Індивідуальний навчальний план
Навчальний предмет: соціально –побутове орієнтування 7 клас
Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології , спрямовані на досягнення мети |
Оцінювання знань, які засвоїв учень за півріччя/рік |
Учень має уявлення про значення правильного режиму життя й раціонального харчування. Знає правила особистої гігієни підлітка. |
Особиста гігієна |
Розширення уявлень про особисту гігієну; збагачення словникового запасу термінами, що позначають здоровий образ життя. |
|
Учень знає особливості прання кольорової та білої білизни; правила користування пральною машиною; послідовність прасування одягу з різних тканин; призначення і види підприємств з хімічного чищення одягу, види послуг. |
Догляд за одягом і взуттям |
Розвиток мислених операцій на підставі визначення та групування речей; формування самостійної практичної діяльності; розвиток мовлення на основі збагачення словникового запасу назвами одягу та прикметниками, що позначають його якісну характеристику. |
|
Учень знає способи оброблення овочевих, м’ясних, рибних продуктів; визначає послідовність приготування страв; призначення мікрохвильової печі; санітарно-гігієнічні вимоги та правила безпеки; правила користування столовими приборами |
Культура харчування та технологія приготування кулінарних страв |
Розвиток наочно-дійового мислення під час добирання столових предметів для сервірування стола; розвиток мовлення шляхом засвоєння лексики, що позначає назву страв ,кухонних приладів, операцій, що відображають етапи приготування різних страв. |
|
Учень знає правила поведінки при вітанні та прощанні, правила поведінки в гостях та громадському місці, вручення та одержання подарунків |
Культура поведінки |
Розвиток усного мовлення під час засвоєння мовного етикету при зустрічі та розтаванні , під час бесіди за столом; формування почуття поваги до однолітків та старших на основі вибору для них відповідних подарунків, виготовлення сувенірів. |
|
Учень знає послідовність проведення регулярного і сезонного прибирання; способи й періодичність догляду за вікнами; чистити меблі, прибирати житлові приміщення. |
Догляд за житлом |
Розвиток абстрактно-логічного мислення на основі визначення періодичності та способу прибирання квартири відповідно сезону, збагачення активного словника лексикою, що позначає назву житлових приміщень, меблів та їх характеристику. |
|
Учень знає призначення приміських вокзалів; порядок придбання квитків; вміє орієнтуватися у розкладі руху транспорту. |
Транспорт |
Розвиток наочно-образної пам’яті на основі розширення та запам’ятовування інформації про транспорт та служби, що його забезпечують. |
|
Учень знає асортимент відділів промтоварних магазинів, вартість окремих товарів; уміє купувати товари, підраховувати вартість купленого. |
Торгівля |
Розвиток обсягу пам’яті шляхом запам’ятовування інформації про види магазинів та їх відділів. |
|
Учень називає можливий склад сім’ї; знає види допомоги батькам; знає різні ігри для організації дозвілля дітей. |
Родина. Родинні стосунки. |
Формування особистісних якостей (поваги, уваги, шанобливості, терпіння). |
|
Учень знає перелік предметів, які пересилаються; уміє заповнювати бланки на відправлення за зразком. |
Засоби зв’язку |
Розширення та уточнення понять про види зв’язку. |
|
Учень має уявлення про шкідливість самолікування , склад домашньої аптечки, правила застосування і призначення медичних засобів, що входять до складу аптечки. |
Медична допомога |
Збагачення лексики термінами, що позначають назву ліків та медичних пристосувань. |
|
Учень має уявлення про види продукції, що випускається підприємствами; оплату праці, порядок та умови одержання зарплати. |
Установи , організації, підприємства. |
Розвиток усного мовлення при спілкуванні з працівниками, збагачення спеціальними термінами. |
|
Учень знає складові частини бюджету сім’ї, заробітки членів сім’ї, має уявлення про потреби , бажання. |
Бюджет родини. |
Виконання вправ з підрахунку бюджету сім’ї: заробітна плата, пенсія, стипендія. |
|