Діагностувальна робота. Перевірка навички читання мовчки «Як я став відмінником"»

Додано: 12 березня
Предмет: Літературне читання, 4 клас
8 запитань
Запитання 1

Прочитати текст.

ЯК Я СТАВ ВІДМІННИКОМ

Я не вірю ні в які чудеса. На відміну від моєї сусідки по парті Каті Мишки. Вона навіть вважає, що й сама вміє трохи чаклувати. Звісно, я в цьому сумніваюся. Але помічав, що, коли Катя не хоче, щоб її викликали до дошки, вона щось шепоче собі, і її не викликають.

       Якось Катя сказала мені:

– Півнику (прізвище в мене таке), хочеш одержати одинадцять балів з української мови?

– Я знаю, що це неможливо, – відповів їй, – тому про таке й не мрію.

– А якщо я тобі допоможу? – не вгавала дівчинка.

– Почаклуєш? – запитав я.

– Авжеж, тільки ти повинен виконати всі мої умови. І якщо у твоєму щоденнику з’явиться одинадцятка, то віддаси мені свій брелок для ключів.

Я погодився. Бо впевнений, що швидше вся школа ходитиме на головах, ніж Леся Степанівна виведе в журналі навпроти мого прізвища одинадцять. Мишка загадала мені на завтра вивчити параграф 27 і розповісти їй. Наступного дня після уроків вона прискіпливо питала мене, ще й диктант примусила написати. А в п’ятницю був урок української мови. Я, чесно кажучи, хвилювався і не насмілювався підняти руку. Допомогла Катя, вона весь час штовхала мене в бік, аж поки Леся Степанівна не запитала її:

– Мишко, ти хочеш до дошки?

– Ні, це не я, а Сашко Півник хоче.

– Ну що ж, Півнику, іди відповідай, – сказала вчителька.

І я пішов. Коли я розповідав, Леся Степанівна здивовано дивилася на мене. Потім сказала:

– Півнику, я приємно вражена та із задоволенням ставлю тобі одинадцять балів.

Коли я сів за парту, Мишка одразу ж прошепотіла:

– Віддавай брелок, ти обіцяв.

А я не сперечався. Через кілька днів Мишка знову запитала мене:

– Одинадцять балів з природознавства хочеш?

– Це теж можливо? – засумнівався я.

– Авжеж! – відповіла Мишка впевнено.

І все повторилося. Я вивчив параграф із природознавства. Мишка знову вимогливо перевірила, я одержав гарну оцінку. А потім почав отримувати одинадцятку за оди-

надцяткою. Довелося віддати Мишці свій рожевий фломастер, гумку і ще багато чого. Зате в наступному семестрі я став відмінником.

У чаклунство я не вірю, але пояснити те, що сталося, не можу. Спробуйте ви.

За Ольгою Бусенко (350 слів)



До якого жанру відноситься прочитаний твір?

варіанти відповідей

легенда

оповідання

казка

Запитання 2

Як звати головного героя твору?

варіанти відповідей

Катя Мишка

Сашко Півник

Леся Степанівна

Запитання 3

З якого предмету хлопчик отримав першу одинадцятку?

варіанти відповідей

з української мови

з математики

з приподознавства

Запитання 4

Що вміла робити Мишка, на думку Півника?

варіанти відповідей

чаклувати

слухати

читати

Запитання 5

Чиї це слова: "У чаклунство я не вірю, але пояснити те, що сталося, не можу."

варіанти відповідей

вчительки

Мишки

Півника

Запитання 6

Віднови порядок дій в тексті.

А. Тільки ти повинен виконати всі мої умовти.

Б. І все повторилося.

В. Леся Степанівна здивовано дивилася на мене.

Г. Я не вірю ні в які чудеса.

Д. Мишка загадала мені на завтра вивчити параграф 27...

варіанти відповідей

В, А, Б, Д, Г

Г, А, Д, В, Б

Д, А, Б, В, Г

А, В, Д, Г, Б

Запитання 7

Визнач головну думку твору.

варіанти відповідей

Знання – найбільша цінність.

Учитися ніколи не пізно.

Тільки наполегливою та старанною працею можна досягти успіху.

Запитання 8

Продовжи речення.

Півнику, я приємно вражена та...

варіанти відповідей

вона щось шепоче собі, і її не викликають.

пояснити те, що сталося, не можу.

із задоволенням ставлю тобі одинадцять балів.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест