Визначте біологічний об'єкт, що може вивчатися зразу на двох рівнях організацій життя
Визначте біологічні системи, що перебувають на молекулярному рівні життя
На малюнку зображено 4 біологічні об'єкти . Які з них перебувають на одному рівні організації живої природи?
На якому рівні організації розташований даний біологічний об'єкт
На рисунку зображено різні біологічні об'єкти. Укажіть усі правильні твердження щодо їхніх рівнів організації.
І. Об'єкти 1 і 2 знаходяться на одному рівні організації живої природи.
ІІ. Об'єкт 3 займає нижчий рівень організації порівняно з об'єктами 1 і 2.
ІІІ. Об'єкти 4 і 5 можна водночас розглядати на двох різних рівнях організації живої природи.
На рисунку зображено три біологічні об’єкти, позначені цифрами.
Проаналізуйте твердження щодо рівнів організації об’єктів.
І. Об’єкти 1 і 2 перебувають на одному рівні організації живої природи.
ІІ. Об’єкт З можна водночас розглядати на двох різних рівнях організації живої природи.
Чи є поміж них правильні?
На схемах І, ІІ наведено об’єкти різних рівнів організації живої природи та деякі їхні складники. Укажіть правильну комбінацію слів для заповнення пропусків на схемах.
На схемі наведено об'єкти різних рівнів організації живої природи та їхні складові. Укажіть правильну комбінацію для заповнення пропусків.
Укажіть резервний полісахарид, який є складником клітин зображеного на рисунку організму.
У м'язах та печінці накопичується
Крохмаль у бульбах можна визначити за допомогою розчину
Яка група рослин найбагатша на ліпіди
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома