План уроку
Тема уроку: Пори року.
Мета уроку: 1.закріпити вивчений лексичний матеріал за темою«Пори року», розвивати вміння читання і мовлення; 2. розвивальна: розвивати логічне мислення, увагу та зорову пам'ять, спостережливість, розвивати усні комунікативні вміння з опорою на наочність; 3. виховувати зацікавленість у розширенні своїх знань, загальну культуру учнів.Формувати командний дух.
Обладнання:персональний комп’ютер, мультимедійний проектор, екран, роздатковий матеріал-картки.
Тип уроку: інтегрований урок з елементами бінарності.
І. Організаційний момент. Повідомлення теми та мети уроку
ІІ. Введення в іншомовне середовище : учні називають пори року за малюнками і розказують вірші про кожну пору року.
ІІІ. Лексичні вправи .
Sunny sonnig
Windy windig
Warm warm
Cold kalt
Frosty frostig
Hot heiß
Rainy es regnet
Snowy es schneit
ІІІ. Читання загадок про пори року.
Germany Teacher: Raten wir Rätsel über Jahreszeiten! Ihr lernt zwei Fremdsspachen. Das sind Englisch und Deutsch.
Lesen und raten wir deutsch und englisch! Hört zu!
English Teacher:And now listen to the poem and say what season it is.
IV. . Активізація монологічного мовлення.
T.: Let`s listen to the sounds of the nature. Describe the weather after each listening and say what season is it in your opinion.
Після прослуховування аудиозапису звуків природи учні називають пору року, впізнану під час прослуховування, і описують відповідну погоду.
V. Учні співають пісню англійською і німецькою мовами «Сонячне коло»
English Teacher: It’s time to rest and sing. Do you like singing?
VI. Створення колажів по пісні «Сонячне коло».
VII. Підсумок уроку, оголошення домашнього завдання. Your answers were excellent. I`m pleased with your work. That is all for today. Our lesson is over. Good bye, see you soon.