Онлайн-тести з алгебри 8 клас

очистити

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест
Приклад запитання: Випишіть коефіцієнти а,b,с квадратного рівняння11х²+4х-9=0
Приклад запитання: Яке з рівнянь є квадратним?
Приклад запитання: Вибрати рівняння, які є квадратними
Приклад запитання: Яке з квадратних рівнянь є зведеним?
Приклад запитання: Який з даних многочленів є квадратним тричленом?
Приклад запитання: Яке з рівнянь є квадратним?
Приклад запитання: Знайдіть корені квадратного рівняння 5х2 + х - 6.
Алгебра, 8 клас
Створено 25 квітня
Приклад запитання: Площа трикутника дорівнює 50 см2. Знайдіть висоту трикутника, якщо сторона до якої вона проведена дорівнює 5 см.
Приклад запитання: У якому з чисел порядком числа є число 5 ?
Алгебра, 8 клас
Створено 24 квітня
Приклад запитання: Яке з чисел націло ділиться на 4:
Приклад запитання: Оберіть біквадратне рівняння
Приклад запитання: Яке з квадратних рівнянь є зведеним?
Приклад запитання: Серед даних раціональних виразів укажіть цілий
Приклад запитання: Знайдіть корені квадратного рівняння 5х2 - х - 6.
Алгебра, 8 клас
Створено 23 квітня
Приклад запитання: Виконайте множення:
Приклад запитання: Який з даних многочленів є квадратним тричленом?
Приклад запитання: Оберіть біквадратне рівняння
Приклад запитання: Вкажіть рівняння, які є квадратними
Приклад запитання: Знайдіть корені квадратного рівняння 5х2 - х - 6.
Приклад запитання: Деякий тричлен розклали на множники 3(х – 5)(х + 9). Назвіть корені цього тричлена та його старший коефіцієнт.
Приклад запитання: Обчислити: (-2)-6
Приклад запитання: Який з даних многочленів є квадратним тричленом?
Приклад запитання: Знайдіть корені квадратного рівняння 5х2 - х - 6.
Приклад запитання: Запишить квадратне рівняння, коєфіцієнти якого дорівнюють:b = − 3; a = 2; с = 1
Приклад запитання: Вкажіть рівняння, які є квадратними
Приклад запитання: Вибрати рівняння, які є квадратними
Приклад запитання: Вказати алгоритм розв'язування текстових задач:- Розв'язати рівняння; A- Скласти рівняння ( побудувати математичну модель) ; B -Проаналізувати умову задачі (основні величини, зв'язки між ними, якщо зручно складати таблиці, схеми тощо); C- З'ясувати, чи відповідає знайдений корінь змісту задачі, і дати відповідь; D