Інтегроване бінарне заняття "Розвиток навичок читання і перекладу з підтеми "Internet security". Активізація лексики у мовлені. Шкідливі програми. Захист від шкідливих програм"

Про матеріал
Даний конспект заняття є Інтегрованим бінарним заняттям з Іноземної мови (за професійним спрямуванням) та Захисту інформації на підприємстві. Підготували викладачі ВСП "Технолого-економічний фаховий коледж Білоцерківського НАУ " для студентів 3 курсу ОПП "Інформаційна діяльність підприємства".
Перегляд файлу

ВІДОКРЕМЛЕНИЙ СТРУКТУРНИЙ ПІДРОЗДІЛ

«ТЕХНОЛОГО-ЕКОНОМІЧНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ БІЛОЦЕРКІВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ»

 

 

 

image

 

 

 

 

image

 

 

 

 

image

 

 

2024 р.

 

 

 

Навчальні дисципліни: Іноземна мова (за професійним спрямуванням), 

 Захист інформації на підприємстві.

 

Тема заняття: Розвиток навичок читання і перекладу з підтеми  "Internet   security". Активізація лексики у мовлені.

 Шкідливі програми. Захист від шкідливих програм Мета заняття Навчальна:

      увести у мовлення студентів  нові  лексичні одиниці і відпрацювати їх у мовленні;

      уміти орієнтуватися у комп’ютерному середовищі;

      oзнайомити студентів із загальними аспектами інтернет-безпеки;

      визначити основні загрози та ризики в онлайн-середовищі;

      ознайомити студентів із шкідливим програмним забезпеченням та способами захисту від нього; 

      ознайомити студентів з основними загрозами вірусів та методами їх запобігання;

      формувати практичні навички в аудіюванні та читанні тексту з метою отримання загального уявлення та максимально повного і точного розуміння всієї інформації, що міститься в ньому;

      формувати уміння і навички в усіх видах мовленнєвої діяльності (аудіювання, читання, говоріння, письмо)

Розвиваюча:

      розвивати уяву, логічне мислення, пам’ять, мовленнєві здібності студентів;

      розвивати навички роботи з комп'ютером;

      розвивати пізнавальний інтерес, уміння висловлювати власну думку, аналізувати Виховна:

      виховувати стійкий інтерес до майбутньої професії та до вивчення іноземної мови;

      виховувати відповідальність, уважність;

      виховувати інтерес до навчальних дисциплін, дисциплінованість, вміння працювати у самостійно з ПК.

      виховувати культуру мовлення.

Вид заняття: інтегроване бінарне заняття Зв’язки між навчальними дисциплінами: 

Іноземна мова (за професійним спрямуванням), тема «Усне введення підтеми The Internet and email», 

Інформаційні системи та технології, тема «Програми-утиліти».

 

 

Забезпечення заняття

ТЗН: мультимедійний проектор, екран, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет; демонстраційний матеріал: мультимедійні презентації, інтерактивні вправи (інтерактивний навчальний застосунок Wordwall), платформа з цифровими ресурсами Twinkl ; роздатковий матеріал: тексти для перекладу, картки із завданнями. Методи організації навчальної діяльності: фронтальні, індивідуальні, групові. Методи та прийоми активізації студентів:  комунікативний (спілкування у реальних ситуаціях), словесний (розповідь, пояснення, навчальна дискусія), наочний (метод ілюстрацій і демонстрацій), практичний (виконання вправ), проблемно-пошуковий (створення проблемних ситуацій та організація колективного обговорення вирішення проблеми), самостійна робота. Література

Основна (базова)

Іноземна мова за професійним спрямуванням

1.Santiago Remacha Esteras. Infotech. English for computer users. Fourth Edition. — Cambridge University Press, 2011. — 172 p.

Захист інформації на підприємстві

1.            І. Терейковський, О. Корченко, В. Погорелов, «Методи розпізнавання кібератак: розпізнавання комп’ютерніих вірусів»: навчальний посібник, КиЇв, 2022 = 127с.

2.            В. Вишня «Основи інформаційної безпеки» : навчальний посібник, Дніпро, 2020. 128 с.

Допоміжна

Іноземна мова за професійним спрямуванням

1.            Cambridge Advanced Learner`s Dictionary, 2nd edition. – Cambridge University Press, 2005. – 1572 p.

2.            Oxford Advanced Learner’s Dictionary, 7th edition. — Oxford University Press, 2005.

Захист інформації на підприємстві

1.            В. Погорєлов, «Використання графу залежностей значень і станів у задачі розпізнавання поліморфних комп’ютерних вірусів», Стан та удосконалення безпеки інформаційно-телекомунікаційних систем (SITS’2020), Миколаїв, 2020, C. 34-35.

2.            В. Погорелов, «Нейромережеві моделі та методи розпізнавання комп’ютерних вірусів», Дис. Канд. техн. наук: 05.13.21, Нац. авіац. ун-т., Київ, 2020, 166 с.

           

Інформаційні ресурси в інтернеті

Іноземна мова за професійним спрямуванням

1.            Платформа з цифровими ресурсами Twinkl // Режим доступу:

https://www.twinkl.com/search?q=internet+security&c=223&ca=510&ct=esl &r=teacher

2.            Інтерактивний навчальний застосунок Wordwall // Режим доступу:

https://wordwall.net/myactivities/folder/4469203/it-department/malware protection 3.      Listen a Minute.com // Режим доступу:

https://listenaminute.com/h/hacking.html

      4.    YouTube // Режим доступу:

https://www.youtube.com/watch?v=6mMZFoXbKqI&ab_channel=GCFLearn Free

Захист інформації на підприємстві

1.            Інтернет-сторінка Bitdefender // Режим доступу: https://bitdefender.ua/blog/chto-takoe-komp-yuternye-virusy/

2.            Інтернет-сторінка Gridinsoft // Режим доступу: https://gridinsoft.ua/virus

3.            Інтернет-сторінка Isearch.kiev.ua // Режим доступу:

http://isearch.kiev.ua/ru/searchpracticeru/-internetsecurity-ru/827-antivirusfree-online

4.            Презентація «Комп’ютерні віруси» // Режим доступу:

https://www.canva.com/design/DAF6-xntVCU/OQ2fVK7MFCHtKx2fJZrcg/edit  5.    Презентація «Шкідливі програми. Захист від шкідливих програм» // Режим доступу:

https://www.canva.com/design/DAF6yKx58is/r3ct49Nuj6opkmd9oW8c9w/e dit  

6.            YouTube // Режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=DmYNFKYQE7k

7.            YouTube // Режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=8GLmNAkhNl0

8.            YouTube // Режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=vAgA4M_IEuQ

9.            YouTube // Режим доступу:

https://www.youtube.com/watch?v=h_yBA9qbzqU

         

Зміст і хід заняття

1. Організаційна частина                                                                      1 хв 

1.1 Наявність студентів на занятті

1.2 Готовність студентів до заняття

1.3 Готовність аудиторії

1.4 Ознайомлення з роздатковим матеріалом

 

Викладач ЗІ:  Добрий день, шановні студенти.

 

Викладач  ІМ:  - Good morning. How are you?   - Fine. Thank you. And you?

- Fine. Thanks. I’m glad to see you all. So, let’s start our lesson.

 

2. Повідомлення теми, мети та основних завдань                            1 – 2 хв

 

2.1 Ознайомлення з темою і планом заняття

Викладач  ІМ:  Today we are going to speak about Internet security, particularly      malware protection. You will get to know about the importance of malware protection, about viruses, hackers and crackers, how to protect your PC etc.

Викладач ЗІ:  Таким чином, тема нашого заняття: «Шкідливі програми. Захист від шкідливих програм»

 

3. Мотивація навчальної діяльності                                                    1 – 2 хв  

3.1 Значення теми для повсякденного життя і майбутньої професії

Викладач ЗІ:  Сьогодні ми з вами живемо в інформаційному суспільстві. Кожного дня в пошуках тієї чи іншої інформації, ми мандруємо по веб-сторінках глобальної мережі інтернет, наражаючи себе на небезпеку зараження вірусами. Тема  «Шкідливі програми. Захист від шкідливих програм» сьогодні актуальна як ніколи. Тому ми повинні знати чим небезпечні комп’ютерні віруси і як захистити себе і свій ПК від них.

Викладач  ІМ:  So, malware protection is crucial for several reasons, given the prevalent and evolving nature of cyber threats. Malware can steal sensitive information from your computer, gradually slow down your computer or even send fake emails from your email account without your knowledge. As IT specialists you have to be able to prevent malware attacks and prevent malware from being installed and infecting a computer.

           

4. Актуалізація  опорних  знань  та  контроль  вихідного   рівня   знань студентів                                                                                               10-15 хв

 

4.1 Презентація “Staying safe online” (Додаток 1)

Викладач  ІМ:  Let’s revise what you’ve already know about Internet security.

 

4.2 Інтерактивна вправа на повторення лексики з теми

Interactive vocabulary exercise “Random cards” (інтерактивний навчальний застосунок Wordwall // Режим доступу:

https://wordwall.net/resource/66582473/%d0%b0%d0%bd%d0%b3%d0%bb%d1%9

6%d0%b9%d1%81%d1%8c%d0%ba%d0%b0-

%d0%bc%d0%be%d0%b2%d0%b0/malware-protection-vocabulary-random-cards)

Викладач  ІМ:  Now, we’re going to revise the new Vocabulary. Look at the screen and repeat these words all together.

 

4.3 Презентація “Комп’ютерні віруси” 

Викладач ЗІ: Оскільки ми з вами розпочинаємо вивчення нової теми з модуля, пропоную переглянути інформацію про історію появи вірусів, яку підготувала студентка групи Пелих Анастасія // Режим доступу:

https://www.canva.com/design/DAF6-xntVCU/OQ2fVK7MFCHt-Kx2fJZrcg/edit  

 

5. Основна частина уроку                                                             30 – 35 хв

 

5.1 Читання тексту з метою отримання потрібної інформації та повного розуміння тексту

Pre-reading activity 

Interactive vocabulary exercise “Open the box” (інтерактивний навчальний застосунок Wordwall // Режим доступу:  https://wordwall.net/resource/66569181/%d0%b0%d0%bd%d0%b3%d0%bb%d1%9 6%d0%b9%d1%81%d1%8c%d0%ba%d0%b0-

%d0%bc%d0%be%d0%b2%d0%b0/malware-protection-open-the-box).

Викладач  ІМ:  Can you translate all these technical terms connected with the Internet security? Look at the screen and let’s do the interactive vocabulary exercise “Open the box”.  Your task is to choose the number, read and translate the word. Reading

Викладач  ІМ:  Now you’re going to read the article “Malware protection” (SS scan the article; then read the text in more detail and translate it — Card 1).

5.2  Контроль розуміння прочитаного тексту (post-reading activity) 

Викладач  ІМ:  Did you understand everything? Let’s check this. Take Card 2, open your exercise-books and do the exercise True or False. You have 3 minutes.

           

Перевірка виконання вправи: So, let’s check your answers.

Answer key: 1. T, 2. F, 3. F, 4. T, 5. T, 6. F, 7. F, 8. T, 9. T, 10. F.

5.3 Виклад навчального матеріалу

Викладач ЗІ: Отож, давайте з вами ознайомимся з навчальним матеріалом і розкриємо наступні пункти плану лекції. 

1.     Класифікація шкідливого програмного забезпечення

2.     Комп’ютерні віруси та їх види

3.     Захист від комп’ютерних вірусів

Презентація «Шкідливі програми. Захист від шкідливих програм» // Режим доступу:

https://www.canva.com/design/DAF6yKx58is/r3ct49Nuj6opkmd9oW8c9w/edit  

 

5.4 Перегляд відеоролика YouTube “Computer Basics: Protecting Your Computer” (Додаток 2)

Pre-viewing task

Викладач ІМ:Your computer faces many potential threats. The Internet offers a lot of benefits, but there are risks as well. What are they?

(Suggested answers: viruses, malware, hard drive failure etc.)

That’s why it's important to do everything you can to protect your computer and your files.

Now we’re going to watch the video to learn how to protect your computer from viruses, as well as how to back up your files. While-viewing tasks (Card 3)

Під час перегляду відеоролика студенти дають відповіді на запитання для контролю навичок розуміння основного змісту переглянутого.

1.                 What can malware include?  

Suggested answer: This can include viruses, spyware, trojan horses and other malicious software.

2.                 Can Windows computers and Macs get malware?  Suggested answer: Yes, they can.

3.                 What is the best way to guard against malware?

Suggested answer: The best way to guard against malware is to install antivirus software.

4.                 Which antivirus program is perfect?

Suggested answer: no antivirus program is perfect.

5.                 What should we do to prevent losing our important files?

Suggested answer: To prevent this, we should back up our computer regularly.

6.                 What do we use while creating backup copies of all of our files?

Suggested answer: we can do this on an external hard drive or an online backup service.

           

Post-viewing tasks 

Студенти виконують вправу після перегляду відеоролика (Card 4).

Викладач ІМ:Take Card 4 and complete the sentences with a word from the box. You have 2-3 minutes.

Answer key:1. protect, 2. malware, 3. an anti-virus program, 4. perfect, 5. updates, 

6. important files, 7. back up, 8. online, 9. a monthly fee, 10. safe

5.5 Практична робота.

Викладач ЗІ: Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. Давайте пригадаємо їх.

Отже, якщо у вас немає можливості просканувати свій ПК на віруси по причині відсутності відповідних антивірусних програм, це можливо зробити за допомогою онлайн-антивірусів. 

Пригадаємо, що Онлайн антивірус — це сервіс, розташований на сайті, що дозволяє виконувати функції стаціонарного антивірусного ПЗ без інсталяції на Ваш ПК. Такі сервіси можуть надавати наступні послуги:

   онлайн перевірка безпечності файлу, що розташований на вашому комп’ютері. Для цього підозрілий файл для перевірки завантажується на сайт сервісу, який потім видає результати. Цей сервіс дуже зручний і не потребує встановлення ніякого додаткового ПЗ.

   онлайн перевірка Вашого комп’ютера на наявність вірусів. Для роботи даного сервісу в більшості випадків необхідно встановити елемент ActiveX.

   онлайн перевірка інтернет-адрес на віруси.

Найбільш популярні на сьогоднішній день онлайн антивіруси:

         ESET Online Scanner;   Mcafee FreeScan;         Avast! OnlineScanner;     Jotti.

Скористайтеся одним із запропонованих онлайн-антивірусів і проскануйте свій пк на віруси.

5.6 Аудіювання (Listening)

Викладач ІМ: Listen to a story about Hacking (Listen a Minute.com // Режим доступу: https://listenaminute.com/h/hacking.html) and fill in the gaps (Card 5).

Let’s check your answers (перевірка виконання вправи).

Answer key: 1. didn’t mean much to, 2. to be aware, 3. a major crime, 4. and using them, 5. spies are using, 6.  to get the, 7. really need to, 8. you put online, 9. up to date, 10. need the latest

           

5.7 Перевірка засвоєного матеріалу

Викладач  ЗІ: Шановні студенти, для перевірки засвоєння навчального матеріалу пройдіть тестування у Google-формах. Для цього зайдіть будь ласка у класну кімнату навчальної дисципліни «Захист інформації на підприємстві», відкрийте відповідне завдання «Шкідливі програми. Захист від шкідливих програм», та пройдіть тестування. (Режим доступу: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScxJr-

_DEo7wq5XR2sbF_rioZ54sJj3XbFXfuEIFmgQNzSeBQ/viewform)

 

6. Підведення підсумків заняття                                                         1 – 2 хв

Оцінювання навчальних досягнень студентів: аналіз позитивного і помилок, аргументація оцінок.

Викладач ІМ:  Dear students! Our lesson is almost over. So, what have you learnt today? What key online safety points will you take from today?

I'd like to thank you for your work. I hope you've learned a lot of interesting and useful information. I’m sure that you’ll use your knowledge in your future occupation and everyday life. 

Викладач ЗІ:  Шановні студенти, сьогодні ми розглянули з вами важливий навчальний матеріал «Шкідливі програми. Захист від шкідливих програм». Тепер вам відомо, яку небезпеку несе шкідливе програмне забезпечення і якої шкоди воно може завдати вашому ПК. Ми з’ясували з вами, які є типи вірусів, яким чином вони потрапляють на ваш ПК. Тому не потрібно нехтувати безпекою, і вміти вберегти себе і свою важливу інформацію від зараження вірусами, а для цього потрібно знати, які є типи антивірусних програм, і сміливо використовувати їх у своєму повсякденному житті.

 

7.  Пояснення домашнього завдання. 

7.1 Написати My Personal Internet Security Plan

Викладач ІМ:  Your homework for the next lesson is to write My Personal Internet Security Plan (Додаток 3).

9.1 Опрацювати навчальний матеріал

Викладач ЗІ:  Шановні студенти, ваше домашнє завдання буде складатися з теоретичної та практичної частин. Теоретична частина:

Опрацювати лекцію згідно плану. Основні поняття та терміни законспектувати. Дати відповіді письмово на контрольні запитання у кінці лекції. Практична частина:

За допомогою онлайн-антивірусу просканувати свій пк на віруси, зробити скрін результату та прикріпити його до класної кімнати до відповідного завдання.

 

 

Викладачі: Наталія ЛЕНДРИК, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, викладач-методист іноземної мови ВСП «Технолого-економічний фаховий коледж Білоцерківського  НАУ»  

 

Олена МАТУСЕВИЧ, спеціаліст першої кваліфікаційної категорії, викладач інформаційних дисциплін ВСП «Технолого-економічний фаховий коледж Білоцерківського  НАУ»  

 

         Розглянуто і схвалено    на засіданні циклової комісії 

 

                                            гуманітарних та соціальних дисциплін

                                            Протокол від 28.12.20235                       

                                            Голова циклової комісії

                                           _______________ Наталія БОНДАР

 

 

 

         Розглянуто і схвалено   на засіданні циклової комісії 

                                             інформаційно-економічних дисциплін

                                             Протокол від 22.01.20246                       

                                             Голова циклової комісії

                                             _______________ Валентина БОЙКО

 

pdf
Додано
14 лютого
Переглядів
68
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку