Урок Я досліджую світ "Кожна людина неповторна"

Про матеріал
Тема. Кожна людина неповторна Мета. Розкрити зміст поняття «унікальність»; формувати в учнів уявлення про неповторність кожної людини; продовжувати сприяти згуртованості класної та шкільної спільноти. Очікувані результати: наприкінці заняття учні: • пояснюють, кого/що називають унікальним; • розпізнають, що робить їх унікальними та неповторними; • називають, що нового вони дізналися протягом тижня; • розповідають як неповторність кожного з них робить їх клас унікальним, неповторним. Засоби навчання. Проектор, ноутбук, класна дошка. Тип уроку. Інтегрований. Орієнтований план уроку 1. Ранкове коло – 7 хв 2. Інформаційне повідомлення «Що таке унікальність» - 1 хв 3. Робота у групах «Неповторна природа» - 7 хв 4. Інформаційне повідомлення «Неповторність людини» -1 хв 5. Руханка «Долоньки» - 5 хв 6. Практична робота «Ми різні, але рівні» (Ланцюжок єдності) -10 хв 7. Підсумкові завдання - 4 хв Усього тривалість – 35 хв Хід уроку 1. Ранкове коло (зворотній зв'язок, вступ до теми, знайомство) 1.1.Привітання «Ми — неповторні» Я — неповторна людина. (притискаємо долоні до грудей) Ти — неповторна людина. (повертаємося до сусідів, беручи їх за руки) Ми — різні, і це прекрасно! (вітаємо один одного оплесками) 1.2. Зворотний зв’язок із із минулим заняттям. Запитайте дітей: «Що ми робили на минулому уроці?» Вислухайте їхні відповіді, підсумуйте сказане: «Вчора ми дізналися, що таке неповторність, дивилися мультфільм про гидке каченя...». 1.3. Вправа «Чарівна скринька». Слово вчителя: «Сьогодні ми будемо говорити про… А про кого ви дізнаєтесь, зазирнувши в ось цю «чарівну скриньку». У ній ви побачите того, про кого ми будемо говорити на сьогоднішньому занятті. Але не розповідайте про те, кого ви там побачили до тих пір, поки всі не зазирнуть до цієї чарівної скриньки» Запитання для обговорення: • Кого ви побачили у скриньці? (Себе) • Про що ми будемо говорити сьогодні на занятті? Підсумуйте: «У рамках тижня «Ми –дослідники, ми – винахідники» сьогодні ми будемо говорити про неповторність людини, будемо дізнаватися більше один про одного та самих себе». 2. Інформаційне повідомлення «Що таке унікальність» Прикріпіть на стіну слів слово «унікальний», пояснюючи його значення. Слово вчителя: «Разом із словом неповторний часто говорять «унікальний». Унікальний — це незвичайний, не схожий на інших. Кожна людина є унікальною та неповторною. Ніколи не було й не буде такої ж саме людини, як ви. У кожному є щось цінне, особливе, те, що відрізняє його від інших. Виявляється, що унікальними можуть бути не лише люди, а й багато інших речей у природі і зараз ми у цьому переконаємося». 3. Робота у групах «Неповторна природа» 1. Об’єднайте учнів у чотири групи за допомогою карток (Додаток 2.1). 2. Завдання групам (Додаток 2.2): • І група («Рослини»). Розглянути зображення листя. Чи є воно однаковим? Чому природа навіть на одному дереві не створила зовсім однакових листочків? • ІІ група («Тварини») Розглянути зображення кошенят. Опишіть їх. Чи можна сказати, що вони однакові? • ІІІ група («Хмаринки»). Порівняйте зображення хмаринок. На що вони схожі? Чи бачили ви коли-небудь однакові хмаринки? Знайдіть відмінності однієї хмарки від іншої. • IV група («Камінчики»). Розглянути зображення камінців. Опишіть їх. Чи можна сказати, що вони однакові? Підсумуйте: «У природі майже все є унікальним, неповторним». 5. Інформаційне повідомлення «Неповторність людини» • Запропонуйте учням прочитати текст та розглянути малюнки у підручнику на с. 44.. Запитання для обговорення: • Чим діти, зображені на малюнку, схожі один на одного? • А чим відрізняються? Підсумуйте: «Усі люди схожі між собою. Та якщо придивитись, у світі не знайдеться двох однакових людей. Кожна людина — неповторна і по-своєму прекрасна. 6. Руханка «Долоньки!» Учні стають у коло. Ведучий знаходиться в центрі і називає два імені (когось із присутніх дітей). Гравці, чиї імена назвали, говорять: «Це — ми!» і міняються місцями. «Досліджуємо долоньки» • Запропонуйте учням у парах порівняти лінії на своїх долонях. Запитання для обговорення: • На що схожі візерунки на ваших долонях? • Чи можна сказати, що вони однакові? Підсумуйте: «Двох зовсім однакових візерунків на долонях не буває. Природа немовби підкреслює, що кожен iз вас —диво, яке ніколи не повториться Наша унікальність — це цінність. Тому ми маємо цінувати та берегти одне до одного, своїх близьких, а також до себе». 7. Практична робота «Ми різні, але рівні» (ланцюжок єдності) 7.1. Кожен учень отримує аркуш паперуформату А4 з намальованим контуром чоловічка (Додаток 1), який кожнадитина має оформити так, щоб він був на неї схожим. Для того, щоб спростити процес створення чоловічка, можете запропонувати учням шаблони контурів хлопчика та дівчинки (Додаток 2.) та їх одягу (Додаток 3). 7.2. Інструкції для учнів щодо оформлення чоловічків: • намалюйте та розфарбуйте волосся, за бажанням можете його прикрасити; • на кофтинці запишіть своє ім’я; • зафарбуйте ґудзики на кофтинці синім кольором, якщо у вас день народження взимку, зеленим — якщо весною, червоним — якщо влітку, жовтим – якщо ви народилися восени. • зафарбуйте кофтинку у свій улюблений колір; • намалюй обличчя, на якому покажіть ваш сьогоднішній настрій. 7.3.З'єднайте утворені чоловічки долоньками у ланцюжок єдності, розмістіть його у вільній стіні класу як символ рівності та поваги до різноманітності у класній спільноті. Запитання для обговорення: • Подивіться на свого чоловічка. Чи можна сказати, що у когось іншого в класі вийшов такий самий чоловічок, як і ваш? Чим вони відрізняються? • Чим схожі усі чоловічки? • Скільки неповторних дітей є у нашому класі? Скільки неповторних дітей є у нашій школі? Підсумуйте: «Кожен учень є неповторнии, володіє різним поєднанням рис, уподобань, інтересів. Ваші таланти і якості кожного роблять усіх разом унікальним класом. Цінуйте себе і свою неповторність та пам'ятайте, що ми — різні, але рівні». 8. Підсумкові завдання (зворотний зв’язок, рефлексія, релаксація) 8.1. Вправа «Відкритий мікрофон». Запропонуйте учням по черзі поділитися враженнями від цього уроку, розказати, що їм найбільше сподобалося. . 8.2.Завершальна вправа. «Я—молодець! Ми—молодці!». Запропонуйте учням по черзі вийти на центр кола, тримаючи в руках велику літеру «Я», назвати своє ім'я та сказати «Я—молодець!». Інші діти аплодують. Після того, як всі діти побували у центрі кола, взятися за руки та тричі сказати «Ми—неповторні! Ми—молодці!».
Перегляд файлу

Тема. Кожна людина неповторна

 

Мета. Розкрити зміст поняття «унікальність»; формувати в учнів уявлення про неповторність кожної людини; продовжувати сприяти згуртованості класної та шкільної спільноти.

 

Очікувані результати: наприкінці заняття учні:

  • пояснюють, кого/що називають унікальним;
  • розпізнають, що робить їх  унікальними та неповторними;
  • називають, що нового вони дізналися протягом тижня;
  • розповідають як неповторність кожного з них робить їх клас унікальним, неповторним.

 

Засоби навчання. Проектор, ноутбук, класна дошка.

 

Тип уроку. Інтегрований.

Орієнтований план уроку

 

  1. Ранкове коло –                                                                        7 хв
  2. Інформаційне повідомлення «Що таке унікальність»  - 1 хв
  3. Робота у групах «Неповторна природа»                           - 7 хв
  4. Інформаційне повідомлення «Неповторність людини» -1 хв
  5. Руханка «Долоньки»                                                            - 5 хв
  6. Практична робота «Ми різні, але рівні» (Ланцюжок єдності)                                                                                   -10 хв
  7. Підсумкові завдання                                                            - 4 хв

                                                                       Усього тривалість – 35 хв

 

Хід уроку

  1. Ранкове коло (зворотній зв'язок, вступ до теми, знайомство)

 

1.1.Привітання «Ми — неповторні»

Я — неповторна людина.

(притискаємо долоні до грудей)

Ти — неповторна людина.

(повертаємося до сусідів,

беручи їх за руки)

Ми — різні, і це прекрасно!

(вітаємо один одного оплесками)

 

1.2. Зворотний зв’язок із із минулим заняттям. Запитайте дітей: «Що

ми робили на минулому уроці?» Вислухайте їхні відповіді, підсумуйте

сказане: «Вчора ми дізналися, що таке неповторність, дивилися мультфільм

про гидке каченя...».

 

1.3. Вправа «Чарівна скринька».

Слово вчителя: «Сьогодні ми будемо говорити про… А про кого ви дізнаєтесь, зазирнувши в ось цю «чарівну скриньку». У ній ви побачите того, про кого ми будемо говорити на сьогоднішньому занятті. Але не розповідайте про те, кого ви там побачили до тих пір, поки всі не зазирнуть до цієї чарівної скриньки»

 

Запитання для обговорення:

• Кого ви побачили у скриньці? (Себе)

• Про що ми будемо говорити сьогодні на занятті?

 

Підсумуйте: «У рамках тижня  «Ми –дослідники, ми – винахідники» сьогодні ми будемо говорити про неповторність людини, будемо дізнаватися більше один про одного та самих себе».

 

      2.  Інформаційне повідомлення «Що таке унікальність»

Прикріпіть на стіну слів слово «унікальний», пояснюючи його значення.

Слово вчителя: «Разом із словом неповторний часто говорять «унікальний».

Унікальний — це незвичайний, не схожий на інших. Кожна людина є унікальною та неповторною. Ніколи не було й не буде такої ж саме людини, як ви. У кожному є щось цінне, особливе, те, що відрізняє його від інших. Виявляється, що унікальними можуть бути не лише люди, а й багато інших речей у природі і зараз ми у цьому переконаємося».

 

      3. Робота у групах «Неповторна природа»

1. Об’єднайте учнів у чотири групи за допомогою карток (Додаток 2.1).

2. Завдання групам (Додаток 2.2):

 

• І група («Рослини»). Розглянути зображення листя. Чи є воно однаковим? Чому природа навіть на одному дереві не створила зовсім однакових листочків?

ІІ група («Тварини») Розглянути зображення кошенят. Опишіть їх. Чи можна сказати, що вони однакові?

ІІІ група («Хмаринки»). Порівняйте зображення хмаринок. На що вони схожі? Чи бачили ви коли-небудь однакові хмаринки? Знайдіть відмінності однієї хмарки від іншої.

IV група («Камінчики»). Розглянути зображення камінців. Опишіть їх. Чи

можна сказати, що вони однакові?

    

Підсумуйте: «У природі майже все є унікальним, неповторним».

 

      5. Інформаційне повідомлення «Неповторність людини»

 

• Запропонуйте учням прочитати текст та розглянути малюнки у підручнику на с. 44..

Запитання для обговорення:

• Чим діти, зображені на малюнку, схожі один на одного?

• А чим відрізняються?

 

Підсумуйте: «Усі люди схожі між собою. Та якщо придивитись, у світі не знайдеться двох однакових людей. Кожна людина — неповторна і по-своєму прекрасна.

 

      6. Руханка «Долоньки!»

Учні стають у коло. Ведучий знаходиться в центрі і називає два імені (когось із

присутніх дітей). Гравці, чиї імена назвали, говорять: «Це — ми!» і міняються місцями.

 «Досліджуємо долоньки»

• Запропонуйте учням у парах порівняти лінії на своїх долонях.

Запитання для обговорення:

• На що схожі візерунки на ваших долонях?

• Чи можна сказати, що вони однакові?

 

Підсумуйте: «Двох зовсім однакових візерунків на долонях не буває. Природа

немовби підкреслює, що кожен iз вас —диво, яке ніколи не повториться Наша

унікальність — це цінність. Тому ми маємо цінувати та берегти одне до

одного, своїх близьких, а також до себе».

 

 

  1. Практична робота «Ми різні, але рівні»

(ланцюжок єдності)

 

7.1. Кожен учень отримує аркуш паперуформату А4 з намальованим контуром чоловічка (Додаток 1), який кожнадитина має оформити так, щоб він був на неї схожим. Для того, щоб спростити процес створення чоловічка, можете запропонувати учням шаблони контурів хлопчика та дівчинки (Додаток 2.) та їх одягу (Додаток 3).

 

7.2. Інструкції для учнів щодо оформлення чоловічків:

• намалюйте та розфарбуйте волосся, за бажанням можете його прикрасити;

• на кофтинці запишіть своє ім’я;

• зафарбуйте ґудзики на кофтинці синім кольором, якщо у вас день народження

взимку, зеленим — якщо весною, червоним — якщо влітку, жовтим – якщо ви народилися восени.

• зафарбуйте кофтинку у свій улюблений колір;

• намалюй обличчя, на якому покажіть ваш сьогоднішній настрій.

 

7.3.З'єднайте утворені чоловічки долоньками у ланцюжок єдності, розмістіть його у вільній стіні класу як символ рівності та поваги до різноманітності у класній спільноті.

 

Запитання для обговорення:

• Подивіться на свого чоловічка. Чи можна сказати, що у когось іншого в

класі вийшов такий самий чоловічок, як і ваш? Чим вони відрізняються?

• Чим схожі усі чоловічки?

• Скільки неповторних дітей є у нашому класі? Скільки неповторних дітей є у нашій школі?

Підсумуйте: «Кожен учень є неповторнии, володіє різним поєднанням рис, уподобань, інтересів. Ваші таланти і якості кожного роблять усіх разом унікальним класом. Цінуйте себе і свою неповторність та пам'ятайте, що ми — різні, але рівні».

 

  1. Підсумкові завдання (зворотний зв’язок, рефлексія, релаксація)

 

8.1. Вправа «Відкритий мікрофон».

Запропонуйте учням по черзі поділитися враженнями від цього уроку, розказати, що їм найбільше сподобалося.

.

8.2.Завершальна вправа. «Я—молодець! Ми—молодці!».

Запропонуйте учням по черзі вийти на центр кола, тримаючи в руках велику літеру «Я», назвати своє ім'я та сказати «Я—молодець!». Інші діти аплодують. Після того, як всі діти побували у центрі кола, взятися за руки та тричі сказати «Ми—неповторні! Ми—молодці!».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект уроку

Я досліджую світ

 

Тема: «Кожна людина

                    неповторна»

 

 

Дата проведення: 26.02.2020

Клас: 1-А

Учитель: Дацюк А.В.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.7
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Касяновська Таня
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Мельник Світлана Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Вишневська Зореслава
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
19 лютого 2020
Переглядів
13516
Оцінка розробки
4.9 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку