Місія і цілі підприємства

Додано: 28 жовтня 2022
Предмет: Економіка, 11 клас
Тест виконано: 16 разів
10 запитань
Запитання 1

Місія -

варіанти відповідей

Це філософія компанії

Це словесне вираження 

Цей символ має значення швидше для корпоративної культури і підтримки духу всередині колективу, ніж для рекламного просування

Допомагає людям зрозуміти: "Чому потрібно вибрати саме Ваш продукт?"

Запитання 2

Слоган -

варіанти відповідей

Це філософія компанії

Це словесне вираження 

Цей символ має значення швидше для корпоративної культури і підтримки духу всередині колективу, ніж для рекламного просування

Допомагає людям зрозуміти: "Чому потрібно вибрати саме Ваш продукт?"

Запитання 3

Девіз -

варіанти відповідей

Це філософія компанії

Це словесне вираження 

Цей символ має значення швидше для корпоративної культури і підтримки духу всередині колективу, ніж для рекламного просування

Допомагає людям зрозуміти: "Чому потрібно вибрати саме Ваш продукт?"

Запитання 4

Зміст місії може включати наступні параметри:

варіанти відповідей

Основні цілі підприємства, подані через певні якісні характеристики, зокрема, в термінах: порівняння, зростання, згортання, стабілізації тощо; 

Це словесне вираження 

Цей символ має значення швидше для корпоративної культури і підтримки духу всередині колективу, ніж для рекламного просування

Конкретні дії, строки, цифри

Запитання 5

Функції цілей:

варіанти відповідей

критерії для прийняття рішень; 

ініціатива або мотиви дій персоналу; 

інструмент управління 

всі відповіді правильні

Запитання 6

Цілі мають бути:

варіанти відповідей

Науково-обгрунтованими; конкретними; реальними, досяжними; 

Такими, що не суперечать законам країни, підзаконним актам та іншим офіційним регулятивним документам; 

Вимірюваними (щоб можна було оцінити виконання); гнучкими (корегуватись); адекватними зовнішньому і внутрішньому середовищу; 

Всі відповіді правильні

Запитання 7

Цілі підприємства-

варіанти відповідей

це філософія компанії

це його бажаний стан, конкретні межі, яких воно має досягти в усіх сферах діяльності в кінці стратегічного періоду і на проміжних етапах.  

коротка емоційна і чіпка фраза, що зміцнює імідж і підштовхує до покупки

спресована до формули суть рекламної концепції, доведена до лінгвістичного досконалості думка, яка легко запам'ятовується

Запитання 8

Не має часового критерію; переважно зовнішнє середовище; визначається загальними термінами; відносний характер. Дана характеристика притаманна:

варіанти відповідей

Цілям підприємства

Місії підприємства

Цілям та місії підприємства

Правильної відповіді немає

Запитання 9

До відмінних рис слогана не відносять:

варіанти відповідей

Слоган призначений для масової аудиторії

слоган повинен виконувати бажання

стислість і декларативність формулювання 

потокати слабкостям

Запитання 10

Значення місії : вона є базою:

варіанти відповідей

- для розробки і узгодження цілей та для розробки всієї системи планів на підприємстві;

 -для відносин із зовнішніми учасниками ринку

- для об’єднання дій персоналу в обраному напрямку; 

-всі відповіді правильні

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест