Календарно-тематичне планування уроків німецької мови на ІI семестр в 5 класі (2 години)
за підручником Сотнікової С.І., Білоусової Т.Ф. «Німецька мова» (другий рік навчання)
№ за/п |
Дата |
Коригована дата |
Підтема |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Змістові лінії |
|
Lektion 4. Feste und Jahreszeiten (6 годин) Свята та пори року |
|||||||
33 |
13.01 |
|
Jahreszeiten und Monate. Пори року і місяці |
|
der Monat die Jahreszeit der Winter der Frühling der Sommer der Herbst der Januar der Februar der März der April der Mai der Juni der Juli der August der September der Oktober der November der Dezember |
Громадянська відповідальність: формувати в учнів готовність до співпраці, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок. |
|
34 |
14.02 |
|
Winterfeste. Зимові свята . |
|
das Fest der Feiertag der Nikolaustag Silvester Weihnachten schenken feiern der Tannenbaum das Feuerwerk |
||
35 |
20.01 |
|
Wir feiern gern. Ми любимо святкувати |
|
gratulieren wünschen die Glückwunschkarte der Weihnachtsmann der Geburtstag Viel Glück! Alles Gute! Herzlichen Glückwunsch! |
||
36 |
21.01 |
|
Wann? Коли? . . |
Порядкові числівники |
Wann? Am… der Frauentag der Muttertag Welcher Tag ist heute? |
||
37 |
27.01 |
|
Feste im Frühling. Весняні свята |
|
Ostern die Osterferien der Osterhase das Osterei der Tag des Sieges suchen |
||
38 |
28.01 |
|
Wiederholung. Повторення |
Spiel «Feste und Jahreszeiten». |
|||
Lektion 5. Der Mensch und seine Freizeit( 10 годин) Людина та її вільний час |
|||||||
39 |
03.02 |
|
Hobbys. Хобі . . |
Wer macht was gern? Wer sagt das? |
Rad fahren schwimmen Volleyball Fußball Federball Tennis Klavier spielen skaten Musik hören stricken Schach spielen |
Здоров'я і безпека: формувати уміння розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку, пояснювати життєво важливу потребу дотримуватись правил безпеки в різних місцях, необхідність прибирання за собою, приводити приклади з власного досвіду, пояснювати вибір одягу залежно від погоди; |
|
40 |
04.02 |
|
Die Wochentage. Дні тижня |
Порядкові числівники. |
der Montag der Dienstag der Mittwoch der Donnerstag der Freitag der Samstag der Sonntag |
||
41 |
10.02 |
|
Was machst du nach der Schule? Що ти робиш після школи? |
Порядок слів в розповідному реченні |
(am) Computer spielen basteln faulenzen Rollschuh laufen Gitarre spielen ins Kino gehen ins Theater gehen |
||
42 |
11.02 |
|
Wie spät ist es? Котра година? . . |
запитання «Wann? Um wie viel Uhr?» |
morgen heute Viertel halb um frühstücken schlafen gehen Wie spät ist es? spazieren gehen |
||
43 |
17.02 |
|
Am Wochenende. У вихідні |
|
immer oft manchmal selten nie besuchen wandern picknicken Sport treiben ins Schwimmbad gehen |
||
44 |
18.02 |
|
Ich wandre ja so gerne...» «Я люблю мандрувати |
|
der Fluss der See angeln tauchen in der Sonne liegen Picknick machen |
||
45 |
24.02 |
|
Kleidung. Одяг |
Множина іменників |
die Mütze der Pullover die Jacke die Hose der Schuh die Bluse der Mantel der Rock der Stiefel das T-Shirt das Kleid die Jeans das Hemd tragen |
||
46 |
25.02 |
|
Welche Kleidung magst du? Який одяг тобі до вподоби? |
Дієвідмінювання дієслова «mögen“ |
mögen das Käppi die Sandalen die Sommerkleidung die Winter-kleidung der Handschuh |
||
47 |
03.03 |
|
Welche Kleidung trägst du? Який одяг ти носиш? |
|
der Schal die Handschuhe der Trainingsanzug die Sportschuhe |
||
48 |
04.03 |
|
Wiederholung. Повторення |
Würfelspiel «Wann machen wir das?». |
|||
Lektion 6. Die Natur Природа (12 годин) |
|||||||
49 |
10.03 |
|
Landschaften. Ландшафти |
Однина і множина іменників |
der Teich das Meer der Berg der Wald die Wiese die Steppe das Feld die Wüste der Baum die Natur |
Екологічна безпека і сталий розвиток: формувати в учнів поняття того, що людина – частина природи, і її існування безпосередньо залежить від природного середовища. |
|
50 |
11.03 |
|
Waldtiere. Лісові тварини |
|
der Hase der Bär der Wolf der Fuchs das Eichhörnchen der Igel der Frosch der Vogel klettern fliegen gefährlich |
||
51 |
17.03 |
|
Wildtiere. Дикі тварини
|
|
der Elefant das Kamel der Affe das Zebra das Nilpferd die Giraffe der Papagei das Krokodil das Nashorn der Löwe der Tiger |
||
52 |
18.03 |
|
Im Zoo. У зоопарку |
|
der Zoo der Tierpark der Eisbär |
||
53 |
24.03 |
|
Im Dorf. У селі. . |
|
das Dorf die Kuh das Pferd das Schaf das Huhn der Hahn die Katze der Hund das Schwein |
||
54 |
25.03 |
|
Haustiere. Домашні тварини |
|
das Meerschweinchen der Wellensittich der Fisch der Kanarienvogel der Hamster die Schildkröte das Kaninchen |
||
55 |
07.04 |
|
Unsere Tiere. Наші тварини |
|
die Milch freundlich die Ziege die Meise der Rabe der Kuckuck die Beine die Ohren die Augen |
||
56 |
08.04 |
|
Das Wetter. Погода |
|
das Wetter kalt warm heiß wolkig windig es schneit es regnet es taut die Sonne scheint der Schnee |
||
57 |
14.04 |
|
Frühling. Весна |
Безособовий займенник «es» |
das Schneeglöckchen das Maiglöckchen das Veilchen der Lieblingsmonat |
||
58 |
15.04 |
|
Im Sommer. Улітку. |
|
Hell das Thermometer prima kühl schwül regnerisch sonnig viel Spaß |
||
59 |
21.04 |
|
Alle Jahreszeiten. Усі пори року . . |
|
|
||
60 |
22.04 |
|
Wiederholung. Повторення |
Würfelspiel «Natur». |
|||
Lektion 7. Deutschland und die Ukraine Німеччина та Україна (7 годин) |
|||||||
61 |
28.04 |
|
Hier leben wir. Тут ми живемо |
|
Deutschland die Ukraine Österreich die Schweiz die USA England Frankreich |
Громадянська відповідальність: розуміє цінності культурного розмаїття та необхідності жити в мирі. |
|
62 |
29.04 |
|
Die Bundesrepublik Deutschland Федеративна Республіка Німеччина |
|
die Lage das Nachbarland die Flagge die Hauptstadt die Bundesrepublik der Einwohner in der Mitte Europa |
||
63 |
05.05 |
|
Die Ukraine — mein Heimatland. Україна — моя Батьківщина |
|
Moldowa Polen Rumänien Russland die Slowakei Ungarn Weißrussland |
||
64 |
06.05 |
|
In einer Großstadt. У великому місті |
Прийменники, що керують знахідним відмінком (Akkusativ) |
die Großstadt die Heimatstadt der Laden das Denkmal das Stadion die Kirche das Museum |
||
65 |
12.05 |
|
Die Hauptstadt Deutschlands. Столиця Німеччини |
|
das Tor der Fernsehturm der Platz der Reichstag das Parlament die Hauptstraße die Sehenswürdigkeiten der Tourist beliebt |
||
66 |
13.05 |
|
In Kyjiw. У Києві |
|
die Kathedrale die Sophienkathedrale die Andreaskirche besichtigen empfehlen in erster Linie |
||
67 |
19.05 |
|
Wiederholung. Повторення |
Spiel «Was ist auf den Bildern?». |
|||
68 |
20.05 |
|
Контроль читання. |
||||
69 |
26.05 |
|
Контроль аудіювання |
||||
70 |
27.05 |
|
Контроль письма. |
||||
71 |
02.06 |
|
Контроль говоріння |
||||
72 |
03.06 |
|
Узагальнююче повторення |
||||
Очікувані результати:
На кінець 5-го класу учні повинні вміти:
Мовленнєва компетенція
Говоріння
Монологічне мовлення
Діалогічне мовлення
Читання
Письмо