Квест «У пошуках скарбів знань»
(для учнів з ООП початкової школи) Мета квесту: Зацікавити дітей навчальними завданнями, розвивати соціальні навички, вміння працювати в команді та вирішувати прості завдання.
Структура квесту:
Вчитель оголошує дітям, що вони вирушають на пошуки скарбу. Щоб знайти його, їм потрібно виконати кілька завдань і зібрати підказки. Дітей можна поділити на команди або працювати з кожним індивідуально, залежно від рівня взаємодії та підтримки, якої вони потребують.
Станція 1 " ЛАБІРИНТ УВАГИ ."
Завдання: Пройти лабіринт, слідуючи певному шляху. Діти мають знайти вихід із лабіринту.
Підказка: На виході з лабіринту діти отримують шматок мапи, який допоможе знайти скарб.
Станція 2. " МАТЕМАТИЧНИЙ ОСТРІВ".
Завдання: Розв'язати прості приклади ( додавання, віднімання ), щоб отримати цифри для коду від скриньки: 5+3=8, 7-2=5, 6-4=2 (код 852). Підказка: Коли діти розглядають приклади, вчитель дає ще одну частину мапи.
Станція 3 " ХТО ЯК РОЗТАШУВАВСЯ"
Завдання: на малюнку подивитися і визначити, яка тварина, де і як розташована.
Станція 4 " ГОДИННИКИ ЧАСУ"
Завдання: Визначте і напишіть, яка година на годиннику.
Станція 5 " ЗАГАДКОВИЙ ЛІС"
Завдання : Вчитель зачитує дітям загадки, які потрібно відгадати, щоб отримати підказку.
ЗАГАДКИ:
- Його не сіють, а воно кожного дня сходить. (Сонце).
- Ось до нас іде краса.
Наче льон її коса.
Білі зуби має,
Та усі ховає.
Довгі коси має,
Та не заплітає.
(Кукурудза).
- Коли хочешь ти читати,
То повинен мене знати,
А коли мене не знаєшь
То нічого не вчитаєшь. (Абетка).
- Цю з підручниками скриню
Я щодня ношу на спині,
як до школи прибігаю,
то тоді її знімаю .( Ранець)
- Він червоний і смачний
Його варим із капусти,
Національна страва наша,
Червона зі сметаною.( Борщ).
Підказка: За кожну правильну відповідь діти отримують букви, з яких складають слово. І це слово СКАРБ.
Коли діти знайшли усі частини карти, вони знаходять скарб. Де їм можна показати, що в ньому знаходиться.