МКР 2 РЕКЛАМНИЙ ПРОЦЕС. РІД

Додано: 22 березня
Предмет:
12 запитань
Запитання 1

Стан купівельної готовності, коли аудиторія може бути повністю неінформованою, знати лише одну назву або знати ще щось, крім назви називається -

варіанти відповідей

знання

обізнаість

прихильність

перевага

Запитання 2

Стан купівельної готовності, коли цільова аудиторія може схилятися до конкретного товару, але не мати впевненості в необхідності його придбання називається -

варіанти відповідей

знання

переконаність

прихильність

перевага

Запитання 3

Стан купівельної готовності, коли цільова група може відчувати потяг до товару, але не надавати йому переваги. У цьому випадку рекламодавець має спробувати сформувати споживацьку перевагу називається -

варіанти відповідей

знання

переконаність

прихильність

перевага

Запитання 4

Рекламне дослідження ринку здійснюється за такими основними напрямками:

варіанти відповідей

вивчення споживацьких мотивацій;

аналіз рекламної діяльності конкурентів;

прогнозування витрат на рекламу, що необхідні для переходу споживача на

більш високу стадію готовності до покупок;

проведення маркетингового дослідження

Запитання 5

Конативний вплив — це

варіанти відповідей

вплив являє собою передачу інформації, що характеризує товар: його призначення, якості, властивості, особливості використання, засоби розповсюдження, обслуговування, гарантії (сфера свідомості, раціональної діяльності).

формування бажаного ставлення до товару шляхом емоційних характеристик рекламного звернення (сфера короткочасних установок та мотивацій).

формування бажаного ставлення до товару шляхом навіювання позасвідомого рівня сприйняття, що безпосередньо не випливає з прийнятих ним норм та принципів діяльності (сфера психологічного стану).

вплив на поведінку потенційних споживачів за рахунок «підказки» необхідного алгоритму дій або спонукання їх до здійснення необхідних рекламодавцю дій (сфера поведінки, дії).

Запитання 6

Когнітивний вплив — це

варіанти відповідей

вплив являє собою передачу інформації, що характеризує товар: його призначення, якості, властивості, особливості використання, засоби розповсюдження, обслуговування, гарантії (сфера свідомості, раціональної діяльності).

формування бажаного ставлення до товару шляхом емоційних характеристик рекламного звернення (сфера короткочасних установок та мотивацій).

формування бажаного ставлення до товару шляхом навіювання позасвідомого рівня сприйняття, що безпосередньо не випливає з прийнятих ним норм та принципів діяльності (сфера психологічного стану).

вплив на поведінку потенційних споживачів за рахунок «підказки» необхідного алгоритму дій або спонукання їх до здійснення необхідних рекламодавцю дій (сфера поведінки, дії).

Запитання 7

Афективний вплив — це

варіанти відповідей

вплив являє собою передачу інформації, що характеризує товар: його призначення, якості, властивості, особливості використання, засоби розповсюдження, обслуговування, гарантії (сфера свідомості, раціональної діяльності).

формування бажаного ставлення до товару шляхом емоційних характеристик рекламного звернення (сфера короткочасних установок та мотивацій).

формування бажаного ставлення до товару шляхом навіювання позасвідомого рівня сприйняття, що безпосередньо не випливає з прийнятих ним норм та принципів діяльності (сфера психологічного стану).

вплив на поведінку потенційних споживачів за рахунок «підказки» необхідного алгоритму дій або спонукання їх до здійснення необхідних рекламодавцю дій (сфера поведінки, дії).

Запитання 8

Сугестивний вплив — це

варіанти відповідей

вплив являє собою передачу інформації, що характеризує товар: його призначення, якості, властивості, особливості використання, засоби розповсюдження, обслуговування, гарантії (сфера свідомості, раціональної діяльності).

формування бажаного ставлення до товару шляхом емоційних характеристик рекламного звернення (сфера короткочасних установок та мотивацій).

формування бажаного ставлення до товару шляхом навіювання позасвідомого рівня сприйняття, що безпосередньо не випливає з прийнятих ним норм та принципів діяльності (сфера психологічного стану).

вплив на поведінку потенційних споживачів за рахунок «підказки» необхідного алгоритму дій або спонукання їх до здійснення необхідних рекламодавцю дій (сфера поведінки, дії).

Запитання 9

Позиціонування реклами – це

варіанти відповідей

місцезнаходження на рекламному ринку певного товару (товарної, торгової марки), що визначає його становище серед аналогічних конкуруючих товарів (марок) у даній торговій категорії.

досить дорогий та трудомісткий метод, для якого потрібні відповідні приміщення, кваліфікований персонал, інформаційна база для оброблення одержаних даних тощо.

полягає в демонстрації групам глядачів, які складаються з кількох десятків чоловік, що в кілька етапів переглядають ті чи інші рекламні ролики,

аналогічної продукції в різні способи: послідовно, у перемішку з концертами, фільмами тощо.

застосовується для знаходження аналогічних груп (сегментів ринку), за допомогою яких можна поділити цільову аудиторію на окремі більш-менш однорідні групи сприйняття тих чи інших рекламних повідомлень.

Запитання 10

Процес сприйняття складається із двох стадій:

варіанти відповідей

зосередження уваги і тлумачення (інтерпретації) інформації.

пізнання і усвідомлення

створення повідомлення і передача повідомлення

шум і тлумачення

Запитання 11

Рекламне гасло - це

варіанти відповідей

словесний еквівалент логотипа фірми.

це, як правило, схожі на підписи фрагменти тексту, за допомогою лінії

або стрілки поєднані з елементами фотографії чи ілюстрації.

місток між заголовком і основним текстом.

- це образна думка, що інтегрує в собі мету і засоби творчої стратегії

створення реклами.

Запитання 12

Спонукальне гасло для людей, які не звикли самостійно приймати

рішення - це

варіанти відповідей

фактор впливу

фактор ідентифікації

фактор інформації

фактор конкретизації

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест