Контрольна робота. Навички читання мовчки.

Додано: 22 квітня 2020
Предмет: Літературне читання, 4 клас
Тест виконано: 125 разів
8 запитань
Запитання 1

Прочитай текст протягом 3 хвилин, зупинись, напиши позначку або запам'ятай та читай далі. Познач, яку частину тексту прочитав.


ЗАГУБЛЕНІ РУКАВИЧКИ

   Товаришів у мене багато — у школі, в нашому класі й у сусідських дворах. Але найбільше дружу з Ігорем. Ми живемо в одному будинку й навчаємося в одному класі, і сидимо за однією партою. Яка в нас дружба — судіть з такої пригоди.

   Коли похолодало й випав сніг, Ігореві, щоб не мерзли руки, купили зелені вовняні рукавички, м’якенькі й теплі-теплі. Я теж захотів такі самі. Мама купила й мені.

   Одного разу на великій перерві ми кидалися сніжками. Як подзвонили на урок, припинили гру, вбігли в клас, глянули — а в нас обох немає по рукавичці. У мене лівої, в Ігоря — правої.

      Наступної перерви майже всім класом шукали. Перерили в шкільному дворі геть увесь сніг і не знайшли.

— Ну, де вона пропала? — сумував Ігор. — Тепер удома будуть лаяти….

— І мене лаятимуть…. — журився я.

     Після того вже й учителів мало слухали на уроках. Все думали про загублені рукавички і про те, як пояснити вдома, де вони поділися.  А що, як віддати йому свою рукавичку? — раптом подумав я. — У нього ж права, в мене — ліва. Якраз і буде пара!..”

          Авжеж, так і зроблю — віддам свою. Тоді вдома не узнають, що він загубив, і не лаятимуть. Але якщо вже віддавати Ігореві свою рукавичку, то треба, щоб і він про це не знав!..

         Так і зробив. Наприкінці останнього уроку засунув тихцем рукавичку в Ігорів ранець, глибоко, на саме дно. Однак вийшло непередбачене, довелося самому дивуватися. Коли я вдома виклав на стіл зі свого ранця книжки та зошити, то разом з ними витягнув і зелену вовняну рукавичку. Спершу подумав, що ми з Ігорем переплутали ранці. Таке вже не раз було, бо вони однакові. Щоб остаточно переконатися в тому, подивився на зошити. Ні, зошити мої. Значить, не переплутали. А як же тоді в мій ранець потрапила оця рукавичка? Адже я добре пам’ятаю, що засовував її не у свій, а в Ігорів.

        Стривай, стривай, рукавичка ж із правої руки! Тепер усе ясно… виявляється, Ігор теж хотів мене виручити й засунув у мій ранець свою рукавичку. От сміхота, от комедія!..

        Хапаю рукавичку і мерщій до Ігоря. Тільки відчинив двері, відчиняються навпроти і його. Я тримаю зелену вовняну рукавичку, і у нього в руці така ж…


За Борисом Комаром

(355 слів)

варіанти відповідей

Текст прочитаний повністю

Прочитано не менше половини

Прочитано 2/3 тексту

Прочитано менше половини

Запитання 2

У якому реченні описано пригоду, що сталася з персонажами твору?

варіанти відповідей

“ Ми живемо в одному будинку й навчаємося в одному класі, і сидимо за однією партою”

“ Як подзвонили на урок, припинили гру, вбігли в клас, глянули, а в нас обох немає по рукавичці”

“ Все думали про загублені рукавички і про те, як пояснити вдома, де вони поділися?”

Запитання 3

Які слова тексту передають переживання хлопців через пригоду, що з ними сталася?

варіанти відповідей

“…все думали про загублені рукавички ”

“…як пояснити вдома, де вони (рукавички) поділися ”

 “…засунув тихцем рукавичку в ранець ”

Запитання 4

Чому учні всього класу перерили в шкільному дворі увесь сніг?

варіанти відповідей

"..загублені рукавички..."

"Тому що шукали рукавички"

"Що б сховати рукавички"

"Тому що хотіли допомогти хлопцям і знайти рукавички"

Запитання 5

Установи відповідність між словами і їхніми лексичними значеннями. Комедія -

варіанти відповідей

потай, непомітно, криючись

школярська сумка, яку носять на спині

драматичний твір з веселим, смішним сюжетом

Запитання 6

Установи відповідність між словами і їхніми лексичними значеннями. Тихцем -


варіанти відповідей

потай, непомітно, криючись

школярська сумка, яку носять на спині

драматичний твір з веселим, смішним сюжетом

Запитання 7

Установи відповідність між словами і їхніми лексичними значеннями. Ранець -


варіанти відповідей

потай, непомітно, криючись

школярська сумка, яку носять на спині


драматичний твір з веселим, смішним сюжетом

Запитання 8

Як могли б розвиватися події, пов’язані з загубленими рукавичками, якби хлопці не були справжніми друзями? Свою думку обґрунтуй.

варіанти відповідей

Написати письмово у зошиті, Viber або на ел.пошту та надіслати

Немає продовження

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест