Козлові крани: загальна інформація
| ||
| ||
| ||
| ||
|
1. Коли козловий кран приймає підвісну кабельну візок (або кабельну направляючу кабіну), кабель повинен бути запобігти зношенню та надмірному згину під час руху. Для кабелів із зовнішнім діаметром не більше 8 мм, діаметр кривизни згинальної пластини для підвішування кабелю повинен бути принаймні в 6,3 рази більшим за зовнішній діаметр кабелю; Для кабелів із зовнішнім діаметром понад 8 мм він повинен бути принаймні у 8 разів більшим за зовнішній діаметр; Для кабелів із зовнішнім діаметром понад 12,5 мм він повинен бути принаймні в 10 разів більшим за зовнішній діаметр; Для плоских кабелів товщина кабелю еквівалентна діаметру круглого кабелю.
2. Розташовуючи троси козлового крана, переконайтеся, що довжина кожного троса однакова, притискна пластина міцно обжата, а зовнішній діаметр троса на одному шарі максимально близький, щоб уникнути надмірного навантаження на один або кілька кабелів. Тяговий сталевий канат повинен бути встановлений між підвісними тросовими візками. Під час роботи, коли відстань між двома сусідніми підвісними тросовими візками становить кут між підвісними тросами, близьким до 120 градусів, тяговий сталевий трос має бути повністю випрямлений і напружений.
3. Якщо кабельний барабан використовується для джерела живлення, слід запобігти зношенню кабелю під час руху. Для кабелів із зовнішнім діаметром не більше 21,5 мм нижній діаметр кабельного барабана повинен принаймні в 10 разів перевищувати зовнішній діаметр кабелю; Для кабелів із зовнішнім діаметром понад 21,5 мм нижній діаметр кабельного барабана повинен бути принаймні в 12,5 разів більшим за зовнішній діаметр кабелю.
4. Кабельний барабан козлового крана повинен мати можливість автоматично намотувати трос, а крутний момент тросового барабана не повинен бути меншим за верхню межу крутного моменту намотування, необхідного для намотування кабелю. У процесі прокладки кабелю тягове зусилля, що діє на жилу кабелю, повинно бути якомога меншим. Для кабелів без армованого сердечника верхня межа допустимого натягу, що діє на ділянку мідного провідника, становить 20 н/мм². Коли потрібна висока швидкість намотування кабелю або велика вага кабелю, армований сталевий трос, який може витримати необхідна тяга повинна бути додана як ядро.
Козлові крани: загальна інформація
|
||
|
||
|
||
|
||
|
1. Коли козловий кран приймає підвісну кабельну візок (або кабельну направляючу кабіну), кабель повинен бути запобігти зношенню та надмірному згину під час руху. Для кабелів із зовнішнім діаметром не більше 8 мм, діаметр кривизни згинальної пластини для підвішування кабелю повинен бути принаймні в 6,3 рази більшим за зовнішній діаметр кабелю; Для кабелів із зовнішнім діаметром понад 8 мм він повинен бути принаймні у 8 разів більшим за зовнішній діаметр; Для кабелів із зовнішнім діаметром понад 12,5 мм він повинен бути принаймні в 10 разів більшим за зовнішній діаметр; Для плоских кабелів товщина кабелю еквівалентна діаметру круглого кабелю.
2. Розташовуючи троси козлового крана, переконайтеся, що довжина кожного троса однакова, притискна пластина міцно обжата, а зовнішній діаметр троса на одному шарі максимально близький, щоб уникнути надмірного навантаження на один або кілька кабелів. Тяговий сталевий канат повинен бути встановлений між підвісними тросовими візками. Під час роботи, коли відстань між двома сусідніми підвісними тросовими візками становить кут між підвісними тросами, близьким до 120 градусів, тяговий сталевий трос має бути повністю випрямлений і напружений.
3. Якщо кабельний барабан використовується для джерела живлення, слід запобігти зношенню кабелю під час руху. Для кабелів із зовнішнім діаметром не більше 21,5 мм нижній діаметр кабельного барабана повинен принаймні в 10 разів перевищувати зовнішній діаметр кабелю; Для кабелів із зовнішнім діаметром понад 21,5 мм нижній діаметр кабельного барабана повинен бути принаймні в 12,5 разів більшим за зовнішній діаметр кабелю.
4. Кабельний барабан козлового крана повинен мати можливість автоматично намотувати трос, а крутний момент тросового барабана не повинен бути меншим за верхню межу крутного моменту намотування, необхідного для намотування кабелю. У процесі прокладки кабелю тягове зусилля, що діє на жилу кабелю, повинно бути якомога меншим. Для кабелів без армованого сердечника верхня межа допустимого натягу, що діє на ділянку мідного провідника, становить 20 н/мм². Коли потрібна висока швидкість намотування кабелю або велика вага кабелю, армований сталевий трос, який може витримати необхідна тяга повинна бути додана як ядро.