Підготовка до НМТ. Функції.

Додано: 10 квітня
Предмет: Алгебра, 11 клас
12 запитань
Запитання 1

На рисунку зображено графік функції y = f (x), заданої на проміжку [–2; 4]. Знайдіть проміжок, на якому функція спадає.

варіанти відповідей

[–2; 2]

[–2; 0]

[–2; 4]

[2; 4]

Запитання 2

Знайдіть область визначення функції 

варіанти відповідей

(–∞; –1)∪(–1; +∞)

 (–∞; 1)∪(1; +∞)

 (–∞; +∞)

(–1; 1)

Запитання 3

Задано функцію 

 Знайдіть f (0) : f (1).

варіанти відповідей

0,5

1

0

2

-0,5

Запитання 4

Знайдіть область визначення функції 

варіанти відповідей

[6; +∞)

[-6; +∞)

 (–∞; +∞)

 (–6; +∞)

(–∞; –6]

Запитання 5

Функція y = f (x) — спадна, a = f (10), b = f (–10), c = f (0). Порівняйте a, b і с.

варіанти відповідей

b > c > a

a > b > c

c > b > a

b > a > c

Запитання 6

На рисунку зображено точку, через яку проходить графік функції y = f (x). Укажіть функцію y = f (x).

варіанти відповідей

у = х + 3

у = х - 3

у = х + 2

у = - х + 1

у = х - 2

Запитання 7

Знайдіть значення аргументу, при якому значення функції дорівнює 1

варіанти відповідей

0.5

2

1

-0,5

Запитання 8

Яке з наведених чисел належить множині значень функції у=х4+5?

варіанти відповідей

4

0

6

-3

Запитання 9

Оберіть парну функцію

варіанти відповідей
Запитання 10

Скільки нулів має функція у=х2-4х

варіанти відповідей

один

два

жодного

три

Запитання 11

Яка з функцій є непарною?

варіанти відповідей


у=х24

у=х26

 у=5х-х3


у=2х-х6

Запитання 12

Графік непарної функції симетричний відносно

варіанти відповідей

осі OX,

осі OY,

початку кординат,

прямой y=x

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест