Перше заняття має бути яскравим, цікавим та інтерактивним, щоб діти відчули позитивні емоції від знайомства зі школою та були заохочені до навчання. Використання улюбленого героя з мультфільму Петрика П'яточкіна допоможе зробити заняття незабутнім та веселим.
Перегляд файлу
Конспект першого заняття для майбутніх першокласників з героєм мультфільма Петриком П'яточкіним
Мета заняття:
Ознайомити дітей зі школою, правилами поведінки і підготувати їх до шкільного життя.
Розвивати соціальні навички та вміння працювати в колективі.
Викликати інтерес до навчання через інтерактивні ігри та взаємодію з улюбленим героєм.
Обладнання:
Малюнки ілюстрацій з мультфільму "Петрик П'яточкін".
Інтерактивна дошка.
Набір карток із зображеннями шкільних предметів та символами правил поведінки.
Кольорові олівці, альбомні аркуші для творчих завдань.
Графомоторні доріжки"Допоможидітям дійти до школи".
Картки з м'ячами для розфарбовування.
План заняття:
Вступна частина (10 хвилин)
Привітання дітей та батьків.
Вчитель: "Доброго дня, діти та батьки! Ми дуже раді бачити вас у нашій школі. Сьогодні ми знайомимось зі школою та побачимо багато цікавого."
Коротка розповідь про школу та правила поведінки.
Учитель: "Школа - це місце, де ми будемо вчитися , грати та знаходити нових друзів. У школі є кілька важливих правил, які потрібно дотримуватись. Наприклад, ми завжди слухаємо вчителя, поважаємо одне та бережемо шкільне майно."
Представлення героя заняття - Петрика П'яточкіна.
Вчитель: "А тепер познайомимося з нашим сьогоднішнім гостем - Петриком П'яточкіним! Ви бачили мультик про нього?"
Знайомство з Петриком П'яточкіним (15 хвилин)
Перегляд короткого уривка з мультфільму "Петрик П'яточкін".
Вчитель: "Зараз ми дивимося невеликий уривок з мультфільму про Петрика П'яточкіна."
Обговорення:
Питання до дітей: Чим школа вас цікавить ? Що ви очікуєте від навчання?
Вчитель: "А тепер розкажіть, чому ви хочете ходити до школи? Що вас цікавить найбільше?"
Інтерактивна гра "Шкільні правила з Петриком" (20 хвилин)
Роздача дітям карток із зображенням різних шкільних предметів (книги, олівці, рюкзаки тощо).
Вчитель: "Ось вам картки з усіма шкільними предметами. Давайте обговоримо, як ми будемо поводитися з цими предметами у школі."
Фізкультхвилинка "Веселаруханка з Петриком" (10 хвилин)
Творча робота "Допоможи дітям дійти до школи" (20 хвилин)