Конспект уроку польської мови для 6 класу
Урок № 13
Дата : 09.10.2024
Тема: "Блог Домініка. П'ятниця 13"
Підручник: Польська мова (2-й рік навчання, 2-га іноземна) К. Квятковська , М. Румінська ,М. Мацькович
*Розвиток умінь зорового сприймання
Мета уроку:
-
Навчити учнів розуміти та аналізувати тексти, використовуючи зорове сприймання.
-
Формувати вміння читання з розумінням основної ідеї та деталей тексту.
-
Ознайомити учнів із темою "П'ятниця 13", розвиваючи їхні навички критичного мислення та аналізу.
-
Розвивати навички використання блогу як сучасного засобу комунікації.
Очікувані результати:
-
Учні зможуть аналізувати текст із блогу, виділяти головну ідею та важливі деталі.
-
Учні зможуть використовувати інформацію з тексту для висловлення власних думок.
-
Учні розвинуть уміння читати уважно, фокусуючи увагу на візуальних підказках (малюнки, заголовки, форматування).
Хід уроку:
1. Організаційний момент (2-3 хвилини)
-
Привітання учнів.
-
Перевірка присутніх.
-
Оголошення теми та мети уроку.
2. Актуалізація знань (5 хвилин)
-
Учитель запитує учнів: "Чи чули ви про прикмету п'ятниці 13?"
-
Коротка бесіда для актуалізації знань учнів про міфи та прикмети, пов'язані з п'ятницею 13.
3. Читання тексту (10-12 хвилин)
-
Учні розгортають підручники на с. 32 ( текст з підручника: "Блог Домініка. П'ятниця 13").
-
Учні читають текст вголос по черзі, звертаючи увагу на ключові слова, дати та візуальні елементи (якщо є картинки, виділені фрази тощо).
-
Після прочитання учитель задає питання: "Яка головна тема блогу Домініка? Як він ставиться до п'ятниці 13?"
4. Аналіз зорових елементів тексту (8-10 хвилин)
-
Обговорення структури блогу: заголовки, підзаголовки, форматування тексту, можливі зображення.
-
Учні аналізують, як ці елементи допомагають зрозуміти зміст тексту.
-
Учні виконують вправу 5 b c. 32
-
Учитель запитує: "Чому автор блогу використовує заголовки та виділення тексту? Як це впливає на сприймання?"
5. Робота в парах (10 хвилин)
-
Завдання 1: Учні в парах повинні скласти короткий план тексту, поділивши його на ключові частини (вступ, основна ідея, висновки).
-
Завдання 2: Обговорення, що могло б бути додано до блогу Домініка для покращення сприйняття інформації. Які візуальні елементи могли б зробити текст цікавішим? (наприклад, меми, картинки, діаграми).
6. Критичне мислення та обговорення (8-10 хвилин)
-
Учні обговорюють питання: "Чи вірили б ви в прикмету п'ятниці 13 після прочитання блогу Домініка? Чому або чому ні?"
-
Висловлення власних думок щодо міфів та забобонів.
7. Рефлексія (5 хвилин)
-
Учитель підбиває підсумки уроку, акцентуючи на важливості зорового сприймання тексту.
-
Учні діляться своїми враженнями від блогу та тексту.
8. Домашнє завдання (2-3 хвилини)
-
Написати власний короткий запис у блозі на тему: "Мій досвід п'ятниці 13" або "Міфи та забобони, в які я вірю". Використати принаймні 3 зорові елементи (заголовки, виділений текст, зображення).