Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома
Створити тест
6
Літературне читання, 4 клас
Створено 21 листопада
Приклад запитання: Який жанр прочитаного твору?
12
Літературне читання, 3 клас
Створено 21 листопада
Приклад запитання: Що таке повість ?
12
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: Перше письмо було...
12
Літературне читання, 2 клас
Приклад запитання: Хто написав вірш "Моя кишеня"?
12
Літературне читання, 4 клас
Створено 21 листопада
Приклад запитання: Продовж ислів. Без знання минулого...
18
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: Що змайстрував троль?
6
Літературне читання, 2 клас
Створено 20 листопада
Приклад запитання: Лисиця і яструб - ..
6
Літературне читання, 2 клас
Приклад запитання: Які твори в літературі називаються авторськими?
12
Літературне читання, 2 клас
Приклад запитання: Як звали головних героїв казки?
10
Літературне читання, 2 клас
Створено 20 листопада
Приклад запитання: "Лисиця і яструб" - це...
12
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Твір "Хліб і золото" - це ....
14
Літературне читання, 3 клас
Створено 20 листопада
Приклад запитання: 1. У яку пору року відбуваються події у тексті?
9
Літературне читання, 3 клас
Створено 20 листопада
Приклад запитання: Усна народна творчість - це твори, які ...
10
Літературне читання, 4 клас
Створено 20 листопада
Приклад запитання: Хто автор повісті?
11
Літературне читання, 4 клас
Створено 20 листопада
Приклад запитання: До якого жанру належить зміст тексту "Горобине Різдво"
12
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Що хотіла написати про своє королівство Зима?
7
Літературне читання, 3 клас
Створено 20 листопада
Приклад запитання: ПРОЧИТАЙ ВЕСЬ ТЕКСТ (Якщо він не весь відкривається, то прогорни його) КРАСА ДУШІ Сумно було Квіточці стояти цілий день на одній ніжці посеред клумби біля будинку. Але якогось дня на неї сів зовсім незнайомий Метелик. Він, напевно, прилетів із далекої країни, бо таких красивих крилець Квітка ще ніколи не бачила. Метелик теж замилувався пишною Квіткою, і, поки він відпочивав, вона поскаржилася, як часто їй буває самотньо. І тоді Метелик пожалів самотню Квіточку. Він вирішив не летіти далі, а оселитися поблизу, щоб прилітати щодня до Квіточки і розповідати їй цікаві історії про ті місця, де він побував. Тепер Метелик щоранку і щовечора прилітав до Квітки з новинами, а вона, розкривши пелюстки, радісно зустрічала свого Друга. Одного разу, коли Метелика не було поряд, до Квітки підійшов хлопчик і хотів її зірвати. Квітка злякалася і почала благати не зривати її. Натомість запропонувала хлопчикові піймати свого красивого друга. Хлопчик погодився і пішов додому по сачок. Повернувшись, він сховався і став чатувати Метелика. Незабаром той з’явився у небі. Він кудись поспішав і пролетів повз Квітку. Вона широко розкрила свої пелюстки і почала кликати Метелика: — Метелику, скоріше лети до мене, я на тебе давно чекаю, маю щось тобі сказати. Той радісно підлетів до Квітки і... потрапив у сачок. Він хотів вибратися: бився крильцями, шукав шпаринку*, та дарма. Раптом йому вдалося вирватися з полону. Метелик злетів і вже згори побачив, що від удару сачка Квітка зламалася і лежала серед трави. Хлопчик пішов, а Метелик ще довго сидів поряд зі своєю зламаною подругою і гірко плакав та промовляв:- Це я винен, це через мене тебе зламали, пробач мені, Квіточко!
8
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: Читай уважно протягом 1 хвилини. Зроби позначку. Потім дочитай текст до кінця. Добре словоВ однієї жінки була маленька донька Оля. Коли дівчинці виповнилося п'ять років, вона тяжко захворіла: простудилась ,почала кашляти й танула на очах. До нещасної матері почали приходити родичі: Олині тітки, дядьки, бабусі, дідусі. Кожен приносив щось смачне й поживне: липовий мед і солодке коров'яче масло, свіжі лісові ягоди й горіхи, перепелині яєчка й бульйон з курячого крильця. Кожен говорив: "Треба добре харчуватися, треба дихати свіжим повітрям і хвороба втече в ліси й на болота".( 53 сл.)Оля їла мед у стільниках і солодке коров'яче масло, лісові ягоди й горіхи, перепелині яєчка й бульйон з курячого крильця. Але нічого не допомагало - дівчинка вже ледве вставала з ліжка.(73 сл.)Одного дня біля хворої зібрались усі родичі. Дідусь Опанас сказав: (83 сл.)- Чогось їй не вистачає. А чого - і сам не можу зрозуміти.Раптом відчинились двері, в хату ввійшла прабабуся Олі - столітня Надія. Про неї родичі забули, бо багато років сиділа прабабуся Надія в хаті, нікуди не виходила. Але почувши про хворобу правнучки, вирішила навідати її. Підійшла до ліжка, сіла на ослінчик, взяла руку Олі у свою, зморшкувату і маленьку, й сказала:(143 сл.)- Немає в мене ні медових стільників, ні солодкого коров'ячого масла, немає ні свіжих лісових ягід, ні горіхів, немає ні перепелиних яєчок, ні курячого крильця. Стара я стала, нічого не бачу. Принесла я тобі, мила моя правнучко, один-єдиний подарунок: сердечне бажання. Єдине бажання залишилось у мене в серці - щоб ти, моя квіточко, видужала й знову раділа ясному сонечкові.(200 сл.)Така величезна сила любові була в цьому доброму слові, що маленьке Олине серце забилось частіше, щічки порозовішали, а в очах засяяла радість.(222 сл.)- Ось чого не вистачало Олі,- сказав дід Опанас.- Доброго слова(232 сл.) (Василь Сухомлинський)
6
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: Що трапилося з дівчинкою Олею?
14
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Твори, що передавалися з вуст в уста - це ...
7
Літературне читання, 4 клас
Створено 19 листопада
Приклад запитання: Яким було найдавніше письмо?
6
Літературне читання, 4 клас
Створено 18 листопада
Приклад запитання: Продовж прислів'я.Без знання минулого ...
6
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: Чому була стурбована бабуся?
10
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: До якого жанру належить твір Марії Солтис-Смирнової "Чому хворіє Кротеня"?
12
Літературне читання, 4 клас
Створено 18 листопада
Приклад запитання: Визнач жанр прочитаного твору.
8
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: Зайці - А мороз аж сміється, такий міцний, - розказував батько, вернувшись додому. - Ішов я через леваду, а заєць вискочив просто з-під ніг, і якби хоч злякався, якби дременув, а то ледь-ледь чеберяє лапами, хоч за вуха хапай. Тепер у полі все завіяно снігом, то зайці до села внадилися – на городах та в садках їм легше прогодуватися. Це ж можуть і молоді яблуні в нас пообгризати. Василько глянув крізь шибку на засніжений садок, одягнув кожушка, озув би ті валянки – й надвір. Поки йшов до погреба, мороз веселенько так і співає під ногами. У погребі Василько набрав моркви, з капусти наздирав листків і побрів городом до саду. Під стовбурами молодих яблунь він клав де морквину, а де капустяне листя. І радів: уночі зайці не стануть обгризати кору на деревах, матимуть смачнішу поживу. Зосталося іще трохи моркви, то Василько перейшов до сусіднього садка. Та тут під грушею хтось уже поклав моркву. А також майстерно прилаштував дротяне сильце. Василько, гамуючи хвилювання, відв’язав мудру пастку і шпурнув її подалі в дерезу. А вранці сусід,прокидаючи від хати до воріт стежку, розказував Васильковому батькові: - Ох і зайці у нас цієї зими! І, мабуть, здорові, бо вчора зірвали у мене біля груші пастку. А слідів не лишилося. За ніч усе снігом замело. Василько прислухавсь до їхньої розмови. Він прив’язував шматочок сала на калині – для синичок – і хитро всміхався. Завдання:1. У яку пору року відбуваються події у тексті?
11
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: Створені народом твори, у яких відображалося його життя, ставлення до природи, праці, людей називають...?
12
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: Що таке легенда?
11
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Іван Прокопович родом з ...
10
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: Хто написав оповідання "Новорічна пригода з відьмою"?