Урок з етики для 2 класу "Бережіть ліси - джерело добра й краси"

Про матеріал

Тема: Люди! Бережіть ліси – джерело добра й краси.

Мета: вчити дітей правильно поводитись на відпочинку в лісі. Розповісти про наслідки не обережного поводження на відпочинку. Розвивати навички культурної поведінки на відпочинку в лісі. Виховувати любов і бережливе ставлення до природи.

Обладнання: презентація; фото природи, лісу, квітів; конверти зі скаргами лісових мешканців; дитячі малюнки, фото, підручні матеріали для виготовлення колажу.

Перегляд файлу

Тема: Люди! Бережіть ліси – джерело добра й краси.

Мета: вчити дітей правильно поводитись на відпочинку в лісі. Розповісти про наслідки не обережного поводження на відпочинку. Розвивати навички культурної поведінки на відпочинку в лісі. Виховувати любов і бережливе ставлення до природи.

Обладнання: презентація; фото природи, лісу, квітів; конверти зі скаргами лісових мешканців; дитячі малюнки, фото, підручні матеріали для виготовлення колажу.

 

Хід уроку:

І Організаційний момент:

(Слайд 1)

 День розпочинається, природа прокидається,

 Сонечко встає, нам тепло дає.

 Ми перезираємось, радісно всміхаємось.

 Ой, а хто це в нас сумує? Хто слізки гіркі ллє?

 

ІІ Проблемна ситуація:

Фея лісова: Я фея лісова.

  Не сама до вас прийшла,

  Ми жителів лісів

  Прийшли допомогу просити у вас.

 

  Наш дім зруйнували,

  Зламали кущі,

  Діти й дорослі

  Ламали гілки,

 

  На стовбурі дуба

  Слова вирізали,

  Білі гриби

  З корінням виривали,

 

  Кущі молоді

Знищили геть!

Як же нам жити

Скажіте тепер?

 

  Ось мої друзі

  Листи написали,

  Про допомогу

Сильно благали.

 

(Зачитування листів учнями)

 

Скарга грибочка

(Слайд 2)

Не виривайте мене з коренем, а зрізайте, причому акуратно. А то забудете, як гарно в лісі грибами пахне!

 

Скарга мухомора

 (Слайд 3)

Так, для людей я отруйний, та я потрібен тваринам. А ще я дуже гарний. Помилуйся мною, будь ласка!

 

Скарга шпаків

(Слайд 4)

Ми так хотіли всіх потішити, першими прилетіли до вас. А нас ніхто не чекає. Холодно! Їжі немає. Хіба це правильно?

 

ІІІ Повідомлення теми уроку:

 (Слайд 5)

 – Діти, давайте допоможемо нашим друзям, лісовим мешканцям! Давайте помандруємо до лісу і подивимось, як же ми можемо виправити ситуацію, яка склалася. Отож, як ви вже зрозуміли, ми з вами відправимось до лісу. (Слайд 6)

Подивимося якого лиха там наробили і як ми зможемо виправити ситуацію. Отож, уперед! Лісова стежина вже майнула перед нами стрічечкою!

 

ІV Основна частина уроку:

 

  1. Зупинка.

(Слайд 7)

 

 – От ми з вами помаленьку добралися до лісу. Що видумаєте ми там побачили?

 – А ми побачили ось що, купи сміття.

 – Чи траплялося вам таке зустрічати, коли ви приїхали на відпочинок?

 – Які тоді були ваші дії?

 – А коли ви їхали з відпочинку чи залишали ви після себе такий безлад?

 – А ось що радить нам мурашка-трудівниця, яка невтомно працює санітаром лісу.

 

  1. Зупинка.

(Слайд 8)

 

 – Подорожуючи лісом ми зустріли з вами чотирьох дітей. Подивіться на малюнок. Як же вони поводяться в лісі?

 – Памятаєте прохання грибочка? Він просив, щоб не виривати грибів з корінням, адже так руйнується грибниця і в лісі перестануть рости гриби. А що робить хлопчик? (Рве гриби з корінням)

 – А тепер звернемо увагу на дівчинку. Що вона робить?(Палкою руйнує мурашника)

 – А ось подивіться на цього бешкетника, що виліз на дерево. Що він робить? (Хоче зруйнувати пташине гніздо)

 – А ця маленька пустунка хоче забрати додому зайченя. Чи правильно вона робить? (Ні, тому що воно без мами може померти)

 – Щоб ви не були такими бешкетниками як ці діти, вам треба запамятати чотири правила. Давайте їх прочитаємо.

 

(Слайд 9)

 

  1. Зупинка.

(Слайд 10)

 

 – А ось ще четверо друзів відпочивають. Можливо ви замітили, що вони роблять не так?

 – Так дівчатка несуть їжачка в кошичку додому. Це не правильно.

 – Накидали сміття під кущ.

 – Ламають гілки на деревах.

 – Палять вогнище в не обладнаному місці.

 – Так відпочиваючи, діти створюють багато шуму і лякають звірів, пташок.

 – Отож, давайте запамятаємо ще три правила поведінки в лісі.

 

(Слайд 11)

 

  1. Зупинка.

(Слайд 12, 13)

 

 – А тепер давайте зупинимось і озирнемося. Що ми залишили після себе? Якщо ліс залишився чистим вам знову захочеться повернутись сюди.

 

Фізкультхвилинка

 

  1. Зупинка. Прийняття законів природи.

(Робота за слайдами презентації). (Слайди 14 - 21).

 

 

  1. Зупинка. Виготовлення колажу “Бережіть ліси – джерело добра й краси!”

а) Вступна бесіда.

 – А зараз ми з вами попрацюємо творчо – виготовимо колаж на тему Бережіть ліси – джерело добра й краси!. На малюнку зображена наша планета Земля. Ваше завдання вирізати малюнки, які лежать на ваших партах, і приклеїти їх поруч з зображенням нашої блакитної планети. В кого є підручні матеріали може зробити аплікацію природи чи квітів і також приклеїти на плакат.

 

 б) Повторення техніки безпеки.

 в) Повторна консультація.

 г) Вирізування малюнків.

 д) Виготовлення колажу.

 е) Вербальне оцінювання.

 

V Підсумок уроку:

 – Ось і підійшов до закінчення наш урок. Як підсумок, давайте переглянемо мультфільм про ведмедика Ихо. Ваше завдання – бути уважними, спостережливими і запамятати як саме друзі прибрали ліс, свою домівку.

 

  1. Перегляд мультфільму.

(Слайд 22)

 

  1. Бесіда.
docx
Пов’язані теми
Етика, 2 клас, Розробки уроків
Додано
26 жовтня 2018
Переглядів
1267
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку