Інерціальні системи відліку. Перший закон Ньютона.

Додано: 28 лютого
Предмет: Фізика, 9 клас
12 запитань
Запитання 1

Сформулюйте закон інерції.

варіанти відповідей

Існують такі системи відліку, відносно яких тіло зберігає стан спокою або рівномірного прямолінійного руху, якщо на тіло не діють жодні сили або ці сили скомпенсовані.

Тіло рухається рівномірно прямолінійно або перебуває у стані спокою лише тоді, коли на нього не діють інші тіла або дії інших тіл скомпенсовані. 

В усіх інерціальних системах відліку перебіг механічних явищ і процесів відбувається однаково за однакових початкових умов.

Запитання 2

Сформулюйте визначення явища інерції.

варіанти відповідей

Явище збереження тілом стану спокою або рівномірного прямолінійного руху за умови, що на нього не діють інші тіла та поля або їхні дії скомпенсовані.

Явище збереження тілом стану спокою або рівноприскореного руху за умови, що на нього не діють інші тіла та поля або їхні дії скомпенсовані.

Явище збереження тілом стану спокою або рівномірного прямолінійного руху за умови, що на нього діють інші тіла та поля.

Запитання 3

Закінчіть речення: "Систему відліку, відносно якої явище інерції не спостерігається, називають ...".

варіанти відповідей

інерціальною системою відліку

неінерціальною системою відліку

інерціальна точка відліку

Запитання 4

Закінчіть речення: "Систему відліку, відносно якої спостерігається явище інерції, називають ...".

варіанти відповідей

інерціальною системою відліку

неінерціальною системою відліку

інерціальна точка відліку

Запитання 5

Сформулюйте перший закон Ньютона.

варіанти відповідей

Існують такі системи відліку, відносно яких тіло зберігає стан спокою або рівномірного прямолінійного руху, якщо на тіло не діють жодні сили або ці сили скомпенсовані.

Тіло рухається рівномірно прямолінійно або перебуває у стані спокою лише тоді, коли на нього не діють інші тіла або дії інших тіл скомпенсовані. 

В усіх інерціальних системах відліку перебіг механічних явищ і процесів відбувається однаково за однакових початкових умов.

Запитання 6

Сформулюйте принцип відносності Ґалілея.

варіанти відповідей

Існують такі системи відліку, відносно яких тіло зберігає стан спокою або рівномірного прямолінійного руху, якщо на тіло не діють жодні сили або ці сили скомпенсовані.

Тіло рухається рівномірно прямолінійно або перебуває у стані спокою лише тоді, коли на нього не діють інші тіла або дії інших тіл скомпенсовані. 

В усіх інерціальних системах відліку перебіг механічних явищ і процесів відбувається однаково за однакових початкових умов.

Запитання 7

З яким тілом варто пов’язати систему відліку, щоб вона була інерціальною?

варіанти відповідей

потяг набирає швидкість

дівчинка гойдається на гойдалці

хлопчик рухається дорогою прямолінійно з незмінною швидкістю

собака сповільнює свій рух

Запитання 8

Людина, яка перечепилася під час бігу, падає вперед. Це відбувається з наступної причини:

варіанти відповідей

тіло людини продовжує рухатися вперед за інерцією

голова людини продовжує рухатися за інерцією назад

на людину діє напрямлена вперед сила тертя

людина рухається за інерцією назад

Запитання 9

Система відліку жорстко пов’язана з ліфтом. У якому з наведених нижче випадків систему відліку можна назвати інерціальною? 

варіанти відповідей

рухається рівномірно вгору

рухається прискорено вгору

рухається прискорено вниз

Запитання 10

Як рухається потяг, якщо груша, що впала зі столика вагона в системі відліку «Вагон»: відхиляється назад?

варіанти відповідей

зробив поворот вправо

рухається з прискоренням

рухається рівномірно

Запитання 11

Як рухається потяг, якщо груша, що впала зі столика вагона в системі відліку «Вагон»: відхиляється під час падіння вперед?

варіанти відповідей

зробив поворот вліво

почав рухатись сповільнено

рухається рівномірно

Запитання 12

З яким тілом ви пов'язали би систему відліку, щоб вона була неінерціальною?

варіанти відповідей

Автомобіль рухається рівномірно

Хлопчик біжить з постійною швидкістю

Поїзд набирає швидкість

Собака сидить на узбіччі дороги

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест