Чому новий навчальний рік в умовах адаптивного карантину варто починати активно та весело, але не забуваючи про безпеку себе та інших?
Пропонований проєкт доцільно пропонувати для виконання дітям різного віку (як учням початкової школи, так і старшокласникам). Ви можете змінювати зміст завдань, розширювати їх та додавати власні акценти. Тож вам варто детально підлаштувати його для роботи в конкретному класі. Наприклад, для учнів молодшої школи можна використати тільки певні завдання чи елементи проєктної роботи. Старшокласники ж можуть додавати власні ідеї та завдання для того, щоб зробити проєкт ще цікавішим і змістовнішим.
Пропонований проєкт має насамперед мотиваційне та ознайомче спрямування. Він має допомогти дітям успішно підготуватися до активного та безпечного навчання в новому семестрі. Але про можливість отримати гарну оцінку школярам також не варто забувати.
Укажіть, яку роль (ролі) буде виконувати кожен із членів вашої команди.
Укажіть, що таке карантин, навіщо його вводять та чому громадяни повинні дотримуватися його умов? Чим адаптивний карантин відрізняється від звичайного?
Чи допомогли вам і вашим рідним знання правил поведінки в умовах пандемії? Укажіть, як саме.
Проведіть невеличкий мозковий штурм (на 10-15 хвилин) і з пам'яті укажіть та зафіксійте на аркушах всі можливі правила безпеки та поведіники, які варто знати в умовах адаптивного карантину. Після цього розділіть їх на кілька категорій (наприклад, правила харчування, правила навчання в школі, правила використання ґаджетів, правила проїзду в громадському транспорті, правила поведінки за умови виявлення симптомів хвороби тощо).
Знайдіть в інтернеті інформацію щодо правил навчання, безпеки та поведінки в умовах адаптивного карантину. Проаналізуйте їх та порівняйте зі створеним вами переліком.
Про які важливі правила ви забули? Чому?
Знайдіть у мережі інтернет, підручниках, газетах, корисні матеріали, які попомагають інформувати людей про ризики, які існують в умовах адаптивного карантину (інформаційні буклети, відеоролики, плакати тощо).
Поспілкуйтеся з учителем і батьками, а також знайдіть в інтернеті всі корисні матеріали про особливості та правила навчання в умовах змішаного навчання.
Зробіть перелік найголовніших правил та унаочніть його. Наприклад, їх можна записати й проілюструвати на ватмані, кількох склеєних аркушах чи з допомогою доступних онлайн-сервісів.
Проаналізуйте основні правила техніки безпеки та особистого захисту дітей і дорослих в умовах змішаного навчання. Укажіть типові помилки, які можуть спіткати нас (наприклад, недотримання правил зміни масок та обробки рук антисептиками, скупчення у групи на перервах, навіть незначні порушення правил харчування тощо).
Що ми маємо зробити, щоб раз і назавжди запам'ятати ці правила?
Знайдіть та проаналізуйте основні рекомендації від МОЗ та ВОЗ щодо протидії коронавірусу, а також проаналізуйте їх. Як ви гадаєте, чи не втратили актуальності ці рекомендації зараз?
Виконайте пропоновані онлайн-тести щодо правил безпеки та життєдіяльності в умовах карантину. Укажіть, чи знали ви відповіді на всі питання? Які моменти здалися вам суперечливими.
Підготуйте 10-12 запитань для створення онлайн-тестів на теми:
а) Правила проїзду в громадських місцях в умовах адаптивного карантину.
б) Правила перебування у громадських місцях під час адаптивного карантину.
в) Правила безпеки в їдальні в умовах адаптивного карантину.
г) Чи правильно ти виконуєш правила особистої гігієни?
д) Що треба знати про правила дистанційного навчання?
е) Правила проведення уроку на вулиці.
Із допомгою вчителя створіть відповідні онлайн-тести на сайті "На Урок" (https://naurok.com.ua/test). Запропонуйте однокласникам, учням інших класів, дорослим, виконати тестові завдання.
Знайдіть в інтернеті та проаналізуйте кілька інформаційних роликів про правила навчання в умовах адаптивного карантину. Укажіть, чим змішане навчання відрізняється від дистанційного.
Дізнайтеся з інтернету, чим ваш навчальний процес відрізняється від освітніх буднів учнів у інших країнах (наприклад, у Естонії тощо).
Створіть кілька пам'яток і мотиваційних плакатів, які допоможуть пояснити, що правила навчання в школі в умовах адаптивного карантину надзвичайно важливі.
Кожен учасник вашої проєктної групи має підготувати есе (до двох сторінок) на тему «Які найважливіші уроки я засвоїв/-ла під час дистанційного навчання в минулом навчальному році».
Спільно створіть перелік планів на навчальний рік 2020/21 (що ви хочете дізнатися, чому навчитися тощо). Крім того, укажіть, що саме ви маєте зробити для того, щоб реалізувати заплановане.
Кожен із учасників вашої команди має розписати чіткий розпорядок свого робочого дня в умовах дистанційного навчання (якщо воно почнеться).
За бажанням, створіть власну відеоінструкцію зі створення марлевої пов’язви власноруч.
Сформулюйте загальні висновка та підготуйте презентацію.
Сформулюйте висновки щодо виконаної роботи.
Чи допоможуть вам отримані знання у повсякденному житті? Наведіть приклади.
Обміняйтеся враженнями від виконаної роботи. Скажіть, яку користь принесла для групи праця кожного з учасників команди.