Календарне планування дл яучнів5 класу. Підручник Сотникова С.І., Білоусова Т.Ф. "Hallo,Freunde"

Про матеріал
Календарно−тематичне планування здійснюється за програмою «Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 5-9 класи», К., 2017 р. Програмою передбачено 2 години на тиждень. Навчальний матеріал, передбачений програмою, розподіллено в межах сфер та тематики ситуативного спілкування.
Перегляд файлу

   

 

уроку

 

Да-та

 

Тематика

ситуативного

спілкування

 

Мовленнєві функції

 

Засоби вираження

 

Лінгвістичні компетенції

 

 

Письмо

 

Аудіюван-ня

 

Читання

 

Домашнє

завдання

Лексич-на

Грама-тична

Фоне-тична

 

ТИ І Я

1.

 

 

Введення лексики за темою «Знайомство»

 

познайомитися

 

Wie heißt du?

Ich heiße..

Und du?

 

 

 

 

 

 

 

 

Üb. 3, 4,

S.6

 

слова

 

2.

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

Як тебе звати?

 

 

 

 

 

 

   

Вітання, прощання

 

Представити себе

 

 

 

 

 

 

 

привітатися,

попрощатися

 

 

Wie ist dein Name?

Mein Name ist…

 

 

 

 

 

 

 

Hallo

Tschüs

Guten Tag!

Guten Morgen!

GutenAbend!

GuteNacht!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

порядок слів

та інто-нація речень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

[a], [m], [d], [n], [t]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aa, Mm, Dd, Nn, Tt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Üb. 3,

S.3 (друк.зош.)

 

Üb. 5,

S.6

 

 

 

 

 

 

 

Üb. 2,

S.8

 

 

діалог

 

 

 

 

 

 

Слова

 

 

 

 

 

4.

 

 

Хто це?

 

називати когось

 

Wer ist das?

Das ist…

Das sind…

 

wer, mein, dein

Речен-

ня з дієсло-вом у 3

ос. одн., і мн.

 

[i], [e:], ie [i:], ei [ae],

[w], [s], [r]

 

Ii, Ee, Ww, Ss, Rr

 

 

Üb. 3,

S.11;

Üb. 4,

S.12

 

Üb. 7,

S.12;слова

 

 

5.

 

 

Що це?

 

називати щось

 

Was ist das?

Das ist…

Das sind…

 

 

 

das Buch, das Haus,

die Maus,

der Mond

 

озна-чений і

неозна-

чений

артиклі

 

Chs

[ks],

au

[au]

 

Üb. 4,

S.15;

Bb, Oo,

Uu,

Hh,

Cc

 

 

Üb. 1,

S.14;

Üb. 2,

S.14

 

Üb. 3,

S.15;слова

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

 

7.

 

 

Ти – Тім?

 

 

 

 

 

 

 

Скільки тобі років?

 

перепитування

 

Wer bist du?

Bist du...?

Ist er...?

Ist sie...?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

das Lineal,

das Garten,

das Kind,

gut

 

 

 

der Junge,

der Vater,

ja

 

 

форми дієсло-ваsein

 

 

 

 

 

Числів-

ники

1-12

 

 

Ck

[k]

 

 

 

 

 

 

V[v],

[f],

[z]

Ll,

Kk,

Pp,

Gg

 

 

 

 

 

Ff,

Vv,

Jj,

Zz

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Üb. 3,

S.13 (друк.зош.)

 

Üb. 1,

S.16

 

 

 

 

 

 

Üb. 2,

S.18

 

Üb. 3,

S.16;слова

 

 

 

 

 

Üb. 3,

S.18;слова

 

 

 

8.

 

 

Як справи?

 

 

запитати як справи

 

Wie geht’s?

Danke, prima!

Es geht…

 

die Schule,

der Tisch,

der Fisch,

der Freund,

der Sport,

falsch

 

 

 

 

Üb.5,6,

S.15 (друк.

зош.)

 

 

Üb. 3,

S.20

 

слова

 

.9.

 

 

Це правильно?

Диктант

ставити запитання

Stimmt das?

 

die Übung,

das Mäd-chen,

запере-

чення

kein,

 

Üb.5,6,

S.17

 

 

Üb. 2,

S.22

 

слова

 

 

10.

 

 

 

 

 

Ми знаємо алфавіт.

 

 

 

 

 

 

 

das Alphabet

 

 

 

Üb.4,

S.24

 

 

 

алфавіт

 

 

МОЯ СІМ’Я І МОЇ ДРУЗІ

 

11.

 

 

Введення лексики за темою «Моя сім’я і мої друзі». Сім’я Тіма. Форму-

вання вмінь

читання

 

 

 

 

die Familie, die Mutter,

der Opa,

die Oma

Üb.2,

S.28

 

Чис-

лів-ники 13-19

 

 

Üb.2,

S.28

 

Üb.3,

S.22 (друк.

зош.)

 

 

 

Üb. 1,

S.28

 

Üb. 6,

S.23

слова

 

12.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13.

 

 

 

Мої родичі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мої найкращі друзі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

розказувати про родину друзів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wie groß ist deine Familie?

Hast du Groß-

eltern?

 

 

die Tante,

die Tochter,

die Schwes-ter,

die Eltern,

dere Onkel,

der Bruder,

die Groß-eltern

Üb.5,6,

S.31

 

haben + Akk.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Genitiv

(wes-sen?)

 

 

Üb.4,

S.31

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Üb.6,

S.31

(відпо-відати на питан-ня)

 

Üb.4,

S.25 (друк.

зош.)

 

 

Üb. 2,

S.30

 

 

Üb. 3,

S.30

cлова

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

напи-сати лист про родину

 

14

 

 

Скільки років цим людям?

 

розказувати про вік родичів

Wie alt ist dein Vater/

deine Mutter/

 

lustig,

fein,

faul,

fleißig

Üb.1,2,

 

склад-нічис-

лів-

ники

 

 

Üb.7,

S.33

 

 

Üb.3,

S.26 (друк.

зош.)

 

 

Üb. 3,5,

S.32

 

 

Üb. 6,

S.33

cлова

 

 

15.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16.

 

 

Хто вони за професією?

Формування вмінь читання

 

 

 

 

 

 

Хто що робить?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

розповідати про професію

 

 

Was bin ich von Beruf?

Du bist…

 

der Arbeiter,

der Bauer,

der Arzt,

der Maler,

der Schnei-der

 

 

 

 

arbeiten,

studieren,

lernen,

verkaufen,

nähen,

malen,

 

 

утворен-

ня

профе-

сій

жін.

роду

 

 

 

 

відмі-

нюван-ня дієслів в

Präsens

 

 

Üb.2,

S.34

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Üb.2,

S.36

 

Üb.4,

S.29 (друк.

зош.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Üb.4,

S.37

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Üb. 3,

S.36

cлова

 

17.

 

 

Де працюють люди?

Диктант.

Формування

вмінь

читання

 

 

 

in einer Schule,

an einer Univer-sität,

in einer

Fabrik,

bei einer Firma,

auf einer

Farm,

in einem Kauf-

haus

Üb.3,

S.39

 

 

 

 

Üb.5,

S.39

 

 

Üb.2,

S.38

 

Üb. 4,

S.39

cлова

 

18.

 

 

 

 

 

Де живуть твої друзі?

Розвиток

вмінь

читання

 

 

 

запитати де живуть родичі

Wo lebt

deine

Oma?

Wo wohnen deine Freunde?

Mein Freund/

meine Freundin

wohnt…

leben,

wohnen,

in der

Stadt,

im Dorf,

die Stadt,

das Dorf,

auf dem Land

 

Wo?

(Dat.)

 

Üb.4,

S.41

 

 

 

 

 

 

 

Üb.2,

S.40

 

 

 

 

 

Üb. 5,

S.41

cлова

19.

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                      МОЯ ШКОЛА

20.

 

 

 

 

 

 

 

 

Введення лексики за темою «Школа».

Формування вмінь письма

 

 

Wo turnst du?

Wo lernst du?

Wo spielst du Volley-ball?

 

die Klasse,

der Hof,

die Schule,

die Aula,

der Stock Üb.4,

S.48

 

 

 

in+Dat.

 

 

 

Üb.5,

S.48

 

 

Üb.2,

S.46;

Üb.3,

S.47

 

 

Üb. 6,

S.48

cлова

 

 

 

 

 

 

 

21.

 

 

Що ми робимо в школі?

Розвиток навичок письма

 

Liest du jetzt?

Ja, ich

lese.

Nein,

ich lese nicht.

schreiben,

turnen,

lessen,

zeichnen,

sprechen,

essen

Üb.5,

S.50

силь-

ні

дієс-

лова, їх відмін.

в Präsens

 

 

Üb.4,5,

S.43 (друк.

зош.)

 

 

 

Üb.1,

S.49

 

 

 

Üb. 3,

S.50

cлова

 

22.

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

23

 

На уроці німецької мови

Розвиток вмінь монологічного

мовлення

 

 

schreiben,

ein Lied

singen,

 

 

 

 

Üb.3,

S.52

 

Üb.1,

S.51

Üb. 3,

S.52

(зак. )

 

24.

 

 

Контроль монологічного мовлення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

25.

 

Наша класна кімната.

 Формування вмінь аудіювання

 

 

 

 

мно-

жина

імен.

Üb.4,

S.54

 

Üb.6,

S.55

 

Üb.4,

S.47 (друк.

зош.)

 

 

 

 

26.

 

У класній кімнаті.

Розвиток вмінь аудіювання

 

обговорювати

де стоять, лежать,

висять предмети

 

vorne,

hinten,

links,

rechts,

in der Mitte,

stehen,

liegen

 

Wo?

(Dat.)

 

 

Üb.4,

S.57

 

Üb.2,

S.46 (друк.

зош.)

 

 

 

 

 

Üb.4,

S.57

(зак. слова)

 

 

27.

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

28

 

29

 

 

Шкільні речі

Дитант

 

Розклад уроків

 

Розвиток вмінь діалогічного мовлення

 

 

 

 

 

обговорити

які шкільні предмети

тобі подобаються?

Які – не дуже?

 

 

 

Welche schulfä-

cher hast du gern/

nichtgern?

 

 

 

 

der Pinsel,

die Farben,

das Buch,

 

 

Montag,

Dienstag,

Mittwoch,

Donners-tag,

Freitag,

Samstag,

Sonntag

kein

(N.,

Akk.)

 

 

Wann?

(Dat.)

 

Üb.2,3,

S.50-51

 

 

розк-

лад

уроків

Üb.6,

S.55 (друк.

зош.)

 

 

 

 

Üb.5,

S.54 (друк.

зош.)

Üb.3,

S.58

 

 

Üb.1,

S.62;

Üb.5,

S.63

 

діалог

 

Üb. 4,5,

S.62

cлова

 

 

30.

 

Контроль діалогічного мовлення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

31

 

Улюблений предмет.

 

 

ств.

діалогів

про

улюбл.

предмет

 

 

 

 

 

діалог

 

1

 

doc
Додано
6 вересня 2021
Переглядів
3660
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку