Кількість годин на тиждень - 2
Вивчення німецької мови здійснюється за Програмою для загальноосвітніх навчальних закладів. Друга іноземна мова,
При вивченні німецької мови здійснюється диференційний підхід до учнів на уроці та виконанні завдань вдома, комунікативна методика при навчанні аудіюванню, читанню та говорінню, творчі завдання та проектні роботи.
І семестр
№ уроку
|
Дата |
Підтема |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Соціокультурна компетенція |
Домашнє завдання |
||||||||||
Фонетичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
||||||||||
Тема 1: Я, моя сім’я і друзі |
||||||||||||||||
|
|
Привіт, діти! |
Впр. 1 с.7, 2, 3 с.8 |
Особові займенники: ich, du, er, sie (Sg.) |
Hallo! Guten Morgen/Tag/ Abend! Gute Nacht! Wie heißt du? – Ich heiße… Woher bist/kommst du? – Ich bin aus Berlin. Und du? |
|
Впр. 5 с.9 |
Впр.4 с.8, |
|
— розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається;
|
Впр. 1 c. 9 |
|||||
|
|
Як справи? |
Впр. 3, 4 с.11, 7 с.12 |
Прості стверджувальні та питальні речення |
Wie geht´s (dir)?- Danke, super /klasse/gut/prima/es geht/schlecht. |
Впр. 4 с.11, 8 с.13 |
Впр. 7 с.12 |
Впр. 1 с.10 |
Впр. 5,6 с.12 |
Впр. 1,2 с.13 |
||||||
|
|
Я мешкаю у Берліні |
Впр. 2 с.14 |
Відмінювання дієслів у Präsens: впр. 3 с.14 Кількісні числівники: 0 - null 1 – eins 2 – zwei 3- drei 4 – vier 5 – fünf 6 – sechs 7 – sieben 8 – acht 9 – neun 10 – zehn 11 – elf 12 – zwölf, впр.5 с.15 |
Auf Wiedersehen! Auf Wiederhören!(якщо по телефону) Wo wohnst du, Peter? – Ich wohne in Bonn. |
Впр. 3 с.14, 8 с.15 |
Впр. 6 с.15 |
Впр. 1,4 с.14 |
Впр.7 с.15 |
Впр.1,2 с.16 |
||||||
|
|
Хто це? |
Впр. 2 с.18 |
Відмінювання дієслова-зв’язки sein у Präsens в однині. Впр. 1 В с. 17
Загальні та спеціальні питання зі словами wer? wie? wo? woher? |
Wer ist das?- Das ist Taras.- Ist das Taras?- Ja, das ist er. Wie alt bist du, Taras?- Ich bin 11. – Wie alt ist Erika?- Sie ist auch 11. |
Впр. 4 с. 18, 7 с.19 |
Впр. 5 с.18 |
Впр. 1 с.17, 3, 6 с.18 |
|
Впр. 1, 2 с.20 |
||||||
|
|
Це я |
Впр. 2 с.21 |
|
Nein. Entschuldigung. Bitte. Macht nichts. |
Впр.1с.20, 4 с.21, 5, 6 с.22 |
Впр. 3 с.21 |
Впр. 3 с.21, 5 В с.22 |
Впр. 2 с.23 |
Впр. 1,2 с.23 |
||||||
|
|
Ти і я |
Впр. 1 с.24 |
|
Willkommen! |
Впр. 2А с.24, впр. 6 с.26 |
|
Впр. 1В с.24, 2В,С с.24, 3,4,5 с.25 |
Виконання тесту с.27 |
Повторити лексико-граматичний матеріал с.29-30 |
||||||
|
|
Це родина |
Впр. 1А с.34 |
Означений артикль der, die, das Впр. 1 В с.34 Належність (wessen?): Erikas Mutter та die Mutter von Erika Впр. 3 с.35 |
-e Eltern, -r Vater, -e Mutter, -e Großeltern, -r Opa, -e Oma, -s Kind, -r Sohn, -e Tochter, -e Geschwister, -r Bruder, -e Schwester Впр. 2 с.35 |
Впр.2 с.32-33 |
Формулювання та запитання вчителя, запитання учнів |
|
Впр. 4 с.35, 1 А,В с.36 |
Впр. 2 А,В с.36 |
||||||
|
|
Якою є людина? |
|
Прикметники |
jung, alt, klein, groß, lustig, traurig, gut, böse, nett, mutig, klug |
Впр. 1 с.36, 4 В с.38 |
|
Впр. 2 с.37, 3 с.38, 4 С с.38 |
|
Впр. 1, 2 с.39 |
||||||
|
|
Що ми робимо? |
Впр. 1, 2 с.42 |
Дієслова у Präsens Singular. Впр. 2 С с.41, 3,4 с.41 |
lernen, singen, rennen, tanzen, basteln. Was macht Anna?- Sie tanzt. malen, turnen, spielen, springen. Ich male gern. |
Впр. 4 с.43 |
Впр. 1 с.39, 2 А с.40
|
Впр. 1D с. 40, 3, 5 с.43 |
Впр. 1 С с.40, 1,2 с.41 |
Впр. 1,2 с.44 |
||||||
|
|
Це батьки |
Впр. 2 с.45 |
Дієслово sein у Präsens Plural. Займенник sie (вони) Впр. 1 с.44 Кількісні числівники: 13- dreizehn 14- vierzehn 15- fünfzehn 16- sechzehn 17- siebzehn 18- achtzehn 19- neunzehn 20- zwanzig Впр. 4 с.45 |
Das sind Taras und Erika. Sie spielen. |
|
Впр. 3 с.45 |
|
Впр. 1А с.46 |
Впр. 1В,С, D с. 46 |
||||||
|
|
Це мій тато |
|
Присвійні займенники Впр. 1 с. 46-47 |
-r Freund, -e Freundin, Klavier spielen, mit Murka spielen, mein, dein, sein, ihr |
Впр. 4 В с.48 |
Впр. 3 с.47 |
Впр. 4 С, 5 с.48, |
Впр.2 с.47, 1 с.49 |
Впр. 2 с.49 |
||||||
|
|
Що він робить? |
|
Заперечна частка nicht, сполучник aber. Впр. 2 с.50 |
|
Впр. 5 с.51, 1 А с.52 |
Впр. 1 с.49 |
Впр. 3, 4 с.50, 6 с.51 |
|
Впр. 1В с.52 |
||||||
|
|
Це моя родина |
|
|
lieben |
Впр. 2А с.53, 4 с. 55, 1с. 56 |
Впр. 3А с.54 |
Впр. 2В с.53, 3С с.54 |
Впр. 1 с.53, 3В с.54, 2 с. 56 |
Впр. 3,4 с.57 |
||||||
|
|
Тест 1. “Я, моя сім’я і друзі” |
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити лексико-граматичний матеріал |
|||||
Тема 2. Школа |
||||||||||||||||
|
|
Класна кімната |
Впр. 1 с.64 |
Однина і множина іменників, впр. 1 с.62-63
Прийменники місця: vorn/hinten, links/rechts, in der Mitte |
ЛО з впр. 1 с.62-63 Додаткові ЛО: -e Tafel, -r Schwamm, -e Kreide, -r Stuhl, -r Lehrertisch, -r Bücherschrank, -s Fenster, -e Schulbank, -e Tür, hell |
Впр. 2 с. 64, 3 с.65 |
Формулювання та запитання вчителя, запитання учнів |
Впр. 2С с.64, впр. 4 с.65-66 |
|
— розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається;
|
Впр. Ergänze die Sätze С.66 |
|||||
|
|
Мій пенал |
|
Неозначений артикль та нульовий артикль, впр. 4 с.67 Негативний артикль kein, впр. 5 с.67 |
ЛО з впр. 1 с.66 Додаткові ЛО: neu, modern, spitz, lang, liegen. |
Впр. 7А с.67, 8 с.68 |
|
Впр. 2, 3 с.66, 6, 7В с. 67 |
|
Впр. 1,2 с.68 |
||||||
|
|
Мій портфель |
Впр. 2А с.69 |
|
ЛО з впр. 1 с.69 Додаткові ЛО: schwer, leicht, suchen |
Впр. 4А с.70, 5 с. 71 |
Формулювання та запитання вчителя, запитання учнів |
Впр. 2В с.69, 4В с.70 |
Впр. 3 с.70 |
Pluralform der Substantive с. 71
|
||||||
|
|
Що в тебе є? |
|
Дієслово haben + einen/eine/ein або keinen/ keine/kein
Відмінювання дієслова haben у Präsens Sg./Pl. Впр. 1 с.71-72 |
haben, brauchen, tut mir Leid, wir, ihr, Sie, doch; Ich habe ein Lineal, einen Kuli und eine Schere. Macht nichts. |
Впр. 5А с.73 |
|
Впр. 1D с. 72, 2,3 с.72, 4, 5В с.73 |
|
Ergänze die Sätze mit dem Verb „haben“ im Präsens Sg./Pl. С.73 |
||||||
|
|
Школа |
Впр.1 с.74 |
Словотвір (складні слова – die Komposita (Pl.) Впр. 3 с.75 |
streng, -s Lieblingsfach, marschieren, laufen, springen, hier, denn, schade |
Впр.4А с.74, 5А с.75 |
Формулювання та запитання вчителя, запитання учнів |
Впр.4В с.74, 5В,С с.75-76 |
Впр.3С с.75 |
Lies den Brief an sie von Erika und schreib an sie einen Brief c. 76 |
||||||
|
|
Роби разом! |
Впр. 1 с.76 |
Прийменник an + D з днями тижня (am Montag), частиною доби (am Vormittag)
Imperativsätze, впр. 1 с.76 |
stehen, boxen, geben, besuchen, -r Montag, -r Dienstag, -r Mittwoch, -r Donnerstag, -r Freitag, -r Samstag, -r Sonntag, am Montag |
Впр. 6 с.77 |
|
Впр.4,5 с.77, 7 с.78 |
Впр. 3 с.77 |
Впр. 1,2 с.78 |
||||||
|
|
У школі. Моя школа |
Впр.1 с.79 |
Кількісні числівники: 20- zwanzig 30- dreißig 40- vierzig 50- fünfzig 60- sechzig 70- siebzig 80- achtzig 90- neunzig 100- hundert
21- einundzwanzig |
am Wochenende, fleißig, faul, kurz, plus, minus, durch, mal, ist (gleich), -r Club, ЛО з впр. 3 с.79 |
Впр.7А с.81 |
Впр.1 с.79 |
Впр. 3В,С, 4,5, 6 с.80, 7В с.81
|
Впр. 8 с.81 |
Підготувати презентацію проекту (малюнок/колаж) «Meine Schule» |
||||||
|
|
Тест 2. “Школа” |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити лексико-граматичний матеріал |
||||||
Тема 3. Природа |
||||||||||||||||
|
|
Осінь. Місяці |
Впр.1 с.90 |
Безособові речення: Es ist Montag. Es ist Oktober. Es ist Herbst.
Запам’ятай: назви днів тижня, місяців, пори року є іменниками чоловічого роду.
Запам’ятай: im Januar, im Herbst, але am 20. Oktober |
ЛО з впр. 1 с.88-89 viel zu tun haben, Pilze im Wald suchen, Obst im Garten pflücken, Beeren sammeln, die Zugvögel ziehen nach Süden, Bäume pflanzen, die Sonne scheint, -r Himmel, blau, kühl |
Впр.2с.90, 5А с.91, 6 с.92 |
|
Впр.2 с.88-89, 3,4 с.90, 5В с.91 |
Впр.1 с.92 |
— розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається;
|
Впр. 2 с.92; Впр. 5 с.95 |
|||||
|
|
Осінні свята |
Впр.1 с.96 |
|
-s Erntedankfest, -r Herbstball, -e Kirche, -s Gemüse, -e Nuss, -e Blume, -s Brot, -e Ausstellung, weihen, -r Gast, draußen |
Впр.2А с.96, 3А с.97, 4 В с.97 |
|
Впр. 2В,С с.96, 3В, 4С с.97 |
|
Впр. 1 с.98 |
||||||
|
|
Зима |
Впр. 1 с.98 |
Відмінювання сильних дієслів у Präsens, які змінюють у 2 та 3 особі однини кореневу голосну: а-ä e-i/ie Впр. 4 с.100 |
ЛО з впр. 2 с.99 -r Schlitten, -r Silvester, -r Nikolaustag, wenig, viel |
Впр. 7А с.100 |
|
Впр.3 с.99, 5,6 с.100, 7В, 8 с.100 |
Впр. 1, 3 с.101 |
Впр.2 с.101 |
||||||
|
|
Перед Різдвом |
Впр.1 с.102 |
Imperativ із сильними дієсловами Впр. 5 с.103
Множина іменників, впр. 1 с.105 |
ЛО з впр. 2 с.102 (-s) Weihnachten, -r Advent |
Впр. 6А, 7А с.104 |
Впр. 3 с.103 |
Впр. 4 с.103, 6А с.104 |
Впр.2А с.105 |
Впр. 2В с.105 |
||||||
|
|
У грудні |
Впр. 1 с.105 |
Конструкція Es gibt + Akk. einen/eine/ein (Sg.) або Nullartikel (Pl.) Впр. 3 с.106 |
-r Schuh, -e Pralinen, -e Rute, -r Stern, -r Apfel, stellen, stecken, es gibt…, vorher, dort, -e Girlande geben, -s Lametta nehmen, -e Glaskugeln hängen, den Stern geben, -e Kerzen bringen, -e |
Впр. 2 с.106 |
|
Впр.4 с.106, 5, 6,7 с.107 |
Впр. 1 с.108 |
Написати, оформити та презентувати «Weihnachtsglückwunschkarte» |
||||||
|
|
Тест 3. “Природа” |
|
|
|
|
|
Презентація Різдвяних листівок |
|
Підготуватися до КГ |
||||||
|
|
Контроль говоріння |
Підготуватися до КП |
|||||||||||||
|
|
Контроль письма |
Підготуватися до КЧ |
|||||||||||||
|
|
Контроль читання |
Підготуватися до КА |
|||||||||||||
|
|
Контроль аудіювання |
Завдання на зимові канікули |
|||||||||||||