Практична робота 12. Пошук найбільшого та найменшого серед кількох значень.

Додано: 5 березня
Предмет: Інформатика, 8 клас
12 запитань
Запитання 1

Розгалуження - це така організація дій в алгоритмі, за якої:

варіанти відповідей

одна і та сама послідовність дій виконується кілька разів доти, поки виконується деяка умова

залежно від виконання або невиконання певної умови виконується одна з двох послідовностей дій

дії виконуються послідовно, одна за другою, без пропусків або повторень

Запитання 2

Якого значення набуде змінна b після виконання умовного оператора, якщо а = 12?


if a<5:

b = а+1

   else:

if a<10:

b = a*2

   else:

     b = a-1

варіанти відповідей

11

6

24

13

Запитання 3

Які оператори реалізують наведену дію?

Змінній К присвоїти значення логічного виразу 0<x<=10


варіанти відповідей

K = all([x>0, x<=10])

K = x>0 or x<=10

K = any([x>0, x<=10])

K = x>0 and x<=10

Запитання 4

Які оператори реалізують наведену дію?

Змінній К присвоїти значення True, якщо хоча б одне зі значень x, y, z дорівнює 0.

варіанти відповідей

K = all([x == 0, у == 0, z == 0])

K = x == 0 or у == 0 or z == 0

K = any([x == 0, у == 0, z == 0])

K = x == 0 and у == 0 and z == 0

Запитання 5

Установіть відповідність між фрагментом блок-схеми і умовними операторами, що її реалізують.


варіанти відповідей

if а%2 == 0: a = а//2

elif а%з == 0: a = а//з

elif а%з == 0: a = a//5

if а%2 == 0:

  a = а//2

if а>2 == 0:

  if а%2 == 0: a = а//2

  else: a = a+1

if а%2 == 0:

  a = а//2

else:

  a = a+1

Запитання 6

Установіть відповідність між фрагментом блок-схеми і умовними операторами, що її реалізують.


варіанти відповідей

if а%2 == 0: a = а//2

elif а%з == 0: a = а//з

elif а%з == 0: a = a//5

else: a = a+1

if а%2 == 0:

  a = а//2

if а>2 == 0:

  if а%2 == 0: a = а//2

  else: a = a+1

if а%2 == 0:

  a = а//2

else:

a = a+1

Запитання 7

Установіть відповідність між фрагментом блок-схеми і умовними операторами, що її реалізують.


варіанти відповідей

if а%2 == 0: a = а//2

elif а%з == 0: a = а//з

elif а%з == 0: a = a//5

else: a = a+1

if а%2 == 0:

  a = а//2

if а>2 == 0:

  if а%2 == 0: a = а//2

  else: a = a+1

else: a = abs(a)

if а%2 == 0:

  a = а//2

else:

  a = a+1

Запитання 8

Установіть відповідність між фрагментом блок-схеми і умовними операторами, що її реалізують.


варіанти відповідей

if а%2 == 0: a = а//2

elif а%3 == 0: a = а//3

elif а%5 == 0: a = a//5

else: a = a+1

if а%2 == 0:

  a = а//2

if а>2 == 0:

  if а%2 == 0: a = а//2

  else: a = a+1

if а%2 == 0:

  a = а//2

else:

  a = a+1

Запитання 9

Компонент Radiobutton застосовується:

варіанти відповідей

коли потрібно вибрати одну з декілька наявних можливостей

для виведення заголовків, підписів інших елементів інтерфейсу

коли необхідно серед незалежних параметрів вибрати потрібні

для запускання чи завершення певного процесу

Запитання 10

Компонент Checkbutton застосовується:

варіанти відповідей

коли потрібно вибрати одну з декілька наявних можливостей

для виведення заголовків, підписів інших елементів інтерфейсу

коли серед незалежних параметрів необхідно вибрати потрібні

для запускання чи завершення певного процесу

Запитання 11

Чи є серед наведених висловлювань істинні?

варіанти відповідей

Кожний об’єкт класу Radiobutton повинен мати свою змінну типу BooleanVar()

Зв’язок між радіокнопками встановлюється через спільну змінну, назву якої зазначають в атрибуті variable

Для зв’язку між радіокнопками слід створити змінну типу IntVar()

Об’єкти класу Radiobutton, що утворюють групу, розпізнаються за значеннями атрибута value

Запитання 12

Чи є серед наведених висловлювань істинні?

варіанти відповідей

Зв’язок між об’єктами класу Checkbutton встановлюється через спільну змінну, назву якої зазначають в атрибуті variable

Кожний об’єкт класу Checkbutton повинен мати свою змінну типу BooleanVar()

Для визначення стану об’єкта Checkbutton слід створити змінну типу BooleanVar()

За встановленого прапорця пов’язана з ним змінна набуває значення onvalue

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест