УКРАЇНСЬКА МОВА
ІІ семестр
(3,5год/тижд)
№ з/п |
№ з/п |
Дата |
Дата |
Тема уроку |
№ вправ |
Прикметник (продовження) |
|||||
52. |
|
14.01.19 |
|
Відмінювання прикметників у сполученні з іменниками (таблиця відмінювання) в однині та множині. |
174-178 |
53. |
|
15.01.19 |
|
Граматичне питання до прикметника у сполученні з іменником. |
179-181 |
54. |
|
16.01.19 |
|
Зіставлення закінчень прикметників з основою на твердий та м’який приголосний в однині і множині. |
182-186 |
55. |
|
18.01.19 |
|
Урок розвитку зв’язного мовлення |
|
56. |
|
21.01.19 |
|
Вимова і написання найуживаніших прикметників на –ський, -цький, -зький. |
187-191 |
57. |
|
22.01.19 |
|
Уживання ь перед закінченнями прикметників у родовому, давальному, орудному та місцевому відмінках однини. |
192-195 |
58. |
|
23.01.19 |
|
Визначення відмінків прикметників за відмінками іменників. |
196-201 |
59. |
|
28.01.19 |
|
Форми давального і місцевого відмінків однини прикметників жіночого роду |
202-205 |
60. |
|
29.01.19 |
|
Вживання відмінкових форм прикметників у множині. |
206-209 |
61. |
|
30.01.19 |
|
Вживання відмінкових форм прикметників у множині. |
210-215 |
62. |
|
01.02.19 |
|
Контрольна робота. Перевірка мовних знань і вмінь з теми «Іменник. Прикметник». |
|
63. |
|
04.02.19 |
|
Аналіз контрольної роботи. Урок розвитку зв’язного мовлення |
|
Числівник |
|||||
64. |
|
05.02.19 |
|
Загальне уявлення про числівник як частину мови. |
216-219 |
65. |
|
06.02.19 |
|
Вимова і правопис найуживаніших числівників, уживання їх у мовленні. |
220-223 |
66. |
|
11.02.19 |
|
Питання до кількісних і порядкових числівників. |
224-226 |
67. |
|
12.02.19 |
|
Словесні формули на означення показників часу протягом доби. |
227-230 |
68. |
|
13.02.19 |
|
Перевірка навчальних досягнень учнів. Диктант |
|
Займенник |
|||||
69. |
|
15.02.19 |
|
Аналіз контрольної роботи. Поняття про займенник як частину мови. Спостереження за роллю різних займенників у тексті. |
231-234 |
70. |
|
18.02.19 |
|
Особові займенники. |
235-239 |
71. |
|
19.02.19 |
|
Урок розвитку зв’язного мовлення |
|
72. |
|
20.02.19 |
|
Займенники 1-3-ої особи однини і множини. Їх значення, синтаксична роль. |
240-243 |
73. |
|
25.02.19 |
|
Відмінювання особових займенників. |
244-250 |
74. |
|
26.02.19 |
|
Уживання займенників з прийменниками. Побудова сполучень слів і речень із займенниками в різних формах. |
251-255 |
75. |
|
27.02.19 |
|
Вправи на використання займенників для зв’язку речень у тексті. Удосконалення текстів шляхом використання займенників замість лексичних повторів. |
256-260 |
Дієслово |
|||||
76. |
|
01.03.19 |
|
Повторення вивченого про дієслово. Узагальнення і розширення уявлень про лексичне значення дієслів. Спостереження за дієсловами різних семантичних груп. |
261-264 |
77. |
|
04.03.19 |
|
Дієслова-синоніми, дієслова-антоніми. Багатозначні дієслова. Вживання дієслів у прямому та переносному значеннях. |
265-269 |
78. |
|
05.03.19 |
|
Однорідні присудки. |
270-274 |
79. |
|
06.03.19 |
|
Урок розвитку зв’язного мовлення |
|
80. |
|
11.03.19 |
|
Спостереження за роллю дієслів у текстах розповідного та описового характеру. |
275-278 |
81. |
|
12.03.19 |
|
Неозначена форма дієслова (початкова форма). |
279-281 |
82. |
|
13.03.19 |
|
Перевірка навчальних досягнень учнів. Списування із тестовими завданнями з мовної теми, не пов’язаними зі змістом тексту |
|
83. |
|
15.03.19 |
|
Часи дієслова. Змінювання дієслів за часами. |
282-285 |
84. |
|
18.03.19 |
|
Аналіз контрольної роботи. Число дієслова. Змінювання дієслів за числами. |
286-289 |
85. |
|
19.03.19 |
|
Дієслова теперішнього часу. |
290-294 |
86. |
|
20.03.19 |
|
Дієслова майбутнього часу. |
295-298 |
87. |
|
25.03.19 |
|
Урок розвитку зв’язного мовлення |
|
88. |
|
26.03.19 |
|
Дієслова минулого часу. |
310-314 |
89. |
|
27.03.19 |
|
Дієслова на –ся, (-сь). Спостереження за їх значенням у тексті. |
315-318 |
90. |
|
29.03.19 |
|
Контрольна робота. Перевірка мовних знань і вмінь з теми «Дієслово». |
|
91. |
|
08.04.19 |
|
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення знань з теми «Дієслово». |
319-322 |
Прислівник |
|||||
92. |
|
09.04.19 |
|
Поняття про прислівник як частину мови. Незмінюванність – основна граматична ознака прислівника. |
323-325 |
93. |
|
10.04.19 |
|
Прислівники, близькі за значенням. Поширення речень (тексту) прислівниками – синонімами. |
326-328 |
94. |
|
15.04.19 |
|
Прислівники, протилежні за значенням. Поширення речень (тексту) прислівниками – антонімами. |
329-331 |
95. |
|
16.04.19 |
|
Урок розвитку зв’язного мовлення |
|
96. |
|
17.04.19 |
|
Побудова речень з однорідними членами, вираженими прислівниками. |
332-335 |
97. |
|
19.04.19 |
|
Спостереження за роллю прислівників у тексті. Вибір прислівників, які найбільше відповідають меті та типу висловлювання. |
336-338 |
98. |
|
22.04.19 |
|
Уживання прислівників під час побудови текстів. |
339-341 |
99. |
|
23.04.19 |
|
Написання найуживаніших прислівників. |
342-345 |
100. |
|
24.04.19 |
|
Перевірка навчальних досягнень учнів. Диктант із завданням з мовної теми за змістом тексту |
|
101. |
|
30.04.19 |
|
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення знань і вмінь з теми «Прислівник». |
346-350 |
Повторення вивченого матеріалу |
|||||
102. |
|
03.05.19 |
|
Повторення й узагальнення вивченого матеріалу. Що ми знаємо про текст. |
351-353 |
103. |
|
06.05.19 |
|
Урок розвитку зв’язного мовлення |
|
104. |
|
07.05.19 |
|
Повторення й узагальнення вивченого матеріалу. Що ми знаємо про речення. |
354-358 |
105. |
|
08.05.19 |
|
Повторення й узагальнення вивченого матеріалу. Що ми знаємо про слово. |
359-362 |
106. |
|
13.05.19 |
|
Повторення й узагальнення вивченого матеріалу. Що ми знаємо про слово. |
363-366 |
107. |
|
14.05.19 |
|
Підсумкова контрольна робота. Державна підсумкова атестація. |
|
108. |
|
15.05.19 |
|
Аналіз контрольної роботи. Повторення й узагальнення вивченого матеріалу. Що ми знаємо про прикметник. |
367-373 |
109. |
|
17.05.19 |
|
Повторення й узагальнення вивченого матеріалу. Що ми знаємо про дієслово. |
374-378 |
110. |
|
20.05.18 |
|
Повторення й узагальнення вивченого матеріалу. Що ми знаємо про частини мови. |
379-381 |
111. |
|
21.05.19 |
|
Урок розвитку зв’язного мовлення |
|
112. |
|
22.05.19 |
|
Узагальнення вивченого матеріалу. |
|
|
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
ІІ семестр
(3,5 год/тижд)
№ з/п |
№ з/п |
Дата |
Дата |
Тема уроку |
Стор. |
Літературні казки. Казки зарубіжних письменників |
|||||
52. |
|
14.01.19 |
|
Ніжність і мудрість казок Зірки Мензатюк. «Пригоди Кози Дерезовської» (скорочено) |
30-34 Пос. |
53. |
|
16.01.19 |
|
Зірка Мензатюк «Небилиці про рукавиці» |
107-111 Хрес. |
54. |
|
17.01.19 |
|
Пригоди тварин у казках. Галина Вдовиченко «Найдовші вуса» |
101-105 Хрес. |
55. |
|
21.01.19 |
|
Пригоди тварин у казках. Ганс Крістіан Андерсен «Гидке каченя» |
144-150 |
56. |
|
23.01.19 |
|
Головні і другорядні персонажі у казках. Джанні Родарі «Дорога, що нікуди не вела» |
151-153 |
57. |
|
24.01.19 |
|
Пригоди тварин у казках. Герої, їхні характери, вчинки, мотиви поведінки. Леся Воронина «Пригоди голубого папуги» (скорочено) |
61-67 Хрес. |
58. |
|
25.01.19 |
|
Пригоди тварин у казках. Герої, їхні характери, вчинки, мотиви поведінки. Леся Воронина «Пригоди голубого папуги» (скорочено) |
67-73 Хрес. |
59. |
|
28.01.19 |
|
Урок позакласного читання. Байки. |
35-42 Пос. |
60. |
|
30.01.19 |
|
Казки Юрія Ярмиша. «Сім чудес світу» |
25-30 Пос. |
61. |
|
31.01.19 |
|
Казки Юрія Ярмиша. «Як Солов’ятко вскочило у біду» |
103-105 2004 |
62. |
|
04.02.19 |
|
Казки С.Дерманського. «Казки дракона Омелька». Тема і основна думка твору. |
|
63. |
|
06.02.19 |
|
Казки С.Дерманського. «Казки дракона Омелька». Тема і основна думка твору. |
|
64. |
|
07.02.19 |
|
В. Нестайко «Країна сонячних зайчиків». Сюжетна лінія, події казки. Характери головних героїв. |
|
65. |
|
08.02.19 |
|
В. Нестайко «Країна сонячних зайчиків». Сюжетна лінія, події казки. Характери головних героїв. |
|
66. |
|
11.02.19 |
|
Урок позакласного читання. Українські народні казки |
14-16 Пос. |
67. |
|
13.02.19 |
|
П’єса-казка Н. Шейко-Медведєвої «Лисиця, що впала з неба». (І дія). Читання в особах, передача інтонацією особливостей персонажів. Інсценізація твору. |
124-128 |
68. |
|
14.02.19 |
|
П’єса-казка Н. Шейко-Медведєвої «Лисиця, що впала з неба». (ІІ дія). Читання в особах, передача інтонацією особливостей персонажів. Інсценізація твору. |
129-133 |
69. |
|
18.02.19 |
|
Контрольна робота № 5. Аудіювання |
|
70. |
|
20.02.19 |
|
Захаріас Топеліус «Казка про березу та зірку» |
118-121 Пос. |
71. |
|
21.02.19 |
|
Божена Немцова «Сіль дорожча за золото» |
122-125 Пос. |
72. |
|
22.02.19 |
|
Божена Немцова «Сіль дорожча за золото» (продовження) |
125-129 Пос. |
73. |
|
25.02.19 |
|
Урок позакласного читання. Казки Шарля Перро |
|
74. |
|
27.02.19 |
|
Павло Бажов «Срібне копитце» |
130-134 Пос. |
75. |
|
28.02.19 |
|
Павло Бажов «Срібне копитце» (продовження) |
134-139 Пос. |
76. |
|
04.03.19 |
|
Памела Траверс «Мері Поппінс» (уривок «Східний вітер») |
140-146 Пос. |
Поетичні твори про Батьківщину |
|||||
77. |
|
06.03.19 |
|
Вірші про Батьківщину. В. Лучук «Скільки річок в Україні?», Л. Костенко «Я хочу на озеро Світязь…» |
73-74 |
78. |
|
07.03.19 |
|
Поезія Анатолія Качана. |
42-49 Хрес. |
79. |
|
11.03.19 |
|
Поезія Івана Малковича. |
148-153 Хрес. |
80. |
|
13.03.19 |
|
Урок позакласного читання. Читаємо в рідному колі |
83-87 Пос. |
81. |
|
14.03.19 |
|
Вірші В.Сосюри. Мова віршів. Виразне читання. |
|
82. |
|
18.03.19 |
|
Г. Чубач «Найрідніші голоси», С. Жупанин «Намалюю вітер», Л. Костенко «Якщо не можеш вітер змалювати…» |
175-176 |
83. |
|
20.03.19 |
|
Контрольна робота №6. Навичка читання мовчки |
|
Твори з енциклопедії |
|||||
84. |
|
21.03.19 |
|
З популярної енциклопедії школяра «Дивосвіт. Твої перші кроки». Приручення вогню. |
71-72 Пос. |
85. |
|
22.03.19 |
|
З дитячої енциклопедії «Про відкриття і винаходи». Прилади часу. |
72-73 Пос. |
86. |
|
25.03.19 |
|
З дитячої енциклопедії «Про відкриття і винаходи». Талановитий Брайль. |
74-76 Пос.
|
87. |
|
27.03.19 |
|
Урок позакласного читання. Твори з дитячих енциклопедій |
|
88. |
|
28.03.19 |
|
Наталка Поклад «Майстер» |
77-78 Пос. |
89. |
|
08.04.19 |
|
З «Географічної енциклопедії для дітей». Про Жака Іва Кусто та його команду. |
79-80 Пос. |
90. |
|
10.04.19 |
|
Ганна Третяк «Де і як роблять ялинкові прикраси» |
80-82 Пос. |
Все збудилося від сну, зустрічаємо весну… |
|||||
91. |
|
11.04.19 |
|
Марія Познанська «Всьому свій час», Тетяна Щербаченко «Український лицар» |
61-62 Пос. |
92. |
|
12.04.19 |
|
Формування поетом читацького враження про зображувані події твору. Микола Вінграновський «Грім», Андрій Малишко «Дощик» |
62-63 Пос. |
93. |
|
15.04.19 |
|
Леся Силенко «Соловейко», Юрій Старостенко «Ходить така чутка», Ліна Костенко «Вербові сережки» |
64-65 Пос. |
94. |
|
17.04.19 |
|
Урок позакласного читання. Віршовані твори Наталі Забілої |
|
95. |
|
18.04.19 |
|
Галина Тарасенко «Слава воді», Василь Сухомлинський «Людина принесла життя» |
66 Пос. |
96. |
|
22.04.19 |
|
Зірка Мензатюк «Прощання з вербою» |
67-68 Пос. |
97. |
|
24.04.19 |
|
Контрольна робота №7. Робота з літературним твором (письмово) |
|
98. |
|
25.04.19 |
|
Марія Людкевич «Принцеса і весна» (безконечник-діалог) |
69 Пос. |
Оповідання та повісті про однолітків |
|||||
99. |
|
26.04.19 |
|
Розвиток подій у творі. Характеристика персонажів. План тексту. Ірен Роздобудько «Я зніматимуся в кіно» |
163-166 Хрес. |
100. |
|
02.05.19 |
|
Риси характеру героїв твору. Мар’яна і Тарас Прохаськи «Самостійне життя» (уривок) |
155-161 Хрес. |
101. |
|
06.05.19 |
|
Урок позакласного читання. Твори Ірени Роздобудько. |
166-169 Хрес. |
102. |
|
08.05.19 |
|
Ставлення автора до подій твору. Виразність читання. Саша Кочубей «Володарка лісу» |
141-143 Хрес. |
|
|||||
103. |
|
13.05.19 |
|
Розвиток подій у творі. Оксана Караванська «Вишиванка» (уривок) |
131-133 Хрес. |
104. |
|
15.05.19 |
|
Контрольна робота №8. Навичка читання вголос. |
|
105. |
|
16.05.19 |
|
Риси характеру героїв твору. Лариса Денисенко «Як диварлики віднайшли у собі гідність» |
119-129 Хрес. |
106. |
|
18.05.19 |
|
Характеристика персонажів. План тексту. Катерина Бабкіна «Мсьє Жак та квітнева риба» |
113-117 Хрес. |
107. |
|
20.05.19 |
|
Художня виразність мови твору. Ставлення автора до подій твору. Валентина Вздульська «Потяги» |
51-55 Хрес. |
108. |
|
22.05.19 |
|
Урок позакласного читання. Олеся Мамчич |
135-139 Хрес. |
109. |
|
23.05.19 |
|
Володимир Рутківський «Як складають вірші» |
179-183 |
110. |
|
24.05.19 |
|
Підсумковий урок за рік. |
|
МАТЕМАТИКА
ІІ семестр
(4 год/тижд)
№ з/п |
№ з/п |
Дата |
Дата |
Тема уроку |
№ вправ |
Швидкість. Час. Відстань |
|||||
59. |
|
14.01.19 |
|
Залежність між швидкістю тіла , часом і пройденим шляхом при рівномірному прямолінійному русі та формули для їх обчислення. |
490-499 |
60. |
|
15.01.19 |
|
Залежність між швидкістю тіла , часом і пройденим шляхом при рівномірному прямолінійному русі та формули для їх обчислення. |
500-509 |
61. |
|
16.01.19 |
|
Залежність між швидкістю тіла , часом і пройденим шляхом при рівномірному прямолінійному русі та формули для їх обчислення. |
510-519 |
62. |
|
18.01.19 |
|
Геометричні тіла: конус, циліндр, піраміда, куля, куб. |
520-530 |
Письмове множення і ділення багатоцифрового числа на одноцифрове. Площа |
|||||
63. |
|
21.01.19 |
|
Дія множення. Закони множення. Розв’язування задач. Письмове множення багатоцифрового числа на одноцифрове. Алгоритм письмового множення. |
531-549 |
64. |
|
22.01.19 |
|
Множення чисел, які містять нуль в середині запису (5608 ∙ 4). Задачі на спільну роботу. |
550-557 |
65. |
|
23.01.19 |
|
Множення круглих чисел на одноцифрове (67000 ∙ 7). Множення одноцифрового числа на багатоцифрове. Розв’язування задач |
558-575 |
66. |
|
25.01.19 |
|
Площа. Порівняння плоских геометричних фігур за площею. Одиниці площі – квадратний сантиметр. Розв’язування задач |
576-582 |
67. |
|
28.01.19 |
|
Формула площі прямокутника, квадрата. Задачі на встановлення залежності між швидкістю, часом і шляхом при рівномірному прямолінійному русі |
583-592 |
68. |
|
29.01.19 |
|
Задачі на знаходження площі та периметра прямокутника . Числові вирази, які містять кілька арифметичних дій різних ступенів без дужок і з дужками. |
593-601 |
69. |
|
30.01.19 |
|
Одиниці площі – квадратний міліметр, квадратний сантиметр, квадратний дециметр, квадратний метр, квадратний кілометр, ар (сотка), гектар. Задачі на знаходження площі прямокутника. |
602-616 |
70. |
|
01.02.19 |
|
Задачі на знаходження довжини однієї сторони прямокутника за відомими площею та іншою стороною. Дії з іменованими числами . |
617-624 |
71. |
|
04.02.19 |
|
Задачі на знаходження площі та периметра прямокутника . Вимірювання площі палеткою. |
625-633 |
72. |
|
05.02.19 |
|
Контрольна робота №5 |
|
73. |
|
06.02.19 |
|
Аналіз контрольної роботи. Дія ділення. Властивості частки. Розв’язування задач |
634-644 |
74. |
|
08.02.19 |
|
Письмове ділення багатоцифрового числа на одноцифрове. Алгоритм письмового ділення. |
645-654 |
75. |
|
11.02.19 |
|
Ділення з остачею. Ділення іменованих чисел. Розв’язування задач |
655-671 |
76. |
|
12.02.19 |
|
Ділення на одноцифрове число, коли в записі частки є нулі (3330 : 9). Ускладнені задачі на зведення до одиниці. |
672-680 |
77. |
|
13.02.19 |
|
Письмове ділення багатоцифрового числа на одноцифрове. Розв’язування задач |
681-687 |
78. |
|
15.02.19 |
|
Письмове ділення багатоцифрового числа на одноцифрове. Розв’язування задач |
688-696 |
79. |
|
18.02.19 |
|
Ділення іменованих чисел. Розв’язування задач |
697-714 |
80. |
|
19.02.19 |
|
Письмове ділення багатоцифрового числа на одноцифрове. Розв’язування задач та рівнянь |
715-722 |
81. |
|
20.02.19 |
|
Ділення на одноцифрове число, коли в записі частки є нулі. Геометричні тіла: прямокутний паралелепіпед |
723-731 |
82. |
|
22.02.19 |
|
Ділення на одноцифрове число, коли в записі частки є нулі. Ускладнені задачі на зведення до одиниці |
732-740 |
83. |
|
25.02.19 |
|
Ділення на 10, 100, 1000 з остачею. Розв’язування задач |
741-750 |
84. |
|
26.02.19 |
|
Контрольна робота. Перевірка сформованості навичок усних обчислень. (математичний диктант). Повторення вивченого матеріалу |
|
Дроби |
|||||
85. |
|
27.02.19 |
|
Поняття «дріб». Читання та запис дробів. Порівняння дробів. |
751-759 |
86. |
|
01.03.19 |
|
Читання та запис дробів. Чисельник і знаменник дробу. Знаходження дробу від числа |
760-776 |
87. |
|
04.03.19 |
|
Дроби, які дорівнюють одиниці. Порівняння дробів |
777-787 |
88. |
|
05.03.19 |
|
Знаходження числа за величиною його дробу. Розв'язування задач. |
788-796 |
89. |
|
06.03.19 |
|
Складені задачі, що включають знаходження дробу від числа. |
797-805 |
90. |
|
11.03.19 |
|
Контрольна робота №6 |
|
Письмове множення і ділення багатоцифрового числа на двоцифрове |
|||||
91. |
|
12.03.19 |
|
Аналіз контрольної роботи. Множення чисел, що закінчуються нулями. Розв'язування задач, що включають знаходження числа за його дробом |
806-813 |
92. |
|
13.03.19 |
|
Усне множення двоцифрових і круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. Складені задачі, розв'язування яких вимагає знаходження дробу від числа |
814-830 |
93. |
|
15.03.19 |
|
Множення на круглі числа. Повторення ділення трицифрових чисел на одноцифрові і двоцифрові числа |
831-838 |
94. |
|
18.03.19 |
|
Письмове множення багатоцифрових чисел на круглі числа. Задачі на знаходження дробу від числа. Розв’язування задач вивчених видів, рівнянь, нерівностей |
839-857 |
95. |
|
19.03.19 |
|
Усне ділення круглих чисел на розрядні числа. Задачі на пропорційне ділення |
858-866 |
96. |
|
20.03.19 |
|
Ділення з остачею. Усне ділення круглих чисел на розрядні числа. Задачі на пропорційне ділення |
867-875 |
97. |
|
22.03.19 |
|
Письмове ділення з остачею. Розв’язування задач вивчених видів |
876-884 |
98. |
|
25.03.19 |
|
Письмове ділення на двоцифрове число. Задачі на пропорційне ділення. Рівняння |
885-892 |
99. |
|
26.03.19 |
|
Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові круглі числа. Задачі на рух |
893-901 |
100. |
|
27.03.19 |
|
Письмове ділення на двоцифрове число. Випадки ділення, коли в записі частки є нулі. Задачі з буквеними даними. Рівняння |
902-920 |
101. |
|
29.03.19 |
|
Контрольна робота №7 |
|
102. |
|
08.04.19 |
|
Аналіз контрольної роботи. Письмове множення на двоцифрове число. Задачі на знаходження дробу від числа і числа за його дробом |
921-934 |
103. |
|
09.04.19 |
|
Письмове множення на двоцифрове число. Задачі на знаходження числа за двома різницями |
935-941 |
104. |
|
10.04.19 |
|
Множення іменованих чисел на двоцифрові числа. Порівняння задач на знаходження числа за двома різницями |
942-949 |
105. |
|
12.04.19 |
|
Числові вирази, які містять кілька арифметичних дій різних ступенів без дужок і з дужками. Розв’язування задач |
950-958 |
106. |
|
15.04.19 |
|
Письмове множення багатоцифрових чисел на трицифрові. Розв’язування задач вивчених видів |
959-976 |
107. |
|
16.04.19 |
|
Письмове ділення на двоцифрове число. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів |
977-986 |
108. |
|
17.04.19 |
|
Письмове ділення на двоцифрове число. Задачі на знаходження середнього арифметичного |
987-1003 |
109. |
|
19.04.19 |
|
Письмове ділення на двоцифрове число. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів |
1004-1019 |
110. |
|
22.04.19 |
|
Письмове ділення на двоцифрове число. Розв’язування задач |
1020-1027 |
111. |
|
23.04.19 |
|
Письмове ділення на двоцифрове число. Випадки ділення, коли в записі частки є нулі. Розв'язування задач |
1028-1035 |
112. |
|
24.04.19 |
|
Письмове ділення на двоцифрове число. Випадки ділення, коли в записі частки є нулі. Розв'язування задач |
1036-1042 |
113. |
|
26.04.19 |
|
Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові з остачею. Розв'язування задач |
1043-1050 |
114. |
|
30.04.19 |
|
Ділення іменованих чисел на двоцифрові числа. Складені задачі, розв'язування яких вимагає знаходження дробу від числа |
1051-1058 |
115. |
|
03.05.19 |
|
Числові вирази, які містять кілька арифметичних дій різних ступенів без дужок і з дужками. Задачі на спільну роботу. Рівняння |
1059-1066 |
116. |
|
06.05.19 |
|
Числові вирази, які містять кілька арифметичних дій різних ступенів без дужок і з дужками. Складання і розв'язування нерівностей. |
1067-1075 |
117. |
|
07.05.19 |
|
Множення і ділення багатоцифрових чисел. Задачі, на рівномірний прямолінійний рух двох тіл в різних напрямках |
1076-1084 |
118. |
|
08.05.19 |
|
Письмове ділення на трицифрове число. Розв’язування задач |
1085-1092 |
119. |
|
13.05.19 |
|
Письмове ділення на трицифрове число. Розв’язування задач |
1093-1110 |
120. |
|
14.05.19 |
|
Письмове множення та ділення на двоцифрове число. Розв’язування задач вивчених видів |
|
121. |
|
15.05.19 |
|
Підсумкова контрольна робота. Державна підсумкова атестація |
|
122. |
|
17.05.19 |
|
Аналіз контрольної роботи. Повторення вивченого матеріалу |
|
Повторення вивченого матеріалу |
|||||
123. |
|
18.05.19 |
|
Натуральний ряд. Будова натурального числа у десятковій системі числення. Порівняння чисел. Величини. Метрична система мір |
|
124. |
|
20.05.19 |
|
Додавання і віднімання. Закони додавання та властивості різниці |
|
125. |
|
21.05.19 |
|
Множення. Закони множення |
|
126. |
|
22.05.19 |
|
Ділення. Властивості частки |
|
127. |
|
24.05.19 |
|
Підсумковий урок за рік |
|
ОСНОВИ ЗДОРОВЯ
ІІ семестр
(1 год/тижд)
№ з/п |
№ з/п |
Дата |
Дата |
Тема уроку |
Стор. |
Соціальна складова здоров’я. Серед людей. Безпечне довкілля |
|||||
16. |
|
18.01.19 |
|
Хвороби, які набули соціального значення |
80-83
|
17. |
|
25.01.19 |
|
Охорона здоров’я дітей |
84-87
|
18. |
|
01.02.19 |
|
Люди з особливими потребами. Практична робота «Як надавати допомогу людям з обмеженими можливостями» |
88-91 |
19. |
|
08.02.19 |
|
Наодинці вдома |
94-97
|
20. |
|
15.02.19 |
|
Безпека школяра |
98-101
|
21. |
|
22.02.19 |
|
Безпечна прогулянка. Практична робота. Розігрування ситуацій |
102-105 |
22. |
|
01.03.19 |
|
Безпека дорожнього руху |
106-109
|
23. |
|
15.03.19 |
|
Рух на перехресті, майдані |
110-113
|
24. |
|
22.03.19 |
|
Аварії на дорогах |
114-117
|
25. |
|
29.03.19 |
|
Підсумок за темою
|
118 |
Духовна складова здоров’я. Здоровий дух |
|||||
26. |
|
12.04.19 |
|
Самооцінка і поведінка людини |
120-123
|
27. |
|
19.04.19 |
|
Хочу, можу, треба |
124-127
|
28. |
|
26.04.19 |
|
Шануй себе та інших. Практична робота. Проект «Моя мета» |
128-131 |
29. |
|
03.05.19 |
|
Звички і здоров’я. Практична робота |
132-135 |
30. |
|
17.05.19 |
|
Творчість і здоров’я. Практична робота |
136-139 |
31. |
|
18.05.19 |
|
Проект «Я веду здоровий спосіб життя»
|
|
32. |
|
24.05.19 |
|
Підсумковий урок за рік
|
|
Я У СВІТІ
ІІ семестр
(1 год/тижд)
№ з/п |
№ з/п |
Дата |
Дата |
Тема уроку |
Стор. |
Людина в суспільстві
|
|||||
16. |
|
16.01.19 |
|
Ознайомлення з громадянськими правами |
64-68
|
17. |
|
23.01.19 |
|
Ознайомлення з громадянськими обов’язками |
69-71
|
18. |
|
30.01.19 |
|
Основні символи держави |
72-75
|
19. |
|
06.02.19 |
|
Проект «Мої права та обов’язки»
|
|
20. |
|
13.02.19 |
|
Турбота кожного про оточення. Люди навколо мене |
76-80 |
21. |
|
20.02.19 |
|
Турбота кожного про довкілля. Я і природа. Я і довкілля |
81-84 |
22. |
|
27.02.19 |
|
Турбота кожного про історичну та культурну спадщину |
85-89 |
23. |
|
06.03.19 |
|
Відповідальність за правопорушення
|
90-92 |
Людина і світ
|
|||||
24. |
|
13.03.19 |
|
Планета Земля – наш спільний дім. Різноманітність культур і звичаїв народів |
100-106 |
25. |
|
20.03.19 |
|
Найближчі сусіди України. Запрошення до подорожі. Ми - мандрівники |
107-112 |
26. |
|
27.03.19 |
|
Проект «Подорож до Польщі»
|
113-114 |
27. |
|
10.04.19 |
|
Проект «Подорож до Великої Британії»
|
115-116 |
28. |
|
17.04.19 |
|
Проект «Подорож до Китаю»
|
117-118 |
29. |
|
24.04.19 |
|
Проект «Подорож до Індії»
|
119-120 |
30. |
|
08.05.19 |
|
Усім світом охороняємо природу та природні багатства |
121-128 |
31. |
|
15.05.19 |
|
Усім світом охороняємо культуру різних народів
|
129-131 |
32. |
|
22.05.19 |
|
Внесок українців у досягнення науки, культури та спорту |
132-135 |
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
ІІ семестр
(1 год/тижд)
№ з/п |
№ з/п |
Дата |
Дата |
Тема уроку |
Стор. |
Плетіння
|
|||||
15. |
|
15.01.19 |
|
Плетіння. Способи плетіння зі стрічок, товстих ниток, шнурів. Основні прийоми роботи та послідовність виготовлення виробів технікою плетіння. Закладка для книжок |
57-59 |
16. |
|
22.01.19 |
|
Виготовлення ляльки-мотанки технікою плетіння
|
60-61 |
Вишивання
|
|||||
17. |
|
29.01.19 |
|
Вишивання. Оздоблення виробів технікою вишивки. Основні прийоми роботи технікою вишивки. Витягування нитки з основи. Шви «уперед голка», «назад голка». Послідовність виготовлення виробів технікою вишивки |
63-64 |
18. |
|
05.02.19 |
|
Оздоблення виробів технікою вишивки. Серветка
|
65 |
Об’ємна аплікація з тканини та ґудзиків
|
|||||
19. |
|
12.02.19 |
|
Об’ємна аплікація з тканини та ґудзиків. Послідовність виготовлення об’ємної аплікації на тканині з використанням ґудзиків. Пришивання ґудзиків |
67-69 |
20. |
|
19.02.19 |
|
Виготовлення об’ємних виробів. Аплікація-закладка
|
71 |
21. |
|
26.02.19 |
|
Виготовлення найпростішої м’якої іграшки
|
72-74 |
Пап’є-маше
|
|||||
22. |
|
05.03.19 |
|
Пап’є-маше. Ознайомлення з технікою. Послідовність виготовлення виробів технікою пап’є-маше. Грибочки |
93-95 |
23. |
|
12.03.19 |
|
Виготовлення декоративної тарілочки з пап’є-маше за готовою формою |
96-97 |
24. |
|
19.03.19 |
|
Виготовлення декоративної тарілочки з пап’є-маше за готовою формою |
|
25. |
|
26.03.19 |
|
Виготовлення декоративної тарілочки з пап’є-маше за готовою формою |
|
Дизайн, оформлення та оздоблення виробів
|
|||||
26. |
|
09.04.19 |
|
Художнє оздоблення та дизайн. Декорування створених виробів раніше засвоєними техніками та відомими матеріалами. |
|
27. |
|
16.04.19 |
|
Оформлення та оздоблення виробів. Декоративне панно. Оберіг
|
80-81 |
28. |
|
23.04.19 |
|
Оформлення та оздоблення виробів. Листівка до свята |
86-87 |
29. |
|
30.04.19 |
|
Оформлення та оздоблення виробів. Рамка для фото
|
Альб. |
Самообслуговування. Одяг і взуття
|
|||||
30. |
|
07.05.19 |
|
Самообслуговування. Одяг і взуття. Моделювання одягу. Послідовність створення і декорування одягу і взуття. Помпон |
89-91 |
31. |
|
14.05.19 |
|
Створення і декорування моделей одягу і взуття з паперу та картону. Виготовлення моделі дитячого літнього взуття |
Альб. |
Екскурсії |
|||||
32. |
|
21.05.19 |
|
Екскурсії. Екскурсії до промислових підприємств, організацій. Ознайомлення з обладнанням, організацією праці та продукцією. Спостереження за роботою спеціалістів.
|
|
РОСІЙСЬКА МОВА
ІІ семестр
(2 год/тижд)
№ з/п |
№ з/п |
Дата |
Дата |
Тема уроку |
№ вправ |
Работа с текстом
|
|||||
30. |
|
15.01.19 |
|
Народне ремёсла. Декоративное искусство. Национальный костюм. Культура внешнего вида человека |
176-186 |
31. |
|
18.01.19 |
|
Чтение текста вслух и молча
|
189-194 |
32. |
|
22.01.19 |
|
Чтение. Связь причины и следствия события в прочитанном тексте |
195-199 |
33. |
|
25.01.19 |
|
Диалог. Воспроизведение прослушанных диалогов
|
200-205 |
34. |
|
29.01.19 |
|
Сопоставление высказывания с планом
|
206-212 |
35. |
|
01.02.19 |
|
Контрольная работа. Письменный пересказ
|
|
Слово
|
|||||
36. |
|
05.02.19 |
|
Значение слова. Однозначные и многозначные слова
|
213-219 |
37. |
|
08.02.19 |
|
Значение слова. Слова с прямым и переносным значением |
220-225 |
38. |
|
12.02.19 |
|
Значение слова. Устойчивые сочетания слов
|
226-232 |
39. |
|
15.02.19 |
|
Значение слова. Употребление слов в речи
|
233-241 |
40. |
|
19.02.19 |
|
Монолог. Творческий пересказ самостоятельно прочитаного текста |
242-248 |
41. |
|
22.02.19 |
|
Письмо. Сочинение на семейную или школьную тематику |
249-254 |
42. |
|
26.02.19 |
|
Контрольная работа. Работа с литературным произведением |
|
43. |
|
01.03.19 |
|
Состав слова. Значимые части слова
|
255-264 |
44. |
|
05.03.19 |
|
Состав слова. Однокоренные слова
|
265-271 |
45. |
|
12.03.19 |
|
Состав слова. Образование слов с помощью префикса и суффикса |
272-279 |
46. |
|
15.03.19 |
|
Состав слова. Различия в образовании слов в русском и украинском языках |
280-286 |
47. |
|
19.03.19 |
|
Письмо. Сочинение по обсуждаемой проблеме
|
301-308 |
48. |
|
22.03.19 |
|
Правописание. Написание безударных гласных в корне слова |
309-316 |
49. |
|
26.03.19 |
|
Правописание. Написание парных звонких-глухих согласных в корне слова |
317-323 |
50. |
|
29.03.19 |
|
Правописание. Написание ъ и ь перед е, ё, ю, я, и
|
324-332 |
51. |
|
09.04.19 |
|
Правописание. Обозначение непроизносимых согласных в корне слова |
333-339 |
52. |
|
12.04.19 |
|
Правописание. Написание слов с удвоенными согласными в корне слова |
340-346 |
53. |
|
16.04.19 |
|
Правописание. Перенос слова с сочетанием согласных
|
347-353 |
54. |
|
19.04.19 |
|
Правописание. Списывание и проверка написанного по образцу |
354-358 |
55. |
|
23.04.19 |
|
Контрольная работа. Диктант
|
|
Художественная литература
|
|||||
56. |
|
26.04.19 |
|
Моральне ценности. Художественная литература как хранитель ница моральних ценностей |
366-377 |
57. |
|
30.04.19 |
|
Чтение. Выявление характеров действующих лиц, героев литературных произведений |
378-382 |
58. |
|
03.05.19 |
|
Контрольная работа. Чтение молча.
|
|
59. |
|
07.05.19 |
|
Чтение. Художественные средства текста
|
383-389 |
60. |
|
14.05.19 |
|
Контрольная работа. Чтение вголос
|
|
61. |
|
17.05.19 |
|
Чтение. Жанры художественной литературы
|
390-395 |
62. |
|
18.05.19 |
|
Контрольная работа. Языковая тема
|
|
63. |
|
21.05.19 |
|
Чтение. Собственное мнение по поводу прочитанного текста, прослушанного текста |
397-410 |
64. |
|
24.05.19 |
|
Итоговый урок за год
|
|
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
ІІ семестр
(1 год/тижд)
№ з/п |
№ з/п |
Дата |
Дата |
Тема уроку |
15. |
|
15.01.19 |
|
Фантастичні та реалістичні образи в мистецтві. Ознайомлення з графічною технікою штампування. Виготовлення кліше (картон, гумка, морква, картопля). Уведення поняття «естамп». Композиція «Невідома планета» (картон, гумка, картопля) |
16. |
|
22.01.19 |
|
Засоби створення художнього образу в пейзажі. Свідомий вибір формату, положення аркуша, межі зламу простору (вище, нижче на аркуші). Композиція «Караван у пустелі» (гуаш, тонований папір) |
17. |
|
29.01.19 |
|
Пропедевтичні відомості про ілюзорне зближення паралельних горизонтальних ліній, що йдуть у глибину (річка, доріжка тощо). Передавання плановості відкритого простору за допомогою кольору та тону. Композиція «Морські фантазії» (акварельні фарби або гуаш) |
18. |
|
05.02.19 |
|
Залежність колірної гами від освітлення. Колір як засіб вираження настрою у пейзажі. Композиція «Свято весняної природи» (гуаш або акварельні фарби) |
19. |
|
12.02.19 |
|
Трансформація форми як засіб створення фантастичного образу. Казкові звірі та істоти у творах образотворчого мистецтва. Створення декоративного образу тварин (гуаш) |
20. |
|
19.02.19 |
|
Виражальні засоби під час створення образів фантастичних істот за мотивами творів народних художників. Композиція «Фантастична істота» (гуаш, тонований папір) |
21. |
|
26.02.19 |
|
Образи тварин у творах художників-анімалістів. Закріплення понять «пропорції», «динаміка», «статика». Зображення фігури тварини (на площині чи в об’ємі) у статичному або динамічному станах. Композиція «Мій чотирилапий друг» (гуаш або акварельні фарби) |
22. |
|
05.03.19 |
|
Образи людей у портретному жанрі. Засоби створення виразного казкового портретного образу. Виконання портрету казкового героя (гуаш або акварельні фарби) |
23. |
|
12.03.19 |
|
Зображення людини в статичному та динамічному станах. Засвоєння знань про будову людського обличчя, пропорції фігури. Композиція «Веселі старти» (гуаш або акварельні фарби) |
Образ рідного краю в мистецтві
|
||||
24. |
|
19.03.19 |
|
Узагальнення знань про мову образотворчого мистецтва, його види і жанри. Ознайомлення з художніми традиціями рідного краю. Композиція «Український рушничок» (гуаш або акварельні фарби) |
25. |
|
26.03.19 |
|
Краса природи рідного краю. Особливості природного середовища рідного міста (села). Розвиток спостережливості, зорової пам’яті, вміння сприймати красу природи рідного краю та відтворювати її на площині. Композиція «Пам’ятки архітектури» (гуаш або акварельні фарби)
|
26. |
|
09.04.19 |
|
Вибір формату для створення виразної врівноваженої композиції. Особливості архітектури рідного міста (села). Важливість збереження пам’яток архітектури. Композиція «Садки цвітуть» (гуаш або акварельні фарби) |
27. |
|
16.04.19 |
|
Зв’язок архітектури з природним середовищем. Уявлення про ландшафтну архітектуру. Вибір колірної гами, художньої техніки та манери зображення, визначення композиційного центру під час створення пейзажу. Композиція «Святковий день» (гуаш або акварельні фарби) |
28. |
|
23.04.19 |
|
Розширення уявлень про роботу художника-дизайнера. Композиція «Шпаківня» (гуаш або акварельні фарби) |
29. |
|
30.04.19 |
|
Вироби з металу. Поняття про ковальське та ливарне мистецтво. Розвиток навичок створення ажурних витинанок. Композиція «Металеве мереживо. Чудо-дзвіночки» (кольоровий папір) |
30. |
|
07.05.19 |
|
Оформлення вітрин як один із різновидів прикладного мистецтва. Прийоми групування різних за розміром та кольором предметів. створення дизайну вітрини магазину» (матеріали на вибір) |
31. |
|
14.05.19 |
|
Створення святкового настрою за допомогою кольору та декору в багатоплановій тематичній композиції. Композиція «Україна – моя Батьківщина» (гуаш або акварельні фарби) |
32. |
|
21.05.19 |
|
Колективна композиція «Мій рідний край» (матеріали на вибір)
|
ПРИРОДОЗНАВСТВО
ІІ семестр
(2 год/тижд)
№ з/п |
№ з/п |
Дата |
Дата |
Тема уроку |
Стор. |
|
Природа материків і океанів (продовження)
|
||||||
30. |
|
14.01.19 |
|
Особливості природи материків Землі. Північна Америка. |
102-105 |
|
31. |
|
17.01.19 |
|
Особливості природи материків Землі. Північна Америка. Рослинний та тваринний світ. |
106-108 |
|
32. |
|
21.01.19 |
|
Особливості природи материків Землі. Південна Америка. |
109-111 |
|
33. |
|
24.01.19 |
|
Особливості природи материків Землі. Південна Америка. Рослинний та тваринний світ. |
112-115 |
|
34. |
|
28.01.19 |
|
Особливості природи материків Землі. Австралія.
|
116-118 |
|
35. |
|
31.01.19 |
|
Особливості природи материків Землі. Австралія. Рослинний та тваринний світ. |
119-121 |
|
36. |
|
04.02.19 |
|
Навчальний проект. Цікавий світ Австралії
|
|
|
37. |
|
07.02.19 |
|
Особливості природи материків Землі. Антарктида.
|
122-124 |
|
38. |
|
11.02.19 |
|
Особливості природи материків Землі. Антарктида. Рослинний та тваринний світ. |
|
|
39. |
|
14.02.19 |
|
Контрольна робота №4 з теми «Природа материків і океанів» (продовження) |
|
|
Природа України
|
||||||
40. |
|
18.02.19 |
|
Україна на карті світу. Карта України. Форми земної поверхні. Рівнини і гори в Україні і в рідному краї. |
128-129 |
|
41. |
|
21.02.19 |
|
Корисні копалини України.
|
130-131 |
|
42. |
|
25.02.19 |
|
Водойми України, їхнє використання та значення.
|
132-133 |
|
43. |
|
28.02.19 |
|
Практична робота. Позначення на контурній карті столиці та міст України; основних форм земної поверхні; водойм України. |
|
|
44. |
|
04.03.19 |
|
Природні та штучні водойми (річки, озера, ставки, водосховища, болота, моря, джерела). |
134-135 |
|
45. |
|
07.03.19 |
|
Рівнинні та гірські річки.
|
136-137 |
|
46. |
|
11.03.19 |
|
Чорне і Азовське моря.
|
138-140 |
|
47. |
|
14.03.19 |
|
Використання і охорона природних багатств водойм. |
141-142 |
|
48. |
|
18.03.19 |
|
Навчальний проект. Водойми рідного краю, їхній стан та охорона |
|
|
49. |
|
21.03.19 |
|
Ґрунти України. Охорона ґрунтів.
|
144-146 |
|
50. |
|
25.03.19 |
|
Контрольна робота №5 з теми «Природа України»
|
|
|
51. |
|
28.03.19 |
|
Природні зони України.
|
147-148 |
|
52. |
|
08.04.19 |
|
Природні зони України. Мішані ліси
|
149-151 |
|
53. |
|
11.04.19 |
|
Природні зони України. Мішані ліси
|
152-154 |
|
54. |
|
15.04.19 |
|
Природні зони України. Лісостеп.
|
155-157 |
|
55. |
|
18.04.19 |
|
Природні зони України. Лісостеп.
|
158-159 |
|
56. |
|
22.04.19 |
|
Природні зони України. Степ.
|
160-162 |
|
57. |
|
25.04.19 |
|
Природні зони України. Степ.
|
163-164 |
|
58. |
|
02.05.19 |
|
Гори. Карпати і Кримські гори.
|
165-168 |
|
59. |
|
06.05.19 |
|
Навчальна екскурсія. Ознайомлення з формами рельєфу, водоймами, рослинним та тваринним світом, ґрунтами рідного краю. |
|
|
60. |
|
13.05.19 |
|
Використання і охорона природних багатств.
|
170-171 |
|
61. |
|
16.05.19 |
|
Контрольна робота №6 з теми «Природа України»
|
|
|
62. |
|
20.05.19 |
|
Навчальний проект. Як охороняти природу рідного краю |
|
|
63. |
|
23.05.19 |
|
Підсумковий урок за рік
|
|
|
ІНФОРМАТИКА
ІІ семестр
(1 год/тижд)
№ з/п |
№ з/п |
Дата |
Дата |
Тема уроку |
Стор. |
Безпека дітей в Інтернеті
|
|||||
16. |
|
17.01.19 |
|
Безпечний Інтернет. Правила безпечного користування Інтернетом при пошуку інформаційних матеріалів |
78-82 |
17. |
|
24.01.19 |
|
Веб-сторінки для дітей. Дитячі бібліотеки. Навчаємося і малюємо он-лайн |
83-87 |
18. |
|
31.01.19 |
|
Електронна скринька та електронне спілкування |
88-91 |
19. |
|
07.02.19 |
|
Електронне листування
|
92-96 |
20. |
|
14.02.19 |
|
Етикет електронного спілкування. Безпека спілкування в спільнотах |
97-100 |
Висловлювання. Алгоритми з розгалуженням і повторенням
|
|||||
21. |
|
21.02.19 |
|
Середовище Скретч, що вже знаємо
|
101-107 |
22. |
|
28.02.19 |
|
Істинні та хибні висловлювання
|
108-112 |
23. |
|
07.03.19 |
|
Алгоритми з розгалуженням
|
113-119 |
24. |
|
14.03.19 |
|
Складаємо алгоритми з розгалуженням
|
120-124 |
25. |
|
21.03.19 |
|
Розв’язок задач у середовищі Скретч
|
125-130 |
26. |
|
28.03.19 |
|
Алгоритми з повторенням
|
131-137 |
27. |
|
11.04.19 |
|
Програмоване малювання
|
138-144 |
28. |
|
18.04.19 |
|
Хитрощі Рудого кота
|
145-150 |
Робота з презентаціями
|
|||||
29. |
|
25.04.19 |
|
Комп’ютерна презентація, її об’єкти
|
151-156 |
30. |
|
02.05.19 |
|
Плануємо презентацію. Робота з об’єктами на слайдах презентації |
157-158 |
31. |
|
16.05.19 |
|
Оживляємо презентації. Анімаційні ефекти у комп’ютерній презентації |
159-163 |
32. |
|
23.05.19 |
|
Створюємо презентацію
|
164-168 |