Діагностувальна робота. Робота з медіатекстом. Оксана Кротюк «Літачок»

Додано: 26 січня
Предмет: Літературне читання, 4 клас
12 запитань
Запитання 1

Прочитай оповідання.


Оксана Кротюк

ЛІТАЧОК

У День Святого Валентина Максим прийшов до школи з паперовим літачком. На крилі його виразними друкованими літерами було виведено: «Найкраще у світі ім'я – Улянка». Підпису, звичайно ж, не було. «Хай вона ніколи не здогадається, що це написав я , – твердо казав собі Максим. – І начебто вже не він, а хтось інший, зітхаючи, додавав: «Ех, а краще б здогадалась…».

Максим сів за свою останню парту й став чекати, коли Ніна Іванівна загадає всім розв'язувати задачу. А як усі схилились над зошитами, він тихенько дістав літачка, ще раз прочитав свій напис, ще раз глянув на Улянку, зітхнув і – так тому й бути – швидко метнув літачка їй на парту. Летіти було три секунди: Улянчина парта в сусідньому ряду навскіс. Але літачок зробив якусь химерну петлю, пішов у піке і впав простісінько перед носом у Дениса. Денис одразу покинув задачу і став зацікавлено його розглядати.

Максимові з тої несподіванки аж гаряче зробилося. Він опустив голову й спідлоба стежив за Денисом. Денис тим часом діловито оглянув клас, тоді дістав з пенала червону ручку, перекреслив у слові Улянка літеру «У» й замість неї написав велике кругле «О». 

Проте Олянка, що сиділа на другій парті, літачка з сердечком на крилі не отримала. Літачок знов виписав у повітрі чудернацький пірует і цього разу впав на парту до Віті.

Вітя був хлопець тихий і сором'язливий. Він ніколи б не відважився написати дівчинці таку записку. А тут на тобі, записка сама впала з неба. Хвиля сміливості накрила Вітю з голови до п'ят. Він упевнено перекреслив у слові «Олянка» літеру «я» і надписав угорі літеру «е». «Тепер усе чистісінька правда, – сказав собі Вітя. – Оленка – найкраще у світі ім'я». І він послав літачка убік через ряд. Саме там сиділа Оленка.

Червоне сердечко на білім крилі знов здійнялося в повітря. Та до першого ряду парт не долетіло. Цього разу літачок викрутасів не робив. Він плавно сів у другому ряду на Улянчиній парті.

Максим, який стежив за всіма цими перельотами й безсоромним мазюканням по його напису, ледь не кинувся, щоб вихопити літачка з Улянчиних рук. Та стримався-таки. А Улянка перекинула з-за плеча свою русяву кіску, перетягнуту блакитною квітчастою зав'язкою, і стала уважно розглядати напис на крилі. Він хоч і був двічі поправлений, проте читався добре. Сердечко на крилі їй, видно, сподобалось. Бо інакше чого вона озирнулася й так тепло Максимові усміхнулась.

варіанти відповідей

Прочитав

Не прочитав

Запитання 2

Де і коли відбувалися події, описані у оповіданні?


варіанти відповідей

Восьме березня, шкільний майданчик

 День святого Валентина, класна кімната

Новий рік, актова зала

 День Святого Миколая, театр.

Запитання 3

З чого був зроблений літачок?

варіанти відповідей

Пластилін

 Папір

Лего

Запитання 4

Кому хотів надіслати літачка Максим?

варіанти відповідей

Оляні

Уляні

 Олені

Запитання 5

Що було намальовано на крилі літачка?

варіанти відповідей

Червоне сердечко

Червоне сонечко

Червоний бантик

Червоні квіти

Запитання 6

На якому уроці Максим вирішив метнути літак?

варіанти відповідей

Урок мови

 Урок математики

Урок ЯДС

Класна година

Запитання 7

Який шлях зробив літак?

варіанти відповідей

Денис, Максим, Вітя, Уляна

Денис, Оляна, Максим, Уляна

Максим, Денис, Вітя,  Уляна

Денис, Вітя, Максим, Уляна

Запитання 8

Чому хлопчики виправляли імена дівчаток у записці?


варіанти відповідей

Вирішили посміятися

Їм подобалися дівчата

Вони хотіли помститися Максиму

 Хлопці були неуважні на уроці

Запитання 9

Чи долетів літачок до Улянки?


варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 10

Що сподобалось найбільше всьогоУлянці на думку Максима?


варіанти відповідей

напис на крилі

паперовий літачок

сердечко

Запитання 11

Який твір за жанром ти прочитав?


варіанти відповідей

казка

байка

вірш

оповідання


Запитання 12

Хто автор твору "Літачок"?

варіанти відповідей

Олена Кротюк

Оксана Кротюк

Оксана Іваненко

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест