Календарне планування 4 клас ІІ семестр за оновленою програмою

Про матеріал
Календарне планування з українскої мови, літературного читання, російскої мови, математики, природознавства, я у світі, основи здоровя, інформатика, трудове навчання, образотворче мистецтво
Перегляд файлу

УКРАЇНСЬКА МОВА 

ІІ семестр

(3,5год/тижд) 

 

з/п

з/п

Дата

Дата

Тема уроку

вправ

Прикметник (продовження)

52.

 

14.01.19

 

Відмінювання прикметників у сполученні з іменниками (таблиця відмінювання) в однині та множині.

174-178

53.

 

15.01.19

 

Граматичне питання до прикметника у сполученні з іменником.

179-181

54.

 

16.01.19

 

Зіставлення закінчень прикметників з основою на твердий та м’який приголосний в однині і множині.

182-186

55.

 

18.01.19

 

Урок розвитку зв’язного мовлення

 

56.

 

21.01.19

 

Вимова і написання найуживаніших прикметників на –ський, -цький, -зький.

187-191

57.

 

22.01.19

 

Уживання ь перед закінченнями прикметників у родовому, давальному, орудному та місцевому відмінках однини.

192-195

58.

 

23.01.19

 

Визначення відмінків прикметників за відмінками іменників.

196-201

59.

 

28.01.19

 

Форми давального і місцевого відмінків однини прикметників жіночого роду

202-205

60.

 

29.01.19

 

Вживання  відмінкових форм прикметників у множині.

206-209

61.

 

30.01.19

 

Вживання  відмінкових форм прикметників у множині.

210-215

62.

 

01.02.19

 

Контрольна робота.  Перевірка мовних знань і вмінь з теми «Іменник. Прикметник».

 

63.

 

04.02.19

 

Аналіз контрольної роботи. Урок розвитку зв’язного мовлення

 

Числівник

64.

 

05.02.19

 

Загальне уявлення про числівник як частину мови.

216-219

65.

 

06.02.19

 

Вимова і правопис найуживаніших числівників, уживання їх у мовленні.

220-223

66.

 

11.02.19

 

Питання до кількісних і порядкових числівників.

224-226

67.

 

12.02.19

 

Словесні формули на означення показників часу протягом доби.

227-230

68.

 

13.02.19

 

Перевірка навчальних  досягнень учнів. Диктант

 

Займенник

69.

 

15.02.19

 

Аналіз контрольної роботи. Поняття про займенник як частину мови. Спостереження за роллю різних займенників у тексті.

231-234

70.

 

18.02.19

 

Особові займенники.

235-239

71.

 

19.02.19

 

Урок розвитку зв’язного мовлення

 

72.

 

20.02.19

 

Займенники 1-3-ої особи однини і множини. Їх значення, синтаксична роль.

240-243

73.

 

25.02.19

 

Відмінювання особових займенників.

244-250

74.

 

26.02.19

 

Уживання займенників з прийменниками. Побудова сполучень слів і речень із займенниками в різних формах.

251-255

75.

 

27.02.19

 

Вправи на використання займенників для зв’язку речень у тексті. Удосконалення текстів шляхом використання займенників замість лексичних повторів.

256-260

Дієслово

76.

 

01.03.19

 

Повторення вивченого про дієслово. Узагальнення і розширення уявлень про лексичне значення дієслів. Спостереження за дієсловами різних семантичних груп.

261-264

77.

 

04.03.19

 

Дієслова-синоніми, дієслова-антоніми. Багатозначні дієслова. Вживання дієслів у прямому та переносному значеннях.

265-269

78.

 

05.03.19

 

Однорідні присудки.

270-274

79.

 

06.03.19

 

Урок розвитку зв’язного мовлення

 

80.

 

11.03.19

 

Спостереження за роллю дієслів у текстах розповідного та описового характеру.

275-278

81.

 

12.03.19

 

Неозначена форма дієслова (початкова форма).

279-281

82.

 

13.03.19

 

Перевірка навчальних  досягнень учнів. Списування із тестовими завданнями з мовної теми, не пов’язаними зі змістом тексту

 

83.

 

15.03.19

 

Часи дієслова. Змінювання дієслів за часами.

282-285

84.

 

18.03.19

 

Аналіз контрольної роботи. Число дієслова. Змінювання дієслів за числами.

286-289

85.

 

19.03.19

 

Дієслова теперішнього часу.

290-294

86.

 

20.03.19

 

Дієслова майбутнього часу.

295-298

87.

 

25.03.19

 

Урок розвитку зв’язного мовлення

 

88.

 

26.03.19

 

Дієслова минулого часу.

310-314

89.

 

27.03.19

 

Дієслова на –ся, (-сь). Спостереження за їх значенням у тексті.

315-318

90.

 

29.03.19

 

Контрольна робота. Перевірка мовних знань і вмінь з теми «Дієслово».

 

91.

 

08.04.19

 

Аналіз контрольної роботи. Узагальнення знань з теми «Дієслово».

319-322

Прислівник

92.

 

09.04.19

 

Поняття про прислівник як частину мови. Незмінюванність – основна граматична ознака прислівника.

323-325

93.

 

10.04.19

 

Прислівники, близькі  за значенням. Поширення речень (тексту) прислівниками – синонімами.                    

326-328

94.

 

15.04.19

 

Прислівники, протилежні за значенням. Поширення речень (тексту) прислівниками – антонімами.                    

329-331

95.

 

16.04.19

 

Урок розвитку зв’язного мовлення

 

96.

 

17.04.19

 

Побудова речень з однорідними членами, вираженими прислівниками.

332-335

97.

 

19.04.19

 

Спостереження за роллю прислівників у тексті. Вибір прислівників, які найбільше відповідають меті та типу висловлювання.

336-338

98.

 

22.04.19

 

Уживання прислівників під час побудови текстів.

339-341

99.

 

23.04.19

 

Написання найуживаніших прислівників.

342-345

100.

 

24.04.19

 

Перевірка навчальних  досягнень учнів. Диктант із завданням з мовної теми за змістом тексту

 

101.

 

30.04.19

 

Аналіз контрольної роботи. Узагальнення знань і вмінь з теми «Прислівник».

346-350

Повторення вивченого матеріалу

102.

 

03.05.19

 

Повторення й узагальнення вивченого матеріалу. Що ми знаємо про текст.

351-353

103.

 

06.05.19

 

Урок розвитку зв’язного мовлення

 

104.

 

07.05.19

 

Повторення й узагальнення вивченого матеріалу. Що ми знаємо про речення.

354-358

105.

 

08.05.19

 

Повторення й узагальнення вивченого матеріалу. Що ми знаємо про слово.

359-362

106.

 

13.05.19

 

Повторення й узагальнення вивченого матеріалу. Що ми знаємо про слово.

363-366

107.

 

14.05.19

 

Підсумкова контрольна робота.      Державна підсумкова атестація. 

 

108.

 

15.05.19

 

Аналіз контрольної роботи. Повторення й узагальнення вивченого матеріалу. Що ми знаємо про прикметник.

367-373

109.

 

17.05.19

 

Повторення й узагальнення вивченого матеріалу. Що ми знаємо про дієслово.

374-378

110.

 

20.05.18

 

Повторення й узагальнення вивченого матеріалу. Що ми знаємо про частини мови.

379-381

111.

 

21.05.19

 

Урок розвитку зв’язного мовлення

 

112.

 

22.05.19

 

Узагальнення вивченого матеріалу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ

ІІ семестр

(3,5 год/тижд)

 

з/п

з/п

Дата

Дата

Тема уроку

Стор.

Літературні казки. Казки зарубіжних письменників

52.

 

14.01.19

 

Ніжність і мудрість казок Зірки Мензатюк. «Пригоди Кози Дерезовської» (скорочено)

30-34

Пос.

53.

 

16.01.19

 

Зірка Мензатюк «Небилиці про рукавиці»

107-111

Хрес.

54.

 

17.01.19

 

Пригоди тварин у казках. Галина Вдовиченко «Найдовші вуса»

101-105

Хрес.

55.

 

21.01.19

 

Пригоди тварин у казках. Ганс Крістіан Андерсен «Гидке каченя»

144-150

56.

 

23.01.19

 

Головні і другорядні персонажі у казках. Джанні Родарі «Дорога, що нікуди не вела»

151-153

57.

 

24.01.19

 

Пригоди тварин у казках. Герої, їхні характери, вчинки, мотиви поведінки. Леся Воронина «Пригоди голубого папуги» (скорочено)

61-67

Хрес.

58.

 

25.01.19

 

Пригоди тварин у казках. Герої, їхні характери, вчинки, мотиви поведінки. Леся Воронина «Пригоди голубого папуги» (скорочено)

67-73

Хрес.

59.

 

28.01.19

 

Урок позакласного читання. Байки.

35-42

Пос.

60.

 

30.01.19

 

Казки Юрія Ярмиша. «Сім чудес світу»

25-30

Пос.

61.

 

31.01.19

 

Казки Юрія Ярмиша. «Як Солов’ятко вскочило у біду»

103-105

2004

62.

 

04.02.19

 

Казки С.Дерманського. «Казки дракона Омелька».  Тема і основна думка твору.

 

63.

 

06.02.19

 

Казки С.Дерманського. «Казки дракона Омелька».  Тема і основна думка твору.

 

64.

 

07.02.19

 

В. Нестайко «Країна сонячних зайчиків». Сюжетна лінія, події казки. Характери головних героїв.

 

65.

 

08.02.19

 

В. Нестайко «Країна сонячних зайчиків». Сюжетна лінія, події казки. Характери головних героїв.

 

66.

 

11.02.19

 

Урок позакласного читання. Українські народні казки

14-16

Пос.

67.

 

13.02.19

 

П’єса-казка Н. Шейко-Медведєвої «Лисиця, що впала з неба». (І дія). Читання в особах, передача інтонацією особливостей персонажів. Інсценізація твору.

124-128

68.

 

14.02.19

 

П’єса-казка Н. Шейко-Медведєвої «Лисиця, що впала з неба». (ІІ дія). Читання в особах, передача інтонацією особливостей персонажів. Інсценізація твору.

129-133

69.

 

18.02.19

 

Контрольна робота № 5. Аудіювання

 

70.

 

20.02.19

 

Захаріас Топеліус «Казка про березу та зірку»

118-121

Пос.

71.

 

21.02.19

 

Божена Немцова «Сіль дорожча за золото»

122-125

Пос.

72.

 

22.02.19

 

Божена Немцова «Сіль дорожча за золото» (продовження)

125-129

Пос.

73.

 

25.02.19

 

Урок позакласного читання. Казки Шарля Перро

 

74.

 

27.02.19

 

Павло Бажов «Срібне копитце»

130-134

Пос.

75.

 

28.02.19

 

Павло Бажов «Срібне копитце» (продовження)

134-139

Пос.

76.

 

04.03.19

 

Памела Траверс «Мері Поппінс» (уривок «Східний вітер»)

140-146

Пос.

Поетичні твори про Батьківщину

77.

 

06.03.19

 

Вірші про Батьківщину. В. Лучук «Скільки річок в Україні?», Л. Костенко «Я хочу на озеро Світязь…»

73-74

78.

 

07.03.19

 

Поезія Анатолія Качана.

42-49

Хрес.

79.

 

11.03.19

 

Поезія Івана Малковича.

148-153

Хрес.

80.

 

13.03.19

 

Урок позакласного читання. Читаємо в рідному колі

83-87

Пос.

81.

 

14.03.19

 

Вірші В.Сосюри. Мова віршів. Виразне читання.

 

82.

 

18.03.19

 

Г. Чубач «Найрідніші голоси», С. Жупанин «Намалюю вітер», Л. Костенко «Якщо не можеш вітер змалювати…»

175-176

83.

 

20.03.19

 

Контрольна робота №6. Навичка читання мовчки

 

Твори з енциклопедії

84.

 

21.03.19

 

З популярної енциклопедії школяра «Дивосвіт. Твої перші кроки». Приручення вогню.

71-72

Пос.

85.

 

22.03.19

 

З дитячої енциклопедії «Про відкриття і винаходи». Прилади часу.

72-73

Пос.

86.

 

25.03.19

 

З дитячої енциклопедії «Про відкриття і винаходи». Талановитий Брайль.

74-76

Пос.

 

87.

 

27.03.19

 

Урок позакласного читання. Твори з дитячих енциклопедій

 

88.

 

28.03.19

 

Наталка Поклад «Майстер»

77-78

Пос.

89.

 

08.04.19

 

З «Географічної енциклопедії для дітей». Про Жака Іва Кусто та його команду.

79-80

Пос.

90.

 

10.04.19

 

Ганна Третяк «Де і як роблять ялинкові прикраси»

80-82

Пос.

Все збудилося від сну, зустрічаємо весну…

91.

 

11.04.19

 

Марія Познанська «Всьому свій час», Тетяна Щербаченко «Український лицар»

61-62

Пос.

92.

 

12.04.19

 

Формування поетом читацького враження про зображувані події твору. Микола Вінграновський «Грім», Андрій Малишко «Дощик»

62-63

Пос.

93.

 

15.04.19

 

Леся Силенко «Соловейко», Юрій Старостенко «Ходить така чутка», Ліна Костенко «Вербові сережки»

64-65

Пос.

94.

 

17.04.19

 

Урок позакласного читання. Віршовані твори Наталі Забілої

 

95.

 

18.04.19

 

Галина Тарасенко «Слава воді», Василь Сухомлинський «Людина принесла життя»

66

Пос.

96.

 

22.04.19

 

Зірка Мензатюк «Прощання з вербою»

67-68

Пос.

97.

 

24.04.19

 

Контрольна робота №7. Робота з літературним твором (письмово)

 

98.

 

25.04.19

 

Марія Людкевич «Принцеса і весна» (безконечник-діалог)

69

Пос.

Оповідання та повісті про однолітків

99.

 

26.04.19

 

Розвиток подій у творі. Характеристика персонажів. План тексту. Ірен Роздобудько «Я зніматимуся в кіно»

163-166

Хрес.

100.

 

02.05.19

 

Риси характеру героїв твору. Мар’яна і Тарас Прохаськи «Самостійне життя» (уривок)

155-161

Хрес.

101.

 

06.05.19

 

Урок позакласного читання. Твори Ірени Роздобудько.

166-169

Хрес.

102.

 

08.05.19

 

Ставлення автора до подій твору. Виразність читання. Саша Кочубей «Володарка лісу»

141-143

Хрес.

 

103.

 

13.05.19

 

Розвиток подій у творі. Оксана Караванська «Вишиванка» (уривок)

131-133

Хрес.

104.

 

15.05.19

 

Контрольна робота №8. Навичка читання вголос.

 

105.

 

16.05.19

 

 Риси характеру героїв твору. Лариса Денисенко «Як диварлики віднайшли у собі гідність»

119-129

Хрес.

106.

 

18.05.19

 

Характеристика персонажів. План тексту. Катерина Бабкіна «Мсьє Жак та квітнева риба»

113-117

Хрес.

107.

 

20.05.19

 

Художня виразність мови твору. Ставлення автора до подій твору. Валентина Вздульська «Потяги»

51-55

Хрес.

108.

 

22.05.19

 

Урок позакласного читання. Олеся Мамчич

135-139

Хрес.

109.

 

23.05.19

 

Володимир Рутківський «Як складають вірші»

179-183

110.

 

24.05.19

 

Підсумковий урок за рік.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МАТЕМАТИКА

ІІ семестр

(4 год/тижд)

 

з/п

з/п

Дата

Дата

Тема уроку

вправ

Швидкість. Час. Відстань

59.

 

14.01.19

 

Залежність між швидкістю тіла , часом і пройденим шляхом при рівномірному прямолінійному русі та формули для їх обчислення.

490-499

60.

 

15.01.19

 

Залежність між швидкістю тіла , часом і пройденим шляхом при рівномірному прямолінійному русі та формули для їх обчислення.

500-509

61.

 

16.01.19

 

Залежність між швидкістю тіла , часом і пройденим шляхом при рівномірному прямолінійному русі та формули для їх обчислення.

510-519

62.

 

18.01.19

 

Геометричні тіла: конус, циліндр, піраміда, куля, куб.

520-530

Письмове множення і ділення багатоцифрового числа на одноцифрове.

Площа

63.

 

21.01.19

 

Дія множення. Закони множення. Розв’язування задач. Письмове множення багатоцифрового числа на одноцифрове. Алгоритм письмового множення.

531-549

64.

 

22.01.19

 

Множення чисел, які містять нуль в середині запису 

 (5608 ∙ 4).  Задачі на спільну роботу.

550-557

65.

 

23.01.19

 

Множення круглих чисел на одноцифрове (67000 ∙ 7). Множення одноцифрового числа на багатоцифрове. Розв’язування задач

558-575

66.

 

25.01.19

 

Площа. Порівняння плоских геометричних фігур за площею. Одиниці площі – квадратний сантиметр. Розв’язування задач

576-582

67.

 

28.01.19

 

Формула площі прямокутника, квадрата. Задачі на встановлення залежності між швидкістю, часом і шляхом при рівномірному прямолінійному русі                                  

583-592

68.

 

29.01.19

 

Задачі на знаходження площі та периметра прямокутника . Числові вирази, які містять кілька арифметичних дій різних ступенів без дужок і з дужками.

593-601

69.

 

30.01.19

 

Одиниці площі – квадратний міліметр, квадратний сантиметр, квадратний дециметр, квадратний метр, квадратний кілометр, ар (сотка), гектар. Задачі на знаходження площі прямокутника.

602-616

70.

 

01.02.19

 

Задачі на знаходження довжини однієї сторони прямокутника за відомими площею та іншою стороною. Дії з іменованими числами . 

617-624

71.

 

04.02.19

 

Задачі на знаходження площі та периметра прямокутника . Вимірювання площі палеткою.

625-633

72.

 

05.02.19

 

Контрольна робота №5

 

73.

 

06.02.19

 

Аналіз контрольної роботи. Дія ділення. Властивості частки. Розв’язування задач

634-644

74.

 

08.02.19

 

Письмове ділення багатоцифрового числа на одноцифрове. Алгоритм письмового ділення.

645-654

75.

 

11.02.19

 

Ділення з остачею. Ділення іменованих чисел. Розв’язування задач

655-671

76.

 

12.02.19

 

Ділення на одноцифрове число, коли в записі частки є нулі (3330 : 9). Ускладнені задачі на зведення до одиниці.

672-680

77.

 

13.02.19

 

Письмове ділення багатоцифрового числа на одноцифрове. Розв’язування задач

681-687

78.

 

15.02.19

 

Письмове ділення багатоцифрового числа на одноцифрове. Розв’язування задач

688-696

79.

 

18.02.19

 

Ділення іменованих чисел. Розв’язування задач

697-714

80.

 

19.02.19

 

Письмове ділення багатоцифрового числа на одноцифрове. Розв’язування задач та рівнянь

715-722

81.

 

20.02.19

 

Ділення на одноцифрове число, коли в записі частки є нулі. Геометричні тіла: прямокутний паралелепіпед

723-731

82.

 

22.02.19

 

Ділення на одноцифрове число, коли в записі частки є нулі. Ускладнені задачі на зведення до одиниці        

732-740

83.

 

25.02.19

 

Ділення на 10, 100, 1000 з остачею. Розв’язування задач

741-750

84.

 

26.02.19

 

Контрольна робота. Перевірка сформованості навичок усних обчислень. (математичний диктант). Повторення вивченого матеріалу

 

Дроби

85.

 

27.02.19

 

Поняття «дріб». Читання та запис дробів. Порівняння дробів.

751-759

86.

 

01.03.19

 

Читання та запис дробів. Чисельник і знаменник дробу. Знаходження дробу від числа

760-776

87.

 

04.03.19

 

Дроби, які дорівнюють одиниці. Порівняння дробів

777-787

88.

 

05.03.19

 

Знаходження числа за величиною його дробу. Розв'язування задач.

788-796

89.

 

06.03.19

 

Складені задачі, що включають знаходження дробу від числа.

797-805

90.

 

11.03.19

 

Контрольна робота №6

 

Письмове множення і ділення багатоцифрового числа на двоцифрове

91.

 

12.03.19

 

Аналіз контрольної роботи. Множення чисел, що закінчуються нулями. Розв'язування задач, що включають знаходжен­ня числа за його дробом

806-813

92.

 

13.03.19

 

Усне множення двоцифрових і круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. Складені за­дачі, розв'язування яких вимагає знаходження дробу від числа

814-830

93.

 

15.03.19

 

 Множення на круглі числа. Повторення ділення трицифрових чисел на одноцифрові і двоцифрові числа                                    

831-838

94.

 

18.03.19

 

Письмове множення багатоцифрових чисел на круглі числа. Задачі на знаходження дробу від числа. Розв’язування задач вивчених видів, рівнянь, нерівностей

839-857

95.

 

19.03.19

 

Усне ділення круглих чисел на розрядні числа. Задачі на пропорційне ділення                     

858-866

96.

 

20.03.19

 

Ділення з остачею. Усне ділення круглих чисел на розрядні числа. Задачі на пропорційне ділення

867-875

97.

 

22.03.19

 

Письмове ділення з остачею. Розв’язування задач вивчених видів

876-884

98.

 

25.03.19

 

Письмове ділення на двоцифрове число. Задачі на пропорційне ділен­ня. Рівняння                               

885-892

99.

 

26.03.19

 

Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові круглі числа. Задачі на рух

893-901

100.

 

27.03.19

 

Письмове ділення на двоцифрове число. Випадки ділення, коли в записі частки є нулі. За­дачі з буквеними даними. Рівняння

902-920

101.

 

29.03.19

 

Контрольна робота №7

 

102.

 

08.04.19

 

Аналіз контрольної роботи. Письмове множення на двоцифрове число. Задачі на знаходження дробу від числа і числа за його дробом                                   

921-934

103.

 

09.04.19

 

Письмове множення на двоцифрове число. Задачі на знаходження числа за двома різницями

935-941

104.

 

10.04.19

 

Множення іменованих чисел на двоцифрові чи­сла. Порівняння задач на знаходження числа за двома різницями

942-949

105.

 

12.04.19

 

Числові вирази, які містять кілька арифметичних дій різних ступенів без дужок і з дужками. Розв’язування задач

950-958

106.

 

15.04.19

 

Письмове множення багатоцифрових чисел на трицифрові. Розв’язування задач вивчених видів

959-976

107.

 

16.04.19

 

Письмове ділення на двоцифрове число. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів

977-986

108.

 

17.04.19

 

Письмове ділення на двоцифрове число. Задачі на знаходження середнього арифметичного

987-1003

109.

 

19.04.19

 

Письмове ділення на двоцифрове число. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів

1004-1019

110.

 

22.04.19

 

Письмове ділення на двоцифрове число. Розв’язування задач

1020-1027

111.

 

23.04.19

 

Письмове ділення на двоцифрове число. Випадки ділення, коли в записі частки є нулі. Розв'язування задач

1028-1035

112.

 

24.04.19

 

Письмове ділення на двоцифрове число. Випадки ділення, коли в записі частки є нулі. Розв'язування задач

1036-1042

113.

 

26.04.19

 

Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові з остачею. Розв'язування задач

1043-1050

114.

 

30.04.19

 

Ділення іменованих чисел на двоцифрові числа. Складені за­дачі, розв'язування яких вимагає знаходження дробу від числа

1051-1058

115.

 

03.05.19

 

Числові вирази, які містять кілька арифметичних дій різних ступенів без дужок і з дужками. Задачі на спільну роботу. Рівняння

1059-1066

116.

 

06.05.19

 

Числові вирази, які містять кілька арифметичних дій різних ступенів без дужок і з дужками.  Складання і розв'язування нерівностей.

1067-1075

117.

 

07.05.19

 

Множення і ділення багатоцифрових чисел. Задачі, на рівномірний прямолінійний рух двох тіл в різних напрямках

1076-1084

118.

 

08.05.19

 

Письмове ділення на трицифрове число. Розв’язування задач

1085-1092

119.

 

13.05.19

 

Письмове ділення на трицифрове число. Розв’язування задач

1093-1110

120.

 

14.05.19

 

Письмове множення та ділення на двоцифрове число. Розв’язування задач вивчених видів 

 

121.

 

15.05.19

 

Підсумкова контрольна робота.      Державна підсумкова атестація

 

122.

 

17.05.19

 

Аналіз контрольної роботи. Повторення вивченого матеріалу

 

Повторення вивченого матеріалу

123.

 

18.05.19

 

Натуральний ряд. Будова натурального числа у десятковій системі числення. Порівняння чисел. Величини. Метрична система мір

 

124.

 

20.05.19

 

Додавання і віднімання. Закони додавання та властивості різниці

 

125.

 

21.05.19

 

Множення. Закони множення

 

126.

 

22.05.19

 

Ділення. Властивості частки

 

127.

 

24.05.19

 

Підсумковий урок за рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ОСНОВИ ЗДОРОВЯ

ІІ семестр

(1 год/тижд)

 

з/п

з/п

Дата

Дата

Тема уроку

Стор.

Соціальна складова здоров’я.

Серед людей. Безпечне довкілля

16.

 

18.01.19

 

Хвороби, які набули соціального значення

80-83

 

17.

 

25.01.19

 

Охорона здоров’я дітей

84-87

 

18.

 

01.02.19

 

Люди з особливими потребами.

Практична робота «Як надавати допомогу людям з обмеженими можливостями»

88-91

19.

 

08.02.19

 

Наодинці вдома

94-97

 

20.

 

15.02.19

 

Безпека школяра

98-101

 

21.

 

22.02.19

 

Безпечна прогулянка.

Практична робота. Розігрування ситуацій

102-105

22.

 

01.03.19

 

Безпека дорожнього руху

106-109

 

23.

 

15.03.19

 

Рух на перехресті, майдані

110-113

 

24.

 

22.03.19

 

Аварії на дорогах

114-117

 

25.

 

29.03.19

 

Підсумок за темою

 

118

Духовна  складова здоров’я.

Здоровий дух

26.

 

12.04.19

 

Самооцінка і поведінка людини

120-123

 

27.

 

19.04.19

 

Хочу, можу, треба

124-127

 

28.

 

26.04.19

 

Шануй себе та інших.

Практична робота. Проект «Моя мета»

128-131

29.

 

03.05.19

 

Звички і здоров’я.

Практична робота

132-135

30.

 

17.05.19

 

Творчість і здоров’я.

Практична робота

136-139

31.

 

18.05.19

 

Проект «Я веду здоровий спосіб життя»

 

 

32.

 

24.05.19

 

Підсумковий урок за рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Я У СВІТІ

ІІ семестр

(1 год/тижд)

 

з/п

з/п

Дата

Дата

Тема уроку

Стор.

Людина в суспільстві

 

16.

 

16.01.19

 

Ознайомлення з громадянськими правами

64-68

 

17.

 

23.01.19

 

Ознайомлення з громадянськими обов’язками

69-71

 

18.

 

30.01.19

 

Основні символи держави

72-75

 

19.

 

06.02.19

 

Проект «Мої права та обов’язки»

 

 

20.

 

13.02.19

 

Турбота кожного про оточення. Люди навколо мене

76-80

21.

 

20.02.19

 

Турбота кожного про довкілля. Я і природа. Я і довкілля

81-84

22.

 

27.02.19

 

Турбота кожного про історичну та культурну спадщину

85-89

23.

 

06.03.19

 

Відповідальність за правопорушення

 

90-92

Людина і світ

 

24.

 

13.03.19

 

Планета Земля – наш спільний дім. Різноманітність культур і звичаїв народів

100-106

25.

 

20.03.19

 

Найближчі сусіди України. Запрошення до подорожі. Ми - мандрівники

107-112

26.

 

27.03.19

 

Проект «Подорож до Польщі»

 

113-114

27.

 

10.04.19

 

Проект «Подорож до Великої Британії»

 

115-116

28.

 

17.04.19

 

Проект «Подорож до Китаю»

 

117-118

29.

 

24.04.19

 

Проект «Подорож до Індії»

 

119-120

30.

 

08.05.19

 

Усім світом охороняємо природу та природні багатства

121-128

31.

 

15.05.19

 

Усім світом охороняємо культуру різних народів

 

129-131

32.

 

22.05.19

 

Внесок українців у досягнення науки, культури та спорту

132-135

 

 

 

 

 

 

 

 

ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ

ІІ семестр

(1 год/тижд)

 

з/п

з/п

Дата

Дата

Тема уроку

Стор.

Плетіння

 

15.

 

15.01.19

 

Плетіння. Способи плетіння зі стрічок, товстих ниток, шнурів. Основні прийоми роботи та послідовність виготовлення виробів технікою плетіння. Закладка для книжок

57-59

16.

 

22.01.19

 

Виготовлення ляльки-мотанки технікою плетіння

 

60-61

Вишивання

 

17.

 

29.01.19

 

Вишивання. Оздоблення виробів технікою вишивки. Основні прийоми роботи технікою вишивки. Витягування нитки з основи. Шви «уперед голка», «назад голка». Послідовність виготовлення виробів технікою вишивки

63-64

18.

 

05.02.19

 

Оздоблення виробів технікою вишивки. Серветка

 

65

Об’ємна аплікація з тканини та ґудзиків

 

19.

 

12.02.19

 

Об’ємна аплікація з тканини та ґудзиків. Послідовність виготовлення об’ємної аплікації  на тканині з використанням ґудзиків. Пришивання ґудзиків

67-69

20.

 

19.02.19

 

Виготовлення об’ємних виробів. Аплікація-закладка

 

71

21.

 

26.02.19

 

Виготовлення найпростішої м’якої іграшки

 

72-74

Пап’є-маше

 

22.

 

05.03.19

 

Пап’є-маше. Ознайомлення з технікою. Послідовність виготовлення виробів технікою пап’є-маше. Грибочки

93-95

23.

 

12.03.19

 

Виготовлення декоративної тарілочки з пап’є-маше за готовою формою

96-97

24.

 

19.03.19

 

Виготовлення декоративної тарілочки з пап’є-маше за готовою формою

 

25.

 

26.03.19

 

Виготовлення декоративної тарілочки з пап’є-маше за готовою формою

 

Дизайн, оформлення та оздоблення виробів

 

26.

 

09.04.19

 

Художнє оздоблення та дизайн. Декорування створених виробів раніше засвоєними техніками та відомими матеріалами.

 

27.

 

16.04.19

 

Оформлення та оздоблення виробів. Декоративне панно. Оберіг

 

80-81

28.

 

23.04.19

 

Оформлення та оздоблення виробів. Листівка до свята

86-87

29.

 

30.04.19

 

Оформлення та оздоблення виробів. Рамка для фото

 

Альб.

Самообслуговування. Одяг і взуття

 

30.

 

07.05.19

 

Самообслуговування. Одяг і взуття. Моделювання одягу. Послідовність створення і декорування одягу і взуття. Помпон

89-91

31.

 

14.05.19

 

Створення і декорування моделей одягу і взуття з паперу та картону. Виготовлення моделі дитячого літнього взуття

Альб.

Екскурсії

32.

 

21.05.19

 

Екскурсії. Екскурсії до промислових підприємств, організацій. Ознайомлення з обладнанням, організацією праці та продукцією. Спостереження за роботою спеціалістів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

РОСІЙСЬКА МОВА

ІІ семестр

(2 год/тижд)

 

з/п

з/п

Дата

Дата

Тема уроку

вправ

Работа с текстом

 

30.

 

15.01.19

 

Народне ремёсла. Декоративное искусство. Национальный костюм. Культура внешнего вида человека

176-186

31.

 

18.01.19

 

Чтение текста вслух и молча

 

189-194

32.

 

22.01.19

 

Чтение. Связь причины и следствия события в прочитанном тексте

195-199

33.

 

25.01.19

 

Диалог. Воспроизведение прослушанных диалогов

 

200-205

34.

 

29.01.19

 

Сопоставление высказывания с планом

 

206-212

35.

 

01.02.19

 

Контрольная работа. Письменный пересказ

 

 

 Слово

 

36.

 

05.02.19

 

Значение слова. Однозначные и многозначные слова

 

213-219

37.

 

08.02.19

 

Значение слова. Слова с прямым и переносным значением

220-225

38.

 

12.02.19

 

Значение слова. Устойчивые сочетания слов

 

226-232

39.

 

15.02.19

 

Значение слова. Употребление слов в речи

 

233-241

40.

 

19.02.19

 

Монолог. Творческий пересказ самостоятельно прочитаного текста

242-248

41.

 

22.02.19

 

Письмо. Сочинение на семейную или школьную тематику

249-254

42.

 

26.02.19

 

Контрольная работа. Работа с литературным произведением

 

43.

 

01.03.19

 

Состав слова. Значимые части слова

 

255-264

44.

 

05.03.19

 

Состав слова. Однокоренные слова

 

265-271

45.

 

12.03.19

 

Состав слова. Образование слов с помощью префикса и суффикса

272-279

46.

 

15.03.19

 

Состав слова. Различия в образовании слов в русском и украинском языках

280-286

47.

 

19.03.19

 

Письмо. Сочинение по обсуждаемой проблеме

 

301-308

48.

 

22.03.19

 

Правописание. Написание безударных гласных в корне слова

309-316

49.

 

26.03.19

 

Правописание. Написание парных звонких-глухих согласных в корне слова

317-323

50.

 

29.03.19

 

Правописание. Написание ъ и ь перед е, ё, ю, я, и

 

324-332

51.

 

09.04.19

 

Правописание. Обозначение непроизносимых  согласных в корне слова

333-339

52.

 

12.04.19

 

Правописание. Написание слов с удвоенными согласными в корне слова

340-346

53.

 

16.04.19

 

Правописание. Перенос слова с сочетанием согласных

 

347-353

54.

 

19.04.19

 

Правописание. Списывание и проверка написанного по образцу

354-358

55.

 

23.04.19

 

Контрольная работа. Диктант

 

 

Художественная литература

 

56.

 

26.04.19

 

Моральне ценности. Художественная литература как хранитель ница моральних ценностей

366-377

57.

 

30.04.19

 

Чтение. Выявление характеров действующих лиц, героев литературных произведений

378-382

58.

 

03.05.19

 

Контрольная работа. Чтение молча.

 

 

59.

 

07.05.19

 

Чтение. Художественные средства текста

 

383-389

60.

 

14.05.19

 

Контрольная работа. Чтение вголос

 

 

61.

 

17.05.19

 

Чтение. Жанры художественной литературы

 

390-395

62.

 

18.05.19

 

Контрольная работа. Языковая тема

 

 

63.

 

21.05.19

 

Чтение. Собственное мнение по поводу прочитанного текста, прослушанного текста

397-410

64.

 

24.05.19

 

Итоговый урок за год

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

ІІ семестр

(1 год/тижд)

 

з/п

з/п

Дата

Дата

Тема уроку

15.

 

15.01.19

 

Фантастичні та реалістичні образи в мистецтві. Ознайомлення з графічною технікою штампування. Виготовлення кліше (картон, гумка, морква, картопля). Уведення поняття «естамп». Композиція «Невідома планета» (картон, гумка, картопля)

16.

 

22.01.19

 

Засоби створення художнього образу в пейзажі. Свідомий вибір формату, положення аркуша, межі зламу простору (вище, нижче на аркуші). Композиція «Караван у пустелі» (гуаш, тонований папір)

17.

 

29.01.19

 

Пропедевтичні відомості про ілюзорне зближення паралельних горизонтальних ліній, що йдуть у глибину (річка, доріжка тощо). Передавання плановості відкритого простору за допомогою кольору та тону. Композиція «Морські фантазії» (акварельні фарби або гуаш)

18.

 

05.02.19

 

Залежність колірної гами від освітлення. Колір як засіб вираження настрою у пейзажі. Композиція «Свято весняної природи» (гуаш або акварельні фарби)

19.

 

12.02.19

 

Трансформація форми як засіб створення фантастичного образу. Казкові звірі та істоти у творах образотворчого мистецтва. Створення декоративного образу тварин (гуаш)

20.

 

19.02.19

 

Виражальні засоби під час створення образів фантастичних істот за мотивами творів народних художників. Композиція «Фантастична істота» (гуаш, тонований папір)

21.

 

26.02.19

 

Образи тварин у творах художників-анімалістів. Закріплення понять «пропорції», «динаміка», «статика». Зображення фігури тварини (на площині чи в об’ємі) у статичному або динамічному станах. Композиція «Мій чотирилапий друг» (гуаш або акварельні фарби)

22.

 

05.03.19

 

Образи людей у портретному жанрі. Засоби створення виразного казкового портретного образу. Виконання портрету казкового героя (гуаш або акварельні фарби)

23.

 

12.03.19

 

Зображення людини в статичному та динамічному станах. Засвоєння знань про будову людського обличчя, пропорції фігури. Композиція «Веселі старти» (гуаш або акварельні фарби)

Образ рідного краю в мистецтві

 

24.

 

19.03.19

 

Узагальнення знань про мову образотворчого мистецтва, його види і жанри. Ознайомлення з художніми традиціями рідного краю. Композиція «Український рушничок» (гуаш або акварельні фарби)

25.

 

26.03.19

 

Краса природи рідного краю. Особливості природного середовища рідного міста (села). Розвиток спостережливості, зорової пам’яті, вміння сприймати красу природи рідного краю та відтворювати її на площині. Композиція «Памятки архітектури» (гуаш або акварельні фарби)

 

 

26.

 

09.04.19

 

Вибір формату для створення виразної врівноваженої композиції. Особливості архітектури рідного міста (села). Важливість збереження пам’яток архітектури. Композиція «Садки цвітуть» (гуаш або акварельні фарби)

27.

 

16.04.19

 

Зв’язок архітектури з природним середовищем. Уявлення про ландшафтну архітектуру. Вибір колірної гами, художньої техніки та манери зображення, визначення композиційного центру під час створення пейзажу. Композиція «Святковий день» (гуаш або акварельні фарби)

28.

 

23.04.19

 

Розширення уявлень про роботу художника-дизайнера. Композиція «Шпаківня» (гуаш або акварельні фарби)

29.

 

30.04.19

 

Вироби з металу. Поняття про ковальське та ливарне мистецтво. Розвиток навичок створення ажурних витинанок. Композиція «Металеве мереживо. Чудо-дзвіночки» (кольоровий папір)

30.

 

07.05.19

 

Оформлення вітрин як один із різновидів прикладного мистецтва. Прийоми групування різних за розміром та кольором предметів. створення дизайну вітрини магазину» (матеріали на вибір)

31.

 

14.05.19

 

Створення святкового настрою за допомогою кольору та декору в багатоплановій тематичній композиції. Композиція «Україна – моя Батьківщина» (гуаш або акварельні фарби)

32.

 

21.05.19

 

Колективна композиція «Мій рідний край» (матеріали на вибір)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПРИРОДОЗНАВСТВО

ІІ семестр

(2 год/тижд)

 

з/п

з/п

Дата

Дата

Тема уроку

Стор.

Природа материків і океанів (продовження)

 

30.

 

14.01.19

 

Особливості природи материків Землі. Північна Америка.

102-105

31.

 

17.01.19

 

Особливості природи материків Землі. Північна Америка. Рослинний та тваринний світ.

106-108

32.

 

21.01.19

 

Особливості природи материків Землі. Південна Америка.

109-111

33.

 

24.01.19

 

Особливості природи материків Землі. Південна Америка. Рослинний та тваринний світ.

112-115

34.

 

28.01.19

 

Особливості природи материків Землі. Австралія.

 

116-118

35.

 

31.01.19

 

Особливості природи материків Землі. Австралія. Рослинний та тваринний світ.

119-121

36.

 

04.02.19

 

Навчальний проект. Цікавий світ Австралії

 

 

37.

 

07.02.19

 

Особливості природи материків Землі. Антарктида.

 

122-124

38.

 

11.02.19

 

Особливості природи материків Землі. Антарктида. Рослинний та тваринний світ.

 

39.

 

14.02.19

 

Контрольна робота №4 з теми «Природа материків і океанів» (продовження)

 

Природа України

 

40.

 

18.02.19

 

Україна на карті світу. Карта України. Форми земної поверхні. Рівнини і гори в Україні і в рідному краї.

128-129

41.

 

21.02.19

 

Корисні копалини України.

 

130-131

42.

 

25.02.19

 

Водойми України, їхнє  використання та значення.

 

132-133

43.

 

28.02.19

 

Практична робота. Позначення на контурній карті столиці та міст України; основних форм земної поверхні; водойм України.

 

44.

 

04.03.19

 

Природні та штучні водойми  (річки, озера, ставки, водосховища, болота, моря, джерела).

134-135

45.

 

07.03.19

 

Рівнинні та гірські річки.

 

136-137

46.

 

11.03.19

 

Чорне і Азовське моря.

 

138-140

47.

 

14.03.19

 

Використання і охорона природних багатств водойм. 

141-142

48.

 

18.03.19

 

Навчальний проект. Водойми рідного краю, їхній стан та охорона

 

49.

 

21.03.19

 

Ґрунти України. Охорона ґрунтів.

 

144-146

50.

 

25.03.19

 

Контрольна робота №5 з теми «Природа України»

 

 

51.

 

28.03.19

 

Природні зони України.

 

147-148

52.

 

08.04.19

 

Природні зони України. Мішані ліси

 

149-151

53.

 

11.04.19

 

Природні зони України. Мішані ліси

 

152-154

54.

 

15.04.19

 

Природні зони України. Лісостеп.

 

155-157

55.

 

18.04.19

 

Природні зони України. Лісостеп.

 

158-159

56.

 

22.04.19

 

Природні зони України. Степ.

 

160-162

57.

 

25.04.19

 

Природні зони України. Степ.

 

163-164

58.

 

02.05.19

 

Гори. Карпати і Кримські гори.

 

165-168

59.

 

06.05.19

 

Навчальна екскурсія.  Ознайомлення з формами рельєфу, водоймами, рослинним та тваринним світом, ґрунтами рідного краю.

 

60.

 

13.05.19

 

Використання і охорона природних багатств. 

 

170-171

61.

 

16.05.19

 

Контрольна робота №6 з теми «Природа України»

 

 

62.

 

20.05.19

 

Навчальний проект. Як охороняти природу рідного краю

 

63.

 

23.05.19

 

Підсумковий урок за рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІНФОРМАТИКА

ІІ семестр

(1 год/тижд)

 

з/п

з/п

Дата

Дата

Тема уроку

Стор.

 Безпека дітей в Інтернеті

 

16.

 

17.01.19

 

Безпечний Інтернет. Правила безпечного користування Інтернетом при пошуку інформаційних матеріалів

78-82

17.

 

24.01.19

 

Веб-сторінки для дітей. Дитячі бібліотеки. Навчаємося і малюємо он-лайн

83-87

18.

 

31.01.19

 

Електронна скринька та електронне спілкування

88-91

19.

 

07.02.19

 

Електронне листування

 

92-96

20.

 

14.02.19

 

Етикет електронного спілкування. Безпека спілкування в спільнотах

97-100

Висловлювання. Алгоритми з розгалуженням і повторенням

 

21.

 

21.02.19

 

Середовище Скретч, що вже знаємо

 

101-107

22.

 

28.02.19

 

Істинні та хибні висловлювання

 

108-112

23.

 

07.03.19

 

Алгоритми з розгалуженням

 

113-119

24.

 

14.03.19

 

Складаємо алгоритми з розгалуженням

 

120-124

25.

 

21.03.19

 

Розв’язок задач у середовищі Скретч

 

125-130

26.

 

28.03.19

 

Алгоритми з повторенням

 

131-137

27.

 

11.04.19

 

Програмоване малювання

 

138-144

28.

 

18.04.19

 

Хитрощі Рудого кота

 

145-150

Робота з презентаціями

 

29.

 

25.04.19

 

Комп’ютерна презентація, її об’єкти

 

151-156

30.

 

02.05.19

 

Плануємо презентацію. Робота з об’єктами на слайдах презентації

157-158

31.

 

16.05.19

 

Оживляємо презентації. Анімаційні ефекти у комп’ютерній презентації

159-163

32.

 

23.05.19

 

Створюємо презентацію

 

164-168

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Сорочук Оксана Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
15 січня 2019
Переглядів
3016
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку