№ уроку |
Да-та |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Засоби вираження |
Лінгвістичні компетенції
|
Письмо |
Аудіюван-ня |
Читання |
Домашнє завдання |
|||||||||
Лексич-на |
Грама-тична |
Фоне-тична |
||||||||||||||||
ТИ І Я |
||||||||||||||||||
1. |
|
Введення лексики за темою «Знайомство» |
познайомитися |
Wie heißt du? Ich heiße.. Und du?
|
|
|
|
|
|
Üb. 3, 4, S.6 |
слова |
|||||||
2.
3
|
|
Як тебе звати?
Вітання, прощання |
Представити себе
привітатися, попрощатися
|
Wie ist dein Name? Mein Name ist…
Hallo Tschüs Guten Tag! Guten Morgen! GutenAbend! GuteNacht! |
|
порядок слів та інто-нація речень
|
[a], [m], [d], [n], [t] |
Aa, Mm, Dd, Nn, Tt |
Üb. 3, S.3 (друк.зош.) |
Üb. 5, S.6
Üb. 2, S.8
|
діалог
Слова
|
|||||||
4. |
|
Хто це? |
називати когось |
Wer ist das? Das ist… Das sind… |
wer, mein, dein |
Речен- ня з дієсло-вом у 3 ос. одн., і мн. |
[i], [e:], ie [i:], ei [ae], [w], [s], [r] |
Ii, Ee, Ww, Ss, Rr |
|
Üb. 3, S.11; Üb. 4, S.12 |
Üb. 7, S.12;слова
|
|||||||
5. |
|
Що це? |
називати щось |
Was ist das? Das ist… Das sind…
|
das Buch, das Haus, die Maus, der Mond |
озна-чений і неозна- чений артиклі |
Chs [ks], au [au] |
Üb. 4, S.15; Bb, Oo, Uu, Hh, Cc |
|
Üb. 1, S.14; Üb. 2, S.14 |
Üb. 3, S.15;слова
|
|||||||
6.
7. |
|
Ти – Тім?
Скільки тобі років? |
перепитування |
Wer bist du? Bist du...? Ist er...? Ist sie...?
|
das Lineal, das Garten, das Kind, gut
der Junge, der Vater, ja
|
форми дієсло-ваsein
Числів- ники 1-12
|
Ck [k]
V[v], [f], [z] |
Ll, Kk, Pp, Gg
Ff, Vv, Jj, Zz |
Üb. 3, S.13 (друк.зош.) |
Üb. 1, S.16
Üb. 2, S.18 |
Üb. 3, S.16;слова
Üb. 3, S.18;слова
|
|||||||
8. |
|
Як справи?
|
запитати як справи |
Wie geht’s? Danke, prima! Es geht… |
die Schule, der Tisch, der Fisch, der Freund, der Sport, falsch
|
|
|
Üb.5,6, S.15 (друк. зош.) |
|
Üb. 3, S.20 |
слова
|
|||||||
.9.
|
|
Це правильно? Диктант |
ставити запитання |
Stimmt das?
|
die Übung, das Mäd-chen, |
запере- чення kein, |
|
Üb.5,6, S.17
|
|
Üb. 2, S.22 |
слова
|
|||||||
10.
|
|
Ми знаємо алфавіт.
|
|
|
das Alphabet |
|
|
Üb.4, S.24 |
|
|
алфавіт |
|||||||
|
||||||||||||||||||
МОЯ СІМ’Я І МОЇ ДРУЗІ |
||||||||||||||||||
11. |
|
Введення лексики за темою «Моя сім’я і мої друзі». Сім’я Тіма. Форму- вання вмінь читання
|
|
|
die Familie, die Mutter, der Opa, die Oma Üb.2, S.28 |
Чис- лів-ники 13-19 |
|
Üb.2, S.28 |
Üb.3, S.22 (друк. зош.)
|
Üb. 1, S.28 |
Üb. 6, S.23 слова |
|||||||
12.
13.
|
|
Мої родичі
Мої найкращі друзі
|
розказувати про родину друзів
|
Wie groß ist deine Familie? Hast du Groß- eltern?
|
die Tante, die Tochter, die Schwes-ter, die Eltern, dere Onkel, der Bruder, die Groß-eltern Üb.5,6, S.31 |
haben + Akk.
Genitiv (wes-sen?) |
|
Üb.4, S.31
Üb.6, S.31 (відпо-відати на питан-ня) |
Üb.4, S.25 (друк. зош.)
|
Üb. 2, S.30
|
Üb. 3, S.30 cлова
напи-сати лист про родину |
|||||||
14 |
|
Скільки років цим людям? |
розказувати про вік родичів |
Wie alt ist dein Vater/ deine Mutter/
|
lustig, fein, faul, fleißig Üb.1,2, |
склад-нічис- лів- ники |
|
Üb.7, S.33
|
Üb.3, S.26 (друк. зош.)
|
Üb. 3,5, S.32
|
Üb. 6, S.33 cлова
|
|||||||
15.
16. |
|
Хто вони за професією? Формування вмінь читання
Хто що робить?
|
розповідати про професію |
Was bin ich von Beruf? Du bist… |
der Arbeiter, der Bauer, der Arzt, der Maler, der Schnei-der
arbeiten, studieren, lernen, verkaufen, nähen, malen,
|
утворен- ня профе- сій жін. роду
відмі- нюван-ня дієслів в Präsens |
|
Üb.2, S.34
Üb.2, S.36 |
Üb.4, S.29 (друк. зош.)
|
Üb.4, S.37 |
Üb. 3, S.36 cлова |
|||||||
17. |
|
Де працюють люди? Диктант. Формування вмінь читання |
|
|
in einer Schule, an einer Univer-sität, in einer Fabrik, bei einer Firma, auf einer Farm, in einem Kauf- haus Üb.3, S.39
|
|
|
Üb.5, S.39 |
|
Üb.2, S.38 |
Üb. 4, S.39 cлова
|
|||||||
18.
|
|
Де живуть твої друзі? Розвиток вмінь читання
|
запитати де живуть родичі |
Wo lebt deine Oma? Wo wohnen deine Freunde? Mein Freund/ meine Freundin wohnt… |
leben, wohnen, in der Stadt, im Dorf, die Stadt, das Dorf, auf dem Land
|
Wo? (Dat.) |
|
Üb.4, S.41
|
|
Üb.2, S.40
|
Üb. 5, S.41 cлова |
|||||||
19. |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
МОЯ ШКОЛА |
||||||||||||||||||
20.
|
|
Введення лексики за темою «Школа». Формування вмінь письма |
|
Wo turnst du? Wo lernst du? Wo spielst du Volley-ball? |
die Klasse, der Hof, die Schule, die Aula, der Stock Üb.4, S.48
|
in+Dat. |
|
Üb.5, S.48 |
|
Üb.2, S.46; Üb.3, S.47 |
Üb. 6, S.48 cлова
|
|||||||
21. |
|
Що ми робимо в школі? Розвиток навичок письма |
|
Liest du jetzt? Ja, ich lese. Nein, ich lese nicht. |
schreiben, turnen, lessen, zeichnen, sprechen, essen Üb.5, S.50 |
силь- ні дієс- лова, їх відмін. в Präsens |
|
Üb.4,5, S.43 (друк. зош.)
|
|
Üb.1, S.49 |
Üb. 3, S.50 cлова
|
|||||||
22. |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
23 |
|
На уроці німецької мови Розвиток вмінь монологічного мовлення |
|
|
schreiben, ein Lied singen, |
|
|
Üb.3, S.52 |
|
Üb.1, S.51 |
Üb. 3, S.52 (зак. ) |
|||||||
24. |
|
Контроль монологічного мовлення
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
25. |
|
Наша класна кімната. Формування вмінь аудіювання |
|
|
|
мно- жина імен. Üb.4, S.54 |
|
Üb.6, S.55 |
Üb.4, S.47 (друк. зош.)
|
|
|
|||||||
26. |
|
У класній кімнаті. Розвиток вмінь аудіювання |
обговорювати де стоять, лежать, висять предмети |
|
vorne, hinten, links, rechts, in der Mitte, stehen, liegen |
Wo? (Dat.) |
|
Üb.4, S.57 |
Üb.2, S.46 (друк. зош.)
|
|
Üb.4, S.57 (зак. слова)
|
|||||||
27. |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
28
29
|
|
Шкільні речі Дитант
Розклад уроків
Розвиток вмінь діалогічного мовлення
|
обговорити які шкільні предмети тобі подобаються? Які – не дуже? |
Welche schulfä- cher hast du gern/ nichtgern?
|
der Pinsel, die Farben, das Buch,
Montag, Dienstag, Mittwoch, Donners-tag, Freitag, Samstag, Sonntag |
kein (N., Akk.)
Wann? (Dat.) |
|
Üb.2,3, S.50-51
розк- лад уроків Üb.6, S.55 (друк. зош.)
|
Üb.5, S.54 (друк. зош.) |
Üb.3, S.58
Üb.1, S.62; Üb.5, S.63 |
діалог
Üb. 4,5, S.62 cлова
|
|||||||
30. |
|
Контроль діалогічного мовлення |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
31 |
|
Улюблений предмет. |
|
|
ств. діалогів про улюбл. предмет |
|
|
|
|
|
діалог |
|||||||
1