Місія - це...
діалог з клієнтом, а значить, найпотужніший з перерахованих інструментів в просуванні
визначення основних споживачів, на яких розрахована продукція підприємства
найбільш загальні орієнтири функціонування підприємства, як правило, зовнішнього спрямування, що відображають зміст його існування, його філософію, бачення свого місця в даному бізнесі, в регіоні, в суспільстві
проголошення відповідальності перед споживачами, регіоном, суспільством
Зміст місії може включати наступні параметри:
Внутрішню концепцію підприємства, тобто враження про себе: конкурентоспроможність продукції і підприємства, свої сильні сторони тощо;
Декларативну характеристику технологій та інновацій в термінах: найпрогресивніші інноваційні технології, найновіші досягнення науки тощо;
Філософію підприємства – основні погляди і цінності, що визнаються всіма членами трудового колективу і які є основою мотивації дій даного колективу;
Усі відповіді вірні.
Принципи формування місії:
Стислість і декларативність формулювання (інколи одним ємним реченням, гаслом). В ньому відсутні конкретні цифри росту і розвитку підприємства, засоби досягнення успіху.
Забезпечення відповідності обсягу залученого капіталу до обсягу формуючих активів підприємства.
Задоволення потреб у придбанні необхідних активів та оптимізація його структури з позицій забезпечення умов ефективного його використання.
Солідарність.
Поняття слогану є:
Це філософія компанії.
Цей символ має значення швидше для корпоративної культури і підтримки духу всередині колективу, ніж для рекламного просування (як приклад – гімн держави).
Допомагає людям зрозуміти:
"Чому потрібно вибрати саме Ваш продукт?
Яку проблему Ви вирішуєте?
Яка вигода від співпраці? "
Без відповідей на ці питання просування неможливо;
Це словесне вираження місії, УТП або того й іншого разом. Діалог з клієнтом, а значить, найпотужніший з перерахованих інструментів в просуванні.
Слоган - це...
його бажаний стан, конкретні межі, яких воно має досягти в усіх сферах діяльності в кінці стратегічного періоду і на проміжних етапах.
короткий символічний напис на гербі, щиті і т. ін.
коротка емоційна і чіпка фраза, що зміцнює імідж і підштовхує до покупки.
найбільш загальні орієнтири функціонування підприємства, як правило, зовнішнього спрямування, що відображають зміст його існування, його філософію, бачення свого місця в даному бізнесі, в регіоні, в суспільстві.
Однією з функцій цілей є:
критерії для прийняття рішень.
контроль (порівняння оперативних показників стану підприємства з цільовими).
Усі відповіді вірні.
інструмент управління (вимоги до дій персоналу, визначення напрямків розвитку підприємства).
Одним із відмінностей місії є:
Конкретні дії, строки, дії.
Внутрішнє середовище.
Не має часового критерію.
Мають часовий вимір.
Одним з відмінностей цілей є:
Переважно зовнішнє середовище.
Внутрішнє середовище.
Відносний характер.
Визначається загальними термінами.
Ієрархія цілей -
означає конкретизацію цілей більш високого рівня в цілі нижчого рівня та доведення їх до кожного виконавця (рангування, декомпозиція цілей).
коло вищих і нижчих цінностей, в яких встановлюється моральний та ідеологічний порядок життя.
Усі відповіді вірні.
розташування мотивів у порядку від більш важливих до менш важливих.
«Дерево цілей» - це...
його бажаний стан, конкретні межі, яких воно має досягти в усіх сферах діяльності в кінці стратегічного періоду і на проміжних етапах.
найбільш загальні орієнтири функціонування підприємства, як правило, зовнішнього спрямування, що відображають зміст його існування, його філософію, бачення свого місця в даному бізнесі, в регіоні, в суспільстві.
Правильної відповіді немає.
графічне зображення взаємозв’язку і підпорядкованості цілей, що відображає розподіл місії і мети на цілі, підцілі, завдання та окремі дії.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома