Календарно-тематичне планування з німецької мови
для учнів Нової Української Школи 5 клас (5 рік навчання)
на 2024-2025 н.р.
Рецептивні |
Інтеракційні |
Продуктивні
|
||||
Сприймання на слух |
Зорове сприймання |
Писемна взаємодія |
Усна взаємодія (діалог) |
Онлайн взаємодія |
Писемне продукування |
Усне продукування (монолог) |
Обсяг прослуханого у запису матеріалу (у межах) 1-2 хв
|
Обсяг одного тексту в словах (у межах) 50-100 слів
|
|
Висловлення кожного у репліках, правильно оформлених у мовному відношенні (у межах) 4 реплік |
|
Обсяг письмового повідомлення у словах (у межах) 30-40 слів
|
4-5 речень
|
І семестр
«Leute, die ich mag. Люди, яких я люблю»
№ з/п |
Очікуваний результат
|
Тематика |
Змістові лінії (інтегровані) |
Мовний інвентар |
Комунікативні види мовленнєвої діяльності |
Види навчальної діяльності (мовленнєва функція) |
|||||||
Лексика |
Граматика |
|
|
||||||||||
1. |
|
Називає членів родини та розповідає про них, може прочитати римівку за прослуханим, може відновити деформовані слова, сприймає на слух текст та переказує його з опорою на малюнок та ключові слова, читає діалог та розігрує його з опорою на подані ситуації, відповідає на запитання про своїх рідних |
Meine liebe Familie. Моя люба родина https://ua.izzi.digital/DOS/199670/199679.html#block-4744064
|
2. Громадянська відповідальність Безпосереднє спілкування з людьми |
unter einem Dach leben, |
Possessivpronommen im Nominativ und Akkusativ |
описувати, розповідати, характеризу вати • порівнювати • аргументувати свій вибір • запитувати та надавати інформацію • розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації • пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію Демонструє розуміння поглядів та почуттів інших людей. Висловлює протилежні думки з повагою. Конструк-тивно веде переговори у разі конфлікту. Підтримує стосунки і відчуття приналежності. Здобуває потрібні дані з різних джерел, перевіряю-чи надійність джерела. Доступно презентує та переконли-во аргументує рішення.
Адекватно реагує на похвалу, невдачі та критику. Долає стрес, використовуючи відповідні стратегії. Управляє емоціями через переоцінку та зміну ситуації. Обговорює власні емоції переважно з друзями та добирає найкращі стратегії поведінки
|
|
|||||
2. |
|
може розповісти про свою та родину інших з опорою на зразок, читає текст та переказує його, може заповнити таблицю про свою родину |
Meine Familie. Моя родина https://ua.izzi.digital/DOS/199670/199679.html#block-4744064
|
1. Екологічна безпека та сталий розвиток. Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток |
verheiratet, ledig, kümmern |
Possessivpronommen im Nominativ und Akkusativ |
|
||||||
3. |
|
може розповісти про своїх родичів, знаходить цікаві факти про родини в Україні в мережі Інтернет, може написати коментар про свою родину та презентувати його |
Meine Verwandten. Мої родичі. |
2. Громадянська відповідальність Наводить приклади взаємодопомоги членів родини |
|
Possessivpronommen im Nominativ und Akkusativ
|
|
||||||
4. |
|
називає деякі професії, може розповісти про дії представників різних професій, вміє утворювати іменники жіночого роду, називає іменники у множині, читає скоромовку та може швидко вимовити її, проводить опитування, аналізує та підводить підсумок опитування, може написати коментар до проведеного опитування |
Berufe der Verwandten. Професії рідних |
4. Підприємливість та фінансова грамотність. Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту |
der Apotheker, der Barista, die Friseurin, der Beruf, die Krankenschwestern, der Arzt, der Landwirt, der Programmierer, die Reinigungskräfte, der Tischler, der Schauspieler, der Tierarzt, der Lehrer, der Maler, der Schneider, der Koch, der Bäcker, der Verkäufer, pflegen, sorgen, der Traumberuf |
Словотвір: утворення іменників жіночого роду за допомогою суфікса –in Множина іменників. |
|
||||||
5. |
|
розповідає про професії й називає місця роботи представників різних професій, вживаючи іменники в давальному відмінку з прийменниками in einem, in der, im, auf dem, bei…, читає текст та відповідає на запитання, може описати фото з висловленням свого ставлення, може написати допис з використанням фото про професії своїх родичів. |
Alle Berufe sind wichtig. Усі професії важливі. |
4. Підприємливість та фінансова грамотність. Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій |
nähen, reparieren, unterrichten, behandeln, verkaufen, backen, kochen, die Werkstatt, der Laden, das Krankenhaus, der Kleiderladen, das Friseurstudio, das Café, in der Zukunft, |
Іменники у давальному відмінку з вживанням прийменників in einem, in der, im, auf dem , bei… |
|
||||||
6. |
|
може розповісти про друзів, спільні інтереси й дозвілля, називає якості людини, читає прислів’я та може пояснити їх значення з опорою на малюнки та називаючи еквіваленти прислів’я в укр.мові, читає форум з виходом на комунікацію. |
Beste Freunde. Кращі друзі. |
2. Громадянська відповідальність Наводить приклади свого внеску в життя громади |
hilfsbereit, lustig, gutherzig, treu, freundlich, vertrauen, befreundet mit…, die Freundschaft, rappen |
|
|
||||||
7. |
|
може висловити свою думку щодо справжньої дружби, називаючи якості людини, вживає іменники в давальному і знахідному відмінку, сприймає текст на слух та виконує завдання за прослуханим текстом, читає смс- повідомлення з висловленням своєї думки, може пояснити значення фразеологізмів. |
Richtige Freundschaft. Справжня дружба |
3. Здоровя і безпека. Формулює правила безпеки онлайн-спілкування. Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним |
das Nachbarskind, sauer sein, dicke Freunde sein, Quatsch mit Soβe! |
Substantive im Nominativ und Akkusativ (слабка відміна іменників) |
|
||||||
8.
|
|
може розповісти про свого друга/подругу, може пояснити значення фразеологізмів та написати допис у чаті з ними, може написати допис за планом про свого друга/подругу та презентувати його. |
Meine Freunde. Мої друзі |
2. Громадянська відповідальність Обговорює особливості взаємодії особистості та групи. |
klauen, Das ist mir Wurst! unter vier Augen sprechen |
|
|
||||||
9. |
|
знає лексичний та граматичний матеріал вивченої теми, може розповісти за генеалогічним деревом про родину та родичів з опорою на зразок, може розповісти про свого друга/подругу, вміє об’єктивно самооцінити свої успіхи по вивченому розділі |
Узагальнення та систематизація вивченої теми «Leute, die ich mag» |
2. Громадянська відповідальність Обговорює особливості взаємодії особистості та групи. |
с.26 Selbsteinschätzung |
|
|
|
|||||
10. |
|
сприймає текст на слух, може запитати та дати на запитання відповідь, може розіграти історію в ролях з опорою на малюнок, висловлює своє ставлення про героїв та сюжет історії/розповіді. |
Geschichtenzeit. Час історій. |
2. Громадянська відповідальність Безпосереднє спілкування з людьми |
der Unfall, im Rollstuhl, Es tut mir Leid! |
|
|
|
|||||
11. |
|
уміє працювати над проєктом, робить короткіповідомлення про своїх друзів про спільні інтереси і дозвілля, називаючи якості людини, сприймає на слух знайомі запитання про родину та відповідає на них, уміє працювати в команді на результат. |
Проєктна робота «Unsere Schulfreunde» |
2. Громадянська відповідальність Безпосереднє спілкування з людьми |
|
|
|
|
|||||
Lerne was, so kannst du was. Що вчиш, те і знаєш. |
|||||||||||||
12. |
|
називає шкільні предмети, може розповісти про розклад уроків у школі, вживаючи у мовлені порядкові числівники, може скласти слова із складів і співвідносить до відповідного малюнка, читає та відгадує загадки про шкільні предмети |
Stundenplan. Розклад уроків |
2. Громадянська відповідальність Обговорює шкільні правила |
der Stundenplan, das Schulfach, die Kunst, die Erdkunde, die Geschichte, das Werken, die Stunde, die Reli (Religion), spannend, multiplizieren |
Порядкові числівники |
описувати, розповідати, характеризу вати • порівнювати • аргументувати свій вибір • запитувати та надавати інформацію • розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації • пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію Демонструє розуміння поглядів та почуттів інших людей. Висловлює протилежні думки з повагою. Конструк-тивно веде переговори у разі конфлікту. Підтримує стосунки і відчуття приналежності. Здобуває потрібні дані з різних джерел, перевіряю-чи надійність джерела. Доступно презентує та переконли-во аргументує рішення.
Адекватно реагує на похвалу, невдачі та критику. Долає стрес, використовуючи відповідні стратегії. Управляє емоціями через переоцінку та зміну ситуації. Обговорює власні емоції переважно з друзями та добирає найкращі стратегії поведінки
|
|
|||||
13. |
|
вміє провідміняти модальні дієслова та вживає їх у мовленні, може розіграти діалог за поданими ситуаціями, сприймає текст на слух та виконує завдання, може дати відповіді на запитання за прочитаним. |
Unser Stundenplan. Наш розклад уроків |
2. Громадянська відповідальність Обговорює шкільні правила |
können, dürfen, müssen, sollen, einen Beitrag schreiben |
Modalverben im Präsens модальні дієслова у теперішньому часі |
|
||||||
14. |
|
знає назви днів тижня, і співвідносить їх з скороченою формою, проводить міні-опитування і розповідає про розклад уроків, може написати свій омріяний розклад уроків та розповісти про нього. |
Mein Traumstundenplan. Мій омріяний розклад уроків. |
2. Громадянська відповідальність Демонструє розуміння потреби працювати разом |
Ich mag…, Mir gefällt/gefallen… Dieses Fach/diese Fächer möchte ich am … haben.
|
|
|
||||||
15. |
|
може розповісти про урок німецької мови та дії на уроці нім. мови, може сформулювати прохання/наказ, читає прислів’я та знаходить еквіваленти в укр. мові, розігрує діалоги за поданими ситуаціями |
In der Deutschstunde На уроці німецької мови |
2. Громадянська відповідальність Обговорює шкільні правила |
üben, Umfragen machen, Regeln erklären |
Der Imperativ der Verben. Наказовий спосіб дієслів. |
|
||||||
16. |
|
читає текст та виконує тестове завдання, відповідає на запитання за прочитаним текстом, може написати відповідь на лист, може надати пораду з опорою на зразок, створює колаж та надає поради, щодо ефективного вивчення нім.мови |
Kinder, lernt Deutsch! Діти, вчіть німецьку мову! |
Обговорює шкільні правила |
pro Woche, die Aussprache, auf Deutsch/Englisch, regelmäβig |
|
|
||||||
17. |
|
запитує та називає офіційний та неофіційний час, може написати почутий час, слухає та співає пісню, може скласти за поданими ситуаціями діалог та розіграти його. |
Wie spat ist es? Котра година? |
3. Здоров’я і безпека. Упорядковує власний робочий день із дотриманням принципів здорового способу життя |
Wie spat ist es? Es ist … um… Uhr, Viertel vor/ nach, halb, morgens, abends |
Час. |
|
||||||
18. |
|
розповідає про свій розпорядок дня, вживаючи зворотні дієслова, описує розпорядок дня іншої людини, може написати повідомлення про свій шкільний день |
Mein Tagesablauf. Мій розпорядок дня |
3. Здоров’я і безпека. Упорядковує власний робочий день із дотриманням принципів здорового способу життя |
aufstehen, sich waschen, sich kämmen, sich anziehen, sich treffen |
Reflexive Verben. Зворотні дієслова. |
|
||||||
19. |
|
знає лексичний та граматичний матеріал вивчених тем, може утворити дієслова в наказовому способі, сприймає текст на слух та позначає малюнки у відповідному порядку, може розповісти про дії дітей, зображених на малюнках, може розповісти, що можна робити або не можна у школі, проводить опитування та підводить підсумок, вміє об’єктивно самооцінити свої успіхи по вивченому розділі. |
Узагальнення та систематизація вивченої теми «Lerne was, so kannst du was» |
2. Громадянська відповідальність Обговорює особливості взаємодії особистості та групи. |
|
|
|
||||||
20. |
|
сприймає текст на слух, може запитати та дати на запитання відповідь, може розіграти історію в ролях з опорою на малюнок, може висловити свою думку, щодо прочитаної історії/розповіді |
Geschichtenzeit. Час історій. |
2. Громадянська відповідальність Безпосереднє спілкування з людьми |
|
|
|
|
|||||
21 |
|
уміє працювати над проєктом, робить короткі повідомлення про свій розпорядок дня, використовуючи календар часу, висловлює та обгрунтовує свою точку зору, сприймає на слух знайомі запитання та відповідає на них, уміє працювати в команді на результат. |
Проєктна робота «Richtiger Tagesablauf» |
2. Громадянська відповідальність Безпосереднє спілкування з людьми |
|
|
|
|
|||||
Ach, du tolle Freizeit! Ах, чудовий вільний час! |
|||||||||||||
22. |
|
називає хобі та види дозвілля, може прочитати римівку, може розповісти про інтереси інших, сприймає текст на слух та відповідає на запитання, добирає дієслова до іменників. |
Interessen und Hobby. Інтереси та хобі |
1. Екологічна безпека та сталий розвиток Наводить приклади з власного досвіду |
Trickfilme gucken, Puzzles legen, mit Konsolen spielen, stricken, Spaβ machen, spazieren gehen, Interessen haben an |
|
описувати, розповідати, характеризу вати • порівнювати • аргументувати свій вибір • запитувати та надавати інформацію • розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації • пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію Демонструє розуміння поглядів та почуттів інших людей. Висловлює протилежні думки з повагою. Конструк-тивно веде переговори у разі конфлікту. Підтримує стосунки і відчуття приналежності. Здобуває потрібні дані з різних джерел, перевіряю-чи надійність джерела. Доступно презентує та переконли-во аргументує рішення.
Адекватно реагує на похвалу, невдачі та критику. Долає стрес, використовуючи відповідні стратегії. Управляє емоціями через переоцінку та зміну ситуації. Обговорює власні емоції переважно з друзями та добирає найкращі стратегії поведінки
|
|
|||||
23. |
|
розповідає про інтереси та хобі людей та висловлює свою точку зору щодо цих інтересів, вміє продієвідміняти дієслова з відокремлюваними префіксами та вживає їх у своєму мовленні, знаходить відповідні заголовки до прочитаних текстів, висловлюючи свою точку зору щодо оголошень, |
Meine Interessen. Мої інтереси |
1. Екологічна безпека та сталий розвиток Наводить приклади з власного досвіду |
mitgehen, fernsehen, die Murmel, das Kuscheltier, die Mnze, das Comicsbuch, die Briefmarke, sammeln |
Trennbare Verben https://wordwall.net/uk/resource/29570603/trennbare-verben
|
|
||||||
24. |
|
читає тест, вставляючи відповідні дієслова за змістом текстом, висловлює свою точку зору щодо прочитаного тексту, дає оцінку головному герою тексту, може написати про свої хобі, вживаючи відокремлювані префікси, може самостійно написати оголошення про цікаве дозвілля. |
Hobbys. Хобі. |
1. Екологічна безпека та сталий розвиток Наводить приклади з власного досвіду |
lecker, anstrengend, wandern, blöd |
Trennbare Verben https://wordwall.net/uk/resource/17640754/trennbare-verben
|
|
||||||
25. |
|
слухає прислів’я та заходить еквіваленти до них в укр. мові, може пояснити значення прислів’я, може записати відповідні букви у словах, запитує та відповідає про проведення вихідних, читає смс-повідомлення та може утворити Partizip II |
Am Wochenende. У вихідні |
3. Здоров’я і безпека Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку. |
das Wochenende, am Wochenende |
Perfekt der regelmäβigen Verben haben/sein + Partizip II https://learningapps.org/1769126
|
|
||||||
26. |
|
може розповісти про дозвілля людей на вихідних, описуючи минулі події, читає текст та записує його в Perfekt , ставить запитання до тексту та відповідає на них в минулому часі, сприймає текст на слух та позначає відповідні малюнки |
Was habe ich am Wochenende gemacht? Що я робив на вихідних? |
3. Здоров’я і безпека Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку. |
|
https://learningapps.org/1769126
|
|
||||||
27. |
|
може розповісти про свої дії на канікулах, вживаючи минулий час, розрізняє літні види діяльності від зимових, може написати вірш підбираючи рими, вміє розрізняти дієслова із haben/sein і вживати їх у реченні з Partizip II |
In den Ferien. На канікулах |
3. Здоров’я і безпека Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку. |
grillen, verbringen, auf dem Bauerhof, bei den Groβeltern |
Perfekt der unregelmäβigen Verben haben/sein + Partizip II |
|
||||||
28. |
|
може розповісти про проведення канікул, вживаючи минулий час, вміє утворити дієслова у Partizip IІ, сприймає на слух короткі повідомлення та виконує завдання з виходом на комунікацію, може розіграти діалог в ролях за прослуханим текстом. |
Was hast du in den Ferien gemacht? Що ти робив на канікулах? |
3. Здоров’я і безпека Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку. |
die Sache klappen, Mühe geben, vorbei, irgendwohin, aus aller Welt, |
Perfekt der unregelmäβigen Verben haben/sein + Partizip II |
|
||||||
29. |
|
може за прочитаним текстом знайти дієслова в Perfekt та назвати їх у формі Infinitiv, складає запитання до тексту та відповідає на них, вживаючи минулий час, може написати відповідь на лист у минулому часі. |
Тренувальні вправи |
2. Громадянська відповідальність Демонструє розуміння потреби працювати разом |
|
|
|
|
|||||
30. |
|
знає лексичний та граматичний матеріал вивчених тем, може скласти з частин види діяльності та скласти з ними речення у Perfekt, може скласти розповідь з опорою на малюнки у минулому часі, може прокоментувати статистику вільного часу нім. дітей. |
Узагальнення та систематизація вивченої теми «Ach, du tolle Freizeit»! |
2. Громадянська відповідальність Обговорює особливості взаємодії особистості та групи. |
|
|
|
|
|||||
31. |
|
сприймає текст на слух, може запитати та дати на запитання відповідь, може розіграти історію в ролях з опорою на малюнок, може висловити свою думку, щодо прочитаної історії/розповіді |
Geschichtenzeit. Час історій. |
2. Громадянська відповідальність Безпосереднє спілкування з людьми |
|
|
|
|
|||||
32. |
|
уміє працювати над проєктом, може виготовити чарівну коробку, робить короткі повідомлення про види дозвілля та хобі, висловлює та обґрунтовує свою точку зору, уміє працювати в команді на результат. |
Проєктна робота «Freizeit – Zauberbox» |
2. Громадянська відповідальність Безпосереднє спілкування з людьми |
|
|
|
|
|||||
Feiern bringt Freude. Святкування приносить радість |
|||||||||||||
33. |
|
називає місяці та дати, розповідає про дати свят, впорядковує свята до пір року, називає дати святкування цих свят, |
Wann feiert man die Feste? http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/pdrychniki/nmetska-mova-5-yi-rk-navchannya-5-klas-sotnikova-s-gogolva-g-v/lektion-5-stunde-53-wann-feiert-man-die-feste/15872-test |
2. Громадянська відповідальність Порівнює свята й традиції в різних країнах |
Weihnachten, Neujahr, Silvester, Oster, der Karneval, der Valentinstag, der Nikolaustag, |
Ordinalzahlen. Порядкові числівники
|
описувати, розповідати, характеризу вати • порівнювати • аргументувати свій вибір • запитувати та надавати інформацію • розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації • пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію Демонструє розуміння поглядів та почуттів інших людей. Висловлює протилежні думки з повагою. Конструк-тивно веде переговори у разі конфлікту. Підтримує стосунки і відчуття приналежності. Здобуває потрібні дані з різних джерел, перевіряю-чи надійність джерела. Доступно презентує та переконли-во аргументує рішення.
|
|
|||||
34. |
|
може розповісти про улюблені свята, читає та відгадує загадки, може переказати прочитаний текст та написати речення із сполучником denn |
Lieblingsfeste. Улюблені свята |
2. Громадянська відповідальність Порівнює свята й традиції в різних країнах |
aus aller Welt, Groβ und Klein, über alles lieben, das Herz, der Tannenbaum, warten, schmücken, beliebt |
Satzreihe mit denn. Складне речення з denn
|
|
||||||
35. |
|
може розповісти про традиції святкування карнавалу в Німеччині, називає маскарадні костюми на вечірку з нагоди карнавалу, читає смс-повідомлення та статтю про святкування карнавалу та виконує тестові завдання, сприймає текст на слух та називає імена дітей, які одягнені в ці костюми, може розповісти про організацію вечірки з нагоди карнавалу |
Karneval. Карнавал https://naurok.com.ua/test/karneval-31123.html
|
2. Громадянська відповідальність Порівнює свята й традиції в різних країнах |
der Fasching, die Fastnacht, der Karneval, am liebsten, mitmachen |
Perfekt |
|
||||||
36. |
|
може розповісти про традиції святкування новорічного вечора, називає символи новорічного вечора, вживає прийменники в давальному відмінку, слухає та розігрує діалоги |
Silvester. Новорічний вечір |
2. Громадянська відповідальність Порівнює свята й традиції в різних країнах |
der Tannenbaum, der Adventskranz, der Adventskalender, das Feuerwerk, die Geschenke, die Mitternacht, die Plätzchen, die Glückwunschkarte, die Gans, |
Präpositionen mit Dativ. Прийменники в давальному відмінку |
|
||||||
37. |
|
може розповісти про святкування Різдва та передріздвяного часу в Німеччині, читає текст та виконує тестові завдання, може порівняти звичаї двох країн та написати листа про святкування Різдва. може написати лист Weihnachtsmann |
Weihnachten und Adventszeit. Різдво і передріздвяний час. |
2. Громадянська відповідальність Порівнює свята й традиції в різних країнах |
anzünden, die Adventszeit, die Kerze, der Heiligen Abend, die Weihnschtslieder, der Weihnachtsmann, die Weihnachtsspeisen |
|
|
||||||
38. |
|
знає лексичний та граматичний матеріал вивчених тем, може розповісти про святкування свят в Україні та Німеччині, називає місяці в правильній послідовності, сприймає текст на слух т знаходить відповідні маски карнавалу, може розповісти про свята за малюнками, може написати про улюблені свята дітей, вживаючи складні речення з denn |
Узагальнення та систематизація вивченої теми «Feiern bringt Freude» |
2. Громадянська відповідальність Обговорює особливості взаємодії особистості та групи. |
|
|
|
||||||
39. |
|
сприймає текст на слух, може запитати та дати на запитання відповідь, може розіграти історію в ролях з опорою на малюнок, може висловити свою думку, щодо прочитаної історії/розповіді та висловлює своє ставлення про героїв історії/розповіді |
Geschichtenzeit. Час історій. |
2. Громадянська відповідальність Безпосереднє спілкування з людьми |
|
|
|
|
|||||
40. |
|
уміє працювати над проєктом, може виготовити передріздвяний календар, робить короткі повідомлення про подарунки, висловлює та обґрунтовує свою точку зору, уміє працювати в команді на результат. |
Проєктна робота «Adventskalender» |
2. Громадянська відповідальність Безпосереднє спілкування з людьми |
|
|
|
|
|||||
41. |
|
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|||||
42. |
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|||||
43. |
|
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|||||
44. |
|
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|||||
45. |
|
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|||||