Для одержання тривимірного зображення на площині потрібні такі кроки:

варіанти відповідей

Моделювання, виведення, рендеринг

Моделювання, рендеринг, виведення

Введення, моделювання, виведення

Рендеринг, моделювання, виведення.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест