Конспект уроку для 6 класу ( НУШ )

Про матеріал
Тема: "Блог Домініка. П'ятниця 13" Підручник: Польська мова (2-й рік навчання, 2-га іноземна) К. Квятковська , М. Румінська ,М. Мацькович *Розвиток умінь зорового сприймання
Перегляд файлу

Конспект уроку польської мови для 6 класу

Урок № 13

Дата : 09.10.2024

Тема: "Блог Домініка. П'ятниця 13"
Підручник: Польська мова (2-й рік навчання, 2-га іноземна) К. Квятковська , М. Румінська ,М.  Мацькович
*Розвиток умінь зорового сприймання


Мета уроку:

  • Навчити учнів розуміти та аналізувати тексти, використовуючи зорове сприймання.
  • Формувати вміння читання з розумінням основної ідеї та деталей тексту.
  • Ознайомити учнів із темою "П'ятниця 13", розвиваючи їхні навички критичного мислення та аналізу.
  • Розвивати навички використання блогу як сучасного засобу комунікації.

Очікувані результати:

  • Учні зможуть аналізувати текст із блогу, виділяти головну ідею та важливі деталі.
  • Учні зможуть використовувати інформацію з тексту для висловлення власних думок.
  • Учні розвинуть уміння читати уважно, фокусуючи увагу на візуальних підказках (малюнки, заголовки, форматування).

Хід уроку:

1. Організаційний момент (2-3 хвилини)

  • Привітання учнів.
  • Перевірка присутніх.
  • Оголошення теми та мети уроку.

2. Актуалізація знань (5 хвилин)

  • Учитель запитує учнів: "Чи чули ви про прикмету п'ятниці 13?"
  • Коротка бесіда для актуалізації знань учнів про міфи та прикмети, пов'язані з п'ятницею 13.

3. Читання тексту (10-12 хвилин)

  • Учні розгортають підручники на с. 32 ( текст з підручника: "Блог Домініка. П'ятниця 13").
  • Учні читають текст вголос по черзі, звертаючи увагу на ключові слова, дати та візуальні елементи (якщо є картинки, виділені фрази тощо).
  • Після прочитання учитель задає питання: "Яка головна тема блогу Домініка? Як він ставиться до п'ятниці 13?"

4. Аналіз зорових елементів тексту (8-10 хвилин)

  • Обговорення структури блогу: заголовки, підзаголовки, форматування тексту, можливі зображення.
  • Учні аналізують, як ці елементи допомагають зрозуміти зміст тексту.
  • Учні виконують вправу 5 b c. 32
  • Учитель запитує: "Чому автор блогу використовує заголовки та виділення тексту? Як це впливає на сприймання?"

5. Робота в парах (10 хвилин)

  • Завдання 1: Учні в парах повинні скласти короткий план тексту, поділивши його на ключові частини (вступ, основна ідея, висновки).
  • Завдання 2: Обговорення, що могло б бути додано до блогу Домініка для покращення сприйняття інформації. Які візуальні елементи могли б зробити текст цікавішим? (наприклад, меми, картинки, діаграми).

6. Критичне мислення та обговорення (8-10 хвилин)

  • Учні обговорюють питання: "Чи вірили б ви в прикмету п'ятниці 13 після прочитання блогу Домініка? Чому або чому ні?"
  • Висловлення власних думок щодо міфів та забобонів.

7. Рефлексія (5 хвилин)

  • Учитель підбиває підсумки уроку, акцентуючи на важливості зорового сприймання тексту.
  • Учні діляться своїми враженнями від блогу та тексту.

8. Домашнє завдання (2-3 хвилини)

  • Написати власний короткий запис у блозі на тему: "Мій досвід п'ятниці 13" або "Міфи та забобони, в які я вірю". Використати принаймні 3 зорові елементи (заголовки, виділений текст, зображення).

 

docx
Додав(-ла)
Дорощук Ірина
Додано
11 жовтня
Переглядів
139
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку