9 кл. Рух. Геометричні переміщення.

Додано: 25 квітня
Предмет: Геометрія, 9 клас
11 запитань
Запитання 1

Закінчіть речення. Переміщення (рух) фігури F - це ...

варіанти відповідей

геометричне перетворення фігури F.

  перетворення фігури F, при якому не зберігаються відстані між точками.

перетворення фігури F, яке зберігає відстань між точками.

Запитання 2

Точка (-2; 4) у результаті симетрії відносно початку координат переходить в точку

варіанти відповідей

(6; 2)

 (2; -4)

(2; 2)

(-2; -2)

 (0; 4)

Запитання 3

Сторона правильного ΔАВС дорівнює 10 см. Знайдіть периметр ΔMNK, який є образом ΔАВС, здобутим у результаті переміщення.

варіанти відповідей

10 см

20 см

30 см

визначити неможливо

Запитання 4

Яка з наведених точок симетрична точці А(4;-3) відносно осі абсцис?

варіанти відповідей

А(-4;-3)

 А¹(4;3)

 А(-3;-4)

 А(-4;3)

Запитання 5

Укажи рівняння кола, симетричного колу, заданого рівнянням (х-2)2+(у+3)2=4, відносно осі ординат.

варіанти відповідей

(х-2)2+(у-3)2=16

 (х+2)2+(у+3)2=4

(х+2)2+(у-3)2=4

(х-2)2+(у-3)2=4

Запитання 6

Знайдіть координати центра симетрії точок А(-3; 8) і В(-9; 6).

варіанти відповідей

 ( - 6; 7)

 ( 7; - 6)


( - 3; 8)

( 6; 7)

Запитання 7

Укажіть малюнок, на якому зображено осьову симетрію.


варіанти відповідей
Запитання 8

Знайдіть рівняння кола, яке отримаємо при центральній симетрії відносно початку координат, кола, заданого рівнянням (х - 2)2+ (у +3)2 =16.


варіанти відповідей

(х - 2)2+ (у - 3)2= 16.

 (х + 2)2+ (у - 3)2 =16.

(х + 2)2+ (у - 3)2 = 25.

(х + 2)2 + (у + 3)2 =16.

Запитання 9

Знайдіть точку, симетричну точці ( -10; -4) відносно осі абсцис.

варіанти відповідей

 ( 10; - 4)

 ( 10: 4)

 ( - 10; 4)

 ( 0; 4)

Запитання 10

Знайдіть точку, симетричну точці ( 5; - 7) відносно осі ординат.


варіанти відповідей

 ( -5; -7)

 ( 5; 7)

 ( - 5; 7)

( 0; 7)

Запитання 11

Знайдіть точку, симетричну точці ( 4; 6) відносно початку координат.

варіанти відповідей

 ( - 4; 6)

( - 4; - 6)

 ( 4; - 6)

 ( 0; 6)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест