Заняття з малювання з елементами аплікації "Мишка і ріпка2

Про матеріал
Заняття з малювання "Мишка і ріпка" дає можливість дітям пригадати зміст знайомої їм казки. Діти вчаться складати нескладну композицію за сюжетом казки; вчаться надривати аркуш кольорового паперу, малювати предмети округлої форми великі та маленькі; вчаться домальовувати дрібні деталі олівцями чи фломастерами.
Перегляд файлу

Заняття з малювання в другій молодшій групі з елементами аплікації

Підготувала керівник гуртка з

образотворчого мистецтва

Білоус О.О.

Тема: Мишка і ріпка

Мета: навчити створювати нескладну композицію за сюжетом знайомої казки: смужки паперу зеленого кольору надривати бахромою й наклеювати на папір, щоб вийшла травичка; малювати фарбами велику ріпку й маленьку мишку; домальовувати кольоровим олівцем або фломастером хвостик мишки. Розвивати відчуття форми й композиції. Виховувати старанність, охайність.

Матеріал: аркуші паперу різного кольору ( блакитного, білого, світло-зеленого, світло-коричневого)- на вибір дітям, смужки паперу зеленого кольору, гуаш, пензлики, фломастери, клей, серветки.

Хід заняття

 Читаю дітям казку «Ріпка» в обробці Івана Франка.

«Був собі дід Андрушка, а в нього баба Марушка, а в баби донечка Мінка, а в дочки собачка Фінка, а в собачки товаришка – киця Варварка, а в киці вихованка – мишка Сіроманка.

 Раз весною взяв дід мотику, скопав у городі грядку велику, гною трохи наносив, грабельками підпушив, зробив пальцем дірку та й посадив ріпку.

 Працював дід не марно: зійшла ріпка гарно. Щодень ішов дід у город, набравши води повен рот, свою ріпку поливав, їй до життя охоти додавав. Росла собі ріпка, росла! Зразу така, як мишка була, потім, як кулак, потім, як два, а на кінці стала така, як дідова голова. Тішиться дід аж не знає, де стати.

«Час – каже,- нашу ріпку рвати». Пішов він на город – гуп, гуп! Узяв ріпку за зелений чуб; тягне руками, вперся ногами, мучився, потім увесь день, а ріпка сидить у землі як пень. Кличе він бабу Марушку: «Ходи, бабусю, не лежи, мені ріпку вирвати поможи!»

Пішли вони на город – гуп, гуп! Узяв дід ріпку за чуб, баба діда за плече…»

  Показую дітям ілюстрацію до казки «Ріпка» і пропоную намалювати свої чудові малюнки про те, як мишка допомогла витягти ріпку.

Показую основу для композиції – аркуш паперу блакитного кольору. Беру смужку паперу зеленого кольору, надриваю бахромою, приклеюю внизу аркуша, потім малюю більшу ріпку й маленьку мишку, хвостик мишки домальовую олівцем або фломастером. Уточнюю уявлення дітей: ріпка – велика, кругла, жовта із зеленими листочками, а мишка – маленька, сіренька, з тонким хвостиком.

 Допомагаю дітям визначитися з вибором паперу для фону. Нагадую послідовність роботи. Діти виконують завдання.

В кінці заняття розглянути та помилуватися роботами дітей.

 

docx
Додав(-ла)
Білоус Ольга
Додано
16 квітня
Переглядів
70
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку