5 клас
Тема: Шкільне життя
Підтема : Unser Klassenzimmer
Наша класна кімната
Мета: ознайомити учнів зі словами до теми «Класна кімната», ввести позначення кольорів, закріпити відмінювання сильних дієслів, учити школярів розповідати про предмети у класній кімнаті; подати форми множини іменників; розвивати навички читання з повним розумінням змісту тексту, письма та аудіювання; розвивати пам’ять, увагу, уяву учнів. Розвивати логічне мислення, мовну кмітливість. Сприяти вихованню позитивного ставлення до німецької мови, використовуючи цікаві форми подання та закріплення мовного матеріалу.
На кінець уроку учні вмітимуть: розповідати про предмети у класній кімнаті.
Тип уроку: розвитку навичок усного (монологічного) мовлення
Обладнання уроку: підручник; комп'ютер; аудіозапис, презентація.
План уроку
1. Привітання……………………………………..…………………………1 хв
3. Повідомлення теми та мети уроку…………..……………………......1 хв
3. Мовна розминка………………………………………………………..4 хв
4. Перевірка домашнього завдання………………………….…………..4 хв
5. Введення нової лексики……………………………...………………..2 хв
7. Робота над лексичним матеріалом…………………………....……....5 хв
8. Фізкультхвилинка………..…………………………………………….3 хв
9. Формування граматичних навичок…………………………………..5 хв
10. Аудіювання …..…………..…………………………….……….…….5 хв
11. Розвиток навичок усного мовлення…….…………..…………………5 хв
12. Домашнє завдання …………………………………………………..…1 хв
13. Підсумки уроку ……………………………………………...….…..... 1 хв
Хід уроку
Етап. Прийом. |
Зміст уроку |
||||||
Етап 1. Привітання. Організація класу. Прийом Бесіда
Етап 2 Повідомлення теми та мети уроку Прийом Слово вчителя
Етап 3 Мовна розминка Прийом 1 Виконання фонетичної вправи - слухання і повторення учнями слів за вчителем
Етап 4 Перевірка домашнього завдання Прийом 1 Читання учнями діалогів Прийом 2 Відповіді учнів на запитання вчителя Етап 5 Введення нової лексики. Прийом Повторення нових слів за вчителем та їх преклад
Етап 6 Робота над лексичним матеріалом Прийом 1 Виконання вправи “Яке слово зайве”
Прийом 2 Порівняння слів німецької мови, співзвуч-них з англійськими.
Етап 7 Розвиток навичок письма Прийом Письмовий опис своїх шкільних речей
Етап 8 Фізкультхвилинка Прийом Повторення рухів під музику Етап 9 Формування граматичних навичок Прийом 1 Формулювання правила Прийом 2 Запис речень в наказовому способі Прийом 2 Поєднання відповідностей і формулювання прохання Етап 10 Аудіювання Прийом Слухання+заповнення пропусків Етап 11 Розвиток навичок усного мовлення Прийом 1 Опис класної кімнати Етап 12 Домашнє завдання. Прийом Запис у щоденники. Етап 13 Підсумки уроку. Прийом Відповіді учнів на запитання+виставлення оцінок.
|
І. Початок уроку. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.
L: Guten Tag, liebe Kinder Ich freue mich euch zu sehen. Wie geht es euch, Schl, Sch2? L: Ich wünsche euch viel Erfolg während der Stunde. Ich hoffe, dass unsere Arbeit produktiv und interessant wird. L: Und vergessen wir unser Motto nicht. Das Motto unserer Stunde ist „Qualität ist unsere Stärke“. 2. Повідомлення теми та мети уроку. L: Wie heißt unser Thema? Ja, stimmt. Heute werden wir unser Klassenzimmer beschreiben. Heute in der Stunde werden wir verschiedene Spiele spielen, die Wörter zum Thema wiederholen und deutsch sprechen. 3. Мовна розминка. L: Jetzt habt ihr phonetische Übung. An dem Bildschirm seht ihr das Gedicht. Zuerst lese ich es, dann lest bitte ihr alle zusammen. In der Schule lernt man viel: Rechnen, Lesen, Sport und Spiel Basteln, Singen, Turnen, Schreiben Keiner will zu Hause bleiben. II. Основна частина уроку 4. Контроль домашнього завдання Was macht ihr also in der Schule gern? 5. Опрацювання лексичного матеріалу. Фонетичне опрацювання лексики. Hör zu und sprich nach. Прослухай і повтори. (Üb. 1 S. 58) die Tafel, der Tisch, der Stuhl, die Tür, die Wand, die Bank, das Bild, der Bücherschrank, das Fenster, der Fußboden, die Decke, links, rechts, vorn, hinten, stehen, liegen, hängen. Der Fußboden und die Decke, Die Wände und die Ecke, Die Tür, das Fenster – bitte, Sag, was ist in der Mitte? 6. Spiel „Welches Wort ist übrig?“ Streicht es weg. - die Tür, das Fenster, der Vater, der Tisch. - Die Decke, der Schrank, die Ecke, die Wand - die Schulbank, das Bild, die Tafel, das Foto 2) Кольори. (Üb. 2 S.58) L: Lies das Gedicht. Die Tafel ist schwarz, das Heft ist blau, die Kreide ist weiß, der Radiergummi ist grau. L: Welche Wörter sind im Englischen gleich?
7. Розвиток навичок письма. L: Und welche Farben haben die Gegenstände in unserem Klassenzimmer? Schreibt in das Heft! Учні в зошиті записують речення із зазначенням кольорів предметів, що знаходяться у класній кімнаті на малюнку. Muster: Die Tür ist weiß, die Wände sind … 2) Lest den Text im Arbeitsbuch und malt das Bild an! (Üb. 2 S.47) 8. Фізкультхвилинка - Entspannen wir uns ein wenig 9. Подання граматичного матеріалу. Наказовий спосіб дієслів 1) Учні читають пари слів та роблять висновки про утворення наказового способу дієслів. 2) L: Hört zu und antwortet Leon. Was passt zusammen? Verbindet und formuliert die Bitten. 10. Розвиток навичок аудіювання. L: Hört den Text und macht die Aufgaben! Учні cлухають текст і визначають колір предметів. Die Tafel ist - …. Die Uhr ist - … Das Bild ist - … Die Schulbank ist - …. 11. Розвиток навичок усного мовлення. L: Beschreibt das Klassenzimmer ІІІ. Заключна частина уроку. 12. Домашнє завдання. L: Schreibt den Text richtig. Üb 7. S. 65. 13. Підсумок уроку. - Was haben wir heute gelernt? - Was gefehlt euch im Text? - Welсhe neue Wörter und Wendungen habt ihr gelernt? Оцінювання…. Es läutet. Die Stunde ist zu Ende. Ihr seid frei. Auf Wiedersehen!
|