54-22 Козлові крани загальна інформація

Про матеріал

Козлові крани: загальна інформація

Козловий кран - це вантажопідйомне обладнання мостового типу, пролітна балка якого розміщується на опорах.

Крани козлові: класифікація

В залежності від призначення, кран козловий електричний ділиться на такі типи:

Техніка загального призначення

Козлові електричні крани загального призначення з двома консолями призначаються для експлуатації на навантажувальних майданчиках і відкритих складах, які обслуговуються за допомогою наземних рейкових і безрейкових транспортних засобів. Дані кранові механізми обладнуються гнучкою підвіскою вантажного гаку, який забезпечує вантажопідйомну здатність від 3.2 до 32.0 т. Проліт може становити від 10 до 32 м, а висота підйому варіюється в межах від 7 до 10 м.

Будівельно-монтажні крани

Будівельно-монтажний козловий кран найчастіше використовується для монтажу енергетичних установок, промислових підприємств та ін. Вантажопідйомна здатність даної техніки досягає 400 т, прольоти можуть становити від 60 до 80 м. Висота підйому такого крану становить від 20 до 30 м.

Кранова техніка спеціального призначення

До даного різновиду відносяться контейнерні козлові крани, вантажопідйомність яких становить 20-32 т, а прольоти варіюються в межах від 16 до 25 м. Підйомна висота крану спеціального призначення становить 6 - 11 м. Спредер - це автоматичний захват, яким обладнуються крани спеціального призначення.

Конструкція козлових кранів

Козловий кран включає в себе наступні деталі та механізми:

пролітну будову листової конструкції, яка має трапецеїдальну форму;

візок з вантажопідйомним механізмом (пересувається по рейках, які укладаються на бічних сторонах прогонової будови);

опори коробчастого перетину.

Принцип роботи: ходові візки і опори встановлюються на підкранові рейки, після чого кожна опора стягується за рахунок монтажних лебідок. Далі монтується спеціальна стяжка, а монтажна лебідка усувається. За рахунок тягового канату візку передається зусилля від вантажопідйомного механізму. Кран управляється оператором з рухомої кабіни.

Контейнерний козловий кран - це кранова техніка, призначена для механізації підйомних процесів на річкових і морських причалах. Даний пристрій комплектується контейнерним і гідравлічним захватом для підйому довгомірних вантажів і грейфером для транспортування сипучого матеріалу. Електрична енергія подається на кран за допомогою гнучкого кабелю, який намотаний на крановий барабан.

Ходові візки опор крану можуть розміщуватися як на однакових, так і на різних рівнях (це залежить від профілю обслуговується майданчика). У рідкісних випадках, один з ходових візків крану може розміщуватися на рівні прогонової будівлі (напівкозлові крани).

Мости перевантажувачі

Дане обладнання застосовується на відкритих складах для роботи з насипними вантажами. Мости перевантажувачі комплектуються вантажозахоплюючим механізмом, в ролі якого виступає грейфер. Довжина прольоту - 15 м.
Конструкція мостового перевантажувача включає в себе наступні елементи і механізми:

пролітну будову, яка спирається на жорстку і гнучку опору;

ходові візки, що рухаються по рейковому шляху;

підвісні бункери, які дозволяють здійснювати навантаження матеріалів у відкриті вагони;

вантажний візок і кабіна оператора, що переміщається по прогінній будові.

Виробництво козлових кранів

«Київський Завод Кранів» - це надійний виробник вантажопідйомних кранів, який має багаторічний досвід в області виготовлення і обслуговування кранів різного типу. Основними пріоритетами нашої роботи є висока якість і безпеку продукції, що випускається, а також своєчасна доставка і обслуговування підйомних механізмів.

Козловий кран ціна і продаж

Купити кран портальний козловий за доступною ціною від виробника можна в компанії «Київський Завод Кранів». Ми пропонуємо вигідні рішення для будівельних майданчиків і складських приміщень, на яких регулярно здійснюється підйом важкої продукції і вантажів. Ціна козлового крану буде залежати від технічних характеристик обраної моделі.

Вимоги до вибору кабелю козлового крана

1. Коли козловий кран приймає підвісну кабельну візок (або кабельну направляючу кабіну), кабель повинен бути запобігти зношенню та надмірному згину під час руху. Для кабелів із зовнішнім діаметром не більше 8 мм, діаметр кривизни згинальної пластини для підвішування кабелю повинен бути принаймні в 6,3 рази більшим за зовнішній діаметр кабелю; Для кабелів із зовнішнім діаметром понад 8 мм він повинен бути принаймні у 8 разів більшим за зовнішній діаметр; Для кабелів із зовнішнім діаметром понад 12,5 мм він повинен бути принаймні в 10 разів більшим за зовнішній діаметр; Для плоских кабелів товщина кабелю еквівалентна діаметру круглого кабелю.

2. Розташовуючи троси козлового крана, переконайтеся, що довжина кожного троса однакова, притискна пластина міцно обжата, а зовнішній діаметр троса на одному шарі максимально близький, щоб уникнути надмірного навантаження на один або кілька кабелів. Тяговий сталевий канат повинен бути встановлений між підвісними тросовими візками. Під час роботи, коли відстань між двома сусідніми підвісними тросовими візками становить кут між підвісними тросами, близьким до 120 градусів, тяговий сталевий трос має бути повністю випрямлений і напружений.

3. Якщо кабельний барабан використовується для джерела живлення, слід запобігти зношенню кабелю під час руху. Для кабелів із зовнішнім діаметром не більше 21,5 мм нижній діаметр кабельного барабана повинен принаймні в 10 разів перевищувати зовнішній діаметр кабелю; Для кабелів із зовнішнім діаметром понад 21,5 мм нижній діаметр кабельного барабана повинен бути принаймні в 12,5 разів більшим за зовнішній діаметр кабелю.

4. Кабельний барабан козлового крана повинен мати можливість автоматично намотувати трос, а крутний момент тросового барабана не повинен бути меншим за верхню межу крутного моменту намотування, необхідного для намотування кабелю. У процесі прокладки кабелю тягове зусилля, що діє на жилу кабелю, повинно бути якомога меншим. Для кабелів без армованого сердечника верхня межа допустимого натягу, що діє на ділянку мідного провідника, становить 20 н/мм². Коли потрібна висока швидкість намотування кабелю або велика вага кабелю, армований сталевий трос, який може витримати необхідна тяга повинна бути додана як ядро.

Перегляд файлу

Козлові крани: загальна інформація

 

Козловий кран - це вантажопідйомне обладнання мостового типу, пролітна балка якого розміщується на опорах.

 

https://kzk.kiev.ua/i/2981165.jpg

Крани козлові: класифікація

В залежності від призначення, кран козловий електричний ділиться на такі типи:

 

Техніка загального призначення

Козлові електричні крани загального призначення з двома консолями призначаються для експлуатації на навантажувальних майданчиках і відкритих складах, які обслуговуються за допомогою наземних рейкових і безрейкових транспортних засобів. Дані кранові механізми обладнуються гнучкою підвіскою вантажного гаку, який забезпечує вантажопідйомну здатність від 3.2 до 32.0 т. Проліт може становити від 10 до 32 м, а висота підйому варіюється в межах від 7 до 10 м.

 

Будівельно-монтажні крани

Будівельно-монтажний козловий кран найчастіше використовується для монтажу енергетичних установок, промислових підприємств та ін. Вантажопідйомна здатність даної техніки досягає 400 т, прольоти можуть становити від 60 до 80 м. Висота підйому такого крану становить від 20 до 30 м.

 

Кранова техніка спеціального призначення

До даного різновиду відносяться контейнерні козлові крани, вантажопідйомність яких становить 20-32 т, а прольоти варіюються в межах від 16 до 25 м. Підйомна висота крану спеціального призначення становить 6 - 11 м. Спредер - це автоматичний захват, яким обладнуються крани спеціального призначення.

Конструкція козлових кранів

Козловий кран включає в себе наступні деталі та механізми:

  • пролітну будову листової конструкції, яка має трапецеїдальну форму;
  • візок з вантажопідйомним механізмом (пересувається по рейках, які укладаються на бічних сторонах прогонової будови);
  • опори коробчастого перетину.

Принцип роботи: ходові візки і опори встановлюються на підкранові рейки, після чого кожна опора стягується за рахунок монтажних лебідок. Далі монтується спеціальна стяжка, а монтажна лебідка усувається. За рахунок тягового канату візку передається зусилля від вантажопідйомного механізму. Кран управляється оператором з рухомої кабіни.

