Самостійна робота "Найпростіші перетворення графіків функції, властивості функції"

Додано: 29 листопада 2022
Предмет: Алгебра, 9 клас
Тест виконано: 767 разів
13 запитань
Запитання 1

Областю визначення функції, графік якої зображено, є проміжок

варіанти відповідей

[-9;4]

(-9;4)

(-3;3)

[-3;3]

Запитання 2

Для побудови графіка функції y = f(x) + n, де n > 0, достатньо графік функції y = f(x) перенести вздовж …

варіанти відповідей

осі у на n одиниць униз

осі х на n одиниць вправо

осі у на n одиниць угору

осі х на n одиниць вліво

Запитання 3

На якому з рисунків зображено графік функції у = -х2 + 2 ?

варіанти відповідей
Запитання 4

Графік якої функції зображено на рисунку?

варіанти відповідей

у = х2 - 2

у = х2 + 2

у = (х - 2)2

у = (х + 2)2

Запитання 5

Функцію задано формулою у= х2-2х+3. Знайти f(1).

варіанти відповідей

2

-2

1

-1

Запитання 6

Функція спадає на проміжку:

варіанти відповідей

(4; 1)

(-2; 1)

(0; -1)

(0;2)

Запитання 7

Графік функції у = 1/х паралельно перенесли уздовж осі ординат на 3 одиниці вниз та отримали функцію:

варіанти відповідей

у = 3/х

у = 1/х - 3

у = 1/х + 3

у = 1/(х - 3)

Запитання 8

Яка з формул задає функцію, графік якої одержимо внаслідок паралельного перенесення графіка функції у = х2 на 5 одиниць униз уздовж осі ординат?

варіанти відповідей
Запитання 9

Вкажіть проміжки спадання функції.

варіанти відповідей

 [–2; 1]

[–2; 3]

[–4; 1]

[–4; –2]

Запитання 10

Вкажіть проміжки зростання функції.

варіанти відповідей

[-3; 4]

[-5; -2]

[1; 4]

[-2; 4]

[-2; 3]

Запитання 11

Вкажіть нулі функції.

варіанти відповідей

- 7; - 3; 5

-5; -2; 1

-5; -3; 1

-5; -2; 5;

Запитання 12

Вкажіть область значення функції.

варіанти відповідей

[-5; 1]

[-5; -1]

[-5; 3]

[-3; 3]

[-3; 1]

[-1; 3]

Запитання 13

Вкажіть проміжки спадання функції, графік якої зображений на малюнку.

варіанти відповідей

 [–5; -2] ⋃ [3; 4]       

 [–3; 3]

 [–5; -3] ⋃ [3; 4] 

 [–5; -2]

 [–5; 3] ⋃ [3; 4] 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест