Квест "Фінальний іспит"

Про матеріал
Вашій увазі пропонується розробка квесту для учнів початкових класів. Квест відбувається в приміщенні закладу та пришкільній території.
Перегляд файлу

Квест «Фінальний іспит»

Вашій увазі пропонується розробка квесту для учнів початкових класів. Квест відбувається в приміщенні закладу та пришкільній території.

Вчитель: Діти,сьогодні ми з вами проведемо фінальний іспит – квест  для випускників початкової школи. Вас чекають цікаві завдання та випробування. Після виконання кожного завдання, ви отримуєте підказку,яка приведе вас до наступного випробування. Бажаю вам успіхів! Вперед до перемоги!

  • Розпочинаємо гру: (Діти отримують конверт від вчителя)

(На спортивному майданчику діти знаходять конверт із назвою завдання «Ерудит»)

Вчитель: Діти,вас чекає вікторина «Спортивний ерудит». Пройдіть випробування  і отримуйте наступну підказку.

1.Вид спорту, у якому м’яч необхідно закидати у кошик.(Баскетбол)

2. Сітка для спортивних стрибків. (Батут)

3. Результат спортивного виступу, що перевищує попередні. (Рекорд)

4.Спортсмен, який виконує вправи на брусах, кільцях, турніку. (Гімнаст)

5. Майданчик для боксу. (Ринг)

6. У якому виді спорту виступають лише жінки. (Художня гімнастика)

7. Прилад, яким вимірюють час на змаганнях із бігу. (Секундомір)

8. Урочистий огляд спортсменів.(Парад)

9. Товста мотузка, яку можна перетягувати або лазити по ній. (Канат)

10. Загальна назва видів спорту, що можуть бути легкими або важкими. (Атлетика)

11. Спортсмен або команда, які ідуть попереду. (Лідер)

12. Комплекс із водоймою, де відбуваються змагання з плавання. (Басейн)

13. Колектив фізкультурників або спортсменів. (Команда)

14. Виграш матчу або зустрічі. (Перемога)

Вчитель: Відмінний результат! Випробування успішно пройдено!

(Діти отримують від вчителя конверт із підказкою №3)

(На футбольному полі діти знаходять конверт із назвою завдання «Кульки»)

Вчитель: Вам потрібно показати дружню та злагоджену роботу класу. Розбийтеся на пари: один із пари надуває кульку, а інший - зав`язує. На виконання завдання - 5 хв.

  • Вітаю! Наш 4-В – дружній клас!

 

(Діти виконують завдання і отримують наступну підказку)

(Біля дерева діти знаходять конверт із назвою завдання «Знавці математики»)

Вчитель: Математика – наука точна і серйозна.

                  І прожити нам без неї навіть дня не можна.

                  Треба вміти додавати, множити, ділити,

                  Більше, менше визначати, креслити, лічити.

                  Тож вивчайте цю науку

                  Старанно та серйозно,

                  І тоді усі завдання

                  Виконати буде просто.

  • Пропоную пограти в гру «Геометрична мозаїка». Візьміться за руки і утворіть наступні фігури: коло,трикутник, квадрат, прямокутник, ромб.
  • Випробування пройдено!Молодці! Ви отримали добрі знання на уроках математики.

(Діти виконують завдання і отримують наступну підказку)

(Біля центрального входу школи діти знаходять конверт із назвою завдання «Мовне асорті»)

Вчитель: Дмитро Павличко, видатний український поет, наголошував:

У просторах, яким немає меж,

Не згубишся, як на вітрах полова.

Моря перелетиш і не впадеш,

Допоки буде в серці рідна мова.

  • Доведіть, діти, що на уроках української мови ви працювали плідно та завзято.  Надайте як можна більше відповідей на запитання.

(На кожну сходинку до дверей школи діти отримують запитання від вчителя)

  • Державна мова України /українська
  • Назвіть головні члени речення/підмет та присудок
  • Як називаються літери, що записані у певному порядку/алфавіт
  • Скільки букв в українському алфавіті/33 букви
  • Назвіть останній відмінок української мови/клична форма
  • Як називається збірник віршів Шевченка/ «Кобзар»
  • Всі види невіршованої мови художніх творів/проза
  • Український народний танець/гопак
  • Яка річка тече в роті/ Десна
  • Які два займенники псують шляхи/я-ми

(Діти виконують завдання і отримують наступну підказку)

(У бібліотеці діти знаходять конверт із назвою завдання «English time»)

Вчитель англійської мови: На уроках англійської мови ми з вами вчили багато слів, отже, пропоную вам невеличкий «Словниковий диктант» за малюнками. Назвіть англійською мовою зображений предмет.(Вчитель показує картки за темою «Овочі та фрукти» , «Тварини»)

-Чудовий результат! Ось наступна ваша підказка.(Діти виконують завдання і отримують наступну підказку)

(У класі діти знаходять конверт із назвою завдання «Шифрувальник»)

Вчитель:- Працюємо в групах: кожна група отримує картку – слово із зашифрованого вислову. Користуючись абеткою,розшифруйте слова та прочитайте зашифрований вислів! (Перемагайте, шукайте себе і досягайте та підкорюйте нові вершини!)

 абетка Брайля.jpg 1Безымянный.png 11.png

C:\Users\Вика\Downloads\2.png C:\Users\Вика\Downloads\22.png

C:\Users\Вика\Downloads\3.png C:\Users\Вика\Downloads\33.png

C:\Users\Вика\Downloads\4.png C:\Users\Вика\Downloads\44.png

C:\Users\Вика\Downloads\5.png C:\Users\Вика\Downloads\55.png

(Після виконання завдання діти  отримують конверт-підказку «Сюрприз»)

  • Вітаю! Ви виконали всі завдання, показали чудовий результат та знання, дружню командну роботу!

(Діти отримують дипломи «Випускник початкової школи» та солодощі)

 

docx
Додав(-ла)
Роман Вікторія
Пов’язані теми
Класному керівникові, 4 клас, Виховна робота
НУШ
Інкл
Додано
1 серпня 2023
Переглядів
211
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку