Представлений урок розрахований на учнів 5 класу. На уроці діти вчать пісню, розвивають фонематичний слух; вчаться будувати речення у межах теми; тренують сприйняття іншомовного матеріалу на слух.
Розгорнутий план-конспект уроку
з німецької мови
5 клас
Тема:Одяг. Що ти любиш одягати. Кольори.
Мета:
Навчальна:
Розвивальна:
Виховна:
Обладнання: підручник, дидактичний матеріал, картки до теми.
Хід уроку
1) Привітання. Організація класу (2 хв.).
L.: GutenMorgen, Kinder! (Guten Tag!) Ich freue mich euch wieder zu sehen. Ich möchte wissen, ob ihr guter Laune seid.
Lehrer: Wir haben früherdie Farben gelernt. Heute beginnen wir ein neues Thema kennenlernen, das Thema heißt „Kleidung und Mode“- Wir werden neue Wörter schreiben und dann lernen, ein Lied singen, einen Dialog spielen. Aber am Anfang machen wir Mundgymnastik.
(Учні повторюють вірш за вчителем. Режим роботи: хором та індивідуальний.)
L.: Wiederholt das Gedicht im Chor!
а) Вчитель читає слова учням і вони повторюють за ним.
(Режим роботи: хором, фронтальний.)
L.: Macht bitte eure Bücher auf die Seite 116. Bitte sprecht mir nach die neue Wörter zum Thema „Kleidung“.
б) Робота з дидактичним матеріалом. Вчитель показує учням картки з зображенням предметів одягу, учні називають речі, які вони бачать.
в) Гра «Was fehlt?»
Вчитель розвішує картки з зображенням предметів одягу, учні запам’ятовують, потім закривають очі і одну картку вчитель забирає, учні вгадують, яка картка відсутня. Розвиток уваги, пам’яті і мовлення учнів.
Учням пропонується прослухати пісню до теми «Одяг», але в ній пропущені слова, учні повинні заповнити пропуски. Текст пісні звучить 2 рази після цього учні співають пісню самостійно.
L.: Jetzt hören wir ein Lied, ihr müsst die fehlende Wörter stellen. Hört bitte aufmerksam und füllt den Text. Dann werden wir singen.
Grün, grün, grünsindallemeineKleider,
Grün, grün, grünistalles, wasichhab.
Darumliebichalleswassogrünist,
WeilmeinSchatzeinJäger, Jägerist.
Blau, blau, blausindallemeineKleider,
Blau, blau, blauistalles, wasichhab.
Darumliebichalles, wassoblauist,
WeilmeinSchatzeinSeemann, Seemannist.
Weiß, weiß, weißsindallemeineKleider,
Weiß, weiß, weißistalleswasichhab.
Darumliebichalles, wassoweißist,
WeilmeinSchatzeinBäcker, Bäckerist.
Schwarz, schwarz, schwarzsindallemeineKleider,
Schwarz, schwarz, schwarzistalles , wasichhab.
Darumliebichalles, wassoschwarzist,
WeilmeinSchatzeinSchornsteinfegerist.
Bunt, bunt, buntsindallemeineKleider,
Bunt, bunt, buntistalles, wasichhab.
Darumliebichalles, wassobuntist,
WeilmeinSchatzeinMaler, Malerist.
… … …sindallemeineKleider,
… … …istalles, wasichhab.
Darumliebichalleswassogrünist,
WeilmeinSchatzeinJäger, Jägerist.
… … …sindallemeineKleider,
… … …istalles, wasichhab.
Darumliebichalles, wassoblauist,
WeilmeinSchatzeinSeemann, Seemannist.
… … …sindallemeineKleider,
… … …istalleswasichhab.
Darumliebichalles, wassoweißist,
WeilmeinSchatzeinBäcker, Bäckerist.
… … …sindallemeineKleider,
… … …istalles , wasichhab.
Darumliebichalles, wassoschwarzist,
WeilmeinSchatzeinSchornsteinfegerist.
… … …sindallemeineKleider,
… … … buntistalles, wasichhab.
Darumliebichalles, wassobuntist,
WeilmeinSchatzeinMaler, Malerist.
а) Повторення теми артикль означений і неозначений, побудова речень. Закріплення теми «Кольори».
L.: Macht bitte eure Bücher auf die Seite 118 Übung 1. Ergänzt die Sätze mit bestimmte und unbestimmte Artikel.
Робота виконується ланцюжком.
б) Відмінювання дієслова tragen, suchen.
ich trage, suchewir tragen, suchen
du trägst, suchstiht trägt, sucht
er,sie,es trägt, suchtsie,Sie tragen, suchen
в) Складання речень з дієсловами. Розвиток навичок монологічного мовлення.
Ichtragegern….
Ich trage nicht gern …
Учні в парах опрацьовують діалог, а потім зачитують його класу.
Вивчити слова ст.116, ст.119 підготуватися до словникового диктанту, впр.4 ст.120 порівняти малюнки і дати відповідь на питання. Підготувати кольорові картки з зображенням казкових персонажей і їхнього одягу.