Діагностична робота. Аудіювання

Додано: 29 березня 2022
Предмет: Літературне читання, 4 клас
Тест виконано: 74 рази
10 запитань
Запитання 1

Де лісник побачив вовка і лося?

варіанти відповідей

Біля засніженої річки; 

на узліссі; 

на засніженій галявині. 

Запитання 2

Який був лісник?

варіанти відповідей

молодий; 

підстаркуватий; 

сивий. 

Запитання 3

Де лежав лось? 

варіанти відповідей

На галявині; 

на березі; 

під ялиною. 

Запитання 4

Яким був вовк? 

варіанти відповідей

Добрим і лагідним; 

старим і слабким; 

дужим і хижим. 

Запитання 5

Що зробив вовк, коли побачив лісника? 

варіанти відповідей

Утік; 

прожогом метнувся на лісника; 

продовжував битися з лосем. 

Запитання 6

Що зробили лось і вовк помітивши людину? 

варіанти відповідей

позавмирали на мить; 

повтікали в різні сторони; 

вовк продовжував битися з лосем. 

Запитання 7

Хто прийшов на допомогу лісникові? 

варіанти відповідей

Собаки

Лось

Мисливці

Запитання 8

Виберіть слова, які можна використати для характеристики лісника. 

варіанти відповідей

Сміливий, добрий, відважний

злий, боягузливий

нерішучий, байдужий

Запитання 9

Установи послідовність подій, пронумерувавши речення за допомогою цифр :

1. Вовк напав на лісника.

2. Вовк вчепився в шию лося.

3. Лісник захистив лося.

4. Лось врятував лісника.

варіанти відповідей

1,3,2,4

2, 3, 1, 4

3,4,2,1

Запитання 10

Про кого з героїв можна сказати словами прислів’я: «Посієш добро — добро і пожнеш». 

варіанти відповідей

Про вовка

Про лося

Про лісника

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест