Основи рятувальних та інших невідкладних робіт

Додано: 24 квітня
Предмет: Захист України, 11 клас
15 запитань
Запитання 1

Оберіть з переліку літосферні стихійні лиха

варіанти відповідей

сель

смерчі

паводки

циклони

землетруси

снігові лавини

Запитання 2

Оберіть з переліку гідросферні стихійні лиха

варіанти відповідей

сель

лісові пожежі

повені

циклони

землетруси

шторми

Запитання 3

Оберіть з переліку атмосферні стихійні лиха

варіанти відповідей

паводки

лісові пожежі

повені

циклони

вулканізми

шторми

Запитання 4

Найнебезпечнішими стихійними лихами є

варіанти відповідей

буря

повінь

посуха

ураган

Запитання 5

Оберіть ознаку шторму на землі:

варіанти відповідей

Зриваються дахи, вириваються з

коренем дерева

Ламаються великі дерева,

пошкоджуються дахи

Високі й довгі хвилі перекидаються

гребенями


Уся поверхня моря стає білою від піни.

Гуркіт у відкритому морі посилюється

і набуває характеру поштовхів

Запитання 6

Буря - це

варіанти відповідей


величезна маса снігу, що зривається із гірського схилу і котиться вниз з великою швидкістю


це природне явище, вітер зі швидкістю 20 м/с і більше, що супроводжується значним хвилюванням на морі та руйнуванням на суходолі


атмосферний вихор з низьким тиском в центрі


атмосферне явище, що є стрімким воронкоподібним вихором заввишки до 1,5 км, який витягується від купчасто-дощової хмари до поверхні води або землі

Запитання 7

Що необхідно зробити перед пошуком та звільненням людей із завалів?

варіанти відповідей

Загасити пожежі.


Знеструмити лінії електромереж.

Вимкнути системи водозабезпечення та каналізації.

Закрити люки чи вікна

Вимкнути системи газо-, теплозабезпечення.

Запитання 8

Яких загальних правил потрібно дотримувати для скорочення часу розшуку постраждалих?

варіанти відповідей

 Послідовність вибору об’єктів для ведення пошуку заснована на принципі від простого до складного.

Визначаючи місця найбільш вірогідного перебування постраждалих

Послідовність вибору об’єктів для ведення пошуку заснована на принципі від складного до простого .

 Найперше визволяють живих.

Пошук вести в тиші як мінімум парами.

Розшук постраждалих триває, доки не буде визначено, що в зоні НС не залишилося ні живих, ні загиблих.

Запитання 9

Які основні методи пошуку постраждалих ви знаєте? 

варіанти відповідей

 візуальний


акустичний

 опитування очевидців

пошук з використанням спеціальних приладів


пошук з використанням тварин

пошук з повітря

 зондування

спостереження

Запитання 10

У яких випадках ефективність використання собак для пошуку постраждалих знижається?

варіанти відповідей

якщо повітря чисте

якщо немає дощу


якщо повітря задимлене

Якщо відчутний запах будь-яких пахучих речовин.

Запитання 11

Які способи рятування людей вам відомі

варіанти відповідей

підкоп

 пролом стіни

 пролом стелі

 траншея


вибивання вікон

пролом дверей

 шахта


переправа

Запитання 12

Як здійснюють порятунок постраждалих з верхніх поверхів напівзруйнованих будинків?

варіанти відповідей

бурять отвори в стіні або перекритті


за допомогою кранів, альпініського спорядження

встановлюють звязок з людьми які там перебувають


брезенту, який використовують для вільного падіння людини


виконують за допомогою приставних або металевих драбин

Запитання 13

Як рятують людей із завалених чи пошкоджених захисних споруд (сховищ, підвалів)?

варіанти відповідей

Подають повітря компресором через систему фільтрації

Розчищають повітрозабірні канали

передають сигнали постраждалим

Перед розкриттям сховища зв'язуються з людьми, які там перебувають, зясовують їхній стан

Запитання 14

Яка послідовність визволення постраждалого із завалу?

варіанти відповідей


спочатку ноги

 єдиним блоком "голову - шию - хребет - таз"

 блоком "ноги - тулуб - голову"

спочатку голову

Запитання 15

Яку невідкладну домедичну допомогу при можливості надають постраждалим у завалах?

варіанти відповідей

 зупинка кровотечі

профілактика синдрому роздавлювання

 відтирання відморожених ділянок тіла

відновлення дихання та серцебиття

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест