Календарно-тематичне планування в 5 класі (перший рік навчання)
з поглибленим вивченням англійської мови
Підручник «Hallo Freunde» С. Сотникова
2 години на тиждень
Модельна навчальна програма «Друга іноземна мова. 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти
(наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 №795)
№ |
Дата |
Підтема |
Граматика |
Аудіювання |
Примітки |
|
|
|
|
|
|
|
|
І семестр Я і моє оточення (10 год) |
||||||
1. |
|
Привітання. Введення нових лексичних одиниць |
|
Guten Tag! |
|
|
2. |
|
Нові знайомства. Опрацювання нових лексичних одиниць |
Порядок слів та інтонація речень |
Wie heiβt du? |
|
|
3. |
|
Вік. Числівник від 1 до 12. Представлення своїх друзів |
Дієслово sein у 3-й особі однини та множини |
|
|
|
4. |
|
Я і моє оточення. Опис предметів |
Питальне слово was. Граматичний рід іменників |
|
|
|
5. |
|
Я та мій друг. Питальні речення |
Питальні речення без питального слова і з питальним словом |
|
|
|
6. |
|
Нові знайомства. Питальні речення. |
|
|
|
|
7. |
|
Види подяк. Опрацювання лексичного матеріалу |
Артикль. Означений, неозначений і нульовий
|
|
|
|
8. |
|
Види подяк. Види заперечення |
Заперечення nicht, kein(e) |
Wie Alt Sind Sie? |
|
|
9. |
|
Ми знаємо весь алфавіт. Систематизація вивченого матеріалу |
|
|
|
|
10. |
|
Самостійна робота з теми «Я і моє оточення» |
|
|
|
|
Я, моя родина, мої друзі (9 год) |
||||||
11. |
|
Члени родини. Введення нових ЛО |
Особові займенники. Кількісні числівники від 13 до 19 |
Meine Familie |
|
|
12. |
|
Брати й сестри. Розвиток навичок аудіювання |
Дієслово haben у теперішньому часі. |
|
|
|
13. |
|
Родина. Повторення |
Присвійні займенники |
|
|
|
14. |
|
Вік. Розвиток навичок мовлення |
Числівники від 20 до 100. |
Wie alt sind diese Leute? |
|
|
15. |
|
Місце проживання. Читання тексту |
Теперішній час слабких дієслів |
Meine Verwandten. |
|
|
16. |
|
Моє місце проживання. Робота над прочитаним текстом |
|
|
|
|
17. |
|
Місце проживання. Розвиток навичок аудіювання |
Дієслово leben, wohnen. Прийменники з географічними назвами |
|
|
|
18. |
|
Місце проживання. Артикль з географічними назвами |
Питальні слова. |
|
|
|
19. |
|
Контрольна робота з теми «Я, моя родина, мої друзі» |
|
|
|
|
Шкільне життя (9год) |
||||||
20. |
|
Школа. Введення нових лексичних одиниць |
Давальний відмінок іменників |
|
|
|
21. |
|
На заняттях. Робота над новими лексичними одиницями |
Теперішній час сильних дієслів |
|
|
|
22. |
|
На уроці німецької мови. Сильні дієслова |
Знахідний відмінок іменників |
|
|
|
23. |
|
Наша класна кімната. Розвиток монологічного мовлення |
Однина і множина іменників |
Unser Klassenzimmer. |
|
|
24. |
|
Шкільне приладдя. Розвиток навичок аудіювання |
|
Im Klassenzimmer |
|
|
25. |
|
Шкільні речі. Заперечення kein/keine |
|
|
|
|
26. |
|
На уроці німецької мови. Розвиток навичок письма |
Наказовий спосіб дієслів |
|
|
|
27. |
|
У класній кімнаті. Повторення ЛО |
Порядкові числівники |
Stundenplan |
|
|
28. |
|
Моя школа. Монологічні висловлювання |
|
|
|
|
29. |
|
Контроль аудіювання “Meine Familie” |
|
|
|
|
30. |
|
Контроль читання “Meine Verwandten” |
|
|
|
|
31. |
|
Контроль письма “Stundenplan” |
|
|
|
|
32. |
|
Контроль говоріння “Meine Schule” |
|
|
|
|
ІІ семестр Свята і традиції (7год) |
||||||
33. |
|
Свята. Введення ЛО |
Числівники (повторення) |
|
|
|
34. |
|
Календар свят. Опрацювання ЛО |
Безособові речення |
DasWetter |
|
|
35. |
|
Улюблені свята. Розвиток навичок читання |
|
|
|
|
36. |
|
День Святого Миколая. Лексичні вправи |
Особові займенники в Dativ |
|
|
|
37. |
|
Різдво. Граматичні вправи |
|
Weihnachten |
|
|
38. |
|
Свята і традиції. Розвиток навичок говоріння |
|
ImFrühling |
|
|
39. |
|
Тестування з теми “Свята і традиції”
|
|
|
|
|
Відпочинок і дозвілля. (13год) |
||||||
40. |
|
Мій улюблений одяг. Інтонація питальних речень |
|
|
|
|
41. |
|
Моя улюблена їжа. Складання діалогів |
Зворотній порядок слів |
|
|
|
42. |
|
Мій домашній улюбленець. Введення нової лексики |
Прийменник um для позначення часу |
Wiespatistes? |
|
|
43. |
|
Мої вподобання. Модальні дієслова |
Модальні дієсловаkönnen таmögen у Präsens
|
|
|
|
44. |
|
Хобі та інтереси. Розвиток навичок говоріння |
Ступені порівняння прислівника gern |
|
|
|
45. |
|
Дозвілля. Опрацювання лексичного матеріалу |
Прямий та зворотній порядок слів |
Ichwandrе |
|
|
46. |
|
|
|
|
||
47. |
|
Я люблю літо. Введення нових лексичних одиниць |
Множина іменників |
|
|
|
48. |
|
Плани на вихідні. Опрацювання ЛО |
|
|
|
|
49. |
|
Відпочинок і дозвілля. Розвиток навичок мовлення |
Відмінювання дієслiв |
Beim Arzt |
|
|
50. |
|
Вихідні. Розвиток навичок читання |
|
|
|
|
51. |
|
Відпочинок і дозвілля. Повторення ЛО |
Множина іменників |
Kleidung |
|
|
52. |
|
Відпочинок і дозвілля. Граматичні вправи |
|
Meine Kleidung |
|
|
53. |
|
Тестування з теми «Відпочинок і дозвілля» |
|
|
|
|
Природа (7год) |
||||||
54. |
|
Пори року. Введення нових лексичних одиниць |
|
|
|
|
55. |
|
Погода. Опрацювання нових лексичних одиниць |
|
|
|
|
56. |
|
Правильний одяг. Граматичні вправи |
Модальне дієслово können |
|
|
|
57. |
|
Гарні ландшафти. Розвиток навичок читання |
|
Im Zoo |
|
|
58. |
|
У лісі. Розвиток навичок аудіювання |
Множина іменників (повторення) |
Im Dorf |
|
|
59. |
|
Наш тваринний світ. Розвиток навичок говоріння |
|
|
|
|
60. |
|
Дикі тварини. Робота над прочитаним текстом |
Відмінювання дієслів |
Haustiere |
|
|
Німеччина і Україна (7год) |
||||||
61. |
|
Німеччина. Введення нових лексичних одиниць |
|
|
|
|
62. |
|
Берлін. Опрацювання нових лексичних одиниць |
|
|
|
|
63. |
|
Міста Німеччини. Робота з текстом |
|
|
|
|
64. |
|
Україна. Введення нових лексичних одиниць |
|
|
|
|
65. |
|
Київ. Лексичні вправи |
|
|
|
|
66. |
|
Подорож Україною. Робота з текстом |
|
|
|
|
67. |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
68. |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
69. |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
70. |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
Виконання програми
№ |
Контрольні роботи |
І семестр |
ІІ семестр |
1. |
Аудіювання |
Ур. № 29 |
Ур. № 67 |
2. |
Читання |
Ур. № 30 |
Ур. № 68 |
3. |
Письмо |
Ур.№ 31 |
Ур. № 69 |
4. |
Говоріння |
Ур. № 32 |
Ур. № 70 |