Індивідуальний навчальний план "Соціально-побутове орієнтування" 7 клас.

Про матеріал
Індивідуальний навчальний план для учнів 7 класу включає в собі зміст, цілі навчання,педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети .Мета корекційних занять - підготовка дитини з особливими освітніми проблемами до самостійного життя, організації власного побуту, вирішення життєво необхідних побутових завдань.
Перегляд файлу

Індивідуальний навчальний план

Навчальний предмет: соціально –побутове орієнтування 7 клас

Цілі навчання

Зміст

Педагогічні технології ,

спрямовані на досягнення мети

Оцінювання знань,

які засвоїв учень за півріччя/рік

Учень має уявлення про значення правильного режиму життя й раціонального харчування. Знає правила особистої гігієни підлітка.

Особиста гігієна

Розширення уявлень про особисту гігієну; збагачення словникового запасу термінами, що позначають здоровий образ життя.

 

Учень знає особливості прання кольорової та білої білизни; правила користування пральною машиною; послідовність прасування одягу з різних тканин; призначення і види підприємств з хімічного  чищення одягу, види послуг.

Догляд за одягом і взуттям

Розвиток мислених операцій на підставі визначення та групування речей; формування самостійної практичної діяльності; розвиток мовлення на основі збагачення словникового запасу назвами одягу та прикметниками, що позначають його якісну характеристику.

 

Учень знає способи оброблення овочевих, м’ясних, рибних продуктів; визначає послідовність приготування страв; призначення мікрохвильової печі; санітарно-гігієнічні вимоги та правила безпеки; правила користування столовими приборами

Культура харчування та технологія приготування кулінарних страв

Розвиток наочно-дійового мислення під час добирання столових предметів для сервірування стола; розвиток мовлення шляхом засвоєння лексики, що позначає назву страв ,кухонних приладів, операцій, що відображають етапи приготування різних страв.

 

Учень знає правила поведінки при вітанні та прощанні, правила поведінки в гостях та  громадському місці, вручення та одержання подарунків

Культура поведінки

Розвиток усного мовлення під час засвоєння мовного етикету при зустрічі та розтаванні , під час бесіди за столом; формування почуття поваги до однолітків та старших на основі вибору для них відповідних подарунків, виготовлення сувенірів.

 

Учень знає послідовність проведення регулярного і сезонного прибирання; способи    й періодичність догляду за вікнами; чистити меблі, прибирати житлові приміщення.

Догляд за житлом

Розвиток абстрактно-логічного мислення на основі визначення періодичності та способу прибирання квартири відповідно сезону, збагачення активного словника лексикою, що позначає назву житлових приміщень, меблів та їх характеристику.

 

Учень знає призначення приміських вокзалів; порядок придбання квитків; вміє орієнтуватися у розкладі руху транспорту.

Транспорт

Розвиток наочно-образної пам’яті на основі розширення та запам’ятовування інформації про транспорт та служби, що його забезпечують.

 

Учень знає асортимент відділів промтоварних магазинів, вартість окремих товарів; уміє купувати товари, підраховувати вартість купленого.

Торгівля

Розвиток обсягу пам’яті шляхом запам’ятовування інформації про види магазинів та їх відділів.

 

Учень називає можливий склад сім’ї; знає види допомоги батькам; знає різні ігри для організації дозвілля дітей.

Родина. Родинні стосунки.

Формування особистісних  якостей (поваги, уваги, шанобливості, терпіння).

 

Учень знає перелік предметів, які пересилаються; уміє заповнювати бланки на відправлення  за зразком.

Засоби зв’язку

Розширення та уточнення понять про види зв’язку.

 

Учень має уявлення про шкідливість самолікування , склад домашньої аптечки, правила застосування і призначення медичних засобів, що входять до складу аптечки.

Медична допомога 

Збагачення лексики термінами, що позначають назву ліків та медичних пристосувань.

 

Учень має уявлення про види продукції, що випускається підприємствами; оплату праці, порядок та умови одержання зарплати.

Установи , організації, підприємства.

Розвиток усного мовлення при спілкуванні з працівниками, збагачення спеціальними термінами.

 

Учень знає складові частини бюджету сім’ї, заробітки членів сім’ї, має уявлення про потреби , бажання.

Бюджет родини.

Виконання вправ з підрахунку бюджету сім’ї: заробітна плата, пенсія, стипендія.

 

 

docx
Додано
15 січня 2019
Переглядів
2488
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку