Календарно-тематичне планування уроків німецької мови на ІI семестр в 5 класі (2 години) за підручником Сотнікової С.І., Білоусової Т.Ф. «Німецька мова» (другий рік навчання)

Про матеріал
Календарно- тематичне планування відповідає чинній програмі з іноземних мов ( німецька як друга іноземна) за за підручником Сотнікової С.І., Білоусової Т.Ф. «Німецька мова» (другий рік навчання)
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків німецької мови на ІI семестр в 5  класі (2 години)

за підручником Сотнікової С.І., Білоусової Т.Ф. «Німецька мова» (другий  рік навчання)

№ за/п

Дата

Коригована дата

Підтема

Граматичний

матеріал

Лексичний

матеріал

Змістові лінії

Lektion 4. Feste und Jahreszeiten (6 годин) Свята та пори року

33

13.01

 

Jahreszeiten und Monate. Пори року і місяці

 

der Monat die Jahreszeit der Winter der Frühling der Sommer der Herbst der Januar der Februar der März der April der Mai der Juni der Juli der August der September der Oktober der November der Dezember

 

Громадянська відповідальність: формувати в учнів готовність до співпраці, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок.

34

14.02

 

Winterfeste.

 Зимові свята .

 

das Fest der Feiertag der Nikolaustag Silvester Weihnachten schenken feiern der Tannenbaum das Feuerwerk

35

20.01

 

Wir feiern gern.

Ми любимо святкувати

 

gratulieren wünschen die Glückwunschkarte der Weihnachtsmann der Geburtstag Viel Glück! Alles Gute! Herzlichen Glückwunsch!

36

21.01

 

Wann? Коли? . .

Порядкові числівники

Wann? Am… der Frauentag der Muttertag Welcher Tag ist heute?

37

27.01

 

Feste im Frühling. Весняні свята

 

Ostern die Osterferien der Osterhase das Osterei der Tag des Sieges suchen

38

28.01

 

Wiederholung. Повторення

Spiel «Feste und Jahreszeiten».

Lektion 5. Der Mensch und seine Freizeit( 10 годин) Людина та її вільний час

39

03.02

 

Hobbys. Хобі . .

Wer macht was gern? Wer sagt das?

Rad fahren schwimmen Volleyball Fußball Federball Tennis Klavier spielen skaten Musik hören stricken Schach spielen

Здоров'я і безпека: формувати уміння розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку, пояснювати життєво важливу потребу дотримуватись правил безпеки в різних місцях,  необхідність  прибирання за собою, приводити приклади з власного досвіду, пояснювати вибір одягу залежно від погоди;

40

04.02

 

Die Wochentage.

Дні тижня

Порядкові числівники.

der Montag der Dienstag der Mittwoch der Donnerstag der Freitag der Samstag der Sonntag

41

10.02

 

Was machst du nach der Schule?

Що ти робиш після школи?

Порядок слів в розповідному реченні

(am) Computer spielen basteln faulenzen Rollschuh laufen Gitarre spielen ins Kino gehen ins Theater gehen

42

11.02

 

Wie spät ist es?

 Котра година? . .

запитання «Wann? Um wie viel Uhr?»

morgen heute Viertel halb um frühstücken schlafen gehen Wie spät ist es? spazieren gehen

43

17.02

 

Am Wochenende.

 У вихідні

 

immer oft manchmal selten nie besuchen wandern picknicken Sport treiben ins Schwimmbad gehen

44

18.02

 

Ich wandre ja so gerne...» «Я люблю мандрувати

 

der Fluss der See angeln tauchen in der Sonne liegen Picknick machen

45

24.02

 

Kleidung. Одяг

Множина іменників

die Mütze der Pullover die Jacke die Hose der Schuh die Bluse der Mantel der Rock der Stiefel das T-Shirt das Kleid die Jeans das Hemd tragen

46

25.02

 

Welche Kleidung magst du?

 Який одяг тобі до вподоби?

Дієвідмінювання дієслова «mögen“

mögen das Käppi die Sandalen die Sommerkleidung die Winter-kleidung der Handschuh

47

03.03

 

Welche Kleidung trägst du?

Який одяг ти носиш?

 

der Schal die Handschuhe der Trainingsanzug die Sportschuhe

48

04.03

 

Wiederholung. Повторення

Würfelspiel «Wann machen wir das?».

Lektion 6. Die Natur Природа (12 годин)

49

10.03

 

Landschaften. Ландшафти

Однина і множина іменників

der Teich das Meer der Berg der Wald die Wiese die Steppe das Feld die Wüste der Baum die Natur

Екологічна безпека і сталий розвиток: формувати в учнів поняття того, що людина – частина природи, і її існування безпосередньо залежить від природного середовища.

50

11.03

 

Waldtiere.

Лісові тварини

 

der Hase der Bär der Wolf der Fuchs das Eichhörnchen der Igel der Frosch der Vogel klettern fliegen gefährlich

51

17.03

 

Wildtiere.

Дикі тварини

 

 

der Elefant das Kamel der Affe das Zebra das Nilpferd die Giraffe der Papagei das Krokodil das Nashorn der Löwe der Tiger 

52

18.03

 

Im Zoo.

У зоопарку

 

der Zoo der Tierpark der Eisbär

53

24.03

 

Im Dorf.

 У селі. .

 

das Dorf die Kuh das Pferd das Schaf das Huhn der Hahn die Katze der Hund das Schwein

54

25.03

 

Haustiere.

Домашні тварини

 

das Meerschweinchen der Wellensittich der Fisch der Kanarienvogel der Hamster die Schildkröte das Kaninchen

55

07.04

 

Unsere Tiere.

Наші тварини

 

die Milch freundlich die Ziege die Meise der Rabe der Kuckuck die Beine die Ohren die Augen

56

08.04

 

Das Wetter.

Погода

 

das Wetter kalt warm heiß wolkig windig es schneit es regnet es taut die Sonne scheint der Schnee

57

14.04

 

Frühling.

 Весна

Безособовий займенник «es»

das Schneeglöckchen das Maiglöckchen das Veilchen der Lieblingsmonat

58

15.04

 

Im Sommer.

 Улітку.

 

Hell das Thermometer prima kühl schwül regnerisch sonnig viel Spaß

59

21.04

 

Alle Jahreszeiten.

Усі пори року . .

 

 

60

22.04

 

Wiederholung. Повторення

Würfelspiel «Natur».

Lektion 7. Deutschland und die Ukraine Німеччина та Україна (7 годин)

61

28.04

 

Hier leben wir.

Тут ми живемо

 

Deutschland die Ukraine Österreich die Schweiz die USA England Frankreich

Громадянська відповідальність: розуміє цінності культурного розмаїття та необхідності жити в мирі.

62

29.04

 

Die Bundesrepublik Deutschland Федеративна Республіка Німеччина

 

die Lage das Nachbarland die Flagge die Hauptstadt die Bundesrepublik der Einwohner in der Mitte Europa

63

05.05

 

Die Ukraine — mein Heimatland.

 Україна — моя Батьківщина

 

Moldowa Polen Rumänien Russland die Slowakei Ungarn Weißrussland

64

06.05

 

In einer Großstadt.

У великому місті

Прийменники, що керують знахідним відмінком (Akkusativ)

die Großstadt die Heimatstadt der Laden das Denkmal das Stadion die Kirche das Museum

65

12.05

 

Die Hauptstadt Deutschlands.

 Столиця Німеччини

 

das Tor der Fernsehturm der Platz der Reichstag das Parlament die Hauptstraße die Sehenswürdigkeiten der Tourist beliebt

66

13.05

 

In Kyjiw.

У Києві

 

die Kathedrale die Sophienkathedrale die Andreaskirche besichtigen empfehlen in erster Linie

67

19.05

 

Wiederholung. Повторення

Spiel «Was ist auf den Bildern?».

68

20.05

 

Контроль читання.

69

26.05

 

Контроль аудіювання

70

27.05

 

Контроль письма.

71

02.06

 

Контроль говоріння

72

03.06

 

Узагальнююче повторення

Очікувані результати:

На кінець 5-го класу учні повинні вміти:

Мовленнєва компетенція

  • розуміють чіткі вказівки, прохання тощо, щоб задовольнити конкретні потреби
  • розуміють  зміст короткого повідомлення;
  • розуміють основний зміст прослуханих текстів різного характеру, які побудовані на засвоєному матеріалі.

Говоріння

Монологічне мовлення

  • зв’язно описують місце, явище, об’єкт, подію;
  • будують висловлювання з опорою на текст, ключові слова, серію малюнків тощо;
  •  передають зміст почутого, побаченого, прочитаного;
  •  роблять послідовний виклад минулих подій;
  •  розповідають про певні події в особистому житті — своєму, своєї сім’ї, друзів.
  • Обсяг висловлювань — у межах 9 речень

Діалогічне мовлення

  • спілкуються, дотримуючись основних  норм, прийнятих у країнах, мова яких вивчається;
  •  роблять пропозиції, використовуючи репліки спонукального характеру;
  •  реагують на  пропозиції, твердження тощо;
  •  обмінюються інформацією;
  •  під час спілкування демонструють володіння мовним та мовленнєвим матерiалом, набутим у попередні роки.;
  • Висловлення кожного — у межах 7 реплік, правильно оформлених у мовному відношенні.

Читання

  • читають з повним розумінням короткі тексти, побудовані на засвоєному мовному матеріалі;
  •  знаходять  основну інформацію у  текстах різнопланового характеру (значення незнайомих слів розкривається на основі здогадки, малюнка, схожості з рідною мовою);
  •  розуміють  зміст  листів, листівок  особистого характеру.Обсяг — у межах  400 друкованих знаків.

Письмо

  • пишуть особистого листа  з опорою на зразок;
  • пишуть короткі записки чи повідомлення з метою задоволення побутових повсякденних потреб;
  •  Обсяг письмового повідомлення у межах 9 речень.

 

doc
Додано
2 грудня 2021
Переглядів
3539
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку