КР_Трапеція. Кути. Вписані та описані чотирикутники. Середня лінія.

12 запитань
Запитання 1

Укажіть бічні сторони трапеції, зображеної на малюнку.


варіанти відповідей

KF i LM

KF i KL

LM i MF

KL i MF

Запитання 2

На рисунку  АМ = МС,  ВN = NС ,  АB = 6  см. Довжина відрізка МN дорівнює:  

варіанти відповідей

3 cм

4 cм

12 cм

інша відповідь

Запитання 3

Відрізок  МN   у  трапеції  АВСD (ВС || АD) є середньою лінією.  Якщо АD = 10 см, BС = 8 см, то МN дорівнює:

варіанти відповідей

18 см

12 см

9 см

інша відповідь

Запитання 4

В коло радіуса 6 см, зображене на рисунку, вписаний прямокутний трикутник АВС (С = 90°). Чому дорівнює гіпотенуза АВ?

варіанти відповідей

3 см

6 см

12 см

інша відповідь

Запитання 5

Сторони трикутника дорівнюють 6 см, 8 см і 10 см. Знайти периметр трикутника, сторонами якого є середні лінії даного трикутника.


варіанти відповідей

48 см

12 см

24 см

інша відповідь

Запитання 6

Знайдіть невідомі кути вписаного чотирикутника, якщо два його кути дорівнюють 110° і 120°

варіанти відповідей

70° і 50°    

70° і 60°    

70° і 80°    

80° і 60°    

Запитання 7

 Знайдіть невідому сторону описаного навколо кола чотирикутника, якщо три його сторони послідовно дорівнюють 7 см, 5 см, 8 см 

варіанти відповідей

6 см

3 см

4 см

10 см

Запитання 8

Точка О – центр кола, ∠АКС= 60°. Знайти ∠ВОА

варіанти відповідей

30°

60°

90°

120°

Запитання 9

Точка О – центр кола, ∠АКС= 60°. Знайти ∠АВС

варіанти відповідей

30°

60°

90°

120°

Запитання 10

Точка О – центр кола, ∠АКС= 60°. Знайти ∠ВАС

варіанти відповідей

30°

60°

90°

120°

Запитання 11

 Середня лінія трапеції дорівнює 10 см. Знайти основи трапеції, якщо одна з них на 2 см більша за другу

варіанти відповідей

9 см і 11 см

7 см і 9 см

11 см і 13 см

інша відповідь

Запитання 12

У прямокутній трапеції тупий кут дорівнює 120°, а більша бічна сторона і більша основа дорівнюють по 16 см. Знайдіть меншу основу трапеції

варіанти відповідей

16 см

10 см

8 см

інша відповідь

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест