за програмою Мацькович М.Р., Бугери Л. Д., Пришляк Л. А.
(За підручниками Біленька-Свистович Л.В., Ковалевський Є., Ярмолюк М. О. «Польська мова. 5 клас»,
Iwona Stempek,Paulina Kuc,Małgorzata Grudzień „Polski krok po kroku junior 1”)
2022 -2023 н.р.
70 год., 2 год. на тиждень (4 резервні години)
№ |
Сфера спілкування (тематика). Тема |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал
|
Аудіювання
|
Говоріння
|
Читання |
Письмо |
Домашнє завдання |
||
Предмети, що нас оточують |
||||||||||
34
|
Привіт, школо |
Повторення привітання, прощання |
Зимові канікули |
Ferja zimowa. Kolędy. |
|
|
|
Скласти невелику розповідь про зимові свята |
||
35 |
Що це? Хто це? |
Вживання конструцій to jest, |
Речі в класі, Оточення в школі |
P.S. ć.5,8 s. 23
|
P.S. ć. 3 s. 22 ć.10 s.23 |
P.S. ć. 3 s. 22 ć.10 s.23 |
P.S. ć. 2,4 s. 22 ć. 6,7,9 s. 23 |
Нові слова Виконати впр.4 с.22 з підручника |
||
36 |
Цей олівець чи той? |
Поділ іменників на роди. Вказівні іменники ten, ta, to |
Речі в класі, Оточення в школі |
Dialog 1 s.24 Dialog 2 s.25 |
P.S. ć.1 s.24 ć 5, s.25 |
P.S. ć.1 s.24 ć 5, s.25 |
P.S. ć.2,3 s.24 ć. 4,6 s.25 |
впр. 2, 3 с. 26 |
||
37 |
Чи це яблуко червоне? |
- Mianownik l.p. Kto? Co? - Jaki?Jaka?Jakie? |
Кольори |
Dialog 1 s.26 Dialog 2 s.27 |
P.S. ć. 1 s. 26 |
P.S. ć.6 s. 27 |
P.S. ć. 1,2,3 s.26 |
впр. 5, 7, 8 с. 27 (підручник) вивчити нові слова |
||
38 |
Старе, нове, кольорове |
Узгодження іменника із прикметниками |
Основні прикмет ники |
Dialog 1 s.28 ć. 4 s. 28 ć. 9 s. 29 |
P.S. ć.8 s. 29 |
P.S. ć.3 s.28 |
P.S. ć. 2 s.28 ć. 5 s. 29 ć. 6 s. 29 ć. 7 s. 29 |
P.S. ć.8 s. 29 ć. 10 s. 29 |
||
39 |
Повторення |
Повторення граматичного матеріалу |
|
P.S. ć.8 s.31 |
P.S. ć.9 s.31 |
P.S. ć.5 s.30 ć.6 s.31 |
P.S. ć.1 s.30 ć.2 s.30 ć.3 s.30 ć.4 s.30 |
P.S. ć.6 s.31 ć.7 s.31 |
||
40 |
Плюс для амбітних |
Повторення граматичного матеріалу Опис відомих місць Польщі |
Повторення вивченого матеріалу з елементами гривалізації
|
P.S. ć.2 s.32
|
P.S. ć.5 s.33 |
P.S. ć.1 s.32 ć. 7 s.33 |
P.S. ć.3 s. 32
|
P.S. ć.1,3 s.32 Słownictwo: ć.1, s.22 ć5, s.27 ć.1, s.28 Gramatyka: s. 24 і s.27 |
||
Тиждень. План тижня |
||||||||||
41 |
Тиждень має сім днів |
Присвійні займенники mój, twój, jego, jej |
- Шкільні предмети - Дні тижня |
P.S. ć.1 s.34 ć.8 s. 35 ć.10 s.35 |
P.S. ć.4 s. 34 ć. s. 7 s. 35 |
P.S. ć.9 s.35 |
P.S. ć.2 s.34 ć.6 s.35 ć.8 s. 35 |
ć. 3, 4 s. 34 ć. 9 s. 35 |
||
42 |
Я це люблю! |
- Lubić + bezokolicznik |
- Hobby |
P.S. ć.1 s.36 ć. 6 s.37 ć. 8 s.37 ć. 9 s.37 |
P.S. ć.7 s.37 |
P.S. ć.8 s.37 |
P.S. ć.5 s.37 ć.7 s.37 |
P.S. ć.3 s.36 ć.4 s.36 |
||
43 |
У мене є талант |
- Umieć + bezokolicznik, - Konjugacja -m, -sz (повторення) |
- Навики, вміння
|
P.S. ć. 3 s.38 |
P.S. ć.1 s.38
|
P.S. ć.2 s.38 |
P.S. ć.2 s.38 ć.4 s.39 ć.5 s.39 ć.6 s.39
|
P.S. ć.7 s.39, Odmiana czasownika „umieć”. |
||
44 |
У мене є талант c.d. |
- Umieć + bezokolicznik, - Konjugacja -m, -sz (повторення) |
- Навики, вміння
|
P.S. ć.13 s.40 ć.14 s.40 |
P.S. ć.14 s.40 |
P.S. ć.11 s.40 |
P.S. ć.8 s.39 ć.9 s.40 ć.10 s.40 |
Zeszyt ć.4 s.27 ć.7 s. 27 |
||
45 |
Настав час кастингу |
- Konjugacja -ę, -isz, -ysz. - Mówić po ... |
- Навики, вміння - Мови |
P.S. ć.3 s.41 |
P.S. ć.2 s41. |
P.S. ć.1 s.41 ć.7 s.42
|
P.S. ć.4 s.41 ć.5 s.41 ć. 6 s. 42 |
P.S. ć.8 s. 42 ć.9 s.42 |
||
46 |
Настав час кастингу |
- Konjugacja -ę, -isz, -ysz. - Mówić po ... |
- Навики, вміння - Мови |
P.S. ć.12 s.43 |
P.S. ć.10 s.43 |
P.S.ć.13 s.43 |
P.S. ć.11 s.43 ć.14 s. 43 |
Zeszyt ć.1 s.28 ć.2 s.28 ć.3 s.28 |
||
47 |
Повторення |
Повторення граматичного матеріалу |
|
|
P.S. ć.4 s.44 ć.5 s.44 |
P.S. ć.2 s.44 ć.3 s.44 ć.7 s.44 |
P.S. ć.1 s.44 ć.6 s.44 ć.8 s.45 ć.9 s.45
|
P.S. ć.10 s.45 ć.11 s.45 ć.12 s.45 |
||
48 |
Плюс для амбітних |
Повторення граматичного матеріалу |
Повторення вивченого матеріалу з елементами гривалізації
|
P.S. ć.1 s.46 |
P.S. ć.2 s.46 |
P.S. ć.1 s.46 ć.3 s.47
|
P.S. ć.5 s.47
|
P.S. ć.6 s.47 Słownictwo: ć. 1 s.34 ć.10 s.43 Gramatyka: ć.5 s.35 ć.2 s.36 ć.4 s.39 ć.10 s.40 ć.6 s.42 ć.10 s.43 Підготуватися до контрольної роботи |
||
47 |
Тематична контрольна робота № 3 |
Тестові завдання за мовними темами. |
||||||||
Характеристика особистості |
||||||||||
48 |
Який ти? Опис людини |
Узгодження іменника з прикметником (utrwalenie) |
Прикметники на означення зовнішнього вигляду |
P.S. ć.1 s.48 ć.5 s.49 ć.9 s.49
|
P.S. ć.4 s.48 |
P.S. ć.5 s.49
|
P.S. ć.2 s.48 ć.3 s.48 ć.6 s.49
|
P.S. ć.7 s.49 ć.8 s.49 |
||
49 |
Чиє це?
|
Присвійні займенники - zebranie |
Речі вдома та школі |
Dialog 1 s.50 ć.6 s.51 ć.8 s.51 |
P.S. ć.7 s.51 |
P.S. ć.6 s. 51 |
P.S. ć.1 s.51 ć.4 s.51 ć.6 s.51
|
P.S. ć.3 s.51 ć. s. |
||
50 |
Ким ти є? |
Narzędnik l.p. |
- Представ-лення осіб - захоплення |
Dialog 1 s.52 Dialog 2 s.52 Dialog 3 s.52 P.S. ć.8 s.53 |
P.S. ć.1 s.52 |
P.S. ć.1 s.52 |
P.S. ć.2 s.52 ć.3 s.53 ć.4 s.53 ć.6 s.53 |
P.S. ć.5 s.53 ć.7 s.53 |
||
51 |
Ким хочеш стати? |
Narzędnik l.p. c.d. |
Професії |
Dialog 1 s.54 Dialog 2 s.54 P.S. ć.2 s.54 ć.4 s.55 ć.7 s.55 |
P.S. ć.5 s.55 |
P.S. ć.1 s.54 |
P.S. ć.1 s.54 ć.3 s.55 ć.4 s.55 ć.5 s.55 ć.7 s.55 |
P.S. ć.6 s.55 ć.8 s.55 |
||
52 |
Повторення |
Повторення граматичного матеріалу |
|
|
P.S. ć.1 s.56
|
P.S. ć.9 s.57 c.10 s.57 ć.11 s.57 |
P.S. ć.2 s.56 ć.4 s.56 ć.6 s.56
|
P.S. ć.3 s.56 ć.5 s.56 ć.8 s. 57 |
||
53 |
Плюс для амбітних |
Utrwalenie wiadomości |
Повторення вивченого матеріалу з елементами гривалізації
|
P.S. ć.1 s.58 ć.2 s.58 ć.6 s.59 ć.9 s.59 |
P.S. ć.3 s.58 |
P.S. ć.4 s58. |
P.S. ć.5 s.59 ć.7 s.59 |
P.S. ć.8 s.59 ć.10 s.59 ---------------------- Słownictwo: ć.1 s.48, ć.2 s.54 ć.3 s.55 ć.5 s.55 Gramatyka: ć.1 s.50 ć.2 s.52 ć.5 s.53 |
||
Моя родина |
||||||||||
57 |
Моя родина |
Повторення запитань |
Родина, вигляд |
Dialog 1 s.60 ć.2 s.61 ć.5 s.62 |
P.S. ć.1 s.60 |
P.S. ć.1 s.60 |
P.S. ć.3 s.62 ć.4 s.62 |
P.S. ć.6 s.62 |
||
58 |
Cкільки тобі років? |
Вживання rok, lat, lata
|
Числівники 20-100 |
P.S. ć.1 s.62 ć.2 s.62 ć.5 s.63 ć.6 s.63 ć.9 s.63 |
P.S. ć.9 s.63 |
P.S. ć.8 s.63 |
P.S. ć.3 s.62 ć.4 s.62 ć.7 s.63 ć.8 s.63 |
Zeszyt ć.3 s.38 ć. 4 s. 39 ć. 6 s. 39 |
||
59 |
Що плануєш робити на вихідних? |
Konjugacja -ę,-esz |
Вільний час |
P.S. ć.1 s.64 ć.10 s.65 Dialog 1 s.65 |
P.S. ć.4 s.65 |
P.S. ć.2 s.64
|
P.S. ć.1 s.64 ć.3 s.64 ć.5 s.65 ć.6 s.65 ć.7 s.65 |
P.S. ć.8 s.65 ć.9 s.65
|
||
60 |
Як часто граєш у футбол? |
- Utrwalenie konjugacji - czasowniki: umieć, chcieć, móc, musieć |
Прислівники частоти: zawsze, nigdy |
P.S. ć.1 s.66 ć.3 s.66 |
P.S. ć.7 s.67 |
P.S. ć.1 s.66 |
P.S. ć.2 s.66 ć.5 s.67 ć.6 s.67 |
P.S. ć.4 s.67 Принести олівці на наступний урок |
||
61 |
Повторення
|
Повторення граматичного матеріалу |
|
|
P.S. ć.5 s.68 |
P.S. ć.6 s.69 ć.10 s.69 |
P.S. ć.1 s.68 ć.2 s.68 ć.4 s.68 ć.7 s.69 |
P.S. ć.8 s.69 ć.9 s.69 |
||
62 |
Плюс для амбітних |
Повторення граматичного матеріалу |
Повторення вивченого матеріалу з елементами гривалізації
|
P.S. ć.1 s.70 ć.3 s.70 ć.6 s.71 |
P.S. ć.2 s.70 |
P.S. ć.2 s.70 |
P.S. ć.4 s.71 ć.5 s.71 |
P.S. ć.7 s.71 ---------------------- Słownictwo: ć.1 s.60 ć.2 s.61 ć.1 s.62 ć.1 s.64 Gramatyka: ć.6 s.63 ć.5 s.65 ć.6 s.65 ć.3 s.66 ć.6 s.67 |
||
63 |
Розвиток навичок читання Формування навичок сприймання тексту на слух |
|
|
|
|
|
|
|
||
64 |
Лексико-граматичний Тренінг |
|
|
|
|
|
|
|
||
65 |
Тематична контрольна робота № 4 |
Тестові завдання за мовними темами. |
||||||||
66 |
Контрольне аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
||
67 |
Контрольне говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
||
68 |
Контрольне читання |
|
|
|
|
|
|
|
||
69 |
Контрольне письмо |
|
|
|
|
|
|
|
||
70 |
Підсумковий урок |
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу за ІІ семестр |
|
|
|
|
|
|
||
71 |
Підсумковий урок |
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу за навчальний рік |
|
|
|
|
|
|
||