7 клас (35 годин; 1 година на тиждень)
№ уроку |
Назва теми та зміст навчального матеріалу |
7-А |
7-Б |
7-В |
|||||
П |
Ф |
П |
Ф |
П |
Ф |
||||
Тема 1. Електронне листування (8 год.) |
|||||||||
1 |
|
|
Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. Поштова служба Інтернету. Електронна скринька та електронне листування. Електронна адреса поштової скриньки. |
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
Надсилання, отримання, пере направлення повідомлень. Операції над папками та листами. Вкладання файлів. Створення електронної скриньки. Адресна книжка та списки розсилання. |
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
Етикет електронного листування. Правила безпечного користування електрон. скринькою. |
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
Практична робота 1. Електронне листування з використанням веб-інтерфейсу. Вкладені файли. |
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
Класифікація загроз безпеці та пошкодження даних у комп’ютерних системах. Етичні та правові основи захисту відомостей і даних. Основні ознаки спаму й фішингу. |
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
Зберігання даних та колективна робота з документами в Інтернеті; керування спільним доступом до них. Хмарні сервіси. Використання інтернет-ресурсів для спільної роботи. Рівні та способи доступу до ресурсів. |
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
Практична робота 2. Хмарні сервіси. Зберігання даних та колективна робота з документами в Інтернеті; керування спільним доступом до них. |
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
Інтернет речей. |
|
|
|
|
|
|
Тема 2,3. Табличний процесор. Моделювання (10+4 год.) |
|||||||||
9 |
|
|
Тема 2. Табличний процесор, його призначення. Відкривання, перегляд і збереження електронної книги. Адресація в середовищі табличного процесора. Іменовані комірки і діапазони. Типи даних. Уведення даних до комірок: текст, число. |
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
Редагування даних таблиці. Копіювання, переміщення й вилучення даних. Авто заповнення. Форматування даних, клітинок і діапазонів комірок. |
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
Практична робота 3. Уведення, редагування та форматування даних у середовищі табличного процесора. |
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
Правила запису формул у табличному процесорі. Копіювання і переміщення формул. Поняття про модифікацію формул при копіюванні. |
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
Використання вбудованих функцій: сума, середнє значення, min, max. |
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
Використання вбудованих функцій: сума, середнє значення, min, max. |
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
Практична робота 4. Виконання обчислень за даними електронної таблиці. Використання вбудованих функцій. |
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
Тема 3. Стовпчасті та секторні діаграми, їх об’єкти і властивості. Аналіз даних, поданих на діаграмі. |
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
Створення та форматування стовпчастих і секторних діаграм у середовищі табличного процесора. |
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
Практична робота 5. Створення діаграм. Аналіз даних, поданих на діаграмі. |
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
Типи моделей. Форми подання інформаційної моделі: опис, таблиця, формули, схеми та інше. |
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
Етапи побудови інформаційної моделі. Побудова інформаційних моделей. |
|
|
|
|
|
|
21 |
|
|
Етапи побудови інформаційної моделі. Побудова інформаційних моделей. |
|
|
|
|
|
|
22 |
|
|
Практична робота 6. Побудова інформаційних моделей. |
|
|
|
|
|
|
Тема 4. Алгоритми та програми (13 год.) |
|||||||||
23 |
|
|
Типи даних. Константи. Змінні. Вказівка присвоювання. |
|
|
|
|
|
|
24 |
|
|
Базові алгоритми роботи зі змінними: обмін значеннями, визначення найбільшого й найменшого з двох значень. |
|
|
|
|
|
|
25 |
|
|
Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структур: лінійних, розгалужень. |
|
|
|
|
|
|
26 |
|
|
Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структур: лінійних, розгалужень. |
|
|
|
|
|
|
27 |
|
|
Практична робота 7. Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів. |
|
|
|
|
|
|
28 |
|
|
Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структур: розгалужень і повторення. |
|
|
|
|
|
|
29 |
|
|
Складання та виконання алгоритмів з повторенням у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів. |
|
|
|
|
|
|
30 |
|
|
Алгоритми з повторенням. |
|
|
|
|
|
|
31 |
|
|
Практична робота 8. Складання та виконання алгоритмів з повторенням у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів. |
|
|
|
|
|
|
32 |
|
|
Різні алгоритмічні структури та змінні для розв’язання навчальних і життєвих задач. Опис моделей у середовищі програмування. |
|
|
|
|
|
|
33 |
|
|
Опис моделей у середовищі програмування. |
|
|
|
|
|
|
34 |
|
|
Практична робота 9. Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням та повторенням у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів. |
|
|
|
|
|
|
35 |
|
|
Програмування та моделювання для розв’язання навчальних і життєвих задач. Повторення навчального матеріалу. |
|
|
|
|
|
|