Контейнерний козловий кран - це кранова техніка, призначена для механізації підйомних процесів на річкових і морських причалах. Даний пристрій комплектується контейнерним і гідравлічним захватом для підйому довгомірних вантажів і грейфером для транспортування сипучого матеріалу. Електрична енергія подається на кран за допомогою гнучкого кабелю, який намотаний на крановий барабан.

Ходові візки опор крану можуть розміщуватися як на однакових, так і на різних рівнях (це залежить від профілю обслуговується майданчика). У рідкісних випадках, один з ходових візків крану може розміщуватися на рівні прогонової будівлі (напівкозлові крани).

Мости перевантажувачі

Дане обладнання застосовується на відкритих складах для роботи з насипними вантажами. Мости перевантажувачі комплектуються вантажозахоплюючим механізмом, в ролі якого виступає грейфер. Довжина прольоту - 15 м.
Конструкція мостового перевантажувача включає в себе наступні елементи і механізми:

  • пролітну будову, яка спирається на жорстку і гнучку опору;
  • ходові візки, що рухаються по рейковому шляху;
  • підвісні бункери, які дозволяють здійснювати навантаження матеріалів у відкриті вагони;
  • вантажний візок і кабіна оператора, що переміщається по прогінній будові.

 

https://kzk.kiev.ua/i/1992278.png

Виробництво козлових кранів

«Київський Завод Кранів» - це надійний виробник вантажопідйомних кранів, який має багаторічний досвід в області виготовлення і обслуговування кранів різного типу. Основними пріоритетами нашої роботи є висока якість і безпеку продукції, що випускається, а також своєчасна доставка і обслуговування підйомних механізмів.

 

Козловий кран ціна і продаж

Купити кран портальний козловий за доступною ціною від виробника можна в компанії «Київський Завод Кранів». Ми пропонуємо вигідні рішення для будівельних майданчиків і складських приміщень, на яких регулярно здійснюється підйом важкої продукції і вантажів. Ціна козлового крану буде залежати від технічних характеристик обраної моделі.

 

Вимоги до вибору кабелю козлового крана

1. Коли козловий кран приймає підвісну кабельну візок (або кабельну направляючу кабіну), кабель повинен бути запобігти зношенню та надмірному згину під час руху. Для кабелів із зовнішнім діаметром не більше 8 мм, діаметр кривизни згинальної пластини для підвішування кабелю повинен бути принаймні в 6,3 рази більшим за зовнішній діаметр кабелю; Для кабелів із зовнішнім діаметром понад 8 мм він повинен бути принаймні у 8 разів більшим за зовнішній діаметр; Для кабелів із зовнішнім діаметром понад 12,5 мм він повинен бути принаймні в 10 разів більшим за зовнішній діаметр; Для плоских кабелів товщина кабелю еквівалентна діаметру круглого кабелю.

2. Розташовуючи троси козлового крана, переконайтеся, що довжина кожного троса однакова, притискна пластина міцно обжата, а зовнішній діаметр троса на одному шарі максимально близький, щоб уникнути надмірного навантаження на один або кілька кабелів. Тяговий сталевий канат повинен бути встановлений між підвісними тросовими візками. Під час роботи, коли відстань між двома сусідніми підвісними тросовими візками становить кут між підвісними тросами, близьким до 120 градусів, тяговий сталевий трос має бути повністю випрямлений і напружений.

3. Якщо кабельний барабан використовується для джерела живлення, слід запобігти зношенню кабелю під час руху. Для кабелів із зовнішнім діаметром не більше 21,5 мм нижній діаметр кабельного барабана повинен принаймні в 10 разів перевищувати зовнішній діаметр кабелю; Для кабелів із зовнішнім діаметром понад 21,5 мм нижній діаметр кабельного барабана повинен бути принаймні в 12,5 разів більшим за зовнішній діаметр кабелю.

4. Кабельний барабан козлового крана повинен мати можливість автоматично намотувати трос, а крутний момент тросового барабана не повинен бути меншим за верхню межу крутного моменту намотування, необхідного для намотування кабелю. У процесі прокладки кабелю тягове зусилля, що діє на жилу кабелю, повинно бути якомога меншим. Для кабелів без армованого сердечника верхня межа допустимого натягу, що діє на ділянку мідного провідника, становить 20 н/мм². Коли потрібна висока швидкість намотування кабелю або велика вага кабелю, армований сталевий трос, який може витримати необхідна тяга повинна бути додана як ядро.

 

docx
Додано
11 вересня
Переглядів
9
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку