Аналіз роботи МО вчителів художньо-естетичного циклу на 2022 - 2023 н.р.

Про матеріал
виховання в учнів емоційно-ціннісного ставлення до мистецтва та навколишньої дійсності, розвиток художніх інтересів і потреб, естетичних ідеалів, здатності розуміти й інтерпретувати художні твори та сприймати й оцінювати естетичні явища; формування в учнів на доступному рівні системи художніх знань і вмінь, яка відображає цілісність та специфіку мистецтва різних видів; розвиток емоційно-чуттєвої сфери учнів, їхніх художніх здібностей і мислення, здатності до самовираження і спілкування; формування в учнів елементів технологічної культури, розвиток здатності до генерації ідей, їх аналізу, самостійного ухвалення рішення, формування власної думки, позиції, взаємодії в процесі розв’язання спільних та індивідуальних завдань розвиток технічно-творчих здібностей учнів;
Перегляд файлу

 

 

Аналіз роботи МО вчителів художньо-естетичного циклу

на  2022 - 2023 н.р.

 

      

       Протягом року відбулися заплановані засідання МО. Засідання МО проводилися відповідно до плану. На засіданнях було опрацьовано офіційні документи МОН України, інші нормативні документи, обговорено методичні рекомендації щодо вивчення предметів у поточному навчальному році.

        З метою підвищення ефективності та результативності роботи вчителів щодо забезпечення формування та розвитку ключових, міжпредметних та предметних компетентностей учнів та розвитку їх індивідуальних здібностей і нахилів упродовж  2022-2023 навчального року циклове  методичне об’єднання вчителів через мережу колективних, групових та індивідуальних форм методичної роботи працювало над організаційним та науково-методичним забезпеченням реалізації проблемної теми

«Формування ключових компетентностей шляхом використання нових освітніх технологій. Гармонійний розвиток особистості ».

    Шляхом вивчення теоретичних питань нових педагогічних ідей та технологій, поєднання традиційних та інноваційних форм і методів навчання на уроках та в позаурочний час для активізації пізнавальної самостійності школярів, вдосконалення їх здібностей з урахуванням їх досвіду, розвитку їх самореалізації для становлення самобутньої особистості.

Шкільне методичне об’єднання  вчителів художньо-естетичного циклу  складається з 4 вчителів:

Голтян  С.Г. – вчитель трудового навчання та фізичної культури.

 Пелін Т.В. – вчитель образотворчого мистецтва, трудового навчання  та мистецтва.        

Татарчук Г.Я.- вчитель фізичної культури.

        Кіперь О.І. – вчитель музичного мистецтва.

 

Головною метою в практичній діяльності вчителі вважають:

 

  • виховання в учнів емоційно-ціннісного ставлення до мистецтва та     навколишньої дійсності, розвиток художніх інтересів і потреб, естетичних ідеалів, здатності розуміти й інтерпретувати художні твори та сприймати й оцінювати естетичні явища;
  •           формування в учнів на доступному рівні системи художніх знань і вмінь, яка відображає цілісність та специфіку мистецтва різних видів;
  •           розвиток емоційно-чуттєвої сфери учнів, їхніх художніх здібностей і мислення, здатності до самовираження і спілкування;
  •           формування в учнів елементів технологічної культури,
  •           розвиток здатності до генерації ідей, їх аналізу, самостійного ухвалення рішення, формування власної думки, позиції,
  •           взаємодії в процесі розв’язання спільних та індивідуальних завдань
  •           розвиток технічно-творчих здібностей учнів;
  •           розвиток здоров’язберігаючих чинників.

    

    

      Методичне об’єднання працювало над вирішенням таких пріоритетних завдань:

  •          впровадження методичних основ НУШ на уроках «Технології», «Образотворче мистецтво», «Музичне мистецтво», «Фізична культура» для учнів  5-6-х класів;
  •          підвищення фахового  рівня педагогів, розвиток їхньої творчості, ініціативи шляхом оптимального поєднання традиційних та сучасних форм методичної роботи;
  •          поглиблення знань з педагогіки і психології, теорії і практики виховання, використання інноваційних технологій у навчально-виховний процес, підвищення володіння та застосування вчителями ІКТ;
  •          вивчення і удосконалення стану організації навчального процесу та компетентності учнів при вивченні предметів художньо-естетичного циклу;
  •          використання традицій народу та особливостей національної історії у вихованні школярів при вивченні предметів естетичного циклу;
  •          вироблення в учнів навички елементів самоосвіти та творчо-пошукової діяльності;
  •          систематична робота з обдарованими і здібними учнями, залучення їх до участі в різноманітних конкурсах учнівської творчості, олімпіадах, конкурсах.

Головне завдання роботи МО полягає у сприянні підвищення фахової майстерності вчителів, збагачення членів МО педагогічними знахідками, підтримання духу творчості, прагнення до пошуку.

План МО вчителів предметів художньо-естетичного циклу на 2022 - 2023 навчальний рік було складено з посиланням на нормативно-правові документи, які регламентують організацію освітнього процесу та методичну діяльність. Він відображає такі  напрямки роботи:

 

  •     аналіз діяльності МО вчителів предметів художньо-естетичного циклу за минулий навчальний рік;
  •     теми та плани методичних засідань;
  •     кадровий склад вчителів МО та проблемні теми, над якими вони працюють;
  •     робота між засіданнями;
  •     участь вчителів у діяльності шкільних, районних творчих груп, об’єднань тощо;
  •     вивчення науково-педагогічного досвіду;
  •     робота з обдарованими учнями.

 

Протягом  року  було проведено 5 засідань, на яких висвітлювались такі теми:

       1. «Пріоритетні завдання  методичної роботи вчителів художньо-естетичного

циклу у 2022-2023 н.р.»

   2. «Освіта в умовах воєнного часу. Організація дистанційного навчання:практичний      інструментарій»

       3. «Нові підходи у викладанні предметів художньо-естетичного циклу»

       4. «Інноваційні художньо-педагогічні технології на уроках художньо-естетичного циклу»

       5.«Методичний аспект реалізації інноваційних технологій навчання на уроках образотворчого мистецтва».

Вчителі активно брали участь у шкільних засіданнях МО, вебінарах, тренінгах тощо.

  Діяльність вчителя завжди пов'язана з виховною роботою, а тому вчителі МО разом зі своїми учнями активно брали участь у загальношкільних виховних заходах.

 

Результати їхньої праці відобразились у таких конкурсах та змаганнях

  •              «Олімпійський тиждень»
  •              «Легкоатлетичний крос»
  •              «Козацький Гарт»
  •              «Легкоатлетичне 4х-борство»
  •              «Настільний теніс»
  •              «Шахи» та «Шашки»
  •              «Шкіряний м’яч» (юнаки)
  •              «Шкіряний м’яч» (дівчата)
  •              «Волейбол»(дівчата)
  •               «ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання»
  •               «ІІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання»
  •              «Космічні фантазії»
  •              «Я у безпеці з МВС»                      
  •               «Сокіл» («Джура») — всеукраїнська дитячо-юнацька військово-патріотична гра  

 

«Олімпійський тиждень»

      З 12 по 16 вересня у школі було проведено «Олімпійський тиждень», присвячений Дню фізичної культури та спорту і відкриттю шкільної спартакіади.

    Учні впродовж тижня змагалися у спритності та витривалості, отримали можливість більше дізнатися про історію Олімпійського руху, його ідеї та принципи.

     16.09.2022 року відбулося урочисте закриття Олімпійського тижня і нагородження переможців змагань.

План проведення Олімпійського тижня

Дата

Клас

Година

Форма проведення

Відповідальний

1.

12.09.2022

Відкриття тижня

По класах окремо

Педагог-організатор

2.

13.09.2022

5АБ

15.00-16.00

1.Веселі старти

Голтян С.Г.

Татарчук Г.Я.

Кл.керівники

7АБ

16.00-17.00

3.

14.09.2022

6АБ

15.00-16.00

1.Веселі старти

2.Хлопці-футбол

3.Дівчата-піонербол

Голтян С.Г.

Татарчук Г.Я.

Кл.керівники

8АБ

16.00-17.00

4.

 

15.09.2022

     9АБ

 

16.00-17.00

 

1.Хлопці-футбол

2.Дівчата-волейбол1.

 

Голтян С.Г.

Татарчук Г.Я.

Кл.керівники

10А11А

10Б11Б

17.00-19.00

Спортивні естафети

1.Футбол-хлопці

2.Волейбол-дівчата

Голтян С.Г.

Татарчук Г.Я.

Кл.керівники

5.

16.09.2022

Закриття тижня.

Нагородження переможців

Окремо по класах

Педагог-організатор

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Змагання з легкоатлетичного кросу

     За підсумками командного заліку серед закладів загальної середньої освіти

І-ІІІ ступенів,перше місце посіла наша команда Новеселівського ЗЗСО.

 

“Козацький Гарт”

  За результатами  наша команда посіла ІV місце. Особливо команда нашої школи відзначилася  у конкурсі: стрибки зі скакалкою, де учні посіли почесне І місце .

 

Легкоатлетичне 4х-борство

    У загальнокомандному заліку за підсумками  чотирьох видів змагань найбільшу кількість залікових очок набрала наша команда Новоселівського ЗЗСО, яка посіла       І - місце.

  В особистому заліку найкращі спортсмени отримали  наступні результати:

І місце у змаганні з бігу 60 м - Гульченко Олександр

ІІ-стрибки у довжину -  Гульченко Єлизавета

І місце  з метання м’яча - Страт Олександр

 

 

«Шкільний турнір із настільного тенісу»

  За результатами змагань з настільного тенісу наша команда посіла І місце.

Особистий залік:

І місце – Гульченко О.

І місце - Чебан В.

                                     «Змагання з шахів та шашок»

    У шаховій боротьбі наша команда посіла ІІІ місце, у змаганнях із шашок посіла   ІІІ місце.

Особистий залік.

І місце -  Пелін Максим (шахи)

ІI місце - Кіреу Платон (шашки)

 


Змагання з футболу серед дівчат «Шкіряний м’яч»

 

За підсумками проведення змагань наша команда посіла ІІ місце.

 

Змагання з футболу серед юнаки «Шкіряний м’яч»

 

За підсумками проведення змагань наша команда посіла V місце.

 

Змагання з волейболу серед дівчат.

Наша команда посіла І місце.

Змагання з волейболу серед юнаки.

Наша команда посіла ІІ місце.

 

           «ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання»

 

Призові місця з обслуговуючих видів праці:

8-9 класи

І місце – Банар Карина, учениця 8 класу, учитель Голтян С.Г.

Призові місця з технічних видів праці:

8-9 класи

ІІ місце – Боіштян Владислав, учень 9 класу, учитель Голтян С.Г.

 

«ІІІ етап Всеукраїнський учнівської олімпіади з трудового навчання»

 

Призові місця з обслуговуючих видів праці:

8-9 класи

ІІІ місце – Банар Карина, учениця 8 класу, учитель Голтян С.Г.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Космічні фантазії»         

 

У Конкурсі брали участь учні:

  І місце - Карауш Дар’я

ІІ місце - Бузган Надія

  ІІІ місце - Пелін Олексій    

  ІІІ місце - Реу Єлизавета

 

 

 

 

 

 

 

 

   Кожна робота – це сміливе втілення мрій та досліджень щодо освоєння Всесвіту, бачення космічного майбутнього.

Учітель:Пєлін Т. В.

«Я у безпеці з МВС»                       

 

   Учні нашого закладу взяли участь у конкурсі малюнків про поліцейських

та професію правоохоронця.

 

 

      Карауш Дар’я                        Реу Єлизавета                Пелін Олексій                   Бузган Надія

 

Учитель: Пєлін Т. В.

 

 

 

Шкільний етап дитячо – юнацької  військово-патріотичної гри «СОКІЛ»(«ДЖУРА»)-2023

   30 травня 2023 р.   було проведено шкільний етап Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри ,,Сокіл” (,,Джура”). В рамках гри у школі було проведено ряд конкурсів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ГРА СОКІЛ «ДЖУРА» ВИХОВУЄ СПРАВЖНІХ ПАТРІОТІВ

    Аналізуючи результативність роботи шкільного МО вчителів художньо-естетичного циклу   у 2022 -2023 н. р., можна відмітити, що був забезпечений високий методичний рівень проведення  уроків, заходів, підвищився науково-методичний рівень знань вчителів та їх фахова майстерність.

Підбиваючи підсумки 2022-2023 н.р. можна сказати, що з’явилось чимало цікавого у творчому доробку педагогів, адже вони шукали нові форми, методи роботи, підвищували якість освітнього процесу.

У 2023-2024 навчальному році члени художньо-естетичного циклу продовжать працювати над темою «Формування ключових компетентностей шляхом використання нових освітніх технологій. Гармонійний розвиток особистості ».

Основні завдання, які ставляться перед членами МО:

  • вивчення та впровадження в практику досягнень педагогічного досвіду;
  • вивчення та аналіз програм, методичних розробок, інструкцій, рекомендацій до змісту, форм і методів проведення уроків, позакласної та позашкільної роботи;
  • оволодіння навичками самоаналізу, інноваційними технологіями;
  • поглиблення роботи з обдарованими дітьми.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
9 серпня 2024
Переглядів
379
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку