Конспект першого заняття для майбутніх першокласників

Про матеріал
Перше заняття має бути яскравим, цікавим та інтерактивним, щоб діти відчули позитивні емоції від знайомства зі школою та були заохочені до навчання. Використання улюбленого героя з мультфільму Петрика П'яточкіна допоможе зробити заняття незабутнім та веселим.
Перегляд файлу

 

Конспект першого заняття для майбутніх першокласників з героєм мультфільма Петриком П'яточкіним

Мета заняття:

  • Ознайомити дітей зі школою, правилами поведінки і підготувати їх до шкільного життя.
  • Розвивати соціальні навички та вміння працювати в колективі.
  • Викликати інтерес до навчання через інтерактивні ігри та взаємодію з улюбленим героєм.

Обладнання:

  • Малюнки ілюстрацій з мультфільму "Петрик П'яточкін".
  • Інтерактивна дошка.
  • Набір карток із зображеннями шкільних предметів та символами правил поведінки.
  • Кольорові олівці, альбомні аркуші для творчих завдань.
  • Графомоторні доріжки  "Допоможи  дітям дійти до школи".
  • Картки з м'ячами для розфарбовування.

План заняття:

  1. Вступна частина (10 хвилин)
    • Привітання дітей та батьків.
      • Вчитель: "Доброго дня, діти та батьки! Ми дуже раді бачити вас у нашій школі. Сьогодні ми знайомимось зі школою та побачимо багато цікавого."
    • Коротка розповідь про школу та правила поведінки.
      • Учитель: "Школа - це місце, де ми будемо вчитися , грати та знаходити нових друзів. У школі є кілька важливих правил, які потрібно дотримуватись. Наприклад, ми завжди слухаємо вчителя, поважаємо одне та бережемо шкільне майно."
    • Представлення героя заняття - Петрика П'яточкіна.
      • Вчитель: "А тепер познайомимося з нашим сьогоднішнім гостем - Петриком П'яточкіним! Ви бачили мультик про нього?"
  2. Знайомство з Петриком П'яточкіним (15 хвилин)
    • Перегляд короткого уривка з мультфільму "Петрик П'яточкін".
      • Вчитель: "Зараз ми дивимося невеликий уривок з мультфільму про Петрика П'яточкіна."
    • Обговорення: 
    • Питання до дітей: Чим школа вас цікавить ? Що ви очікуєте від навчання?
      • Вчитель: "А тепер розкажіть, чому ви хочете ходити до школи? Що вас цікавить найбільше?"
  3. Інтерактивна гра "Шкільні правила з Петриком" (20 хвилин)
    • Роздача дітям карток із зображенням різних шкільних предметів (книги, олівці, рюкзаки тощо).
      • Вчитель: "Ось вам картки з усіма шкільними предметами. Давайте обговоримо, як ми будемо поводитися з цими предметами у школі."
  4. Фізкультхвилинка "Весела  руханка з Петриком" (10 хвилин)
  5. Творча робота "Допоможи дітям дійти до школи" (20 хвилин)
    • Роздача дітям малюнків із  зображенням графомоторних доріжок
  6. Творча робота "Розфарбуй м'яч як у Петрика" (20 хвилин)
    • Роздача дітям карток із зображенням м'ячів для розфарбовування.
      • Вчитель: "А тепер розфарбовуємо м'яч як у Петрика П'яточкіна! Вибирайте кольори, які вам подобаються."
    • Завдання: Розфарбувати м'яч за власним бажанням або за зразком.
      • Учитель: "Розфарбуйте м'яч так, як вам подобається, або використовуйте зразок."
  7. Ігрова справа "Знайомство з класом" (15 хвилин)
    • Гра "Знайди свого друга": діти повинні знайти тих, у кого така ж картка, як і в них (наприклад, один малюнок зошита або книжки).
      • Вчитель: "А тепер граємо в гру 'Знайди свого друга'. Шукай того, у кого така ж картка, як у тебе."
    • Обговорення: Хто знайшов і які шкільні предмети є в їх картках .
      • Учитель: "З ким ви знайшлися? Які предмети у ваших картках?"
  8. Заключна частина (10 хвилин)
    • Вправа "Розкажи про себе"
      • Вчитель: "Давайте знайомимося краще. Розкажіть про себе:   що вам подобається робити, яке у вас хобі?"
    • Підведення підсумків заняття.
      • Вчитель: "Дякую всім за участь! Сьогодні ми  дізналися багато нового про школу і познайомилися з Петриком П'яточкіним."
    • Подяка дітям за участь та батькам за підтримку.
      • Вчитель: "Велике спасибі батькам за підтримку і допомогу! А дітям - за активну участь."
    • Роздача дітям пам'ятних  сувенірів.