Онлайн-тести з літературного читання 3 клас

очистити

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест
Приклад запитання: Як звали вчительку?
Літературне читання, 3 клас
Створено 16 травня
Приклад запитання: Яке було Цуценя?
Приклад запитання: Прочитайте уважно текст. Дайте відповіді на запитання. " Як діти врятували яблуньку" Усім весело та радісно навесні, тільки молода яблунька, що у шкільному саду росте, понура та сумна стоїть. Що їй, бідній, робити? Ось що з нею трапилося. Стояла вона торік весела, в зеленому листі, а між листями ховалися червоні яблука. Смачні були, і сама вона струнка, пишна. Діти її дуже любили. Літав довкола неї метелик... Такий гарний, і подумати не можна було, щоби від такого гарного метелика шкода сталася.Подобалася й метеликові красуня - яблунька, і, мабуть, вирішив він, що в її густому листі затишно й спокійно буде покласти свої яєчка. Він поклав. А з яєчок вийшла гусінь. Тут якраз настали вже морози. Наплела собі гусінь гніздечок на зиму. Багато вийшло гусениць на яблуньці, і багато наплели собі гнізд. Аж ось і весна. Випустила наша яблунька бруньки, А тут повилазила погана гусінь з гнізд і почала в'їдатися в бруньки та вигризати в них ямки. Аж тут ще лазить жук- довгоносик і з'їдає молоде листячко. Сумує яблунька.-Дивіться! А що воно таке? -кричить Галя. - Наче гніздечка маленькі. І багато їх, багато! Підійшла вчителька, подивилась уважно.-Е, діти, негаразд з нашою яблунькою. То гусінь наплела собі гніздечка, а сама лазить і об'їдає бруньки. Треба швидше наш садок очистити, а то пропаде садовина.Де стояла яблунька?
Приклад запитання: Як називають пташку у тексті ?
Літературне читання, 3 клас
Копія з тесту: Сергій Куцан " Зюзя"
Приклад запитання: Хто автор повісті "Зюзя"?
Приклад запитання: Хто автор твору "Життя Марії Приймаченко в десяти фактах"?
Приклад запитання: До якого літературного жанру належить прочитаний твір?
Літературне читання, 3 клас
Створено 14 травня
Приклад запитання: Ким ще працює Дмитро Кузьменко, крім того, що пише твори для дітей?
Приклад запитання: Визнач жанр прочитаного твору
Літературне читання, 3 клас
Створено 14 травня
Приклад запитання: Скільки пелюсток зронила півонія в саду?
Приклад запитання: Де народилася маленька зоря?
Літературне читання, 3 клас
Копія з тесту: Сергій Куцан " Зюзя"
Приклад запитання: Хто автор повісті "Зюзя"?
Літературне читання, 3 клас
Створено 13 травня
Приклад запитання: Як називається дивовижний птах у казці «Співуча пір’їнка"?
Літературне читання, 3 клас
Копія з тесту: Сергій Куцан " Зюзя"
Приклад запитання: Хто автор повісті "Зюзя"?
Приклад запитання: Марія Приймаченко народилася в...варіанти відповідей
Літературне читання, 3 клас
Створено 12 травня
Приклад запитання: Визнач жанр твору "Квіти з Петриківки"?
Приклад запитання: Ким працював батько Тараса?
Приклад запитання: Яке оповідання написала Наталя Олійник?
Приклад запитання: В якому мальовничому куточку Києва жила Уля?
Приклад запитання: Продовжіть речення.Бо найгірша провина-
Літературне читання, 3 клас
Створено 10 травня
Приклад запитання: Хто жив у художника?
Літературне читання, 3 клас
Створено 10 травня
Приклад запитання: Як ти гадаєш, твір "Чарівна паличка" - це казкова історія чи історія із життя?
Літературне читання, 3 клас
Створено 9 травня
Приклад запитання: Коли відбувалися події в повісті?
Літературне читання, 3 клас
Створено 9 травня
Приклад запитання: Яка головна думка твору «Красиві слова і красиве діло»?
Приклад запитання: Описані події відбувалися в місті...
Приклад запитання: 1. Прочитай текст. Дай відповіді на запитання. ДОБРЕ СЛОВО Василь СухомлинськийВ однієї жінки була маленька донька Оля. Коли дівчинці виповнилося п'ять років, вона тяжко захворіла: простудилась, почала кашляти й танула на очах. До нещасної матері почали приходити родичі: Олині тітки, дядьки, бабусі, дідусі. Кожен приносив щось смачне й поживне: липовий мед і солодке коров'яче масло, свіжі лісові ягоди й горіхи, перепелині яєчка й бульйон з курячого крильця. Кожен говорив: "Треба добре харчуватися, треба дихати свіжим повітрям і хвороба втече в ліси й на болота".Оля їла мед у стільниках і солодке коров'яче масло, лісові ягоди й горіхи, перепелині яєчка й бульйон з курячого крильця. Але нічого не допомагало – дівчинка вже ледве вставала з ліжка.Одного дня біля хворої зібрались усі родичі. Дідусь Опанас сказав:– Чогось їй не вистачає. А чого – і сам не можу зрозуміти.Раптом відчинились двері і в хату ввійшла прабабуся Олі – столітня Надія. Про неї родичі забули, бо багато років сиділа прабабуся Надія в хаті, нікуди не виходила. Але почувши про хворобу правнучки, вирішила навідати її.Підійшла до ліжка, сіла на ослінчик, взяла Олину руку в свою, зморшкувату і маленьку, й сказала:– Немає в мене ні медових стільників, ні солодкого коров'ячого масла, немає ні свіжих лісових ягід, ні горіхів, немає ні перепелиних яєчок, ні курячого крильця. Стара я стала, нічого не бачу. Принесла я тобі, мила моя правнучко, один-єдиний подарунок: сердечне бажання. Єдине бажання залишилось у мене в серці – щоб ти, моя квіточко, видужала й знову раділа ясному сонечкові.Така величезна сила любові була в цьому доброму слові, що маленьке Олине серце забилось частіше, щічки порозовішали, а в очах засяяла радість.– Ось чого не вистачало Олі,– сказав дід Опанас .– Доброго слова.2. До якого жанру відноситься прочитаний твір?
Приклад запитання: 1. Прочитай текст. Дай відповіді на запитання. ДОБРЕ СЛОВО Василь СухомлинськийВ однієї жінки була маленька донька Оля. Коли дівчинці виповнилося п'ять років, вона тяжко захворіла: простудилась, почала кашляти й танула на очах. До нещасної матері почали приходити родичі: Олині тітки, дядьки, бабусі, дідусі. Кожен приносив щось смачне й поживне: липовий мед і солодке коров'яче масло, свіжі лісові ягоди й горіхи, перепелині яєчка й бульйон з курячого крильця. Кожен говорив: "Треба добре харчуватися, треба дихати свіжим повітрям і хвороба втече в ліси й на болота".Оля їла мед у стільниках і солодке коров'яче масло, лісові ягоди й горіхи, перепелині яєчка й бульйон з курячого крильця. Але нічого не допомагало – дівчинка вже ледве вставала з ліжка.Одного дня біля хворої зібрались усі родичі. Дідусь Опанас сказав:– Чогось їй не вистачає. А чого – і сам не можу зрозуміти.Раптом відчинились двері і в хату ввійшла прабабуся Олі – столітня Надія. Про неї родичі забули, бо багато років сиділа прабабуся Надія в хаті, нікуди не виходила. Але почувши про хворобу правнучки, вирішила навідати її.Підійшла до ліжка, сіла на ослінчик, взяла Олину руку в свою, зморшкувату і маленьку, й сказала:– Немає в мене ні медових стільників, ні солодкого коров'ячого масла, немає ні свіжих лісових ягід, ні горіхів, немає ні перепелиних яєчок, ні курячого крильця. Стара я стала, нічого не бачу. Принесла я тобі, мила моя правнучко, один-єдиний подарунок: сердечне бажання. Єдине бажання залишилось у мене в серці – щоб ти, моя квіточко, видужала й знову раділа ясному сонечкові.Така величезна сила любові була в цьому доброму слові, що маленьке Олине серце забилось частіше, щічки порозовішали, а в очах засяяла радість.– Ось чого не вистачало Олі,– сказав дід Опанас .– Доброго слова.2. Твір "Добре слово" Василя Сухомлинського я прочитав
Літературне читання, 3 клас
Створено 8 травня
Приклад запитання: Як називалася улюблена казка Мар"яни Савки ?
Приклад запитання: Прочитай текст мовчки чи пошепки.                           Прогаяний день     Мама йшла на роботу рано, до сходу сонця. Вона розбудила Петрика й сказала:— Сьогодні в тебе почалися канікули. Але гаяти часу не можна. Ось тобі робота на сьогодні: посади біля хати дерево й прочитай книгу про Далекі Сині Гори.    Мама показала, де посадити дерево, поклала на стіл книжку про Далекі Сині Гори й пішла на роботу.     Петрик подумав: «Посплю ще трохи». Ліг, задрімав, потім заснув міцно-міцно і снилося йому: біля хати виросло дерево, яке він посадив, а Далекі Сині Гори стали зовсім недалекі й стоять над самісіньким ставком.      Прокинувся Петрик — ой, лишенько! Сонце вже серед неба.      Хотів зараз же до роботи взятися, та подумав: «Ще встигну...»      Сів під грушею. Думає: «Ось посиджу трохи та й почну».      Потім пішов у садок, ягоди їв, за метеликом ганявся, потім знову під грушею сидів.    Прийшла мати ввечері й каже:— Показуй, що зробив, сину.   А Петрикові нічого показати. Соромно йому й матері у вічі дивитися.— Ходімо, сину, покажу тобі, що люди зробили за той день, що ти прогаяв.   Узяла мама сина за руку й повела. Підводить до одного поля й показує:— Учора тут була стерня, а сьогодні рілля. Тут працював тракторист. А ти байдики бив.     Підвела до колгоспного двору, показує багато-багато ящиків із помідорами й каже:— Ці помідори вранці були на полі, а тепер у ящиках. Завтра їх повезуть у місто. Це робила я з жінками. А ти байдики бив.     Підвела до великої-великої купи зерна.— Це зерно вранці було в колосках. Хліб скосили й змолотили, зерно привезли на тік. А ти байдики бив.      Підвела до стінки, вимуруваної із цегли.— Тут вранці був тільки гранітний фундамент, а тепер мур стоїть. Це муляри працювали. А ти байдики бив.       Підвела до великого кам'яного будинку, зайшла із сином. На полицях — паляниці, калачі. Усе пахло хлібом.— Це пекарня,— сказала мама,— Ці хлібини вранці були ще борошном, а тепер сам бачиш. Цілий день трудилися пекарі. А ти байдики бив.       От що таке прогаяний день. ( 326 слів)                                                     В.Сухомлинський1. До якого жанру відноситься прочитаний твір?