Мета конкурсу – показати, що фізика нескладна і цікава, а її безперервні процеси ми можемо щомиті спостерігати навколо. Її легко збагнути. До того ж на сьогодні наука може пояснити фактично будь-що, пов’язане зі світлом і кольорами.
Світло – це складне природне явище, яке класично пояснюється простою моделлю на основі променів і хвильових фронтів. Колір, який ми бачимо, є результатом відбиття довжини хвиль назад до наших очей, а саме на поверхню кришталиків – природних оптичних лінз. Здається, що все досить складно, але насправді все пояснюється простими словами та на наочних прикладах. Цей конкурс покликаний переконати, що фізика – це не страшно, а дуже цікаво. Він допоможе сформувати цікавість дітей до науки та пояснить ключові фізичні поняття «світло» та «колір».
Завдання конкурсу адаптовані для учнів, які вже почали проходити курс фізики (7-11 класи), і для тих, хто знайомиться лише з окремими фізичними явищами (1-6 класи). Конкурс створено до Міжнародного дня світла, що проводиться за сприяння ЮНЕСКО.
Завдання розроблені фахівцями Національного технічного університету «ХПІ», спільно з яким освітній проект «На Урок» проводить конкурс.
Нажаль, прийом заявок на участь закінчено.
Ми підтримуємо бажання кожного учня України дізнатися якомога більше про сучасну науку. Тому кожен учасник, незалежно від результатів конкурсу, отримає електронний сертифікат про участь. Переможці будуть нагороджені дипломами І, ІІ та ІІІ ступенів. Кожен учитель, чиї учні візьмуть участь у конкурсі «Light is Fun», отримає подяку, яка стане підтвердженням його професійної активності та доповнить учительське портфоліо.
Конкурс проходить у зручному онлайн-форматі. Завдання потрібно розв'язувати прямо на сайті, куди можна потрапити з комп'ютера або планшета, під'єднаного до інтернет-мережі.
Учень сам обирає час для участі в конкурсі (в проміжку, зазначеному організаторами), проте всі завдання потрібно розв'язати за один раз, вклавшись у 40 хвилин.
Після завершення роботи на завданнями учень побачить свій результат та зможе отримати свою нагороду.