Календарно-тематичне планування навчального матеріалу з "Я у світі" учня 5 класу індивідуальної форми навчання І семестр 2020 /2021 н. р.

Про матеріал
Календарно-тематичне планування навчального матеріалу з Я у світі учня 5 класу індивідуальної форми навчання І семестр 2020 2021 н. р.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

навчального матеріалу з "Я у світі"

учня 5 класу

індивідуальної форми навчання

І семестр 2020 /2021 н. р.

__________________________________________

Семестр

Загальна кількість навчальних годин

Кількість

годин на

тиждень

Кількість контрольних робіт

Кількість тематичних оцінювань

 

Використані підручники

І

17

1

2

 

"Світ навколо тебе. 5 клас" навчальний посібник для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей (авт. Гіренко Н. А., Кізіченкова С.М.).

 

 

Календарне планування розроблено за НАВЧАЛЬНОЮ ПРОГРАМОЮ ДЛЯ учнів з інтелектуальними порушеннями 5-9 (10) КЛАСІВ // " Я у Світі"// Укладачі: Трикоз С.В. – канд.пед.наук, старший  науковий співробітник лабораторії олігофренопедагогіки,Інституту спеціальної педагогіки; Блеч Г.О. – канд.пед.наук,старший науковий співробітник лабораторії олігофренопедагогіки, Інституту спеціальної педагогіки. - Київ, 2014

 

 

Я у світі

(1 год на тиждень)

Зміст програмового матеріалу

Очікувані результати

К-сть

год

Дата

Примітка

Спрямованість корекційно-розвивальної роботи

Людина як особистість

1

Місце людини в природі та суспільстві. Життя – найвища цінність. Формування уваги, пам’яті.

Учень/учениця

розуміє

місце людини в природі та суспільстві;

наводить приклади

- позитивних рис характеру людини;

- відомих людських досягнень; - має уявлення про людські чесноти;

визначає та пояснює

- значення охайності у зовнішньому вигляді та у веденні справ людини.

* за запитаннями вчителя та малюнками наводить приклади того,

- що людина є частиною природи;

- що людина є членом суспільства;*за малюнками та вимогою вчителя виявляє моральні якості та позитивні риси характеру у повсякденному житті.

1

 

 

Розвиток наочно-образного мислення у процесі вивчення місця людини у природі та суспільстві.

 

Поширення та поглиблення уявлень та понять про індивідуальні характерологічні особливості людей. Розширення та уточнення лексики іменниками та прикметниками, що позначають характер людини.

Запам’ятовування та відтворення інформації про вчинки відомих людей.

Виховання акуратності у зовнішньому вигляді та у веденні справ.

2

Людське „Я”.  Характер людини. Шляхи досягнення успіху. Формування елементарних уявлень про абстрактні поняття. 

1

 

3

Риси характеру притаманні українському народу (чесність, доброта, щедрість, працьовитість тощо). Гартування характеру. Розвиток та формування патріотичного духу учнів, шанобливого ставлення до Батьківщини.

1

 

4

Історія досягнень людини у науці, мистецтві, спорті (на вибір вчителя).

1

 

6

Визначні українці. Книга-мандрівка. Розвиток та формування патріотичного духу учнів, шанобливого ставлення до Батьківщини.

1

 

7

Зовнішність людини. Акуратність. Формування практичної діяльності щодо охорони свого здоров’я, охайності.

1

 

8

Тематична робота з теми "Людина"

Хочеш бути щасливим, не  будь лінивим.

Розвиток слухового сприймання за допомогою звукопідсилюючих апаратів індивідуального користування на протязі уроку та вибіркове тренування слухового сприймання на «голе вухо»

.

1

 

Людина серед людей

9

Людські чесноти. Людська гідність. Формування позитивних особистісних якостей

Учень/учениця

розуміє та пояснює

- що людина є членом суспільства.

за малюнками наводить приклади та пояснює сутність правил поведінки:

- в сім'ї;  в школі; в громадських місцях;

за малюнками та запитаннями вчителя пояснює

- що є чеснотами людини;

- як уникати конфліктів і чому це необхідно;

за малюнками наводить приклади

- культурної поведінки людей у сім'ї, школі, на вулиці;

малюнками та запитаннями вчителя встановлює

- зв’язки між конкретними вчинками і ставленням людей, наводить приклади;

- перевагу добрих взаємин над конфліктами;

- сутність доброзичливості, поступливості;

- вживає доречно слова етикету;

правильно поводиться у громадських місцях; *за малюнками та вимогою вчителя правильно поводиться у громадських місцях.

1

 

Формування позитивних якостей особистості, складових вихованості.

 Виховання правил поведінки в сім'ї, школі, громадських місцях тощо.

Збагачення, уточнення активного словника лексикою, що позначає моральні категорії.

Поповнення словникового запасу словами з теми.

Розвиток слухо-зорового сприймання матеріалу уроку.

Розвиток вміння актуалізувати знання, пригадувати відомі факти, застосовувати відому інформацію в нових умовах.

Формування уваги, пам’яті.

Формування елементарних уявлень про абстрактні поняття.

Збагачення словникового запасу ознаками, діями, назвами частин тіла, предметів гігієни тощо.

 

10

Ввічлива людина. Повторення ввічливих слів. введення їх у мовлення. Формування позитивних особистісних якостей.

1

 

11

Ти і твої друзі: правила товаришування, спільної гри, праці, навчання у класі, групі.

1

 

12

Повага до старших.  Правила поведінки у сім'ї. Відтворення словесного матеріалу (називає членів сім’ї, членів шкільного колективу).

1

 

13

Правила поведінки у громадських місцях. Формування позитивних особистісних якостей

1

 

14

Правила гостинності та поведінки у гостях.

1

 

15

Правда і неправда у людському житті. Як уникнути конфліктів. Формування елементарних уявлень про абстрактні поняття. 

1

 

16

Тестування. Тематична робота: "Людські чесноти. Людина має творити добро". Формування позитивних особистісних якостей.

1

 

17

Підсумковий урок

 

1

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Людина і світ, 5 клас, Інші матеріали
Інкл
Додано
17 вересня 2020
Переглядів
2053
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку