Українська мова (Навчання грамоти)
За підручником Вашуленко М.С., Вашуленко О.В.
(Розподіл годин здійснюється за тижнями: на одному тижні 4 години відносяться на читання і 3 години на письмо, на наступному тижні – 3 години на читання і 4 години на письмо)
№ |
Тема уроку |
Дата |
Прим. |
Буквений період (продовження) |
|||
114 |
Знову в класі ми всі разом. Звуки [г], [г'], позначення їх буквою «ге». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Опрацювання тексту. |
|
|
115 |
Письмо малої букви г. Написання складів та слів із буквою г. Складання і записування слів із вивчених букв. Безвідривне поєднання вивчених букв. Списування з друкованого тексту. |
|
|
116 |
Закріплення звукового значення букви «ге». Читання слів. Мовно-логічні вправи. Опрацювання тексту «Конкурс у класі». |
|
|
117 |
Письмо великої букви Г. Написання складів, слів із буквою Г. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
|
|
118 |
Звук [ґ], позначення його буквою «ґе». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Скоромовки. Виразне читання віршів. |
|
|
119 |
Письмо малої букви ґ. Написання складів та слів з буквою ґ. Складання речень за малюнком. |
|
|
120 |
Письмо великої букви Ґ. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, слів. Розвиток зв 'язного мовлення. |
|
|
121 |
Закріплення звукових значень букв «ге», «ґе». Опрацювання тексту «На городі». |
|
|
122 |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо під диктування. Списування з друкованого тексту |
|
|
123 |
Буква «знак м'якшення» (ь), позначення нею на письмі м'якості приголосних. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовні вправи. |
|
|
124 |
Письмо букви ь окремо та у поєднанні з іншими літерами. Написання буквосполучень, слів. |
|
|
125 |
Закріплення букви «знак м'якшення». Буквосполучення ьо. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту, добір до нього заголовка.
|
|
|
126 |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо під диктування. Списування з друкованого тексту |
|
|
127 |
Звук [х], позначення його буквою «ха». Читання слів. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту «Казкові хмаринки». Робота з дитячою книжкою. |
|
|
128 |
Закріплення звукового значення букви «ха». Опрацювання тексту «Христинка» (за А. Свашенко). Скоромовка. |
|
|
129 |
Письмо малої букви х, складів із нею. Складання і записування слів. |
|
|
130 |
Звук [ж], позначення його буквою «же». Дзвінка вимова звука [ж] у кінці складів і слів. Скоромовка. Опрацювання вірша М. Воробйова «Сто дібров». Мовні вправи. |
|
|
131 |
Письмо великої букви X. Написання буквосполучень, слів. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
|
|
132 |
Закріплення звукового значення букви «же». Опрацювання текстів «Великі жуки», «Пізнавай хижих тварин». |
|
|
133 |
Письмо малої букви ж. Написання буквосполучень та слів із буквою ж. Навчальний диктант. |
|
|
134 |
Письмо великої букви Ж. Написання складів. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом. Розвиток зв'язного мовлення. |
|
|
135. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Читання текстів |
|
|
136. |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо під диктування. Списування з друкованого тексту
|
|
|
137. |
Звук [ш], позначення його буквою «ша». Зіставлення звуків [ж] — [ш]. Читання слів, речень. Опрацювання тексту «Пошта». |
|
|
138. |
Письмо малої букви ш. Написання складів, слів та речень. Словниковий диктант. |
|
|
139. |
Закріплення звукового значення букви «ша». Опрацювання вірша «На березі береза» (за А. Качаном) і тексту «Привіт, Сашку!». |
|
|
140. |
Письмо великої букви Ш. Написання буквосполучень, слів та речень. |
|
|
141. |
Звук [ч], позначення його буквою «че». Читання складів, слів. Звуковий аналіз слів. Словниково-логічні вправи. Скоромовки. Робота з дитячою книжкою.
|
|
|
142. |
Закріплення звукового значення букви «че». Опрацювання тексту «Наш веселий клас»(за М. Чумарною). Розігрування сценки за віршем. |
|
|
143. |
Письмо малої букви ч. Написання складів, слів та речень. Словниковий диктант. |
|
|
144. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Річка Черемош». |
|
|
145. |
Письмо великої букви Ч, складів та слів із нею. Порівняння написання букв Ч та У. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
|
|
146. |
Звуки [ц], [ц'], позначення їх буквою «це». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовні вправи. Опрацювання вірша «Порожній козуб» (за В. Лучуком). |
|
|
147. |
Письмо малої букви ц. Письмо складів та слів із буквою ц. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. |
|
|
148. |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо під диктування. Списування з друкованого тексту. Розвиток зв'язного мовлення. |
|
|
149. |
Закріплення звукових значень букви «це». Опрацювання вірша «Скільки олівців?». Загадки. |
|
|
150. |
Письмо великої букви Ц, буквосполучень та слів із нею. Написання речень. |
|
|
151. |
Буква «я», позначення нею сполучення звуків [йа]. Позначення буквою «я» звука [а] та м'якості попереднього приголосного. Звуковий аналіз слів. Опрацювання казки «Родичі». Розігрування сценки за казкою. |
|
|
152. |
Письмо малої букви я. Написання буквосполучень, слів. Звуковий аналіз слів.
|
|
|
153. |
Позначення буквою «я» звука [а] та м'якості попереднього приголосного. Мовно-логічні вправи. Опрацювання віршів Л. Цілик «Сонечко», Г. Манів «Сонечкова донечка». |
|
|
154. |
Письмо великої букви Я, буквосполучень із нею. Доповнення і записування речень. Складання й записування слів. Написання вивчених букв. Списування з друкованого тексту. |
|
|
155. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Читання текстів. Робота з дитячою книжкою.
|
|
|
156. |
Буква «ю», позначення нею сполучення звуків [йу]. Позначення буквою «ю» звука [у] та м'якості попереднього приголосного. Читання складів, слів. Опрацювання вірша А. М ’ястківського «Весна». |
|
|
157. |
Письмо малої букви ю. Написання буквосполучень, слів та речень. Словниковий диктант. |
|
|
158. |
Закріплення звукових значень букви «ю». Загадка (А. Свашенко). Опрацювання вірша «Хто Юрасика вкусив?» (за Г. Демченко). |
|
|
159. |
Письмо великої букви Ю, складів та слів із нею. Написання речень. Письмо під диктування. |
|
|
160. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Вишня» (за К. Михалициною). |
|
|
161. |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо під диктування. Списування з друкованого тексту |
|
|
162. |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо під диктування. Списування з друкованого тексту. Розвиток зв'язного мовлення. |
|
|
163. |
Буква «є», позначення нею сполучення звуків [йе]. Позначення буквою «є» звука [е] та м'якості попереднього приголосного. Опрацювання віршів. |
|
|
164. |
Письмо малої букви є. Написання складів та слів із буквою є. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом. |
|
|
165. |
Буква «є». Звуко-буквений аналіз слів з буквою «є». Читання в ролях вірша А.Качана «Сині дині». Загадки. |
|
|
166. |
Закріплення письма малої букви є. Списування з друкованого тексту. |
|
|
167. |
Закріплення звукових значень букви «є». Звуковий аналіз слів. Скоромовка. Опрацювання казки «Як білка і заєць одне одного не впізнали». Робота з дитячою книжкою. |
|
|
168. |
Письмо великої букви Є. Написання буквосполучень та речень. Вибірковий диктант. |
|
|
169. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Буруля» (за В. Коваленко). Робота з дитячою книжкою. |
|
|
170. |
Буква «ї», позначення нею сполучення звуків [йі]. Звуковий аналіз слів. Читання слів. Словникові вправи. Опрацювання віршів. |
|
|
171. |
Письмо малої букви ї, буквосполучень із нею. Складання і записування слів із вивчених букв. |
|
|
172. |
Закріплення звукового значення букви «ї». Опрацювання тексту «Українська держава». |
|
|
173. |
Письмо великої букви Ї, складів та слів із нею. Записування речень. Навчальний диктант. |
|
|
174. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання віршів «Я — українка» (за О. Василенко), «Прапор нашої країни» (за Г. Чубач) |
|
|
175. |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Коментоване письмо. |
|
|
176. |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Пояснювальний диктант. Розвиток зв'язного мовлення. |
|
|
177. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання оповідання «Київ». |
|
|
178. |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Поділ слів на склади. Пояснювальний диктант. |
|
|
179. |
Закріплення звукового значення вивчених букв. Розповідь про Тараса Шевченка та Лесю Українку. Опрацювання текстів «Тарас Григорович Шевченко», «Леся Українка». |
|
|
180. |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова речень за малюнком. |
|
|
181. |
Буква «ща», позначення нею звукосполучення [шч]. Читання складів, слів. Опрацювання віршів К. Перелісної «Дощик», «Різнокольоровий дощик» (за В. Полинок). |
|
|
182. |
Письмо малої букви щ. Написання складів, слів та речень. Словниковий диктант. |
|
|
183. |
Закріплення звукового значення букви «ща». Опрацювання оповідання В. Сухомлинського «Яке щастя?». Порівняння віршів. Прислів'я. Робота з дитячою книжкою. |
|
|
184. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Удома краще» (за Т. Волгіною). |
|
|
185. |
Письмо великої букви Щ. Написання буквосполучень, слів та речень. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
|
|
186. |
Звук [ф], позначення його буквою «еф». Читання складів, слів. Опрацювання вірша Л. Кондрашенко «Жираф».
|
|
|
187. |
Письмо малої букви ф. Написання складів, слів та речень. Словниковий диктант. |
|
|
188. |
Закріплення звукового значення букви «еф». Опрацювання вірша за В. Кравчуком і тексту «Виставка малюнків». |
|
|
189. |
Письмо великої букви Ф, буквосполучень та слів із нею. Складання й записування речень. |
|
|
190. |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. Розвиток зв'язного мовлення. |
|
|
191. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Словникові вправи. Скоромовки. Опрацювання тексту «Фунікулер у Києві». |
|
|
192. |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова і записування речень. |
|
|
193. |
Звуки [дз], [дз'], позначення їх буквосполученням «дз». Звуковий аналіз слів. Опрацювання вірша А.Зарудного «Дзвіночки». |
|
|
194. |
Письмо буквосполучень дз, Дз, слів із ними. Безвідривне поєднання букв. Побудова і записування речень. |
|
|
195. |
Відпрацювання злитої вимови звуків [дз], [дз ']. Опрацювання вірша Грицька Бойка «Горобець» та оповідання «Лісовий майстер» (за Ю. Старостенком). |
|
|
196. |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова і записування речень. |
|
|
197. |
Звук [дж], позначення його буквосполученням «дж». Відпрацювання злитої вимови звука [дж]. Звуковий аналіз слів. Опрацювання вірша Н. Забіли «Джміль». Робота з дитячою книжкою. |
|
|
198. |
Закріплення звука [дж], буквосполучення «дж». Опрацювання тексту «Цілющі джерела».
|
|
|
199. |
Письмо буквосполучень дж, Дж, слів із ними. Побудова і записування речень. Словниковий диктант. |
|
|
200. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Дзюдо».
|
|
|
201. |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.
|
|
|
202. |
Апостроф. Роль апострофа в українській мові. Вимова і написання слів з апострофом. Опрацювання тексту Д. Чередниченка «П'ятеро» і вірша Н. Гуркіної «Маю десять пальців я...». |
|
|
203. |
Написання складів та слів з апострофом. Звуковий аналіз слів. Пояснювальний диктант. |
|
|
204. |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. Розвиток зв'язного мовлення. |
|
|
205. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Як ми виграли комп'ютер». |
|
|
206. |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Написання буквосполучень та речень. Вибірковий диктант. |
|
|
207. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання віршів М.Хоросницької «Я навчився вже читати...», В. Зорик «Книжка». |
|
|
208. |
Закріплення вмінь писати великі й малі літери українського алфавіту. Побудова і записування речень. |
|
|
209. |
Алфавіт. Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв. Опрацювання вірша Б. Заходера «Буква «Я»». Розігрування сценки за змістом вірша. |
|
|
210. |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо під диктування. |
|
|
Післябуквений період
|
|||
211. |
Читаю і відгадую загадки. Загадки П. Ребро, Л. Вознюк, М. Пономаренко). Загадки (Складання загадки про тварину. Опрацювання текстів «У лісовій школі», «Солодке слово». Робота з дитячою книжкою. |
|
|
212. |
Читаю і слухаю дитячі пісні. Українська народна колискова. Дитячі народні пісні «Зайчику, зайчику...», «Два півники». Українська народна пісня «Вийди, вийди, сонечко». |
|
|
213. |
Речення. Списування текстів, поданих рукописним і друкованим шрифтом. Робота з деформованими реченнями. |
|
|
214. |
Вчимося відповідати на запитання. Складаємо речення. Складання розповіді про школу. |
|
|
215. |
Доповнення незавершених речень. Складання розповіді про своє місто (село) за поданим планом. |
|
|
216. |
Читаю лічилки. Л. Вознюк «Раз метелик, два жучок..». О. Сенатович «Місяць жмурить...». С.Шаповалов «Десять, дев'ять, вісім, сім...». |
|
|
217. |
Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв. Закріплення вмінь писати букви алфавіту. |
|
|
218. |
Голосні звуки. Звуковий аналіз слів. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом. Розвиток зв 'язного мовлення. |
|
|
219. |
Читаю українську народну казку. «Рукавичка» (українська народна казка). |
|
|
220. |
Приголосні звуки. Звуковий аналіз слів. Удосконалення вимови окремих звуків. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом. |
|
|
221. |
Читаю українську народну казку. Розігрування епізодів української народної казки «Рукавичка». |
|
|
222. |
Поділ слів на склади. Виконання мовних вправ. Вибіркове списування. |
|
|
223. |
Читаю авторську казку. О. Зубер «Як заєць сон шукав». |
|
|
224. |
Слова – назви предметів. Розрізнення слів – назв предметів за питаннями хто? що? Розподіл предметів за групами. |
|
|
225. |
Читаю вірші про пори року. Ф. Петров «Від зими і до зими». «У якому місяці?» (за К. Перелісною). Робота з дитячою книжкою. |
|
|
226. |
Читаю про дні тижня. С. Жупанин «Хто молодець?». Загадка. 3. Мензатюк «Сім днів». |
|
|
227. |
Поділ слів на склади. Виконання мовних вправ. Вибіркове списування. |
|
|
228. |
Читаю про кольори у природі. А. Музичук «Якого кольору промінці». Є. Гуменко «Олівці». |
|
|
229. |
Слова – ознаки предметів. Розрізнення слів – ознак предметів за питаннями який? яка? яке? Списування тексту, поданого рукописним шрифтом. |
|
|
230. |
Читаю про родину. Л. Вознюк «Татко і матуся». І. Кульська «Старший брат». О. Полянська «Старша сестричка». |
|
|
231. |
Слова– назви дії предметів. Виконання мовних вправ. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом.
|
|
|
232. |
Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки? Вправляння у читанні числових виразів. Розвиток зв'язного мовлення. |
|
|
233. |
Читаю оповідання про дітей. Н. Вернигора «Моє місто». «Несправжня вулиця» (за О. Кротюк). |
|
|
234. |
Службові слова. Побудова і записування речень зі службовими словами. |
|
|
235. |
Читаю про дружбу і друзів. П. Воронько «Друзяки». «Бігла білка (за Л. Савчук). Прислів'я. |
|
|
236. |
Слова, однакові за звучанням, проте різні за значенням. Виконання мовних вправ. |
|
|
237 |
Читаю про дитячі ігри. Л. Дяченко «М'ячик-пустунець». Е. Саталкіна «Лічилочка». |
|
|
238 |
Слова, близькі за значенням. Робота з деформованим текстом. Слова, протилежні за значенням. Виконання мовних вправ. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом. |
|
|
239 |
Читаю про користь спорту. Грицько Бойко «Гантелі». Т. Коломієць «Ми зі спортом дружимо». О. Коротюк «Найдужчий». Робота з дитячою книжкою. |
|
|
240 |
Читаю про домашніх тварин. «Передумала» (за О. Кротюк). «Гарно всім» (за Н. Марченко). |
|
|
241 |
Закріплення засвоєних знань і вмінь учнів. Виконання мовних вправ. Побудова і записування речень за малюнком і поданими словами. |
|
|
242 |
Читаю про чарівні слова нашої мови. А. Костецький «Буде день веселий». Канікули! А. Костецький «Канікули». Вправи для розвитку навички читання. |
|
|
243 |
Розділові знаки наприкінці речення. Побудова, правильне інтонування і записування речень. |
|
|
244 |
Вправи для розвитку навички читання. Читання текстів. |
|
|
245 |
Закріплення засвоєних знань і вмінь учнів. Виконання мовних вправ. Побудова і записування речень за малюнком і поданими словами. |
|
|
246 |
Закріплення засвоєних знань і вмінь учнів. Виконання мовних вправ. Побудова і записування речень за малюнком і поданими словами. Розвиток зв'язного мовлення. |
|
|
Математика
За підручником Скворцова С.О., Онопрієнко О.В.
(4 години на тиждень)
II семестр
№ |
Тема уроку |
Дата |
Прим |
66 |
Відкриваємо правило знаходження невідомого доданка. |
|
|
67 |
Називаємо компоненти та результат дії віднімання. Складання рівностей за малюнками. |
|
|
68 |
Додаємо і віднімаємо числа. Обчислення значення виразів двома способами. |
|
|
69 |
Вимірюємо довжини відрізків. |
|
|
70 |
Будуємо відрізки. Вимірювання довжини відрізків лінійкою. Підготовчі вправи до розв’язування задач. |
|
|
71 |
Вивчаємо вирази на дві дії. Підготовчі вправи до розв’язування задач. |
|
|
72 |
Додаємо і віднімаємо число 3. Обчислення значення виразів двома способами. Підготовчі вправи до розв’язування задач. |
|
|
73 |
Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 3. Обчислення виразів ланцюжком. |
|
|
74 |
Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3. Порівняння чисел. Вимірювання довжини відрізків. |
|
|
75 |
Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3. Складання і обчислення виразів за схемами. Підготовчі вправи до розв’язування задач. |
|
|
76 |
Готуємося до вивчення задач. Обчислення виразів на дві дії. |
|
|
77 |
Повторення та закріплення вивченого матеріалу. Розв’язування задач. Обчислення виразів. |
|
|
78 |
Додаємо і віднімаємо число 4. Підготовчі вправи до розв’язування задач. Складання рівностей за схемами. |
|
|
79 |
Додаємо і віднімаємо число 4. Підготовчі вправи до розв’язування задач. Складання рівностей за схемами. |
|
|
80 |
Знайомимося із задачею. Обчислення виразів різними способами. |
|
|
81 |
Дізнаємося про складові задачі. |
|
|
82 |
Досліджуємо задачі. Порівняння задач. Складання задачі за малюнком.
|
|
|
83 |
Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 4. Обчислення виразів. |
|
|
84 |
Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3, 4. Розв’язування задач. |
|
|
85 |
Відкриваємо спосіб додавання і віднімання числа 5. Розв’язування задач. |
|
|
86 |
Додаємо і віднімаємо число 5. Обчислення виразів зручним способом. Доповнення умови задачі запитанням. |
|
|
87 |
Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 5. Обчислення виразів. |
|
|
88 |
Вчимося виконувати арифметичні дії з величинами. Вимірювання і записування довжин відрізків. |
|
|
89 |
Додаємо і віднімаємо числа частинами. Порівнюємо величини. Розв’язування задач. |
|
|
90 |
Досліджуємо таблиці додавання чисел другої п’ятірки. Обчислення виразів. Розв’язування задач. |
|
|
91 |
Готуємося до вивчення віднімання чисел 6, 7, 8, 9. Доповнення умови задачі запитанням. Розв’язування задач. |
|
|
92 |
Готуємося до вивчення віднімання чисел 6, 7, 8, 9. Повторення складу чисел. Розв’язування задач. |
|
|
93 |
Складаємо короткий запис задачі. Визначення довжини ламаної лінії. |
|
|
94 |
Віднімаємо числа 6, 7, 8, 9. Сума зручних доданків. Творча робота над задачею. |
|
|
95 |
Віднімаємо числа 6, 7, 8, 9. Обчислення виразів. Розв’язування задач. |
|
|
96 |
Складаємо короткий запис задачі. Розв’язування задач. |
|
|
97 |
Знаходимо невідомі зменшуване і від’ємник. Взаємозв’язок між діями додавання і віднімання. Розв’язування задач. |
|
|
98 |
Віднімаємо числа другої п’ятірки. Обчислення виразів. Творча робота над задачею. |
|
|
99 |
Порівнюємо математичний вираз і число. Розв’язування і порівняння задач. |
|
|
100 |
Досліджуємо таблиці віднімання чисел другої п’ятірки. Обчислення виразів. Порівняння виразу і числа.
|
|
|
101 |
Порівнюємо число та математичний вираз. Складання і розв’язування задач за коротким записом. |
|
|
102 |
Порівнюємо математичні вирази. Творча робота над задачею. |
|
|
103 |
Вимірюємо маси предметів. Кілограм. |
|
|
104 |
Вимірюємо місткості посудин. Літр. Розв’язування задач.
|
|
|
105 |
Повторення та закріплення вивченого матеріалу. Розв’язування задач. Обчислення виразів. |
|
|
106 |
Записуємо задачу коротко. Підбір опорної схеми до задачі. |
|
|
107 |
Досліджуємо властивості величин. Ціле і частина. Визначення довжини ламаної. Розв’язування задач. |
|
|
108 |
Досліджуємо лічильну одиницю — десяток. Лічба десятками. Сотня. |
|
|
109 |
Порівнюємо, додаємо і віднімаємо десятки. Робота з математичними матеріалами. |
|
|
110 |
Одержуємо круглі числа. Додаємо і віднімаємо круглі числа. Порівняння чисел. |
|
|
111 |
Досліджуємо одиницю вимірювання довжини — дециметр . Вимірювання довжини відрізків. Перетворення одиниць вимірювання довжини. |
|
|
112 |
Утворюємо числа другого десятка. Одноцифрові і двоцифрові числа. |
|
|
113 |
Записуємо числа другого десятка. Читання і записування чисел у таблицю розрядів. Розв’язування задач. |
|
|
114 |
Записуємо числа першої сотні. Обчислення ланцюжка дій. Читання і записування чисел у таблицю розрядів. |
|
|
115 |
Порівнюємо числа в межах 100. Порівняння чисел за числовим променем. |
|
|
116 |
Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел другого десятка. Робота з математичними матеріалами. |
|
|
117 |
Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні. Обчислення виразів за схемами. |
|
|
118 |
Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні. Творча робота над задачею. |
|
|
119 |
Додаємо і віднімаємо число 1. Складене іменоване число. Визначення довжини відрізків. Розв’язування задач.
|
|
|
120 |
Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації. Творча робота над задачею. |
|
|
121 |
Узагальнюємо розуміння нумерації чисел першої сотні. Обчислення виразів. Розв’язування задач. |
|
|
122 |
Додаємо і віднімаємо одноцифрове число. Обчислення виразів. |
|
|
123 |
Додаємо і віднімаємо числа. Перетворення одиниць вимірювання довжини. |
|
|
124 |
Додаємо і віднімаємо числа. Побудова відрізків заданої довжини. |
|
|
125 |
Додаємо і віднімаємо числа. Розв’язування задач. |
|
|
126 |
Досліджуємо задачі. Обчислення виразів. Дії з іменованими числами. |
|
|
127 |
Знаходимо невідомий від’ємник і зменшуване. Розв’язування і складання задач.
|
|
|
128 |
Знайомимося із задачами на знаходження невідомого зменшуваного або від’ємника. Обчислення виразів. |
|
|
129 |
Розв’язуємо задачі. Складання схем до задач. |
|
|
130 |
Досліджуємо складові задач. Доповнення нерівностей. Побудова відрізка заданої довжини |
|
|
131 |
Знайомимося з додаванням і відніманням двоцифрових чисел. Робота з математичними матеріалами. |
|
|
132 |
Знайомимося з одиницею вимірювання часу: доба. Обчислення виразів. Розв’язування задач. |
|
|
133 |
Визначаємо час за годинником. Обчислення виразів. Розв’язування задач. |
|
|
134 |
Дізнаємось про тривалість доби, часу за годинником. Обчислення виразів. Розв’язування задач. |
|
|
135 |
Додаємо і віднімаємо числа. Обчислення виразів. Визначення часу за годинником. |
|
|
136 |
Визначаємо вартість товару. Обчислення виразів зручним способом. Розв’язування задач. |
|
|
137 |
Знайомимося з одиницею вимірювання довжини — метр. Співвідношення між одиницями вимірювання довжини. Розв’язування задач. |
|
|
138 |
Додаємо і віднімаємо числа. Повторюємо вивчене. |
|
|
139 |
Додаємо і віднімаємо числа. Повторюємо вивчене.
|
|
|
140 |
Повторення та закріплення вивченого матеріалу. Розв’язування задач. Обчислення виразів. |
|
|
141 |
Повторення та закріплення вивченого матеріалу. Розв’язування задач. Обчислення виразів. |
|
|
Я досліджую світ
За підручником Н.М.Бібік, Г.П. Бондарчук
(3 години на тиждень)
ІІ семестр
№ |
Тема уроку |
Дата |
Прим. |
50 |
Зміни в природі взимку. |
|
|
51 |
Як зимують тварини. |
|
|
52 |
Сторінка дослідника. Про що розкаже лупа? Виготовлення сніжинки-витинанки. |
|
|
53 |
Сторінка дослідника. Що розкаже тобі термометр? Що собою уявляє лід? |
|
|
54 |
Праця людей узимку. Чим займаються люди в селі та у місті. Як доглядають за свійським та дикими тваринами. |
|
|
55 |
Людина – от що найцікавіше у світі. Хто така людина? А що називають суспільством? |
|
|
56 |
Я та інші. Найближчі для тебе люди. Наші рідні під час подорожі у часі. |
|
|
57 |
Я і моя родина. |
|
|
58 |
Я і моя родина. Практична робота «Моє родовідне дерево». |
|
|
59 |
Почуття людини, емоції. Складання пам’ятки «Як навчитися стримувати емоції». |
|
|
60 |
Який буває в мене день. Що впливає на зміни у настрої? |
|
|
61 |
Моє улюблене заняття. |
|
|
62 |
Ми усі різні й неповторні. Складання колажу «Світ наших захоплень». |
|
|
63 |
Винаходи, які придумали діти. Винаходи людства, які змінили світ. Гра «Ми – винахідники». |
|
|
64 |
Я тут живу. |
|
|
65 |
Я тут живу. Конструювання з конструктора «Оселя моєї мрії», «Дитяча кімната моєї мрії». (за вибором учнів)
|
|
|
66 |
Я живу в місті. Які місця називають громадськими? Правила поведінки у громадських місцях. |
|
|
67 |
Розв’язування ситуаційних задач та моделювання з власного досвіду, пов’язаних із правилами поведінки у громадських місцях. |
|
|
68 |
Я живу в селі. Практична робота «Мапа нашого села». |
|
|
69 |
У музеї. Правила поведінки у музеї. |
|
|
70 |
Запрошуємо до театру. Моделювання правил поведінки за серією сюжетних зображень. |
|
|
71 |
У супермаркеті. Складання пам’ятки «Правила поведінки у супермаркеті». |
|
|
72 |
Дбаю про свою безпеку. Виховний потенціал наших улюблених казок. |
|
|
73 |
Оглядаю моє житло. Школа самообслуговування. Що мені можна і чого не можна робити у оселі? |
|
|
74 |
Коли ми самі вдома. Служби допомоги. Небезпечні предмети будинку. |
|
|
75 |
Коли ґаджет заважає. Моделювання ситуацій за сюжетними зображеннями. Диспут «Ґаджет чи гра?» |
|
|
76 |
Коли ґаджет заважає (продовження). Основне призначення телефону.
|
|
|
77 |
Які ви вдома. Складання пам’ятки «Щоб сяяла кімната» |
|
|
78 |
Які ви вдома. (продовження) Обговорення вірша В.Симоненка. Коло думок «Чому діти скаржаться на рідних?»
|
|
|
79 |
Турбуюся про здоров’я. Корисна та шкідлива їжа. Практична робота «Складання меню для дитини молодшого шкільного віку». |
|
|
80 |
Турбуюся про здоров”я (продовження). Гігієна. Засоби гігієни. Дослідження «Як правильно чистити зубки». |
|
|
81 |
Як дізнатися, що вже весна. Практична робота «Створюємо «Книжку весни»». |
|
|
82 |
Сторінка дослідника. Твій город на підвіконні. |
|
|
83 |
Турботи тварин навесні.
|
|
|
84 |
Турботи тварин навесні. Складання розповідей про турботи тварин навесні. |
|
|
85 |
Свійські тварини навесні. Чим схоже і чим різняться життя диких та свійських тварин навесні. |
|
|
86 |
Весняні роботи в місті та в селі. Практична робота «Складання плану роботи на тиждень із врахуванням погодних умов». |
|
|
87 |
Святковий календар весни. Великдень. Символ Великодня – писанка. |
|
|
88 |
Святковий календар весни (продовження). Мамине свято. Конкурс «Найкращі 5 ідей» як можна привітати маму. |
|
|
89 |
Як ставитися до інших. Не будь жадібним. Коло думок «Чому не слід випрошувати в інших?» |
|
|
90 |
Умій дружити. Що таке дружити? Коло вибору для друзів. |
|
|
91 |
Чемним треба бути скрізь. |
|
|
92 |
Чарівні слова відкривають серця. Абетка ввічливості. |
|
|
93 |
Твоя країна – Україна. Дивовижні імена (за А. Григоруком).
|
|
|
94 |
Хто такий громадянин, європеєць, житель Землі? |
|
|
95 |
Державні символи –прапор, герб, гімн. Де можна побачити Державний Прапор України? Де можна побачити Державний Герб України? Де можна почути Державний Гімн України? |
|
|
96 |
Я маю право на права . У світовій Книзі прав дитини зазначено, що… (обговорення сутності піктограм). |
|
|
97 |
Я маю право на права (продовження) Про порушення прав дитини сторінками улюблених казок. Складання пам’ятки « Правила поводження із незнайомцями». |
|
|
98 |
Про акуратність. П’ять кроків до акуратності. Конкурс «Найохайніший портфель класу»/ «Найохайніша парта класу». Конкурс «Зошити всміхаються» (за вибором вчителя). |
|
|
99 |
Зустрічаємо літо. Практична робота «Створюємо «Книжку літа»». |
|
|
100 |
Як зберегти здоров’я влітку. |
|
|
101 |
Сторінка дослідника. Як у домашніх умовах можна отримати веселку? |
|
|
102 |
Тварини улітку. Як доглядають за свійськими тваринами улітку. |
|
|
103 |
Праця людей улітку. Практична робота «План роботи на тиждень з урахуванням погодних умов». |
|
|
104 |
Ми всі різні, в світ у нас - один на всіх. Усі ми різні, - і цим одне одному дуже цікаві. |
|
|
105 |
Ми всі різні, в світ у нас - один на всіх. Усі ми різні, - і цим одне одному дуже цікаві. |
|
|
106 |
Узагальнення знань учнів. |
|
|
Дизайн і технології
За альбомом-посібником «Маленький трудівничок» Роговська Л.
(1 година на тиждень)
II семестр
№ |
Тема уроку |
Дата |
Прим. |
17. |
Світ захоплень. Розумна сова. Практична робота: виліплення сови із пластиліну та гілочок у техніці «ковбаски». |
|
|
18. |
Я – мандрівник . Леопардик і тигренятко. Практична робота: виготовлення тваринок у техніці оригамі. |
|
|
19. |
Я – мандрівник . Леопардик і тигренятко (продовження). Практична робота: виготовлення тваринок у техніці оригамі. |
|
|
20. |
Ми – дослідники, ми – винахідники. Гарячий чай з лимоном. Практична робота: виготовлення аплікації з паперу. |
|
|
21. |
Спорт. Сідаємо на велосипед. Практична робота: виготовлення коліс велосипеду з паперу в техніці «гармошки». |
|
|
22. |
Спорт. Сідаємо на велосипед (продовження). Практична робота: виготовлення коліс велосипеду з паперу в техніці «гармошки». |
|
|
23. |
Мої улюблені книжки. Вінні-Пух. Практична робота: виготовлення аплікації з паперу. |
|
|
24. |
Транспорт. «Мчать машини по дорозі». Практична робота: виконання аплікації з паперу, вирізання деталей (машин, світлофора). |
|
|
25. |
Професії . Здоровий зубчик – білий чубчик. Практична робота: виготовлення аплікації-плакату з паперу, вирізання деталей аплікації («веселого» та «сумного» зубчика, їжі.) |
|
|
26. |
Час. Будильник «Кошенятко». Практична робота: виготовлення будильника, вирізання деталей виробу (циферблату, стрілочок, цифр, лапок та вушок).
|
|
|
27. |
Весняна мозаїка. Кучерявий баранець. Практична робота: з штучним матеріалом (серветками), виготовлення баранця. |
|
|
28. |
Весняні свята. Великдень. Великодні писанки. Практична робота: виготовлення аплікації з паперу, вирізання шаблону-основи та яєць. |
|
|
29. |
Навіщо треба їсти. Смачна груша. Практична робота: виготовлення з пластиліну груши. |
|
|
30. |
Світ рослин. Зі святом весни! Практична робота: виготовлення квітки за шаблоном. |
|
|
31. |
Подорожуємо в часі. З Днем народження, Динозаврику! Практична робота: виготовлення листівки з паперу. |
|
|
32 |
Веселка. Клоун «Веселунчик». Практична робота: створення клоуна за шаблоном. |
|
|
33 |
Моя родина. Листівка для тата. Практична робота: вирізання деталей листівки, створення комірця. |
|
|
34 |
Моя Батьківщина. Ми любимо Україну Практична робота: вирізання основи та деталей аплікації (гасло, хлопчик, дівчинка), приклеювання їх на малюнок. |
|
|
35 |
Виставка творчих учнівських робіт |
|
|
Музичне мистецтво
За підручником Т.Є.Рубля, Т. Л. Щеглова, І. Л. Мед
( 1 година на тиждень)
ІІ семестр
№ |
Тема уроку |
Дата |
Прим. |
17 |
Пригоди чарівного потяга. Акомпанемент. Пейзажі весни. |
|
|
18 |
Танок тварин. Розучування пісні «Жук танцює». |
|
|
19 |
Танець метеликів. Слухання Е.Гріг «Метелик». Симетрія. |
|
|
20 |
Подарунок для родини. Слухання пісні В.Кобриновича «Мамині руки». Будова пісні. Розучування пісні «Мама і я» |
|
|
21 |
Домашні улюбленці. Розучування пісні «Засмутилось кошеня». Слухання К.Сен – Санс «Карнавал тварин» |
|
|
22 |
Весняна хустинка. Веснянки, заклички, гаївки. Слухання веснянки В.Філіпенка «Прийди, прийди, весно красна». Розучування дитячої веснянки «Вийди, вийди, сонечко» |
|
|
23 |
Весняний хоровод . Пісня –танець, пісня-хоровод. |
|
|
24 |
Весняний хоровод . Розучування веснянки «Ой минула вже зима». |
|
|
25 |
Весну зустрічаємо. Інструментальна та вокальна музика. |
|
|
26 |
Дитячі іграшки. Слухання музики П.Чайковського «Хвороба ляльки», «Нова лялька». Настрій у музиці. Розучування поспівки «Лис та їжак» |
|
|
27 |
Дитячі іграшки .Розучування пісні «Семеро гномів» (за А.Житкевичем). Настрій у пісні. |
|
|
28 |
Казка. розучування пісні «А ми любими читати» (М.Ясаковаа, О.Янушевич) |
|
|
29 |
Театральна подорож. Опера. Балет. Слухання музики П.Чайковського «Танець Феї Драже» |
|
|
30 |
Улюблені мультфільми. Гра «Вгадай мелодію» |
|
|
31 |
Ми веселі музиканти. Голоси музичних інструментів. Розучування пісні «Веселий музикант». |
|
|
32 |
Космічна подорож. Фантазія людського розуму. Слухання музики О.Зацепіної з мультфільму «Таємниця третьої планети» |
|
|
33 |
Морське царство. Настрій у музичних творах про море (опера «Садко» М.Римського-Корсакова, симфонічна поема «Море» М.Чьюрльоніса,тощо) |
|
|
34 |
Скоро літо. Розучування пісні «Літо золоте». |
|
|
35 |
Підсумковий урок -концерт |
|
|
Мистецтво
За підручником Т.Є.Рубля, Т. Л. Щеглова, І. Л. Мед
( 1 година на тиждень)
ІІ семестр
№ |
Тема уроку |
Дата |
Прим. |
17 |
Що я роблю. Натюрморт. Малюнок «Натюрморт корисних овочів або фруктів» |
|
|
18 |
Ліс навесні. Відтінки у пейзажі. Виконання малюнка «Чарівний потяг» |
|
|
19 |
Танець метеликів. Симетрія. |
|
|
20 |
Подарунок мамі . Малюнок «Букет тюльпанів» |
|
|
21 |
Свійські тварини. Ліплення з пластиліну свійських тварин. |
|
|
22 |
Домашні улюбленці. Малюнок «Мій домашній улюбленець» |
|
|
23 |
Орнамент для хустини. Аплікація «Хустинка для ляльки» |
|
|
24 |
Мистецьке місто. Малюнок казкового будиночка для персонажів улюблених казок. |
|
|
25 |
Весняні хороводи. Символ українського народу –вінок. Малюнок «Український віночок» |
|
|
26 |
Весну зустрічаємо . Малюнок «Оживлення гілочки» |
|
|
27 |
Дитячі іграшки. Малюнок «Чарівний гном» |
|
|
28 |
Казка. Ілюстрація. Колаж «Сторінками улюблених казок» |
|
|
29 |
Казка. Ілюстрація до казки «Колобок» |
|
|
30 |
Улюблені мультяшні персонажі. |
|
|
31 |
Улюблені мультяшні персонажі. Колаж «Світ улюблених персонажів з мультфільмів» |
|
|
32 |
Космічна подорож. Малюнок «Подорож до невідомої планети» |
|
|
33 |
Морське царство. Малюнок «Акваріум» (як елемент інтер’єру оселі). |
|
|
34 |
Скоро літо. Малюнок «Ось воно яке-літо золоте» |
|
|
35 |
Підсумковий урок. Виставка найкращих робіт учнів «Подорожуємо у часі». |
|
|
Фізична культура
(3 години на тиждень)
№ |
Тема уроку |
Дата |
Прим. |
50 |
Загальнорозвивальні вправи з м'ячами. Танцювальні кроки. Вправи з малим м'ячем. Метання м'яча у вертикальну ціль з відстані 8 — 10м. Рухлива гра «Гарячий м'яч» |
|
|
51 |
Загальнорозвивальні вправи з м'ячами. Танцювальні кроки. Вправи з малим м'ячем. Метання м'яча у вертикальну ціль з відстані 8 — 10 м. Рухлива гра «Гарячий м'яч» |
|
|
52 |
Загальнорозвивальні вправи з м'ячами. Вправи з малим м'ячем. Метання м'яча у вертикальну ціль з відстані 8 — 10 м. Танцювальні кроки: перемінний крок. Рухлива гра «Гарячий м'яч» |
|
|
53 |
Загальнорозвивальні вправи без предметів. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках за амплітудою, що поступово збільшується. Нахили тулуба в положенні стоячи. Вправи з м'ячем. Перекидання м'яча в парах. Ведення м'яча на місці правою і лівою рукою. Танцювальні кроки: перемінний крок. Рухлива гра «Передав — сідай!» |
|
|
54 |
Загальнорозвивальні вправи без предметів. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках за амплітудою, що поступово збільшується. Нахили тулуба в положенні стоячи. Вправи з м'ячем. Перекидання м'яча в парах. Ведення м'яча на місці правою і лівою рукою. Танцювальні кроки: перемінний крок. Рухлива гра «Передав — сідай!» |
|
|
55 |
Загальнорозвивальні вправи. Танцювальні кроки: кроки з витягнутою стопою, «маятник». Різні види ходьби і бігу. Вправи з великим м'ячем. Передавання м'яча різними способами. Удари м'яча об підлогу однією та двома руками. Ведення м'яча на місці правою і лівою рукою. Рухлива гра «Приборкувач м'яча» |
|
|
56 |
Загальнорозвивальні вправи з м'ячами. Танцювальні кроки: кроки з витягнутою стопою, «маятник». Вправи з великим м'ячем. Удари м'яча об підлогу однією та двома руками. Передавання м'яча з рук у руки в колі, колоні, шерензі, праворуч, ліворуч, над головою, під ногами. Рухлива гра «Гравець у колі» |
|
|
57 |
Загальнорозвивальні вправи з м'ячами. Удари м'яча об підлогу однією та двома руками. Перекидання м'яча у парах. Рухлива гра «Гравець у колі» |
|
|
58 |
Загальнорозвивальні вправи з м'ячами. Танцювальні кроки: повороти , нахили тулуба у поєднанні з різними кроками під музичний супровід. Вправи з великим м'ячем. Удари м'яча об підлогу однією та двома руками. Передавання м'яча з рук у руки в колі, колоні, шерензі, праворуч, ліворуч, над головою, під ногами. Рухлива гра «Приборкувач м'яча» |
|
|
59 |
Загальнорозвивальні вправи без предметів. Танцювальні кроки. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках за амплітудою, що поступово збільшується. Нахили тулуба в положенні стоячи. Вправи з м'ячем. Перекидання м'яча в парах. Ведення м'яча на місці правою і лівою рукою. Рухлива гра «Передав — сідай!» |
|
|
60 |
Загальнорозвивальні вправи з м'ячами. Танцювальні кроки: танцювальні імпровізаційні вправи. Удари м'яча об підлогу однією та двома руками. Перекидання м'яча у парах. Рухлива гра «Вибивний» (із м’яким м’ячем) |
|
|
61 |
Загальнорозвивальні вправи з м'ячами. Танцювальні кроки: танцювальні імпровізаційні вправи. Удари м'яча об підлогу однією та двома руками. Перекидання м'яча у парах. Рухлива гра «Вибивний» (із м’яким м’ячем) |
|
|
62 |
Загальнорозвивальні вправи з м'ячами. Удари м'яча об підлогу однією та двома руками. Перекидання м'яча у парах. Рухлива гра «Вибивний» (із м’яким м’ячем) |
|
|
63 |
Загальнорозвивальні вправи з м'ячами. Удари м'яча об підлогу однією та двома руками. Перекидання м'яча у парах. Рухлива гра «Вибивний» (із м’яким м’ячем) |
|
|
64 |
Загальнорозвивальні вправи: комплекс для профілактики плоскостопості. Вправи на положення тіла у просторі: сіди (ноги нарізно, на п'ятах). Вправи для м'язів тулуба з вихідного положення стоячи. Рухлива гра «Театр звірів» |
|
|
65 |
Загальнорозвивальні вправи: комплекс для профілактики плоскостопості. Вправи на положення тіла у просторі: сіди (ноги нарізно, на п'ятах). Вправи для м'язів тулуба з вихідного положення стоячи. Рухлива гра «Театр звірів» |
|
|
66 |
Загальнорозвивальні вправи з гімнастичною палицею. Вправи на положення тіла у просторі: сіди (на п'ятах, зігнувши ноги), упори присівши. Вправи для м'язів тулуба з вихідних положень сидячи. Рухлива гра «Театр звірів» |
|
|
67 |
Загальнорозвивальні вправи з прапорцями. Комплекс фізкультурної паузи. Вправи на положення тіла у просторі: упори лежачи, лежачи ззаду. Вправи для м'язів тулуба з вихідних положень лежачи: нахили вперед, у сторони, назад. Рухлива гра «Життя лісу» |
|
|
68 |
Загальнорозвивальні вправи з гімнастичною палицею. Комплекс для формування правильної постави. Вправи на положення тіла у просторі: упори стоячи, стоячи на колінах. Вправи для м'язів тулуба з вихідних положень лежачи: нахили вперед, назад, повороти тулуба, пружні рухи. Рухлива гра «Життя лісу» |
|
|
69 |
Загальнорозвивальні вправи з м'ячами. Комплекс ранкової гігієнічної гімнастики. Вправи на положення тіла у просторі: виси, сіди, упори. Вправи для м'язів живота з вихідного положення лежачи на животі. Рухлива гра «Літає — не літає» |
|
|
70 |
Загальнорозвивальні вправи з м'ячами. Комплекс для профілактики плоскостопості. Вправи на положення тіла у просторі: сіди, упори, виси. Елементи акробатики: групування, перекид боком. Вправа на релаксацію «Пташки». Рухлива гра «Переліт птахів» |
|
|
71
|
Загальнорозвивальні вправи зі скакалкою, викрути рук зі скакалкою. Комплекс ранкової гігієнічної гімнастики. Вправи на положення тіла у просторі: сіди, упори, виси. Елементи акробатики: групування. Рухлива гра «Секретне завдання» |
|
|
72
|
Загальнорозвивальні вправи з гімнастичною палицею, викрути рук з гімнастичною палицею. Вправи на положення тіла у просторі: сіди, упори, виси. Елементи акробатики: перекати в групуванні, перекид боком Рухлива гра «Мандрівка оплесків» |
|
|
73
|
Загальнорозвивальні вправи (за вибором). Комплекс для профілактики плоскостопості. Підтягування у висі лежачи. Елементи акробатики: групування сидячи, перекати у групуванні, перекид боком. Рухлива гра «Тихо — гучно»
|
|
|
74 |
Загальнорозвивальні вправи з гімнастичною палицею, викрути рук з гімнастичною палицею. Вправи на положення тіла у просторі: сіди, упори, виси. Елементи акробатики: перекати в групуванні. Рухлива гра «Швидко стати в шеренгу» |
|
|
75
|
Бесіда «Правила безпеки під час занять стрибковими вправами». Загальнорозвивальні вправи. Комплекс ранкової гігієнічної гімнастики. Вправи на координацію. Стрибки на місці на одній, двох ногах, із поворотами праворуч, ліворуч, кругом. Різновиди ходьби, бігу. Рухлива гра «Хто більше» |
|
|
76 |
Загальнорозвивальні вправи без предметів на місці. Вправи для м'язів: нахили та повороти голови. Вправи для верхніх кінцівок і плечового пояса, для м'язів живота. Стрибки на місці на одній, двох ногах, із поворотами праворуч, ліворуч, кругом. Стрибки із просуванням уперед, назад, у присіді правим і лівим боком. Рухлива гра «Стрибунці-горобчики» |
|
|
77 |
Загальнорозвивальні вправи зі скакалкою, викрути рук зі скакалкою. Стрибки зі скакалкою. Стрибки поодинці, парами через довгу скакалку, що гойдається, обертається вперед, назад. Різновиди ходьби, бігу. Рухлива гра «Стрибунці-горобчики» |
|
|
78 |
Загальнорозвивальні вправи зі скакалкою. Пружні нахили в положенні сидячи. Вистрибування вгору із присіду. Стрибки зі скакалкою. Стрибки на двох ногах, почергово, обертаючи скакалку вперед. Різновиди ходьби, бігу. Рухлива гра «Стрибки по купинах» |
|
|
79 |
Загальнорозвивальні вправи з м’ячем. Вправи для розвитку сили. Стрибки в глибину з висоти до 40 см із м’яким приземленням. Зіскок з гімнастичної лави вигнувшись. Різновиди ходьби., бігу. Рухлива гра «Стрибки по купинах» |
|
|
80 |
Загальнорозвивальні вправи без предметів. Вправи для розвитку гнучкості. Стрибки у висоту через гімнастичну палицю, гумову мотузку з місця, із прямого розбігу. Рухлива гра «Через зони» |
|
|
81 |
Загальнорозвивальні вправи без предметів. Комплекс для профілактики плоскостопості. Стрибки у висоту: застрибування на підвищену опору і зістрибування вигнувшись. Різновиди ходьби., бігу. Рухлива гра «Через зони» |
|
|
82 |
Загальнорозвивальні вправи зі скакалкою. Пружні нахили в положенні сидячи. Вистрибування вгору із присіду. Стрибки парами через довгу скакалку, що гойдається. Стрибки на двох ногах, почергово, обертаючи скакалку вперед. Різновиди ходьби, бігу. Рухлива гра «Стрибки по купинах» |
|
|
83 |
Загальнорозвивальні вправи зі скакалкою. Стрибки парами через довгу скакалку, що обертається вперед, назад. Стрибки на двох ногах, почергово, обертаючи скакалку вперед. Різновиди ходьби, бігу. Рухлива гра «Хто більше?» |
|
|
84 |
Загальнорозвивальні вправи без предметів на місці. Вправи для м'язів: нахили та повороти голови. Вправи для верхніх кінцівок і плечового пояса, для м'язів живота. Стрибки на місці на одній, двох ногах, із поворотами праворуч, ліворуч, кругом. Стрибки із просуванням уперед, назад, у присіді правим і лівим боком. Рухлива гра «Стрибунці-горобчики» |
|
|
85 |
Загальнорозвивальні вправи з м’ячем. Вправи для розвитку сили. Стрибки у висоту через гімнастичну палицю, гумову мотузку з місця. Рухлива гра «Стрибунці-горобчики» |
|
|
86 |
Загальнорозвивальні вправи з м’ячем. Вправи для розвитку сили. Стрибки у висоту через гімнастичну палицю, гумову мотузку з місця. Рухлива гра «Стрибунці-горобчики» |
|
|
87 |
Загальнорозвивальні вправи з м’ячем. Вправи для розвитку сили. Стрибки у висоту через гумову мотузку з прямого розбігу. Рухлива гра «Через зони» |
|
|
88 |
Загальнорозвивальні вправи без предметів. Комплекс для профілактики плоскостопості. Стрибки у довжину з місця поштовхом однієї, двох ніг. Рухлива гра «Стрибки по «купинах». |
|
|
89 |
Загальнорозвивальні вправи без предметів. Комплекс для профілактики плоскостопості. Стрибки у довжину з місця поштовхом однієї, двох ніг. Рухлива гра «Стрибки по «купинах». |
|
|
90 |
Загальнорозвивальні вправи без предметів. Комплекс для профілактики плоскостопості. Стрибки у довжину з місця поштовхом однієї, двох ніг. Застрибування на підвищену опору (3-4 мати, складені один на один) і зістрибування вигнувшись. Рухлива гра «Стрибки по «купинах». |
|
|
91 |
Загальнорозвивальні вправи. Вправи для розвитку координації: пересування по підвищеній і обмеженій за площиною опорі; подолання природних перешкод. Рухливі ігри та естафети.
|
|
|
92 |
Загальнорозвивальні вправи. Вправи для розвитку гнучності: нахили тулуба в різних напрямках у положенні сидячи, пружинні нахили у положенні сидячи. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
93 |
Загальнорозвивальні вправи. Вправи для розвитку сили: згинання та розгинання рук в упорі лежачи від гімнастичної лави та від підлоги, вистрибування вгору із присіду. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
94 |
Організуючі вправи: перешикування. Загальнорозвивальні вправи: Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики прапорцями. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. Вправи з малим м'ячем: метання малого м’яча у горизонтальну ціль шириною 2 м з відстані 6-8 м. Рухлива гра «Влучно в обруч» |
|
|
95 |
Організуючі вправи: перешикування. Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики з м’ячем. Ходьба: на носках (гімнастична лава, низька колода) з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями. Вправи з малим м'ячем: метання малого м’яча із-за голови на дальність. Рухлива гра «Гонка м’ячів», |
|
|
96 |
Організуючі вправи: перешикування. Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики з скакалкою. Ходьба: “протиходом” Вправи з малим м'ячем: метання малого м’яча із-за голови на дальність. Рухлива гра «М’яч сусіду» |
|
|
97 |
Організуючі вправи: перешикування. Загальнорозвивальні вправи: для формування правильної постави та профілактики плоскостопості. Ходьба: “змійкою”. Вправи з малим м'ячем: метання малого м’яча із-за голови на дальність. Рухлива гра «М’яч середньому» |
|
|
98 |
Організуючі вправи: перешикування. Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики без предмета (імітаційного характеру). Ходьба: із зупинкою за сигналом. Вправи з великим м'ячем: зупинки м’яча, що котиться, підошвою та внутрішньою стороною ступні. Рухлива гра «Влучно в ціль» |
|
|
99 |
Організуючі вправи: перешикування. Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики з гімнастичною палицею. Ходьба по дрібних предметах. Вправи з великим м'ячем: зупинки м’яча, що котиться, підошвою та внутрішньою стороною ступні. Рухлива гра «Найкраща пара» |
|
|
100 |
Організуючі вправи: перешикування. Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики з м’ячем. Ходьба: на носках (гімнастична лава, низька колода) з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями. Вправи з великим м'ячем: удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться. Рухлива гра «Гонка м’ячів», |
|
|
101 |
Організуючі вправи: перешикування. Загальнорозвивальні вправи: для формування правильної постави та профілактики плоскостопості. Ходьба: “змійкою”. Вправи з великим м'ячем: удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться. Рухлива гра «М’яч середньому» |
|
|
102 |
Організуючі вправи: перешикування. Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики без предмета (імітаційного характеру). Ходьба: із зупинкою за сигналом. Вправи з великим м'ячем: ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійок). Рухлива гра «Влучно в ціль» |
|
|
103 |
Організуючі вправи: перешикування. Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики з гімнастичною палицею. Ходьба: на носках (гімнастична лава, низька колода) з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями. Вправи з великим м'ячем: ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійок). Рухлива гра «Найкраща пара» |
|
|
104 |
Організуючі вправи: перешикування. Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики прапорцями. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. Вправи з великим м'ячем: ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійок). Рухлива гра «Влучно в обруч» |
|
|
105 |
Організуючі вправи: перешикування. Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики прапорцями. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. Вправи з великим м'ячем: ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійок). Рухлива гра «Влучно в обруч» |
|
|
106 |
Визначення показників динаміки змін розвитку фізичних якостей учнів. Рухлива гра (за вибором дітей) |
|
|