8 клас. Квадратні рівняння як математичні моделі прикладної задачі.

6 запитань
Запитання 1

Знайдіть корені рівняння: х4 - 5х2 +4 = 0

(декілька відповідей)

варіанти відповідей

-1;+1

-2;+2

-3;+3

-4;+4

Запитання 2

Знайдіть корені рівняння: 7/(х+1) + (х+4)/(2х-2) = (3х2-38)/(х2-1)

(декілька відповідей)

варіанти відповідей

-2,2

4

6

-3,4

Запитання 3

Розв'яжіть задачу, склавши рівняння.

У прямокутному трикутнику один із катетів на 3 см менший від гіпотенузи, а другий - на 6 см менший від гіпотенузи. Знайдіть гіпотенузу

варіанти відповідей

11 см

13 см

15 см

17 см

Запитання 4

Розкладіть на множники квадратний тричлен: х2 - 8х - 9

варіанти відповідей

(х - 1)(х + 9)

(х - 1)(х - 9)

(х + 1)(х + 9)

(х + 1)(х - 9)

Запитання 5

Розкладіть на множники квадратний тричлен: 3х2 - 8х - 3

варіанти відповідей

3(х - 3)(х + 1/3)

(х + 3)(х - 1/3)

3(х + 3)(х - 1/3)

(х - 3)(х + 1/3)

Запитання 6

Скоротіть дріб 2х2+х-6 / х+8

варіанти відповідей

х+1,5 / 2

х-1,5 / 2

х+1,5 / 4

х-1,5 / 4

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест