Чому правила безпечної поведінки на канікулах дійсно важливі?
Пропонований проєкт варто використовувати для організації роботи дітей різного віку. Також його слід пропонувати школярам під час здійснення вчителем виховної та позакласної роботи, а також під час вивчення суміжних тем на уроках із основ здоров’я та біології.
Тож намагайтеся адаптувати цей проєкт для виконання саме вашими учнями: не бійтеся змінювати акценти, додавати/прибирати завдання, розширювати межі його практичного використання.
Корисні матеріали, які варто використовувати під час проведення тематичної виховної години чи реалізації учнями пропонованого проєкту.
Укажіть функції та обов’язки, які взяв на себе кожен учасник вашої команди.
Попросіть дітей не лише шукати інформацію в інтернеті та підручниках, а й поцікавитися думкою дорослих (вчителів та батьків). Крім того, варто наголосити, що учні мають підтверджувати свої твердження фактами та аргументами.
Кожен учень має коротко описати три найбільші небезпеки, які стосуються тієї чи іншої сфери життя школярів під час канікул (харчування, пожежна безпека, перебування в громадських місцях тощо).
Проаналізуйте зібрану інформацію та подумайте, чи вистачить її для виконання проєктної роботи.
Проведіть мозковий штурм та обговоріть найважливіші проблеми, які виникли під час аналізу інформації (за потреби використовуйте для цього Instagram, Facebook чи Skype). Спільно визначте 5 основних загроз, які існують під час весняних канікул.
За потреби доберіть додаткові джерела інформації.
Нагадайте дітям, що перелік необхідних практичних завдань є орієнтовним.
Учні та учениці можуть також ставити та виконувати завдання на власний розсуд.
Що таке небезпека? Які ознаки небезпеки? Які небезпеки можуть загрожувати нам весною та під час канікул?
Що така карантин? Що можна, а що категорично заборонено робити під час карантину?
Про які важливі загрози та небезпеки ми часто забуваємо? Чому так відбувається?
Перерахуйте місця підвищеної небезпеки вдома та надворі.
Створіть пам’ятки чи мотиваційний відеоролик про правила безпеки у різних життєвих ситуаціях, які можуть виникнути під час весняних канікул.
Для цього можна використовувати вказані вище інтернет-ресурси, а також наступні сервіси для створення і монтажу відеороликів:
Використайте отримані результати для формулювання висновків і створення кінцевого продукту проєктної роботи.
Запитайте, чи було дітям цікаво виконувати цей проєкт.
Чи виникали у них проблеми під час роботи?
Які завдання було легко виконувати, а які викликали труднощі?
Сформулюйте висновки щодо виконаної роботи.
Чи допоможуть вам отримані знання у повсякденному житті? Наведіть приклади.
Обміняйтеся враженнями від виконаної роботи. Скажіть, яку користь принесла для групи праця кожного з учасників команди.
Дізнайтеся оцінку за свою роботу та поспілкуйтеся з учителем.