Конспект уроку на тему "Одяг. Кольори"

Про матеріал

Представлений урок розрахований на учнів 5 класу. На уроці діти вчать пісню, розвивають фонематичний слух; вчаться будувати речення у межах теми; тренують сприйняття іншомовного матеріалу на слух.

Перегляд файлу

Розгорнутий план-конспект уроку

з німецької мови

5 клас

 

Тема:Одяг. Що ти любиш одягати. Кольори.

Мета:

Навчальна:

  • навчити вживати лексичні одиниці з  теми «Одяг» у монологічному та діалогічному мовленні, описувати свій одяг;
  • продовжувати формувати навички аудіювання;
  • удосконалити навички читання з метою розвитку мовленнєвих здібностей учнів.

Розвивальна:

  • розвивати навички монологічного мовлення на основі граматичного матеріалу;
  • розвивати навички діалогічного мовлення на матеріалі нової теми;
  • розвивати спостережливість, уважність, вміння порівнювати мовні явища, робити висновки.

Виховна:

  • виховувати в учнів цікавість до вивчення німецької мови;
  • виховувати повагу до народу носія мови.

 

Обладнання: підручник, дидактичний матеріал, картки до теми.

Хід уроку

  1. Початок уроку.
  1. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення (8 хв.).

1) Привітання. Організація класу (2 хв.).

L.: GutenMorgen, Kinder! (Guten Tag!) Ich freue mich euch wieder zu sehen. Ich möchte wissen, ob ihr guter Laune seid.

  • Wer hat heute Klassendienst? (Бесіда з черговим.)
  1.  Повідомлення теми та мети уроку (3 хв.).

Lehrer: Wir haben früherdie Farben gelernt. Heute beginnen wir ein neues Thema kennenlernen, das Thema heißt „Kleidung und Mode“- Wir werden neue Wörter schreiben und dann lernen, ein Lied singen, einen Dialog spielen. Aber am Anfang machen wir Mundgymnastik.

  1. Фонетична зарядка (3 хв.).

(Учні повторюють вірш за вчителем. Режим роботи: хором та індивідуальний.)

L.: Wiederholt das Gedicht im Chor!

 

  1. Основна частина уроку(32 хв.).
    1. Введення нового лексичного матеріалу теми «Одяг».

 а) Вчитель читає слова учням і вони повторюють за ним.

(Режим роботи: хором, фронтальний.)

L.: Macht bitte eure Bücher auf die Seite 116. Bitte sprecht mir nach die neue Wörter zum Thema „Kleidung“.

б) Робота з дидактичним матеріалом. Вчитель показує учням картки з зображенням предметів одягу, учні називають речі, які вони бачать.

в) Гра «Was fehlt 

Вчитель розвішує картки з зображенням предметів одягу, учні запам’ятовують, потім закривають очі і одну картку вчитель забирає, учні вгадують, яка картка відсутня. Розвиток уваги, пам’яті і мовлення учнів.

  1. Робота над піснею. Розвиток навичок аудіювання.

Учням пропонується прослухати пісню до теми «Одяг», але в ній пропущені слова, учні повинні заповнити пропуски. Текст пісні звучить 2 рази після цього учні співають пісню самостійно.

L.: Jetzt hören wir ein Lied, ihr müsst die fehlende Wörter stellen. Hört bitte aufmerksam und füllt den Text. Dann werden wir singen.

Grün, grün, grünsindallemeineKleider,

Grün, grün, grünistalles, wasichhab.

Darumliebichalleswassogrünist,

WeilmeinSchatzeinJäger, Jägerist.

 

Blau, blau, blausindallemeineKleider,

Blau, blau, blauistalles, wasichhab.

Darumliebichalles, wassoblauist,

WeilmeinSchatzeinSeemann, Seemannist.

 

Weiß, weiß, weißsindallemeineKleider,

Weiß, weiß, weißistalleswasichhab.

Darumliebichalles, wassoweißist,

WeilmeinSchatzeinBäcker, Bäckerist.

 

Schwarz, schwarz, schwarzsindallemeineKleider,

Schwarz, schwarz, schwarzistalles , wasichhab.

Darumliebichalles, wassoschwarzist,

WeilmeinSchatzeinSchornsteinfegerist.

 

Bunt, bunt, buntsindallemeineKleider,

Bunt, bunt, buntistalles, wasichhab.

Darumliebichalles, wassobuntist,

WeilmeinSchatzeinMaler, Malerist.

 

… … …sindallemeineKleider,

 … … …istalles, wasichhab.

Darumliebichalleswassogrünist,

WeilmeinSchatzeinJäger, Jägerist.

 

 … … …sindallemeineKleider,

 … … …istalles, wasichhab.

Darumliebichalles, wassoblauist,

WeilmeinSchatzeinSeemann, Seemannist.

 

 … … …sindallemeineKleider,

 … … …istalleswasichhab.

Darumliebichalles, wassoweißist,

WeilmeinSchatzeinBäcker, Bäckerist.

 

 … … …sindallemeineKleider,

 … … …istalles , wasichhab.

Darumliebichalles, wassoschwarzist,

WeilmeinSchatzeinSchornsteinfegerist.

 

 … … …sindallemeineKleider,

 … … … buntistalles, wasichhab.

Darumliebichalles, wassobuntist,

WeilmeinSchatzeinMaler, Malerist.

  1. Фізкультхвилинка (проводять учні класу).
  2. Опрацювання граматичного матеріалу.

а) Повторення теми артикль означений і неозначений, побудова речень. Закріплення теми «Кольори».

L.: Macht bitte eure Bücher auf die Seite 118 Übung 1. Ergänzt die Sätze mit bestimmte und unbestimmte Artikel.

Робота виконується ланцюжком.

б) Відмінювання дієслова tragen, suchen.

ich trage, suchewir tragen, suchen

du trägst, suchstiht trägt, sucht

er,sie,es trägt, suchtsie,Sie tragen, suchen

в) Складання речень з дієсловами. Розвиток навичок монологічного мовлення.

Ichtragegern….

Ich trage nicht gern …

  1. Розвиток навичок діалогічного мовлення.
  • Hallo!
  • Hallo!
  • Wie heißt du?
  • Ich heiße … Und wie heißt du?
  • Ich heiße …
  • Was suchst du?
  • Ich suche …(Jeans, ein T-Shirt). Was suchst du?
  • Ich suche … (ein Kleid, ein Rock). Was trägst du gern?
  • Ich trage … gern. Was trägst du gern?
  • Ich trage … gern.
  • Danke, tschüs.
  • Tschüs.

Учні в парах опрацьовують діалог, а потім зачитують його класу.

  1. Підбиття підсумків уроку.
    1. Пояснення домашнього завдання (2 хв.).

Вивчити слова ст.116, ст.119 підготуватися до словникового диктанту, впр.4 ст.120 порівняти малюнки і дати відповідь на питання. Підготувати кольорові картки з зображенням казкових персонажей і їхнього одягу.

  1. Виставлення оцінок.
  2. Систематизація вивченого (3 хв.).
  • Washabtihr heute in der Stunde gemacht?
  • Was habt ihr Neues und Interessantes erfahren?
  • Welche neuen Wörter habt ihr heute gelernt?

 

 

 

 

docx
Додано
9 серпня 2018
Переглядів
3905
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку