Календарно-тематичне планування 5 клас ( 3 год)
Німецька мова. 5 клас (5 рік навчання)
( С.І. Сотникова, Г.В.Гоголєва)
ІІ СЕМЕСТР
№ |
Дата |
Тематика ситуативного |
Мовний інвентар |
Змістова лінія |
Комунікативні уміння |
Домашнє завдання |
||||||||||||||
Сприймання на слух |
Зорове сприймання |
Усне продукування, усна взаємодія (в т.ч. онлайн) |
Писемне продукування, писемна взаємодія (в т.ч. онлайн) |
|||||||||||||||||
Лексика
|
Граматика
|
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська |
Здоров'я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|||||||||||||||
|
|
|
|
СВЯТА І |
ТРАДИЦІЇ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
Коли відзначають ці свята? |
die Unabhängigkeit, das Wissen, am ersten Januar |
Порядкові числівники |
|
Порівнює свята і традиції в різних країн. |
|
|
Вп 1, 3 Вп. 1,2 |
Вп 6 |
Вп 2, 5 |
Вп 4 |
Ст.111-112 Вп. 3 |
|||||||
|
|
Зимові свята |
die Feier, beliebt, bedeuten, artig |
Модальнi дієсловa |
|
|
|
|
Вп 1 Вп. 1 |
Вп 3 |
Вп 2, 4, 5 |
Вп 4 |
Вп 4 |
|||||||
|
|
Новий рік |
das Lametta, die Kerze, der Tannenbaumschmuck, vorher, geschmückt |
Особові закінчення дієслів |
|
Наводить приклади взаємодопом |
|
|
Вп 1, 3 Вп. 1 |
Вп 4 Вп. 3 |
Вп 4 |
Вп 4 |
Вп 4 |
|||||||
|
|
Різдво і передріздвяний час |
die Adventszeit, der Adventskranz, der Adventskalen-der, das Weihnachtsgebäck, die Weihnachtsgans, anzünden |
Порядкові числівники |
|
Порівнює сім. традиції |
|
|
Вп 1 Вп. 1 |
Вп 3 |
Вп4, 5b |
Вп 4 |
Вп 4 |
|||||||
|
|
Масляна |
der Fasching, der Karneval, die Fastnacht, die Fastenzeit, verkleidet, die Hexe |
Модальнi дієсловa |
|
Порівнює свята і традиції в різних країн. |
|
|
Вп 1, 4 Вп. 1 |
Вп 3 Вп. 3 |
Вп 2, 5 |
Вп. 2 |
Ст.121-122 Вп. 4 |
|||||||
|
|
Ми влаштовуємо маскарад |
die Maske, die Faschingsparty, gehören |
Модальнi дієсловa |
|
Розповідає про розподіл обов’язків у родині. |
|
|
Вп 1 Вп. 1 |
Вп 4 |
Вп 2, 3 |
Вп. 2 |
Ст.123-124 Вп 6 |
|||||||
|
|
Ми влаштовуємо маскарад |
wünschen, beglückwünschen die Gabe, gewidmet |
Особові займен в Nominativ, Akkusativ |
|
|
|
Складає перелік покупок |
Вп 1, 4 |
Вп 4 |
Вп 2b |
Вп 4 |
Ст.123-124 Вп 6 |
|||||||
|
|
День матері |
|
|
|
Порівнює сімейні традиції. |
|
|
Вп 3 Вп. 1 |
Вп. 2 |
Вп 2b |
Вп 2 Вп. 1 |
Ст.126 Вп. 3 |
|||||||
|
|
Пасха |
der Osterkuchen, die Ostereiersu-che, verstecken, färben, bemalen |
Приймен з Dativ |
|
|
|
|
Вп 1, 4
|
Вп 3 |
Вп 4 |
Вп 2 Вп. 1 |
Ст. 127-129 Вп. 3 |
|||||||
|
|
Національні свята України |
die Veranstaltung, der Nationalfei-ertag, die Einheit, die Unabhän-gigkeit, die Mauer, zerstören, fallen, der Staat, seit, bis, der Teil |
Порядкові числівники |
|
Порівнює свята і традиції в різних країн. |
|
|
Вп 1,2 |
Вп 4a |
Вп. 2 |
Вп 4 |
Ст. 130-131 Вп 4 (розповіді про свята) Вп. 4 |
|||||||
|
|
Національні свята Німеччини |
|
|
|
Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми повед/ |
|
|
Вп. 1, 3 |
Вп. 2 |
Вп 4 |
Вп. 3 |
|
|||||||
|
|
Улюблене свято |
anzünden, ist’s soweit, mahnen, sputen sich, schmunzelt |
Модальнi дієсловa |
|
Порівнює свята і традиції в різних країн. |
|
|
Вп. 2 |
Вп 3, 4 |
|
Вп 2
|
Ст. 132-134 Вп. 3b |
|||||||
|
|
Улюблене свято. Систематизація мовної та мовленнєвої компетенції |
Узагальнення і закріплення лексичного матеріалу з теми |
Узагальнення знань з грамат |
|
|
|
|
|
|
|
|
Портфоліо
|
|||||||
|
|
|
|
|
ШКІЛЬНЕ |
ЖИТТЯ |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
Годинник |
um…Uhr, Viertel vor/nach, halb Wie spät ist es? |
Кількісні числівники |
|
Формулює особисті ціннісні пріоритети. |
|
|
Вп 1, 2, 4 Вп. 1 |
Вп 3 |
Вп 5 Вп. 2 |
Вп Вп. 3 |
Ст. 135-136 Вп 6 Вп. 4 |
|||||||
|
|
Розпорядок дня |
aufstehen, sich waschen, sich kämmen, sich anziehen, sich treffen |
Відмінювання зворотних дієслів |
|
|
Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни |
|
Вп 1 |
Вп 2 |
Вп 4 |
Вп 3b |
Ст. 137-138 Вп 5 |
|||||||
|
|
Мій розпорядок дня |
|
|
|
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи |
|
|
Вп 1 |
Вп 1 Вп. 3 |
Вп 5 |
Вп. 2 |
Ст. 138 Вп. 3 |
|||||||
|
|
Розклад уроків |
das Schulfach, die Kunst, die Erdkunde, die Geschichte, das Werken, anfangen, zu Ende sein |
Perfekt Partizip II |
|
|
Впорядковує власний робочий день дотриманням здорового способу життя. |
|
Вп 1,3 Вп 1 |
Вп 4 Вп 2 |
Вп 2, 5, 6 |
Вп. 2 |
Ст 139-140 Вп 3 |
|||||||
|
|
Учні та вчителі |
der Lehrstoff, verteilen, aufsagen, korrigieren |
Imperativ |
|
Демонструє розуміння потреби працювати разом |
|
|
Вп 1, Вп 1 |
Вп 4 |
Вп 4 |
Вп 2, 3 |
Ст141-142 Вп 4 |
|||||||
|
|
Наша школа |
die Sporthalle, der Speise-raum, der Hof, das Erdgeschoss, der Stock, die Aula |
Порядкові числівники |
|
Обговорює шкільні правила. |
|
|
Вп 1
|
Вп 3 Вп 3 |
Вп 2 |
Вп 4 Вп 1, 2, 4 |
Ст 143-145 Вп 3 Вп 5 |
|||||||
|
|
Що ми маємо робити? |
sollen, dürfen, der Unterricht, abschreiben, ausleihen, sich vorbereiten, verboten |
Модальнi дієсловa |
|
Демонструє розуміння потреби працювати разом. |
|
|
Вп 1
|
Вп 3 |
Вп 2 |
Вп 2 |
Ст 146-147 Вп 3b |
|||||||
|
|
Що нам дозволено робити? |
|
Модальнi дієсловa |
|
Демонструє розуміння потреби працювати разом. |
|
|
Вп 1
|
Вп 3 |
|
Вп 3 |
Ст 214-2015 Вп 4 |
|||||||
|
|
Урок німецької мови
|
üben, dreimal pro Woche, die Kenntnis, per Internet, auf Deutsch/Englisch, die Aussprache |
Модальнi дієсловa |
|
Демонструє розуміння потреби працювати разом |
|
|
Вп 1
|
|
Вп 2, 5, 6 |
|
Ст 148-149 Вп 4 |
|||||||
|
|
На уроці німецької мови |
|
Imperativ |
|
|
|
|
Вп 2 |
|
Вп 4 |
|
Ст 149 розпов про урок |
|||||||
|
|
Школа моєї мрії
|
der Traum, die Zukunft, der Computerraum, die Satellite- antenne, der Wintergarten, wählen, kostelos, fest |
Модальнi дієсловa |
|
Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади. |
|
|
Вп 1, 3 |
|
Вп 2 |
|
Ст 150-151 Вп 3 |
|||||||
|
|
Школа майбутнього |
|
Imperativ |
|
|
|
|
Вп 1(150) |
|
Вп 2, 3
|
|
Ст 152-154
|
|||||||
|
|
Наше шкільне життя Систематизація мовної та мовленнєвої компетенції |
Узагальнення і закріплення лексичного матеріалу з теми |
Узагальнення знань з грамат |
|
|
|
|
|
|
|
|
Портфоліо |
|||||||
|
|
|
|
|
ПОДОРОЖ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
Подорож |
die Ukraine, die Bundesrepublik, die Schweiz, die Türkei, die USA, die Niederlande, Österreich, Frankreich, Spanien |
Форми географічних назв |
|
Планує краєзнавчу подорож |
|
|
Вп 1, 3 Вп 1, 3 |
Вп 2b, 4 |
Вп 2a, 5 |
Вп 3 |
Ст 155-157Вп 6 Вп 4 |
|||||||
|
|
Як можна подорожувати? |
|
Ступені порівняння прикметників |
|
|
|
Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту |
Вп 1 Вп 2 |
Вп 4 |
Вп 2, 3, 5 |
Вп 1 |
Ст 158-159 Вп 3 |
|||||||
|
|
Німеччина – країна і люди |
die Staatsfahne, die Haupt-stadt, die Bevölkerung, die Mitte, die Größe, die Lage, das Nachbarland |
Кількісні числівники |
|
Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки. |
|
|
Вп 1, 3b |
Вп 4 |
Вп 2, 5 |
Вп 1, 2 |
Ст 160-161Вп 6 Вп 3 |
|||||||
|
|
Берлін – німецька столиця |
die Sehenswürdigkeit, das Tor, die Oper, das Denkmal, der Turm, der Reichstag, das Parlament |
Perfekt Partizip II |
|
Розпитує про правила поведінки в європейських столицях. |
|
|
Вп 1
|
Вп 4 |
Вп 2, 3, 4 |
Вп 2 Вп 1, 2 |
Ст 162-164 Вп 5 Вп 3 |
|||||||
|
|
Україна – моя Батьківщина |
die Heimat, bestehen, sich befinden, grenzen, die Fläche der Einwohner, das Gebiet, die Halbinsel, das Gebirge, das Heimatland |
Порядкові числівники |
|
Планує краєзнавчу подорож |
|
|
Вп 1
|
Вп 2 |
Вп 3, 4 |
Вп 2 Вп 1, 2 |
Ст 167-168 Вп 3 Вп 3 |
|||||||
|
|
Україна – моя Батьківщина |
die Kirche, das Kloster, das Höhlenkloster, die Kathedrale, der Bau, gründen, die Stadtrundfahrt |
Кількісні числівники |
|
Планує краєзнавчу подорож |
|
|
Вп 1 Вп 1,2 |
Вп 2, 3 |
Вп 3
|
Вп 4 Вп 2 |
Ст 167-168 Вп 3
|
|||||||
|
|
Ми охоче подорожуємо Систематизація мовної та мовленнєвої компетенції |
|
Модальнi дієсловa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
РІДНЕ МІСТО ТА |
СЕЛО |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
Рідне місто, село. |
die Heimat, das Hochhaus, der Betrieb, pflanzen, die Luft, nirgends |
Ступені порівняння прикметників |
|
Наводить приклади участі родини у житті місцевої громади |
|
|
Вп 1 Вп 2 |
Вп 4 |
Вп 2,4,5 Вп4 |
Вп 3 Вп 1,3 |
Ст 173-174 Вп 5 Розповідь про село |
|||||||
|
|
Екскурсія містом |
das Puppentheater, der Brunnen, die Kirche, das Stadion, das Geschäft, das Denkmal, die Oper |
Іменники в Dativ |
|
|
|
Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту |
Вп 1, 3 Вп 1 |
Вп 4 Вп 3 |
Вп 2, 3 |
Вп 1,2 |
Ст 175-177Вп 4 Вп 4 |
|||||||
|
|
Маленьке місто-велика культура |
die Sehenswürdigkeit, die Stadtmitte, das Rathaus, der Marktplatz, das Mittelalter, besichtigen, sehenswert |
Objektsatz
|
|
Наводить приклади участі родини у житті місцевої громади |
|
|
Вп 1 |
Вп 3 Вп 2 |
Вп 2, 5, 3 |
Вп 6 Вп 1, 3 |
Ст 178-180 Вп 3 Ст 220 Вп 4 |
|||||||
|
|
У селі |
das Beet, das Getreide, der Traktor, der Stall, pflücken, jäten, säen, ernten, melken |
Objektsatz
|
Пояснює взаємозв’язок людини й навколишнього середовища та залежність її від природних ресурсів. |
|
|
|
Вп 5 |
Вп 3 |
Вп 1, 2, 4 |
Вп 1, 2 |
Ст 181-182 Вп 5 |
|||||||
|
|
Великі міста України |
die Großstadt, die Hafenstadt das Industriezentrum, der Kurort, das Gebäude, die Insel, die Kathedrale, das Wasserkraftwerk |
Perfekt Partizip II |
|
Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури |
|
|
Вп 5 |
Вп 3 |
Вп 1, 2, 4 |
Вп 3 |
Ст 183-184 Вп 6 |
|||||||
|
|
Великі міста України |
|
Perfekt Partizip II |
|
Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури |
|
|
|
Вп 1 |
Вп 6 |
Вп 4 |
Ст 183-184 Вп 5 |
|||||||
|
|
Я тут живу Систематизація мовної та мовленнєвої компетенції |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ст185-187 Портфоліо Вп 5 |
|||||||
|
|
|
|
|
ПРИРОДА |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
Природа |
in der Nähe von (Dat), der Hirsch, das Reh, das Eichhörchen, das Murmeltier, im Südwesten, der Auerhahn |
Perfekt Partizip II |
Розглядає природу як цілісну систему |
|
|
|
Вп 1 |
Вп 3 |
Вп 2, 4 |
Вп 1b |
Ст188-190 Вп 3 |
|||||||
|
|
Природа поряд зі мною |
|
Imperativ |
|
|
Робить повідомлення про складні погодні умови |
|
Вп 1 |
Вп 2 |
Вп 2 |
Вп 1, 3 |
Ст 190 Вп 4 |
|||||||
|
|
Яка сьогодні погода? |
blitzen, donnern, tauen, der Frost, der Nebel, sonnig, neblig, frostig, windig |
Безособовий займенник «es» |
|
|
Робить повідомлення про складні погодні умови |
|
Вп 1 |
Вп 3 |
Вп 2 |
Вп 5 Вп 1, 2, 3 |
Ст 191-192 Вп 6 Вп 4 |
|||||||
|
|
Щодня теплішає |
kühl, heiß, so wie, als |
Ступені порівняння прикметників |
|
|
Робить повідомлення про складні погодні умови |
|
Вп 1, 2 |
Вп 4 |
Вп 5 |
Вп 1, 3 |
Ст 193-194 Вп 6 Вп 4 |
|||||||
|
|
Погода була жахливою |
düster, trübe, wolkig, der Regenbogen, der Regenschirm, der Grad |
Ступені порівняння прикметників |
|
|
Робить повідомлення про складні погодні умови |
|
Вп 1, 4 |
Вп 4 Вп 3 |
Вп 2,3 |
Вп 1, 2 |
Ст 195-197 Вп 4 |
|||||||
|
|
Якою буде погода |
heiter, die Kälte, die Wärme, der Schneefall, der Nieder-schlag, das Gewitter, der Wetterbericht, sinken, steigen |
Безособовий займенник «es» |
Розглядає природу як цілісну систему |
|
|
|
Вп 1 |
Вп 3 |
Вп 2a, 4 |
Вп 1, 2, |
Ст 198-199 Вп 5 |
|||||||
|
|
Якою буде погода |
|
Модальнi дієсловa |
|
|
|
|
Вп 1 |
Картки з текст |
Індив завдання |
Індив завдання |
Опис погоди Вп 4 |
|||||||
|
|
Пори року
|
Blühen, duften, pflücken, bedeckt sein, der Hügel, das Schneeglöckchen, die Pfütze, frisch |
Безособовий займенник «es» |
|
|
Робить повідомлення про погодні умови |
|
Вп 1 |
Вп 5 |
Вп 3, 4 |
Вп 2 |
Ст 200-202 Вп 5 |
|||||||
|
|
Улюблена пора року
|
|
Модальнi дієсловa |
Розглядає природу як цілісну систему |
|
|
|
Вп 1 |
Вп 2 |
Вп 6 |
Вп 1, 3 |
Ст 202 Вп 7 Вп 4 |
|||||||
|
|
Скоро настане літо |
das Sommerwetter, basteln |
Безособовий займенник «es» |
|
|
|
|
Вп 1, 4 Вп 1, 3 |
Вп 1 |
Вп 2, 3, 5 |
Вп 3 |
Ст 203-204 Вп 4 |
|||||||
|
|
Природа і погода |
Активізація лексики |
Активізація граматики |
Розглядає природу як цілісну систему |
|
|
|
Вп 6 Вп 1(114) |
Картки з текст |
Вп 4, 5 |
Вп 2,3 Вп 1,2,3 |
Ст 205-207 Портфоліо |
|||||||
|
|
Природа і погода Систематизація мовної та мовленнєвої компетенції |
Узагальнення і закріплення лексичного матеріалу з теми |
Активізація граматики |
|
|
|
|
|
|
Індив завдання |
Індив завдання |
Підгот до к/р |
|||||||
|
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
Аналіз контрольних робіт. Підсумковий урок. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||